Aah oke, nou ff lekker sporten danquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zo'n shaker, is in totaal ongeveer 700 kcal, gaat er wel weer af in 1.5 uur
Dat gaat wel lukkenquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:52 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Aah oke, nou ff lekker sporten dan
Ik heb sinds jaren aardappeltjes gekocht. Klein zakje (kan ik meteen opensnijden om zilvervliesvisjes te vangen)quote:
Wow echt? Waarom zo lang niet meer gekocht/gegeten dan?quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:55 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ik heb sinds jaren aardappeltjes gekocht. Klein zakje (kan ik meteen opensnijden om zilvervliesvisjes te vangen)
spruitjes en lamssteak met champignons.![]()
Ik eet eigenlijk alleen maar rijst (vooral rijst), tortilla, tagliatelle of zo iets. Ow en pizza eens per week denk ik.quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wow echt? Waarom zo lang niet meer gekocht/gegeten dan?
Ah nou zo heeft iedereen wel iets wat ze bijna tot nooit eten denk ikquote:Op dinsdag 14 november 2023 18:05 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk alleen maar rijst (vooral rijst), tortilla, tagliatelle of zo iets. Ow en pizza eens per week denk ik.![]()
Ik weet niet eens hoe lang geleden het is dat ik een zak aardappels heb gekocht(jaaren).
En als ik een recept heb, zo eens per jaar in een oven schotel waar aardappel in zit dan koop ik zo'n zak aardappelschijfjes uit de koeling
Spruitjesquote:Op dinsdag 14 november 2023 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah nou zo heeft iedereen wel iets wat ze bijna tot nooit eten denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat eet jij bijna niet?quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah nou zo heeft iedereen wel iets wat ze bijna tot nooit eten denk ik
quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
SpruitjesHeerlijk, maar niet altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Ohh spruitjes zijn heeeerlijkquote:Op dinsdag 14 november 2023 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
Spruitjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
SpruitjesLekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ben benieuwd of het helptquote:Op dinsdag 14 november 2023 17:55 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ik heb sinds jaren aardappeltjes gekocht. Klein zakje (kan ik meteen opensnijden om zilvervliesvisjes te vangen)
spruitjes en lamssteak met champignons.![]()
[..]
SpruitjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik ook. Ik hoop het want ik vind het een vies idee dat ze gewoon tegen je muur in de slaapkamer opklimmen. bah.quote:
Ja tegen de muur en onder je bed en overal tussen kunnen ze zich verstopoenquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:20 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hoop het want ik vind het een vies idee dat ze gewoon tegen je muur in de slaapkamer opklimmen. bah.
Denk dat ik de rest van de 2 kg zak maar aan de buren schenk. 1.5 gepoft aardappeltje gegeten net.
Was wel lekker met zure room.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |