abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211302978
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:57 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]

Waarom zijn alle virologen extreem-links?
Die gast is aardig ver heen.
pi_211302995
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Die gast is aardig ver heen.
Och hoe meer ze zeggen hoe sterker mijn overtuiging dat ze de kosten van autoritair collectivistisch anti-liberaal beleid omtrent Covid niet op waarde schatten.

En overigens ook de baten van dat beleid te hoog inschatten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_211303027
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 15 november 2023 @ 12:49:09 #214
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211303030
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Emotioneel begrijpelijk alleen deze beslissing heeft verregaande gevolgen. Gaza is dan voor alle import en export volledig afhankelijk van Rafah (zeker 80% ging via Isral) aangezien de Isralirs ook de zee controleren. Is een kwart van t gebied in puin leggen niet voldoende?
Wat is het probleem met verregaande gevolgen? En wat voor gevolgen heeft het als de Palestijnen nog een mooie verbinding houden met hun Egyptische broeders?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_211303040
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:13 schreef Slayage het volgende:
Waarom je niet zo veel IDF propaganda moet snuiven

[ twitter ]
[ twitter ]
Al die twitter accounts van israelische politici en de regering hebben al een paar keer fake nieuws gepost. Daar doen ze niet echt aan fact-checking heb ik het idee. Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan het leger ivm berichtgeving.
pi_211303061
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:41 schreef Slayage het volgende:
Politici zeggen vaak genoeg zinnige dingen. Echter lukt het hun niet altijd om consequent principieel te handelen. Schrap Rusland voor Isral en klaar.

[ twitter ]
Het verschil is dat de Oekrainers zich niet verschansen onder ziekenhuizen en van daaruit granaten afvuren, dat doen de Palestijnen wel.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_211303071
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:51 schreef Hathor het volgende:

[..]
Het verschil is dat de Oekrainers zich niet verschansen onder ziekenhuizen en van daaruit granaten afvuren, dat doen de Palestijnen wel.
Regelrecht onjuist. Hebben ze wel gedaan en ze werden ook op de vingers getikt
  woensdag 15 november 2023 @ 13:04:24 #218
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211303232
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
This threat is worthless without pics. *O*
Wie wordt er bedreigd dan? :?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_211303241
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 10:23 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat soort nieuws wordt in hun bubbel ofwel ontkend, ofwel weggezet als propaganda ofwel goedgepraat omdat het verzet zou gaan.

Dat is het echte probleem ook, dat mensen in hun eigen waarheid zitten tot het punt dat ze anderen schuimbekkend dood wensen. Die informatieoorlog is jaren geleden al begonnen en is niet te beteugelen zonder goed informatiebeleid maar zelfs de taferelen rond de coronacrisis hebben dit niet hoog genoeg op de agenda kunnen krijgen.

Net zoals Isral keihard op moet treden om op de lange termijn veiliger te zijn, zal onze regering korte metten moeten maken met fake news en het onvermogen van mensen om kritisch na te denken. Een van de gevoelige factoren hierbij is de component waarbij religie en cultuur niet langer boven kritiek verheven mogen zijn.

Het begint allemaal met goed onderwijs dat losgemaakt is van zuilen.
Dat is wel echt geen sinecure inderdaad in dit land...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211303247
quote:
5s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wie wordt er bedreigd dan? :?.
Prima vraag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_211303266
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:46 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Ligt aan de wijze waarop het wordt uitgevoerd.
Don't call us, we'll call you :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 15 november 2023 @ 13:09:36 #222
131800 Tarado
cap de fusca
pi_211303300
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat is wel echt geen sinecure inderdaad in dit land...
Zolang er christelijke partijen mee regeren zal dat niet gebeuren helaas.
pi_211303346
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:49 schreef nixxx het volgende:

[..]
Wat is het probleem met verregaande gevolgen? En wat voor gevolgen heeft het als de Palestijnen nog een mooie verbinding houden met hun Egyptische broeders?
Dat dat stukje land nog armer wordt dan 't al is en er enorme tekorten gaan ontstaan, dat zullen die boze inwoners hun buurman misschien niet in dank afnemen.

Ik snap dat de lijn tussen Hamas en burger in Gaza erg dun is, maar er is een substantile groep mensen die geen Hamas is
pi_211303348
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:28 schreef Molo het volgende:
Not this shit again :')

Kunnen die linkdumps opbokken?
Je bent een beetje link?

Heb je geen spelfout gemaakt trouwens?
Volgens mij willen de meeste mensen hier links dumpen, niet zozeer link(s)dumpen.

:+
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_211303349
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:18 schreef Slayage het volgende:
Fuck. Ik zou als student ook een pro Isral demo bijwonen als ik $250 dollar zou vangen van de Isral lobby O-)

[ twitter ]
Ik zie je hier posten dus denk dat je deze gemist hebt:

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]
@:Slayage

Vergoelijk dit eens dan.

Kan er ook nog wel bij:

1: Je mening over Turkse nederzettingen in Koerdisch gebied
2: het ontvoeren van een 4 jarig meisje door hamas, probeer het eens goed te praten
3: het afsnijden van een vrouw haar borsten terwijl ze al wordt gegroepsverkracht, daarna vermoord en nog eens necrofilie op haar wordt uitgevoerd.

Doe het.
Doe eens antwoorden dan.
1947-2016
pi_211303377
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:51 schreef Cpt.Crow het volgende:

[..]
Zo'n gozer als @:Slayage is gewoon aan het radicaliseren hier recht voor onze neus. Gaat ook nergens meer op in, komt extreem warrig over. En dat was naar mijn mening altijd een meer dan redelijke gozer. Dat zegt waarschijnlijk wel iets over de ernst, en dat allemaal in Nederland. :{
Mods hebben hier ook een redelijke vinger in door hem niet te stoppen en hier op te wijzen.
Daar tegen over laten ze het staan en laten ze hem zn gang gaan want 'hij discussieert zo lekker in andere topics'.
1947-2016
pi_211303380
twitter

Langzaam en zeker krijgt het westen wat meer grip op wat er echt gaande is. Moge VK en VS straks alleen staan
pi_211303398
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:09 schreef Tarado het volgende:

[..]
Zolang er christelijke partijen mee regeren zal dat niet gebeuren helaas.
Het is meer woke/policor waar ik op doel, niet zo zeer de reli gekkies.
1947-2016
pi_211303406
twitter
  woensdag 15 november 2023 @ 13:17:56 #230
131800 Tarado
cap de fusca
pi_211303409
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Het is meer woke/policor waar ik op doel, niet zo zeer de reli gekkies.
Dat zijn ook een soort van reli gekkies :)
  woensdag 15 november 2023 @ 13:18:41 #231
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211303418
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Mods hebben hier ook een redelijke vinger in door hem niet te stoppen en hier op te wijzen.
Daar tegen over laten ze het staan en laten ze hem zn gang gaan want 'hij discussieert zo lekker in andere topics'.
Dat is alleen maar goed, censuur is voor linksen B-).

Hoe meer mensen zien wat voor types er figuurlijk gezien naast je wonen in je vinexwijk, hoe meer mensen hopelijk eens inzien hoe gevaarlijk dat is.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_211303421
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:52 schreef Slayage het volgende:
Een joodse gezegde gaat zoiets als, "Man plans and God laughs"

ADL is het Amerikaanse CIDI

"We have a MAJOR, MAJOR, MAJOR generational problem"

[ twitter ]
Ah ja, dezelfde Pearl die al o.a. eerder beschuldigd was van antisemitisme (afgelopen zomer), een ban heeft van TikTok en de mening heeft dat vrouwen niet moeten (mogen) stemmen.

Goh, wat voor publiek zou ze aantrekken :D

En geboren in 1996 maakt haar volgens mij niet 28, tenzij die man uit de toekomst komt.

Research, altijd handig :')
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_211303422
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:17 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat zijn ook een soort van reli gekkies :)
Point made.
:)
1947-2016
pi_211303442
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat is alleen maar goed, censuur is voor linksen B-).

