Aah oke, nou ff lekker sporten danquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zo'n shaker, is in totaal ongeveer 700 kcal, gaat er wel weer af in 1.5 uur
Dat gaat wel lukkenquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:52 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Aah oke, nou ff lekker sporten dan
Ik heb sinds jaren aardappeltjes gekocht. Klein zakje (kan ik meteen opensnijden om zilvervliesvisjes te vangen)quote:
Wow echt? Waarom zo lang niet meer gekocht/gegeten dan?quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:55 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ik heb sinds jaren aardappeltjes gekocht. Klein zakje (kan ik meteen opensnijden om zilvervliesvisjes te vangen)
spruitjes en lamssteak met champignons.![]()
Ik eet eigenlijk alleen maar rijst (vooral rijst), tortilla, tagliatelle of zo iets. Ow en pizza eens per week denk ik.quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wow echt? Waarom zo lang niet meer gekocht/gegeten dan?
Ah nou zo heeft iedereen wel iets wat ze bijna tot nooit eten denk ikquote:Op dinsdag 14 november 2023 18:05 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk alleen maar rijst (vooral rijst), tortilla, tagliatelle of zo iets. Ow en pizza eens per week denk ik.![]()
Ik weet niet eens hoe lang geleden het is dat ik een zak aardappels heb gekocht(jaaren).
En als ik een recept heb, zo eens per jaar in een oven schotel waar aardappel in zit dan koop ik zo'n zak aardappelschijfjes uit de koeling
Spruitjesquote:Op dinsdag 14 november 2023 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah nou zo heeft iedereen wel iets wat ze bijna tot nooit eten denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat eet jij bijna niet?quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah nou zo heeft iedereen wel iets wat ze bijna tot nooit eten denk ik
quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
SpruitjesHeerlijk, maar niet altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Ohh spruitjes zijn heeeerlijkquote:Op dinsdag 14 november 2023 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
Spruitjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
SpruitjesLekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ben benieuwd of het helptquote:Op dinsdag 14 november 2023 17:55 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ik heb sinds jaren aardappeltjes gekocht. Klein zakje (kan ik meteen opensnijden om zilvervliesvisjes te vangen)
spruitjes en lamssteak met champignons.![]()
[..]
SpruitjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik ook. Ik hoop het want ik vind het een vies idee dat ze gewoon tegen je muur in de slaapkamer opklimmen. bah.quote:
Ja tegen de muur en onder je bed en overal tussen kunnen ze zich verstopoenquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:20 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hoop het want ik vind het een vies idee dat ze gewoon tegen je muur in de slaapkamer opklimmen. bah.
Denk dat ik de rest van de 2 kg zak maar aan de buren schenk. 1.5 gepoft aardappeltje gegeten net.
Was wel lekker met zure room.
Ook in je bed ??quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ja tegen de muur en onder je bed en overal tussen kunnen ze zich verstopoen
O jij bent ook geen fanquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook niet mijn favoriet
Of heb je het koud
Ja met een beetje pech @Enfoirequote:Op dinsdag 14 november 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook in je bed ??
Ik vraag het voor een vriendin ?
Wij bonden zo goedquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:23 schreef maily het volgende:
[..]
O jij bent ook geen fan![]()
Dat schept een band![]()
In de slaapkamer vind ik ook goor,wil ze daar ook zo snel mogelijk weg hebben..alleen zijn ze best snelquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet fijn vinden hoor.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:20 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hoop het want ik vind het een vies idee dat ze gewoon tegen je muur in de slaapkamer opklimmen. bah.
Denk dat ik de rest van de 2 kg zak maar aan de buren schenk. 1.5 gepoft aardappeltje gegeten net.
Was wel lekker met zure room.
gatverquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:21 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:30 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt maar beter voorbereid zijn![]()
Een slimme meid is op een zilvervisjes invasie voorbereid.
Ik heb geen friteuse. Heb wel een keer een zakje zoete aardappelen gekocht en die in de airfryer gedaan maar dat was geen succes. Het duurde heel lang om het ietwat gaar te krijgen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet fijn vinden hoor.
Je kan ook lekker friet maken of gebakken aardappeltjes?
Ken ook nog wel een leuk verhaal over spinnenquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:32 schreef Lovely het volgende:
Liever langpoters in de slaapkamer, die blijven tenminste in de hoek boven in zitten
haha ik heb condooms in mijn nachtkastje vang daar wel eentje mee.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:30 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt maar beter voorbereid zijn![]()
Een slimme meid is op zilvervisjes voorbereid.
Je kan toch kant en klare opbak aardappeltjes kopenquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:32 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ik heb geen friteuse. Heb wel een keer een zakje zoete aardappelen gekocht en die in de airfryer gedaan maar dat was geen succes. Het duurde heel lang om het ietwat gaar te krijgen.
Gebakken aardappeltjes. Dan moet ik ze eerst schillen dan nog koken afkoelen en opbakken.
Is me wat te veel werk
Vertelquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ken ook nog wel een leuk verhaal over spinnen
die laten zich lekker opzuigenquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:32 schreef Lovely het volgende:
Liever langpoters in de slaapkamer, die blijven tenminste in de hoek boven in zitten
quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:33 schreef Enfoire het volgende:
[..]
haha ik heb condooms in mijn nachtkastje vang daar wel eentje mee.![]()
![]()
Overal op voorbereid![]()
ja maar ik zit nog met een zak aardappels nu hahaquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kan toch kant en klare opbak aardappeltjes kopen
Weet je hoeveel spinnen je in je leven in je slaap opeetquote:
ik 0quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet je hoeveel spinnen je in je leven in je slaap opeet
Spinnen zijn net schizofrenen; ze zijn nooit alleen .....quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
O in de airfryer vind ik ook niet lekker friet moet lekker in het vetquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:32 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ik heb geen friteuse. Heb wel een keer een zakje zoete aardappelen gekocht en die in de airfryer gedaan maar dat was geen succes. Het duurde heel lang om het ietwat gaar te krijgen.
Gebakken aardappeltjes. Dan moet ik ze eerst schillen dan nog koken afkoelen en opbakken.
Is me wat te veel werk
Nou dan ga je morgen wat bakkenquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:34 schreef Enfoire het volgende:
[..]
ja maar ik zit nog met een zak aardappels nu haha
Heleboelquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
passen ook in die condoomsquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:35 schreef maily het volgende:
[..]
Spinnen zijn net schizofrenen; ze zijn nooit alleen .....
Eerst maar eens al die beestjes vangen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:34 schreef Enfoire het volgende:
[..]
ja maar ik zit nog met een zak aardappels nu haha
Ja dat vind ik dus ook.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O in de airfryer vind ik ook niet lekker friet moet lekker in het vet( mijn mening dan)
te veel werkquote:
stuur ze wel naar jouquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Eerst maar eens al die beestjes vangen.
Poffen op de bbq?
Je hebt geen grote condooms of welquote:
Dan weggeven dusquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:37 schreef Enfoire het volgende:
[..]
te veel werk
net al uitgelegd
gedoe
doe er wel een clipje om van ikeaquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:37 schreef maily het volgende:
[..]
En dan nog ruimte om er een knoopje in te leggen
quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt geen grote condooms of wel
Dat daar alleen Ieniminie beestjes inpassen
Dan kun je ze meteen plettenquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:38 schreef Enfoire het volgende:
[..]
doe er wel een clipje om van ikea
zo'n broodzakdichtclip ding werkt ook![]()
Liggen ook in het nachtkastje
Ik heb niet gezegd dat daar ieniminie beesten in gaanquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt geen grote condooms of wel
Dat daar alleen Ieniminie beestjes inpassen
quote:
Kan ook, als je nooit aardappelen in huis haalt is dat net zo makkelijk.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:36 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook.
Ik ga af en toe naar de frituur en haal me daar een frietje.
zijn er 9 te veelquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is ook niet veel,ik dacht echt meer
Je hebt er nu dus al 320 opgegetenquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is ook niet veel,ik dacht echt meer
kwist hetquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:38 schreef Lovely het volgende:
Men beweert dat je ongeveer acht spinnen per jaar wegwerkt terwijl je ligt te slapen. Volgens sommigen zou dit zelfs op kunnen lopen tot twaalf. Durf je nu niet meer te gaan slapen? Wees gerust, want volgens een onderzoek in het Scientific American magazine, eten we er geen één
zit ik met een vieze vinger en vies clipjequote:Op dinsdag 14 november 2023 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
Dan kun je ze meteen pletten
*krak, splat
Omnomnomquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt er nu dus al 320 opgegeten
Ja als je een friteuse thuis hebt staan zijn zelfgemaakte aardappel wel het allerlekkerst.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, als je nooit aardappelen in huis haalt is dat net zo makkelijk.
Ik maak ze altijd zelf, vind ik veel lekkerder.
En maar denken dat je vlinders in je buik hebt ....quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt er nu dus al 320 opgegeten
Jewel ik wil geen pootjes in mijn keel of zoquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ach je merkt en proeft er niks van
Nee, je moet dat condoom om je vinger doen en dan afrollen over die spin.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:41 schreef Enfoire het volgende:
[..]
zit ik met een vieze vinger en vies clipje![]()
vind ik ook vies
Jij bent toch heel wijsquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:43 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, je moet dat condoom om je vinger doen en dan afrollen over die spin.
Moet ik alles uitleggen?
Denk dat je het eerst een paar keer moet komen voordoenquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:43 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, je moet dat condoom om je vinger doen en dan afrollen over die spin.
Moet ik alles uitleggen?
quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:42 schreef maily het volgende:
[..]
En maar denken dat je vlinders in je buik hebt ....
Daar kriebelt heel iets anders 🕷
quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent toch niet goed heel wijs
Ftfyquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent toch heel nie goed wijs
quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:49 schreef Enfoire het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:50 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
Zeg me na
Ik klik niet op spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:50 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had daar altijd zo'n leut om met #ANONIEMWaar wij hen die van ons zijn heengegaan missenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:
Nee joh gekkiequote:Op dinsdag 14 november 2023 19:52 schreef Enfoire het volgende:
Odequote:Op dinsdag 14 november 2023 19:53 schreef greysbones het volgende:
Misschien moeten we een ode aan alle anoniemen doen
Nou ja
Alle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
Verdorie ik gooi mijn hele emotionele gevoel op fok
En Lovely heeft het over het weekend
When it rains look for rainbows
When its dark look for stars
Ik voel het gemisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Misschien toch maar een briefje sturenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien toch maar een briefje sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
When it rains look for rainbows
Zie je, je houdt wel van Brabantsquote:
Ik hou van Brabantse nachtenquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie je, je houdt wel van Brabants
quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien toch maar een briefje sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal jou eens Brabantse nachten!quote:
Kom danquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens een Brabantse nachten!
quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens Brabantse nachten!
Oke daar gaan we weerquote:
quote:
Jij ‘komt’ alleen bij korte nachten ??quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:07 schreef Enfoire het volgende:
[..]![]()
als de nachten lang zijn niet nee
kweet niet waarom zijn nachten lang durenquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij ‘komt’ alleen bij korte nachten ??
* greysbones Pakt excel erbij
* greysbones denkt in de lange nacht kun je meer doen dan in een kortequote:Op dinsdag 14 november 2023 20:08 schreef Enfoire het volgende:
[..]
kweet niet waarom zijn nachten lang duren
laat ik in het midden
SPANN0ND!!quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Grijs zit altijd in mijn DM
Dat weet je inmiddels toch wel!quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones denkt in de lange nacht kun je meer doen dan in een korte
* greysbones weet het wel ..quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat weet je inmiddels toch wel!
Liever kwaliteit dan kwantiteitquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones denkt in de lange nacht kun je meer doen dan in een korte
* greysbones denkt gelukkig zijn wij niet getrouwdquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:12 schreef Enfoire het volgende:
* Enfoire vindt greysbones nogal veeleisend
Ohaiquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones heeft liever beide
De thee?quote:
Het zou me niks verbazenquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:07 schreef Enfoire het volgende:
zitten ze nu in dm wat denk jij @:maily
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When it rains look for rainbows
Ookquote:
En ditquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:17 schreef Enfoire het volgende:
[..]
NinjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Jaaaa Sallyquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook![]()
Natgeregend van werk naar huis
[..]
En dit
maar... ook aan het eten en net telefoontje van goede vriendin die even stoom af moest blazen
quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:17 schreef Enfoire het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahh vervelend dat je nat bentquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook![]()
[..]
En dit
maar... ook aan het eten en net telefoontje van goede vriendin die even stoom af moest blazen
Sallykequote:Op dinsdag 14 november 2023 20:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook![]()
[..]
