abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211302215
quote:
14s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En ook dat komt door Hamas.
Maar mama hij begon, nu mag ik volkerenmoord plegen
pi_211302268
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:24 schreef Qarrad het volgende:
Ceasefire now!

En in 2008
En in 2012
En in 2014
En in 2021

Wie brak het staakt het vuren tot nu toe elke keer? Hint: ze hebben geen witte met lichtblauwe vlag.
Het is ook een vicieuze cirkel ..

Hamas breekt steek-het-vuren en valt Israël aan, Westerse media en de 'Red–green alliance' praten dit goed onder het mom van 'verzet' tegen 'onderdrukking', Israël slaat terug, Westerse media en de 'Red–green alliance' schreeuwen alles bij elkaar over de zogenaamde zielige Palestijnen en roepen om een steek-het-vuren, Israël legt vervolgens na internationale druk de wapens neer en Hamas blijft bestaan.

En dit blijft zich dan om de zoveel jaar herhalen.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:28 schreef koos_vriendloos het volgende:

[..]
Er wordt geen volkerenmoord gepleegd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 15 november 2023 @ 11:35:01 #183
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211302287
quote:

[..]
Je hebt gelijk dat "maar juf jij deed het ook!" geen sterk argument is, maar hou toch eens op met de beschuldiging van genocide. De situatie voldoet van geen kanten hiervoor.
pi_211302346
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:03 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]

Erdo gaat wel next level hoor
Maar de Koerden en Armeniers dan ?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_211302384
quote:

[..]
Altijd een beetje pijnlijk dit.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_211302406
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Altijd een beetje pijnlijk dit.
Ligt aan de wijze waarop het wordt uitgevoerd.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_211302408
De WHO ziet het ook als mooie marketing campagne hè. Ze brengen nog net niet elke 10min een persbericht uit hoe erg het allemaal is. Alsof Israël daar voor de lol wat extra mensen ombrengt en kinderen loopt te executeren.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 15 november 2023 @ 11:50:58 #188
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211302453
Heel verstandig, scheelt weer Hamas spionnen gespuis die de kibboetsen in kaart brengen voor de volgende aanval

https://www.jpost.com/ara(...)-news/article-773248
Israel won’t reopen its two Gaza crossings after war
pi_211302465
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:47 schreef RipCity het volgende:
De WHO ziet het ook als mooie marketing campagne hè. Ze brengen nog net niet elke 10min een persbericht uit hoe erg het allemaal is. Alsof Israël daar voor de lol wat extra mensen ombrengt en kinderen loopt te executeren.
Dit is hoe bepaalde activistische organisaties, zoals Amnesty, de VN en de WHO het maar al te graag willen doen lijken inderdaad. Dat krijg je als er binnen zulke organisaties een mix is ontstaan van mensen vanuit de Red–green alliance.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211302469
Een joodse gezegde gaat zoiets als, "Man plans and God laughs"

ADL is het Amerikaanse CIDI

"We have a MAJOR, MAJOR, MAJOR generational problem"

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211302518
twitter

Waarom zijn alle virologen extreem-links?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_211302526
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:52 schreef Slayage het volgende:
Een joodse gezegde gaat zoiets als, "Man plans and God laughs"

ADL is het Amerikaanse CIDI

"We have a MAJOR, MAJOR, MAJOR generational problem"

[ twitter ]
ADL heeft te lang hun kop in het zand gestoken, mee willen varen op de wind van het woke-isme die er waait binnen alle bepalende instituten in de VS, zich niet realiserende dat al die woke-isten niet zo dol zijn op Israël en Joden.
  woensdag 15 november 2023 @ 11:59:15 #193
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211302536
Het feit dat ze het ziekenhuis niet zomaar kunnen overnemen, laat zien dat er inderdaad Hamas-mensen in dat gebouw aanwezig zijn.
pi_211302558
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:57 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]

Het zijn mensen met een gedegen academische achtergrond en zoals we wel weten is de academische wereld tegenwoordig radicaal links en progressief georiënteerd. Je zult dus mee moeten doen aan alle dogma's binnen die kringen, anders ben je al snel persona non grata en is het klaar met je carriere. Het steunen van de Palestijnen en het omarmen van een stevige portie haat jegens Israël (en Joden), is één van die dogma's.
pi_211302559
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Heel verstandig, scheelt weer Hamas spionnen gespuis die de kibboetsen in kaart brengen voor de volgende aanval

https://www.jpost.com/ara(...)-news/article-773248
Israel won’t reopen its two Gaza crossings after war
Emotioneel begrijpelijk alleen deze beslissing heeft verregaande gevolgen. Gaza is dan voor alle import en export volledig afhankelijk van Rafah (zeker 80% ging via Israël) aangezien de Israëliërs ook de zee controleren. Is een kwart van t gebied in puin leggen niet voldoende?
pi_211302566
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:59 schreef spapaars het volgende:
Het feit dat ze het ziekenhuis niet zomaar kunnen overnemen, laat zien dat er inderdaad Hamas-mensen in dat gebouw aanwezig zijn.
Dat is natuurlijk ook al jaren bekend. Daar stonden letterlijk tien jaar geleden (toen de berichtgeving nog iets minder activistisch en selectief was) de verhalen al over in de media.
pi_211302587
quote:
14s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En ook dat komt door Hamas.
Tja, uiteindelijk komt alles door de oerknal.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211302590
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:57 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]

Je kan het van Ranst gewoon op twitter vragen. En beter nog, dikke kans dat je nog antwoord van 'm krijgt ook, want hij is de kwaadste niet. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 15 november 2023 @ 12:14:22 #199
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211302677
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dit soort deductieve redenaties worden natuurlijk gecanceld door mensen met linkse-bril.
Links of rechts, wat er nu gebeurt, is voor veel mensen een grote ellende.
De wereld opschudden door veel onschuldige mensen te doden is krankzinnig en helaas niet nieuw; zo werkt terrorisme.
pi_211302680
quote:
13s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het zijn mensen met een gedegen academische achtergrond en zoals we wel weten is de academische wereld tegenwoordig radicaal links en progressief georiënteerd. Je zult dus mee moeten doen aan alle dogma's binnen die kringen, anders ben je al snel persona non grata en is het klaar met je carriere. Het steunen van de Palestijnen en het omarmen van een stevige portie haat jegens Israël (en Joden), is één van die dogma's.
Het is voornamelijk media gok ik die één geluid laat horen, ook vanuit de universiteiten.
Er zal best anders gedacht worden, zie 2e kamer uitslag... Maar dat wordt niet geuit, cancel culture is naast opgedrongen óók uitgevoerd door de individuen zelf.

De veilige omgeving waarom wordt gehijgt wordt juist door die extreemlinkse mafklappers aan gort geholpen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_211302688
quote:
14s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je kan het van Ranst gewoon op twitter vragen. En beter nog, dikke kans dat je nog antwoord van 'm krijgt ook, want hij is de kwaadste niet. ^O^
Ik heb liever geen block en zie liever wat hij uitspookt.
pi_211302711
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik heb liever geen block en zie liever wat hij uitspookt.
Misschien een iets andere toonzetting gebruiken dan. Je kan het.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 15 november 2023 @ 12:28:10 #203
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211302818
Not this shit again :')

Kunnen die linkdumps opbokken?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211302831
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:14 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het is voornamelijk media gok ik die één geluid laat horen, ook vanuit de universiteiten.
Er zal best anders gedacht worden, zie 2e kamer uitslag... Maar dat wordt niet geuit, cancel culture is naast opgedrongen óók uitgevoerd door de individuen zelf.

De veilige omgeving waarom wordt gehijgt wordt juist door die extreemlinkse mafklappers aan gort geholpen.
De media zitten dan ook vol met mensen vanuit de academische wereld.

Een aantal decennia geleden was journalist zijn meer iets voor de gewone man, nu is het voor de elite. Ik luisterde toevallig een paar maanden terug nog een podcast waarbij zo'n journalist van de New York Times werd geïnterviewd, die vertelde over starters die bij hem stage wilde lopen. Dan was het echt op die al CVs: Yale, Stanford, Harvard, Princeton, Columbia, enz.

En daar moet je dan het gros van afwijzen, dat zegt genoeg. Ideologisch is men allemaal uit hetzelfde hout gesneden. Het zijn stuk voor stuk militante woke progressieven met een achtergrond in de sociale wetenschappen of geesteswetenschappen.
pi_211302884
quote:
14s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De media zitten dan ook vol met mensen vanuit de academische wereld.

Een aantal decennia geleden was journalist zijn meer iets voor de gewone man, nu is het voor de elite. Ik luisterde toevallig een paar maanden terug nog een podcast waarbij zo'n journalist van de New York Times werd geïnterviewd, die vertelde over starters die bij hem stage wilde lopen. Dan was het echt op die al CVs: Yale, Stanford, Harvard, Princeton, Columbia, enz.

En daar moet je dan het gros van afwijzen, dat zegt genoeg. Ideologisch is men allemaal uit hetzelfde hout gesneden. Het zijn stuk voor stuk militante woke progressieven met een achtergrond in de sociale wetenschappen of geesteswetenschappen.
Ik kom zelf vanaf de universiteit, ik zie zelf niet zozeer dat ze zich daar bezighouden met heropvoeden.

Woke gedram komt wel terug in de vorm van geen vlees op het menu en wél de vlag van oekraine wapperen maar niet die van Israel.
pi_211302895
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:35 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Je hebt gelijk dat "maar juf jij deed het ook!" geen sterk argument is, maar hou toch eens op met de beschuldiging van genocide. De situatie voldoet van geen kanten hiervoor.
Westelijke deskundigen waren er andere snel bij met de genocide roeperij toen azerbaijan karabakh binnen viel. En de situatie daar is vergeleken met gaza niets anders dan stoeiende kinderen
  Forum Admin woensdag 15 november 2023 @ 12:38:32 #207
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211302921
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:35 schreef koos_vriendloos het volgende:

[..]
Westelijke deskundigen waren er andere snel bij met de genocide roeperij toen azerbaijan karabakh binnen viel. En de situatie daar is vergeleken met gaza niets anders dan stoeiende kinderen
Wat is dit nou weer voor onzin
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211302924
quote:
7s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:25 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Huh, maar er zouden duizenden lichamen daar opgestapeld liggen toch?
pi_211302957
Politici zeggen vaak genoeg zinnige dingen. Echter lukt het hun niet altijd om consequent principieel te handelen. Schrap Rusland voor Israël en klaar.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211302966
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:41 schreef Slayage het volgende:
Politici zeggen vaak genoeg zinnige dingen. Echter lukt het hun niet altijd om consequent principieel te handelen.

[ twitter ]
Als een ziekenhuis als militair bouwsel wordt gebruikt is het geen war-crime meer maar legitiem militair doel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')