Hoe meer mensen zien wat voor types er figuurlijk gezien naast je wonen in je vinexwijk, hoe meer mensen hopelijk eens inzien hoe gevaarlijk dat is.
Zit ook wat in ja.
1947-2016
pi_211303444
quote:
Ik neem aan dat deze man doelt op het feit dat Hamas zich op zo’n locatie verschanst en daarmee de levens van burgers op het spel zet?
pi_211303458
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:53 schreef koos_vriendloos het volgende:

[..]
Regelrecht onjuist. Hebben ze wel gedaan en ze werden ook op de vingers getikt
En was dat terecht?
pi_211303533
quote:
7s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:25 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Ok het ziet er in eerste instantie weer knap dubieus uit alleen een ziekenhuis heeft 24/7 stroom nodig en daar kunnen ze niet aan voldoen. Dus dat er lampen branden betekent niet dat het ziekenhuis de hele dag stroom heeft. IDF heeft niet voor niks 300 liter gasolie afgeleverd, die zagen de ernst ook wel
  woensdag 15 november 2023 @ 13:29:30 #238
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211303564
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 01:35 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Er moet toch serieus iets flink mis zijn tussen de oren om tot dergelijke wreedheden in staat te zijn en dan gaat het hier om vele duizenden hamas strijders.
Hebben we het nog niet eens over alle andere islamitische terreurgroepen.
[..]
Ze heeft het recht en moet kunnen doen wat ze doet natuurlijk.
Maar ik begin me af te vragen of het klimaat echt wel zo belangrijk is want het lijkt er op dat al die groepen meer uit zijn om te destabiliseren dan om iets te bereiken.
Het strekt tot ongeloof om te zien hoe men zich tegen Isral keert.
Yep en volgens een artikel ik de T, werd er ook niet voor teruggedeinst om op scherp staande handgranaten te verbergen in de genitalin van gedode vrouwen.

Iets dat wegkijkers op een klimaatmars wel zullen bestempelen as fakenews, desinformatie en eerst de foto's zullen willen zien om vervolgens dan te zeggen dat het fake is. Ik heb een redelijk vermogen tot indenken maar dat soort zaken, bedenken, ben ik - gelukkig - niet toe instaat.
Naar ik begreep hebben hadden de strijders terroristen voor dat soort acties, toestemming gekregen van hun geestelijk leiders om o.a. met de broek naar beneden zoveel mogelijk schade toe te brengen. De politiek leiders hadden daarbij voor ogen om zaken te kantelen. Bij elkaar de reden dat het gespuis en haar supporters, de dingen niet (echt) willen veroordelen.

Helaas, daar ga ik weer, biedt de Islam voor dat soort acties alle vrijheid als dat volgens haar leiders nodig is om weerbarstige ongelovigen tot haar orde te roepen.
Het wordt mij dan heel ingewikkeld om daad en kwaad nog los te zien van zg onschuldige burgers en aandoenlijke baby's die daartoe worden opgekweekt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_211303614
quote:
15s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:29 schreef Vallon het volgende:
Naar ik begreep hebben hadden de strijders terroristen voor dat soort acties, toestemming gekregen van hun geestelijk leiders om o.a. met de broek naar beneden zoveel mogelijk schade toe te brengen. De politiek leiders hadden daarbij voor ogen om zaken te kantelen. Bij elkaar de reden dat het gespuis en haar supporters, de dingen niet (echt) willen veroordelen.
Ik ben het vaak prima met je eens, maar dit type "berekend" te werk gaan alsof er bepaalde mate van sophistication ligt achter die terreur...............

De voedingsbodem zal simpele haat zijn, maar ze weten het leuk te spinnen op geo-politiek niveau om de Hamas-zaak te versterken, domme mensen kopen het nog ook, dus het is ook nog eens succesvol.
pi_211303651
quote:
15s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:29 schreef Vallon het volgende:
Helaas, daar ga ik weer, biedt de Islam voor dat soort acties alle vrijheid als dat volgens haar leiders nodig is om weerbarstige ongelovigen tot haar orde te roepen.
Het wordt mij dan heel ingewikkeld om daad en kwaad nog los te zien van zg onschuldige burgers en aandoenlijke baby's die daartoe worden opgekweekt.
Ja dat maakt natuurlijk dat er een regime change moet komen en de extreme haat uit de mensen moet worden gesneden.

Mij een raadsel hoe men denkt dat dit kan worden uitgevoerd znder compleet "voeten op de grond" militaire operatie met totale "vernietiging" van Hamas.

Nu staakt het vuren - terug naar Isral - is tijd geven voor nog grotere problemen.
Het is letterlijk kanker die alleen maar zal groeien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')