En dit
quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:19 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Liefde: N-E-U-K-E-N."quote:
deze hadden we NIET zien aankomenquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Liefde: N-E-U-K-E-N."
quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:26 schreef Sally het volgende:
[..]
deze hadden we NIET zien aankomen
En jaKOMEN.
Zoo ordinairrrrquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:26 schreef Sally het volgende:
[..]
deze hadden we NIET zien aankomen
En jaKOMEN.
Jij klaagt anders nooitquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij klaagt anders nooit
Je ‘komt’ nooitquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij klaagt anders nooit
pic zien pic zien pic zienquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben vandaag naar de kapper geweest
Oehhh hoe heb je je haren laten doenquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep rood en bruine lowlights erdoorquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:38 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Oehhh hoe heb je je haren laten doen
Pittig kapselquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:
Ben benieuwd hoe het er uit zietquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep rood en bruine lowlights erdoor
Nee, ben ook spelletje aan het spelenquote:
Gewoon even de puntjes er af?quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Oh nee
Ik zal mijn haar niet snel
Kort knippen
quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, ben ook spelletje aan het spelen
Ik zou het ook zonde vindenquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon even de puntjes er af?
Ik ook niet, staat mij niet. Maar bij sommige wel
Ah dat is inderdaad zondequote:Op dinsdag 14 november 2023 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou het ook zonde vinden
Van mijn haar
Heb van mezelf krullen
Krullen zijn een pluspuntje!quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou het ook zonde vinden
Van mijn haar
Heb van mezelf krullen
Oh nee, daar heb ik niet per se een voorkeur voor.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blond haar en blauwe ogen ook ??
Hidden City; Mystery of Shadowsquote:
Dat ziet er leuk uit. Kon het nog nietquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Hidden City; Mystery of Shadows
(hidden object game)
[ afbeelding ]
(oud screenshot - ik moest vóór 21:00 uur weer een Daily Task afmaken, wat betekende dat ik nog 6 of 7x een locatie moest doorzoekenGEHAALD!
![]()
)
Zoeken in het Engelsquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:57 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit. Kon het nog niet
Jammer weerquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh nee, daar heb ik niet per se een voorkeur voor.
Deed ik eerder ook vaakquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoeken in het EngelsGoed om bij te spijkeren
Van G5 games, voor Windows, iOS en de mobiele apparaten.
Gedownload op mobiel, morgen op de laptop downloadenquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoeken in het EngelsGoed om bij te spijkeren
Van G5 games, voor Windows, iOS en de mobiele apparaten.
Ja je kan niet alles hebbenquote:
Wat is je Player ID? Dan worden we Friendjesquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gedownload op mobiel, morgen op de laptop downloaden
Waar vind ik die?quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat is je Player ID? Dan worden we Friendjes![]()
Je kan zelf je Player Login wijzigen (dat is eerst 'Player 125678347654')quote:
Lovely10quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kan zelf je Player Login wijzigen (dat is eerst 'Player 125678347654')
Hopelijk bestaat je verzonnen naam (en nummers kan ook) nog niet.
Dat doe je door te klikken op je avatar linksboven, of in de "Friends" sectie onder "My Profile":
PLAYER LOGIN.
Edit: je nickname kan je trouwens wijzigen in vrijwel alles wat je wil (letters & cijfers & spaties), maar je Player Login is uniek.
Inloggen met je emailadres en het spel heeft zichzelf weer naar jouw profiel gezetquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lovely10
Maar als ik morgen het spel op de laptop zet en dezelfde naam daar gebruik dan kan ook?
Iedereen is blijven plakken sinds DTS een paar keer dicht wasquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
Wat is het hier deze maand druk geworden of ligt dat ineens aan mij?
Ah oké, dan ben ik gewoon afgekickt de afgelopen wekenquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Iedereen is blijven plakken sinds DTS een paar keer dicht was
?
Ik kom niet uit het DTS topic, ik kom vanuit het nietsquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Iedereen is blijven plakken sinds DTS een paar keer dicht was
?
Gewoon gezellie!quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik kom niet uit het DTS topic, ik kom vanuit het niets
Hoax, jij komt ook van gezelligere topicsquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik kom niet uit het DTS topic, ik kom vanuit het niets
Gezel tochquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
Nee, het is inderdaad drukker hier.quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
Nog gezelligerquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad drukker hier.
Noem eens wat voorbeeldenquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, jij komt ook van gezelligere topics
Ik zie veelquote:
KLB is één en al baggerquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie veel
kLB
Maar dat zal kaninchen niet bedoelen
Ik heb vroeger veel geklaagd.quote:
Daar heb ik nu weer één keer gepost. Ik bedoelde eigenlijk dat ik voor dit weekend maanden weg was van het forum.quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:55 schreef greysbones het volgende:
Owww ik zie al wat kaninchen bedoelt
Wielerfietsen
Zitten nu wel teveel baggeraars in het SC topic vind ik.quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb vroeger veel geklaagd.en het KLB SC topic vind ik wel leuk.
En het trok weer? Toch wel leuk om te posten toch?quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daar heb ik nu weer één keer gepost. Ik bedoelde eigenlijk dat ik voor dit weekend maanden weg was van het forum.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daar heb ik nu weer één keer gepost. Ik bedoelde eigenlijk dat ik voor dit weekend maanden weg was van het forum.
Ik vind het ordinairquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb vroeger veel geklaagd.en het KLB SC topic vind ik wel leuk.
Dan hoop ik dat het op een positieve manier wasquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Life took over
(omdat je zo van Engels houdt)
Klb scquote:
Ja, het beviel wel in het weekend, zolang het bevalt blijf ik ook gewoon natuurlijkquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En het trok weer? Toch wel leuk om te posten toch?
Wij zijn gewoon gezelquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, het beviel wel in het weekend, zolang het bevalt blijf ik ook gewoon natuurlijk
Ow, da's niet fraai nee. Ik lees ook niet alles. Ik heb er vandaag nog niet eens gekeken.quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klb sc
Geen warm bad
Vrouw hatende users
Etc
Kloptquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
Ja heel soms ff.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je was hier de afgelopen paar dagen toch ook?
Haha, dan is het nu officieel en kennen we elkaar wel?quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja heel soms ff.
Maar toen had ik nog niet officieel
*Hoi jou ken ik nog niet * gezegd
Hij is anders al heel wat jaartjes op fokquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ken McGrath ook niet, maar dat maakt totaal niet uit. Dat komt vanzelf wel.
Het is maar net hoeveel ik van mezelf bloot geef natuurlijkquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ken McGrath ook niet, maar dat maakt totaal niet uit. Dat komt vanzelf wel.
1) zin gezegdquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Haha, dan is het nu officieel en kennen we elkaar wel?
Naaktquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het is maar net hoeveel ik van mezelf bloot geef natuurlijk
Ik ken n boel mensen nietquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is anders al heel wat jaartjes op fok
Nou jaquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Als het wel zo was zat Stig hier hele dagen
Omdat ie graag naakt is?quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Ik dacht ookquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Nou....quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:14 schreef HappyCharly het volgende:
Maar het is waar
Goud dat ligt op de straten
Iedereen die je haatte
Steekt bloemen in je haar
Geen mens vindt je raar
Is een liedje v Racoon.. zit in.mijn hoofdquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou....
Als ik iemand zie lopen die bloemen in zijn of haar haar heeft dan kijk ik natuurlijk nog een keer extra.
Maar ja, diegene moet het zelf weten.
Heb jij vroegah niet ook in GRTD gepost of ben ik in de war met iemand anders?quote:
Oh ja dat klopt wel, dat is wel even geleden inderdaadquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij vroegah niet ook in GRTD gepost of ben ik in de war met iemand anders?
Ik heb er maar paar maanden gepost en het is inderdaad alweer een hele tijd geleden, maar ik meende je UI te herkennen van daar.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh ja dat klopt wel, dat is wel even geleden inderdaad
Haha ja dat kan kloppen, die is nooit gewijzigdquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er maar paar maanden gepost en het is inderdaad alweer een hele tijd geleden, maar ik meende je UI te herkennen van daar.
Je bent qua UI wel een stuk standvastige dan ikquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Haha ja dat kan kloppen, die is nooit gewijzigd
Is toch leuk, beetje afwisselendquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent qua UI wel een stuk standvastige dan ik
Zoals je ziet ben ik te herkennen aan mijn UIquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is toch leuk, beetje afwisselend
Ook leuk, herkenbaarheidquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zoals je ziet ben ik te herkennen aan mijn UI
Doe jij wel eens een rode UI?quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is toch leuk, beetje afwisselend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |