Die hebben meer aan alle andere partijenquote:Op dinsdag 14 november 2023 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe moet het dan met de Schildpadden?
Partij van de soep?quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die hebben meer aan alle andere partijen
Ontlurktquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Doe mij maar Partij voor de Bieren
Als die er toch eens wasquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Doe mij maar Partij voor de Bieren
Dan was de keus niet zo moeilijkquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was de keus niet zo moeilijk![]()
DIe kregen mij stem never
Alle bier drinkers stemmen gelijk dat kan niet missenquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:05 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Programma punt 1: "Iedereen moet 3 speciaal biertjes per dag wegtikken"
Je kan er niet vroeg genoeg bij zijnquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
WTF
rtl 8 is al begonnen met de kerstfilms
Het zijn ook nog maar 5 weekjesquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
WTF
rtl 8 is al begonnen met de kerstfilms
Alleen, wat wel?quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn![]()
Weet je wel lekker wat je niet hoeft te kijken
Hier staat nu Masterchef US op. Hoewel AU wel leuker is, vermaak ik me hier ook prima meequote:Op dinsdag 14 november 2023 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen, wat wel?
Masterchef AU is voorbij en mijn serie heb ik uitgekeken
Hoor het van meer, veel plezier in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier staat nu Masterchef US op. Hoewel AU wel leuker is, vermaak ik me hier ook prima mee
Zijn die mensen echt goed ? Of maar een beetje meh?quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier staat nu Masterchef US op. Hoewel AU wel leuker is, vermaak ik me hier ook prima mee
De top 5 a 10 is vaak echt goed.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn die mensen echt goed ? Of maar een beetje meh?
Ja de US versie wordt vaak wat dramatischer gebrachtquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoor het van meer, veel plezier in ieder geval
Ik begin er niet aan, teveel fake macho geja......
Big mac met friet en een vetsalade?quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja de US versie wordt vaak wat dramatischer gebrachtMaar alsnog komen er vaak mooie opdrachten/gerechten voorbij
Nee johquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Big mac met friet en een vetsalade?
Pizza met nananasquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee johZe kunnen ook wel wat meer in Amerika
Oeh, hoe laat Nederlandse tijd?quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:01 schreef Puzzie het volgende:
TT Heel goed van jou @:pullup![]()
Over twee dagen Starship testvlucht![]()
![]()
Dat kan je nog niet echt zeggen nu, kan maar zo een dag worden uitgesteld ,en de tijd is geen garantie . ik volg het dagelijks , je het vanzelf als het echt zover isquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oeh, hoe laat Nederlandse tijd?
Kan ik denk ik niet live zienquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:01 schreef Puzzie het volgende:
TT Heel goed van jou @:pullup![]()
Over twee dagen Starship testvlucht![]()
![]()
Dat gaat zeker de moeite waard zijnquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan ik denk ik niet live zienMaar ga zeker in de herhaling kijken
Ah ok. Ik volg het niet dagelijks, maar als ik er toevallig eentje live kan volgen doe ik het meestal wel.quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan je nog niet echt zeggen nu, kan maar zo een dag worden uitgesteld ,en de tijd is geen garantie . ik volg het dagelijks , je het vanzelf als het echt zover is
Ja dat is echt een hele belevenisquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah ok. Ik volg het niet dagelijks, maar als ik er toevallig eentje live kan volgen doe ik het meestal wel.
Je eerste suikerpinda was in dat jaar?quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:59 schreef chufi het volgende:
Suikerpindas blijven lekker .....Weet nog de 1e keer was in Spanje 67 ...
ja in een gedraaid papiertje als puntzakje ... conisch gedraaid papiertje ....quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je eerste suikerpinda was in dat jaar?
Ik vind ze ook wel lekker zo nu en danquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
ja in een gedraaid papiertje als puntzakje ... conisch gedraaid papiertje ....
nu al uitgesteld of is het eerder ?quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:05 schreef Puzzie het volgende:
Testvlucht is trouwens vrijdag ...Oops
Over 63 uur
Ja dat ... en dat is nu dan ....quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind ze ook wel lekker zo nu en dan
jij moet er zo op de fiets uit?quote:
Jazekerquote:
Ik benijd je niet.quote:Op woensdag 15 november 2023 05:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Jazeker
Is al weken een natte bende
Kom ik niet mee wegquote:Op woensdag 15 november 2023 05:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik benijd je niet.
Ik heb besloten vandaag binnen te blijven.
Jullie zijn de echte bikkelsquote:Op woensdag 15 november 2023 05:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Kom ik niet mee wegStaan zo 8 mannen te wachten voor in de acht
Ik ben benieuwd naar de neerslaghoeveelheid aan het einde van de maand nu, als oktober al de natste ooit wasquote:
November heeft dacht ik aardig wat regen gevallen? Ik vang veel op in mijn bakjes in elk gevalquote:Op woensdag 15 november 2023 06:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de neerslaghoeveelheid aan het einde van de maand nu, als oktober al de natste ooit was
Toen vond ik het nog prima meevallen
Ja een van die roeiers meldde al op 6 of 7 nov dat er al voor de hele maand gevallen wasquote:Op woensdag 15 november 2023 06:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
November heeft dacht ik aardig wat regen gevallen? Ik vang veel op in mijn bakjes in elk geval
Op zijn ouwe daggie nog knokpartijtjes voorkomenquote:
echtquote:Op woensdag 15 november 2023 06:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Op zijn ouwe daggie nog knokpartijtjes voorkomen
Absurdquote:Op woensdag 15 november 2023 06:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
echt![]()
De GOP maakt zich belachelijk
McCarthey die een kidney stoot uitdeeltquote:Op woensdag 15 november 2023 06:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Absurd![]()
En nog een onderling knokpartijtje ook elders gisteren
En ben nu benieuwd of ze die nieuwe speaker nog gaat wegstemmen nu die precies heeft gedaan waar ze McCartney voor wegdedenquote:Op woensdag 15 november 2023 06:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
McCarthey die een kidney stoot uitdeelt
Wil daar maar niet aan denkenquote:
Nope. Ze geven hem wat leeway. Zeggen ze. Hij had maar drie weken en McCarthy had 9 maanden, zeggen ze. Maar, zeggen de hardliners, hun vertrouwen in Johnson is nu wel verdwenen.quote:Op woensdag 15 november 2023 06:09 schreef pullup het volgende:
[..]
En ben nu benieuwd of ze die nieuwe speaker nog gaat wegstemmen nu die precies heeft gedaan waar ze McCartney voor wegdeden
En dan wil hij ook nog eens Tucker Carlson as running matequote:
Als het regent stort hetquote:Op woensdag 15 november 2023 06:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
En dan wil hij ook nog eens Tucker Carlson as running mate
zeg dat welquote:
Oh jeequote:Op woensdag 15 november 2023 06:17 schreef Prisha het volgende:
En dan ga ik in april ook nog eens naar Texas
Ik ga mijn uiterste best doen niet te springenquote:Op woensdag 15 november 2023 06:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jeeTexas nog wel
Nou ja meestal merk je er niet zo veel van als je er niet echt middenin springt
O lekker een vroege vakantie?quote:Op woensdag 15 november 2023 06:17 schreef Prisha het volgende:
En dan ga ik in april ook nog eens naar Texas
8 april is er een zonsverduistering. Die wil ik zien. Dus ik maak er meteen een vakantie van inderdaad.quote:
O een verre reis om dat te zien. Maar lijkt mij ook wel prachtig om te zien. Heb je ook wel eens gekeken naar het Noorderlichtquote:Op woensdag 15 november 2023 06:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
8 april is er een zonsverduistering. Die wil ik zien. Dus ik maak er meteen een vakantie van inderdaad.
ja, vorig jaar speciaal naar Noorwegen gereisd om het Noorderlicht te zien.quote:Op woensdag 15 november 2023 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O een verre reis om dat te zien. Maar lijkt mij ook wel prachtig om te zien. Heb je ook wel eens gekeken naar het Noorderlicht
Dat lijk mij zo geweldig mooi om te zien. Hij was hier in Nederland ook dit jaar. Helaas h ier niet te zien geweestquote:Op woensdag 15 november 2023 06:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja, vorig jaar speciaal naar Noorwegen gereisd om het Noorderlicht te zien.
Wowquote:Op woensdag 15 november 2023 06:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja, vorig jaar speciaal naar Noorwegen gereisd om het Noorderlicht te zien.
Morguh Enginequote:
Hey Dotquote:
Nee het staat nu redelijk vast voor vrijdag. Maar ook dan kan het nog veranderenquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
nu al uitgesteld of is het eerder ?
quote:
quote:Op woensdag 15 november 2023 11:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee het staat nu redelijk vast voor vrijdag. Maar ook dan kan het nog veranderen
quote:Op woensdag 15 november 2023 06:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
echt![]()
De GOP maakt zich belachelijk
Dat komt allemaal onze kant op ....quote:Op woensdag 15 november 2023 15:00 schreef pullup het volgende:
Oh no, mijn wedstrijd in Basel gaat niet door dit weekeindeDe boel was aan het overstromen, ook daar te veel regen en de Rijn gaat los.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 november 2023 15:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat komt allemaal onze kant op ....
Gaat in kubieke meters per seconde... ...quote:Op woensdag 15 november 2023 15:45 schreef pullup het volgende:
[..]Dacht ik ook aan ja. Weet niet meer hoe lang dat duurt
Ja maar hoe lang duurt het voor deze massa bij Lobith ons land binnenstroomtquote:Op woensdag 15 november 2023 15:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat in kubieke meters per seconde... ...
Stroomafwaarts stroomt het water steeds langzamer... las dat het in Nederland nog maar iets van 1 m/s isquote:Op woensdag 15 november 2023 16:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maar hoe lang duurt het voor deze massa bij Lobith ons land binnenstroomt
Ik ben wel eens de Nederrijn over gezwommen, en terug. Dat is goed te doen.quote:Op woensdag 15 november 2023 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Stroomafwaarts stroomt het water steeds langzamer... las dat het in Nederland nog maar iets van 1 m/s is
Whut neetoch?quote:Op woensdag 15 november 2023 16:25 schreef pullup het volgende:
Nieuwe ontwikkelingen op het krompoezenfront![]()
https://twitter.com/ADnl/status/1724758127914975511
Jij liever dan ik ...quote:Op woensdag 15 november 2023 16:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben wel eens de Nederrijn over gezwommen, en terug. Dat is goed te doen.
Las het idd al... Ik maakte ze al jaren zelf thuis ...quote:Op woensdag 15 november 2023 16:25 schreef pullup het volgende:
Wellicht kan je die bakker ook een proces aandoen als je er een oude foto van hebtquote:Op woensdag 15 november 2023 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Las het idd al... Ik maakte ze al jaren zelf thuis ...
Nooit een foto van gemaakt.. het waren misbaksels en niet te vretenquote:Op woensdag 15 november 2023 16:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Wellicht kan je die bakker ook een proces aandoen als je er een oude foto van hebt
Hoe origineel. Een bestaand iets gebruiken en dan een croissantje ervoor in de plaats nemen en dan de na-apers een proces aandoen.quote:Op woensdag 15 november 2023 16:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Wellicht kan je die bakker ook een proces aandoen als je er een oude foto van hebt
Volkomen kansloos jaquote:Op woensdag 15 november 2023 17:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoe origineel. Een bestaand iets gebruiken en dan een croissantje ervoor in de plaats nemen en dan de na-apers een proces aandoen.Ik denk dat anderen hem ook wel een proces aan kunnen doen.
En over een paar maanden is die hele hype sowieso weer overgewaaid.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Volkomen kansloos ja![]()
Hij gaat hier geen vrienden mee maken
Crompouce als merk gedeponeerd, geen octrooirecht.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:15 schreef HappyCharly het volgende:
Diegene had volgens mij wel echt octrooi aangevraagd..
Ohja dat was hetquote:Op woensdag 15 november 2023 18:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Crompouce als merk gedeponeerd, geen octrooirecht.
De mijne wel, er ging niet veel goed.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, vermoeiend weer eens zo'n kantoordag
Maar je hebt het overleefdquote:Op woensdag 15 november 2023 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De mijne wel, er ging niet veel goed.
Dan is hij niet slim geweest en had hij eerst alles vast moeten laten leggenquote:Op woensdag 15 november 2023 16:25 schreef pullup het volgende:
Valt het je zwaar?quote:Op woensdag 15 november 2023 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, vermoeiend weer eens zo'n kantoordag
Was de eerste in een maand of 4,quote:
Werk je normaal thuis? Ja dan is het zeker even wennen.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was de eerste in een maand of 4,
even wennen weer
Er wordt wel verwacht dat we zo nu en dan op kantoor komen.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werk je normaal thuis? Ja dan is het zeker even wennen.
O echt, ik werk liever buitens huis dan in huisquote:Op woensdag 15 november 2023 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er wordt wel verwacht dat we zo nu en dan op kantoor komen.
Ben ik wat minder goed in zeg maar
Snap ik ook hoorquote:Op woensdag 15 november 2023 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik werk liever buitens huis dan in huis
Ik vond het vreselijk tijdens corona alles vanuit huis te doen
IK ben vrijwilligers werk gaan doen om contacten buitenshuis te hebben bezigheden buitenshuis
O dat is dan weer minder, maar waarom ga je niet verhuizen dan. Of wil je echt niet weg daar waar je zit?quote:Op woensdag 15 november 2023 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap ik ook hoor
Enige is dat als ik naar het hoofdkantoor moet ik 4 uur moet reizen op een dag. En dat is dan zonder (de bijna standaard) vertraging bij de NS.
Ik zit hier net een jaarquote:Op woensdag 15 november 2023 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is dan weer minder, maar waarom ga je niet verhuizen dan. Of wil je echt niet weg daar waar je zit?
O euh waarom ben je dan zo ver van je werk gaan wonen, woonde je eerder dichterbij dan?quote:
Hiervoor was ik ruim 3 uur onderweg per dag. Dus wel iets.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O euh waarom ben je dan zo ver van je werk gaan wonen, woonde je eerder dichterbij dan?
O 1 uur is altijd beter dan 3 of 4 uurquote:Op woensdag 15 november 2023 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hiervoor was ik ruim 3 uur onderweg per dag. Dus wel iets.
Heb hier in de buurt wel een ander kantoor waar ik kan gaan werken.
Dat kost me iets meer dan een uur reizen per dag.
Werk jij wel in de buurt?
Dat zijn betere tijden ja.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O 1 uur is altijd beter dan 3 of 4 uur
Is vrijwilligerswerk he
Ik zit dan overal. ALs wij onze eigen vergaderingen hebben is het nog geen 2 min van mijn huis
Maar moet vaak ook naar Apeldoorn en dat is zo 50/60 minuten
Dan ben je al een dag kwijt alleen aan reizen, maar is dat wel in Nederland dan>>quote:Op woensdag 15 november 2023 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn betere tijden ja.
Als klinkt Apeldoorn ook wel als een eind
Dat kantoor van een uur reizen zit ik alleen minder vaak. Als ik ga meestal die lange reis.
4 uur per dag he, 2 heen, 2 terug.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je al een dag kwijt alleen aan reizen, maar is dat wel in Nederland dan>>
4 uur reizen in Nederland is best heel 4
O dacht al.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
4 uur per dag he, 2 heen, 2 terug.
T is avond, je mag nu lekker rustig aan doen toch?quote:Op woensdag 15 november 2023 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht al.
Gaat iets fout hier vandaag met begrijpend lezen
O ja zeker ga ze een lekkere beker warme chocolademelk maken. Bij de bakker een banketstaaf meegenomen. Lekker zondigenquote:Op woensdag 15 november 2023 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is avond, je mag nu lekker rustig aan doen toch?
Het zei u vergeven.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja zeker ga ze een lekkere beker warme chocolademelk maken. Bij de bakker een banketstaaf meegenomen. Lekker zondigen
Mijn suiker zit net tegen de grens aan vandaar om de drie maanden controlequote:
Dat is begrijpelijker.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn suiker zit net tegen de grens aan vandaar om de drie maanden controle
Ik kijk over het algemeen wel goed uit wat ik eet maar af en toe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op woensdag 15 november 2023 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijker.Heb het gerepareerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Maar ik heb het wel gezien.quote:
Dan kan je gelijk zien hoe goed ik in het repareren benquote:Op woensdag 15 november 2023 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar ik heb het wel gezien.
Leuk vest, maar Groot kijkt niet zo vriendelijk.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:45 schreef maily het volgende:
Mooi vest voor @:Prisha![]()
[ afbeelding ]
Niet alleen voor Prisha.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:45 schreef maily het volgende:
Mooi vest voor @:Prisha![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 november 2023 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb nieuwe badeendjes.
[ afbeelding ]
Ze vonden hem op het werk wel leuk.
Ik heb ze nog wel wat "gepimpt" De ene een rood bordje gegeven, haren zwart ipv wit, zilver fluitje en een koperen knoop op de buik.quote:
Leuk tochquote:Op woensdag 15 november 2023 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel wat "gepimpt" De ene een rood bordje gegeven, haren zwart ipv wit, zilver fluitje en een koperen knoop op de buik.
Mijn chef wou gelijk weten hoe ik er aan kwam.quote:
Heb je verteld dat je overdag een hard werkende man bent en in de avond uren een superbadeendjequote:Op woensdag 15 november 2023 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn chef wou gelijk weten hoe ik er aan kwam.
Sommige dingen moeten geheim blijven.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je verteld dat je overdag een hard werkende man bent en in de avond uren een superbadeendje
Ik zal mijn broer eens vragen wie er pas is komen weken in Utrechtquote:Op woensdag 15 november 2023 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige dingen moeten geheim blijven.
Ik werk niet in Utrecht.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal mijn broer eens vragen wie er pas is komen weken in Utrecht
Mij broer werkt daar ook![]()
Dan zal ik eens uit de school gaan klappen ( geintje)
O dacht dat jij ook in Utrecht zatquote:
Nope, treinmodernisering in Haarlem.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat jij ook in Utrecht zat
O oke, maar ook al zat je wel in Utrecht dan nog had ik niets gezegd hoor. Wat op Fok! is moet op Fok! blijvenquote:Op woensdag 15 november 2023 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, treinmodernisering in Haarlem.
In Utrecht zit het hoofdkantoor en daar moest ik een aantal keren zijn voor introductie en cursus.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, maar ook al zat je wel in Utrecht dan nog had ik niets gezegd hoor. Wat op Fok! is moet op Fok! blijven
O oke, wie weet heb je hem wel gezien en of gesprokenquote:Op woensdag 15 november 2023 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In Utrecht zit het hoofdkantoor en daar moest ik een aantal keren zijn voor introductie en cursus.
Misschien ben ik hem tegen gekomen want we hebben wel een rondleiding door het gebouw gekregen.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, wie weet heb je hem wel gezien en of gesproken
Weet niet precies wat hij doet eigenlijk
Zou maar zo kunnen.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien ben ik hem tegen gekomen want we hebben wel een rondleiding door het gebouw gekregen.
Sodeknetters en Noturna had ik ook nog tegen kunnen komen.quote:
Werken die ook in Utrecht?quote:Op woensdag 15 november 2023 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sodeknetters en Noturna had ik ook nog tegen kunnen komen.
Jep maar er zijn meerdere gebouwen en als ik het goed heb zitten zei niet in het gebouw waar ik was.quote:
O ik heb geen idee ik weet alleen dat hij in Utrecht werkt en niet in welk gebouw .quote:Op woensdag 15 november 2023 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep maar er zijn meerdere gebouwen en als ik het goed heb zitten zei niet in het gebouw waar ik was.
Hij leidt het rijdend personeel op, ik ben maar een kantooreendje.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik heb geen idee ik weet alleen dat hij in Utrecht werkt en niet in welk gebouw .
H Dotteke en ik zitten in een serieus gesprek hoor. Dan kom jij met goede muziek aan. Neem dan tenminste bier mee.quote:
quote:Op woensdag 15 november 2023 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
H Dotteke en ik zitten in een serieus gesprek hoor. Dan kom jij met goede muziek aan. Neem dan tenminste bier mee.
Ach die Dot stelt toch niets voor, niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]Don't mind me klets lekker door
Ik heb de tv net uitgezet
De betere muziek.quote:
quote:
Ik had het over mijn broerquote:Op woensdag 15 november 2023 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij leidt het rijdend personeel op, ik ben maar een kantooreendje.
quote:Op woensdag 15 november 2023 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
H Dotteke en ik zitten in een serieus gesprek hoor. Dan kom jij met goede muziek aan. Neem dan tenminste bier mee.
quote:Op woensdag 15 november 2023 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach die Dot stelt toch niets voor, niet serieus te nemen.
Het is een eendquote:
quote:
quote:Op woensdag 15 november 2023 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onderschat mij niet.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 november 2023 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onderschat mij niet.
[ afbeelding ]
En dat terwijl ik in een aardige bui was.quote:
Nou die had klapjes gekregen hoorquote:Op woensdag 15 november 2023 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dat terwijl ik in een aardige bui was.
[ afbeelding ]
Net als een badeend.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:52 schreef pullup het volgende:
Die vulkaan gedraagt zich al net als al die faalraketjes van Puzzie
Dikke no show
Die vulkaan is een scheur van 15 km die maar niet wil werpenquote:Op woensdag 15 november 2023 21:52 schreef pullup het volgende:
Die vulkaan gedraagt zich al net als al die faalraketjes van Puzzie
Dikke no show
Pavlova?quote:Op donderdag 16 november 2023 04:59 schreef tonja het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het is niet wat het lijkt
quote:Op donderdag 16 november 2023 04:59 schreef tonja het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het is niet wat het lijkt
Wat een fluffie jasje.quote:
Echt jammer ja, we hebben besloten dat het toch net wat te ver rijden is voor 1 dagjequote:Op donderdag 16 november 2023 06:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat een fluffie jasje.
Wat jammer, dat je weekend niet door gaat. Ga je nog wel om cultuur te snuiven?
quote:
Zo... jullie bal overleefd?quote:
Was ontzettend heerlijk! Nu weet ik hoe het moet.quote:
Alleen dat zakje.quote:Op donderdag 16 november 2023 07:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was ontzettend heerlijk! Nu weet ik hoe het moet.
Je deed er geen extra zout en peper bij toch? Alleen dat zakje?
Morguh heerquote:
Hey Marcquote:
quote:
Mooi zoquote:
O je was nat geregendquote:Op donderdag 16 november 2023 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Hier ook wel goed.
Weer droge kleding aan helpt
Vies is dat het, vooral als je er dan ook nog in moet werken.quote:
Hoefde niet te werken,quote:Op donderdag 16 november 2023 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vies is dat het, vooral als je er dan ook nog in moet werken.
Het is hier de hele dag al wel droog. Maar wel heel triest en grijs buiten
Jakkie jakkie, plak zo lekker aan je benen vast dan.quote:Op donderdag 16 november 2023 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoefde niet te werken,
was wel ver weg,
dus nog een tijd nat in de trein gezeten
Dat ja. En mijn jas was ook al niet meer waterdichtquote:Op donderdag 16 november 2023 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jakkie jakkie, plak zo lekker aan je benen vast dan.
Dat is helemaal ellende. Thuis gelijk een warme douche gepakt zekersquote:Op donderdag 16 november 2023 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ja. En mijn jas was ook al niet meer waterdicht
Ach ja, heb het weer overleefd.quote:Op donderdag 16 november 2023 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is helemaal ellende. Thuis gelijk een warme douche gepakt zekers
Heb je geen regen jas/pak?
Verkeerd gedacht, weet je het voor de volgende keerquote:Op donderdag 16 november 2023 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, heb het weer overleefd.
Had een jas die waterdicht is, dacht ik dus
Tijd voor een nieuwe jas dus jaquote:Op donderdag 16 november 2023 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verkeerd gedacht, weet je het voor de volgende keer
Tijd om te shoppenquote:Op donderdag 16 november 2023 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe jas dus ja
quote:
Zeker jassen (en schoenen) doe ik altijd in een winkel.quote:Op donderdag 16 november 2023 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]DOe je het via internet.
Zelf doe ik het liever gewoon in de winkel dat ik zie en voel wat ik koop
quote:Op donderdag 16 november 2023 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker jassen (en schoenen) doe ik altijd in een winkel.
Dat wil ik passen.
Bijna! Het is stroopwafel met gesmolten marshmellowquote:Op donderdag 16 november 2023 06:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Pavlova?
Ik kan wel zeggen, eet smakelijk, maar het is al weg denk ik zo.
Ah een strolowquote:Op donderdag 16 november 2023 17:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Bijna! Het is stroopwafel met gesmolten marshmellow
Smakelijkquote:
Arme Shii.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:01 schreef pullup het volgende:
Thnx
Pesto kippie met pasta en champignonnetjes![]()
Ze worden gewaardeerdquote:
Nu al vertraging?quote:Op donderdag 16 november 2023 19:15 schreef Puzzie het volgende:
Nog 18 uur![]()
Oh niet morgen maar zaterdag![]()
Patatjes met satequote:
Ongetwijfeld. Tenzij je echt ergens in de rimboe zitquote:Op donderdag 16 november 2023 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou ik dat ergens kunnen bestellen
Rare is dat ik zelf van de week al had gelezen dat er iets stond te gebeuren op de 18e, maar gisteren werd op de livestream bekend dat de FAA een license had afgegeven voor morgen . verwarrend dus welquote:
Mooi dan loopt het nog allemaal op rolletjes dusquote:Op donderdag 16 november 2023 19:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Rare is dat ik zelf van de week al had gelezen dat er iets stond te gebeuren op de 18e, maar gisteren werd op de livestream bekend dat de FAA een license had afgegeven voor morgen . verwarrend dus wel
Whut? Is het nu zaterdag?quote:Op donderdag 16 november 2023 19:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Rare is dat ik zelf van de week al had gelezen dat er iets stond te gebeuren op de 18e, maar gisteren werd op de livestream bekend dat de FAA een license had afgegeven voor morgen . verwarrend dus wel
Yepquote:Op donderdag 16 november 2023 19:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi dan loopt het nog allemaal op rolletjes dus
T is nasi met sate gewordenquote:Op donderdag 16 november 2023 19:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Tenzij je echt ergens in de rimboe zit
Waar vind je dat? Ik zie nog overal 17e staan.quote:
Ook lekkerquote:
Ik las het net in de chat en er is een tweet van NSFquote:Op donderdag 16 november 2023 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Waar vind je dat? Ik zie nog overal 17e staan.
Okay....op spacex website staat nog 17equote:Op donderdag 16 november 2023 19:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik las het net in de chat en er is een tweet van NSF
Ik krijg em alleen niet geplaatst, ik kan helemaal geen tweets maar plaatsten geloof ik![]()
[ afbeelding ]
https://x.com/BocaChicaGal/status/1725219072986485182?s=20quote:Op donderdag 16 november 2023 19:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik las het net in de chat en er is een tweet van NSF
Ik krijg em alleen niet geplaatst, ik kan helemaal geen tweets maar plaatsten geloof ik![]()
[ afbeelding ]
Mary van NSF had ook al gepost dat de evacuatie van van vandaag niet doorging , bij Elon lees is niets nogquote:Op donderdag 16 november 2023 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Okay....op spacex website staat nog 17ezal eens op twitter gaan spieken.
Die zit nog op wat antisemitische tweets te broedenquote:Op donderdag 16 november 2023 19:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mary van NSF had ook al gepost dat de evacuatie van van vandaag niet doorging , bij Elon lees is niets nog
Ik kan hem nooit vinden als het over Starship gaat , wat hij verder post boeit me nietquote:Op donderdag 16 november 2023 19:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zit nog op wat antisemitische tweets te broeden
Beter lees je dat ook gewoon niet. Heel fout hoekje waar hij in zitquote:Op donderdag 16 november 2023 19:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan hem nooit vinden als het over Starship gaat , wat hij verder post boeit me niet
Maar goed dat lijkt eerder gemeengoed dan uitzondering daar in de USA tegenwoordigquote:Op donderdag 16 november 2023 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter lees je dat ook gewoon niet. Heel fout hoekje waar hij in zit
Ik heb nooit iets van hem gelezen , behalve als het via SpaceX gaat en dus over Starship , want dat lees ik altijdquote:Op donderdag 16 november 2023 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter lees je dat ook gewoon niet. Heel fout hoekje waar hij in zit
Ja volgens mij is het ook pas duidelijk aan het worden toen hij vorig jaar Twitter kocht ( of is dat al 2 jaargeleden?) en op van alles en nog wat commentaar begon te hebben.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets van hem gelezen , behalve als het via SpaceX gaat en dus over Starship , want dat lees ik altijd![]()
Maar zo meteen is er weer een countdown to launch livestream ,daar zal het wel duidelijk worden wat het gaat worden
ja nee precies , het is een vreselijk figuur en twitter is is er vooral slechter van geworden sinds zijn overnamequote:Op donderdag 16 november 2023 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het ook pas duidelijk aan het worden toen hij vorig jaar Twitter kocht ( of is dat al 2 jaargeleden?) en op van alles en nog wat commentaar begon te hebben.
Naja zolang hij niet op die raket streams verschijnt...
https://x.com/BocaChicaGal/status/1725219072986485182?s=20 <-- werkt niet op fok!quote:Op donderdag 16 november 2023 20:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ja nee precies , het is een vreselijk figuur en twitter is is er vooral slechter van geworden sinds zijn overname![]()
ik kom er niet veel ,maar ik snap niet zo goed waarom ik hier ineens geen tweets meer kan plaatsen
Die naamwijziging, ook zoiets debiels.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ja nee precies , het is een vreselijk figuur en twitter is is er vooral slechter van geworden sinds zijn overname![]()
ik kom er niet veel ,maar ik snap niet zo goed waarom ik hier ineens geen tweets meer kan plaatsen
Dan kan je wel de eerste training kijkenquote:Op donderdag 16 november 2023 19:35 schreef engine het volgende:
Ik was al van plan om morgen om 5 uur m'n wekker te zetten zodat ik op tijd weg kan van werk. Zou wel lekker zijn als dat niet hoeft
Vreemd ja, ook niet gewoon dus door dat vogeltje aan te klikken en gewoon in te vullen?quote:Op donderdag 16 november 2023 20:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vaagquote:Op donderdag 16 november 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
https://x.com/BocaChicaGal/status/1725219072986485182?s=20 <-- werkt niet op fok!
https://twitter.com/BocaChicaGal/status/1725219072986485182?s=20 <-- werkt wel op fok!
Ik wacht wel op @chufi zijn resultatenquote:Op donderdag 16 november 2023 20:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan kan je wel de eerste training kijken
Altijd goed jaquote:Op donderdag 16 november 2023 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wacht wel op @:chufi zijn resultaten
Ik kom niet zo heel vaak op twitter en na de overname nog minder . Dat scheelt weer, ik denk dat ik mijn account maar eens moet gaan verwijderenquote:Op donderdag 16 november 2023 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die naamwijziging, ook zoiets debiels.![]()
Krijgen ze er nergens ingeramd, multimiljoenenproject, da's dan wel weer lachen.
Ik vind het wel een beetje jammer eigenlijk. Instagram posts plaatsen gaat helemaal niet meer. Lekker modern forum.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vaag![]()
Maar ik ben nu wel klaar met twitter of X . Wat een gedoe
Ah daar heb ik ook problemen mee jaquote:Op donderdag 16 november 2023 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje jammer eigenlijk. Instagram posts plaatsen gaat helemaal niet meer. Lekker modern forum.
Hij geeft iedere keer aan dat hij het niet kan , dus dan ben ik wel klaar meequote:Op donderdag 16 november 2023 20:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Vreemd ja, ook niet gewoon dus door dat vogeltje aan te klikken en gewoon in te vullen?
Kan dat ook niet meer?quote:Op donderdag 16 november 2023 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje jammer eigenlijk. Instagram posts plaatsen gaat helemaal niet meer. Lekker modern forum.
Die kunnen misschien wel even op zich kunnen laten wachten ... ivm de tijden en dat ik mogelijk op mn tablet kijk en daar geen zin heb om vandaar te kopieren en pastaenquote:Op donderdag 16 november 2023 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ook primaquote:Op donderdag 16 november 2023 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kunnen misschien wel even op zich kunnen laten wachten ... ivm de tijden en dat ik mogelijk op mn tablet kijk en daar geen zin heb om vandaar te kopieren en pastaen
Yep logischquote:Op donderdag 16 november 2023 20:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij geeft iedere keer aan dat hij het niet kan , dus dan ben ik wel klaar mee
Dat is altijd erg fijn... Zo ook de puntenlijst van @D. ..die heb ik gemistquote:Op donderdag 16 november 2023 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Jij staat hem te ver voorquote:Op donderdag 16 november 2023 20:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is altijd erg fijn... Zo ook de puntenlijst van @:D. ..die heb ik gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |