Die hebben meer aan alle andere partijenquote:Op dinsdag 14 november 2023 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe moet het dan met de Schildpadden?
Partij van de soep?quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die hebben meer aan alle andere partijen
Ontlurktquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Doe mij maar Partij voor de Bieren
Als die er toch eens wasquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Doe mij maar Partij voor de Bieren
Dan was de keus niet zo moeilijkquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was de keus niet zo moeilijk![]()
DIe kregen mij stem never
Alle bier drinkers stemmen gelijk dat kan niet missenquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:05 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Programma punt 1: "Iedereen moet 3 speciaal biertjes per dag wegtikken"
Je kan er niet vroeg genoeg bij zijnquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
WTF
rtl 8 is al begonnen met de kerstfilms
Het zijn ook nog maar 5 weekjesquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
WTF
rtl 8 is al begonnen met de kerstfilms
Alleen, wat wel?quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn![]()
Weet je wel lekker wat je niet hoeft te kijken
Hier staat nu Masterchef US op. Hoewel AU wel leuker is, vermaak ik me hier ook prima meequote:Op dinsdag 14 november 2023 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen, wat wel?
Masterchef AU is voorbij en mijn serie heb ik uitgekeken
Hoor het van meer, veel plezier in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier staat nu Masterchef US op. Hoewel AU wel leuker is, vermaak ik me hier ook prima mee
Zijn die mensen echt goed ? Of maar een beetje meh?quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier staat nu Masterchef US op. Hoewel AU wel leuker is, vermaak ik me hier ook prima mee
De top 5 a 10 is vaak echt goed.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn die mensen echt goed ? Of maar een beetje meh?
Ja de US versie wordt vaak wat dramatischer gebrachtquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoor het van meer, veel plezier in ieder geval
Ik begin er niet aan, teveel fake macho geja......
Big mac met friet en een vetsalade?quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja de US versie wordt vaak wat dramatischer gebrachtMaar alsnog komen er vaak mooie opdrachten/gerechten voorbij
Nee johquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Big mac met friet en een vetsalade?
Pizza met nananasquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee johZe kunnen ook wel wat meer in Amerika
Oeh, hoe laat Nederlandse tijd?quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:01 schreef Puzzie het volgende:
TT Heel goed van jou @:pullup![]()
Over twee dagen Starship testvlucht![]()
![]()
Dat kan je nog niet echt zeggen nu, kan maar zo een dag worden uitgesteld ,en de tijd is geen garantie . ik volg het dagelijks , je het vanzelf als het echt zover isquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oeh, hoe laat Nederlandse tijd?
Kan ik denk ik niet live zienquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:01 schreef Puzzie het volgende:
TT Heel goed van jou @:pullup![]()
Over twee dagen Starship testvlucht![]()
![]()
Dat gaat zeker de moeite waard zijnquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan ik denk ik niet live zienMaar ga zeker in de herhaling kijken
Ah oké. Ik volg het niet dagelijks, maar als ik er toevallig eentje live kan volgen doe ik het meestal wel.quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan je nog niet echt zeggen nu, kan maar zo een dag worden uitgesteld ,en de tijd is geen garantie . ik volg het dagelijks , je het vanzelf als het echt zover is
Ja dat is echt een hele belevenisquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké. Ik volg het niet dagelijks, maar als ik er toevallig eentje live kan volgen doe ik het meestal wel.
Je eerste suikerpinda was in dat jaar?quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:59 schreef chufi het volgende:
Suikerpindas blijven lekker .....Weet nog de 1e keer was in Spanje 67 ...
ja in een gedraaid papiertje als puntzakje ... conisch gedraaid papiertje ....quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je eerste suikerpinda was in dat jaar?
Ik vind ze ook wel lekker zo nu en danquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
ja in een gedraaid papiertje als puntzakje ... conisch gedraaid papiertje ....
nu al uitgesteld of is het eerder ?quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:05 schreef Puzzie het volgende:
Testvlucht is trouwens vrijdag ...Oops
Over 63 uur
Ja dat ... en dat is nu dan ....quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind ze ook wel lekker zo nu en dan
jij moet er zo op de fiets uit?quote:
Jazekerquote:
Ik benijd je niet.quote:Op woensdag 15 november 2023 05:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Jazeker
Is al weken een natte bende
Kom ik niet mee wegquote:Op woensdag 15 november 2023 05:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik benijd je niet.
Ik heb besloten vandaag binnen te blijven.
Jullie zijn de echte bikkelsquote:Op woensdag 15 november 2023 05:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Kom ik niet mee wegStaan zo 8 mannen te wachten voor in de acht
Ik ben benieuwd naar de neerslaghoeveelheid aan het einde van de maand nu, als oktober al de natste ooit wasquote:
November heeft dacht ik aardig wat regen gevallen? Ik vang veel op in mijn bakjes in elk gevalquote:Op woensdag 15 november 2023 06:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de neerslaghoeveelheid aan het einde van de maand nu, als oktober al de natste ooit was
Toen vond ik het nog prima meevallen
Ja een van die roeiers meldde al op 6 of 7 nov dat er al voor de hele maand gevallen wasquote:Op woensdag 15 november 2023 06:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
November heeft dacht ik aardig wat regen gevallen? Ik vang veel op in mijn bakjes in elk geval
Op zijn ouwe daggie nog knokpartijtjes voorkomenquote:
echtquote:Op woensdag 15 november 2023 06:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Op zijn ouwe daggie nog knokpartijtjes voorkomen
Absurdquote:Op woensdag 15 november 2023 06:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
echt![]()
De GOP maakt zich belachelijk
McCarthey die een kidney stoot uitdeeltquote:Op woensdag 15 november 2023 06:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Absurd![]()
En nog een onderling knokpartijtje ook elders gisteren
En ben nu benieuwd of ze die nieuwe speaker nog gaat wegstemmen nu die precies heeft gedaan waar ze McCartney voor wegdedenquote:Op woensdag 15 november 2023 06:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
McCarthey die een kidney stoot uitdeelt
Wil daar maar niet aan denkenquote:
Nope. Ze geven hem wat leeway. Zeggen ze. Hij had maar drie weken en McCarthy had 9 maanden, zeggen ze. Maar, zeggen de hardliners, hun vertrouwen in Johnson is nu wel verdwenen.quote:Op woensdag 15 november 2023 06:09 schreef pullup het volgende:
[..]
En ben nu benieuwd of ze die nieuwe speaker nog gaat wegstemmen nu die precies heeft gedaan waar ze McCartney voor wegdeden
En dan wil hij ook nog eens Tucker Carlson as running matequote:
Als het regent stort hetquote:Op woensdag 15 november 2023 06:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
En dan wil hij ook nog eens Tucker Carlson as running mate
zeg dat welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |