Niet goed? leek me wel toepasselijk.quote:
lekker me wel?quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niet goed? Lekker me wel toepasselijk.
Dekentje moet over je benen en niet in je hoofd. Scheelt bloederigheidquote:Op dinsdag 14 november 2023 12:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oeps. Ik zit nog met dat dekentje in mn hoofd.
Bloederigheid?quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dekentje moet over je benen en niet in je hoofd. Scheelt bloederigheid
In mn gedachten danquote:Op dinsdag 14 november 2023 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dekentje moet over je benen en niet in je hoofd. Scheelt bloederigheid
Hahah doen!quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In mn gedachten dan
Kan op kantoor ook wel een dekentje gebruiken...
klinkt wel liefelijkquote:Op dinsdag 14 november 2023 12:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou dekentjes in een hoofd stoppen is niet liefelijk
Oiquote:
Planning? wat is dat?quote:Op woensdag 15 november 2023 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... mijn planning ligt overhoop
Zekerheid en structuur en vermogen tot functionerenquote:
Morgen de draad weer oppakken? Of kijken wat je vanmiddag nog kan doen?quote:Op woensdag 15 november 2023 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zekerheid en structuur en vermogen tot functioneren
Weet niet hoe ik nu weer de dat moet oppakken
Hallo jonge damequote:
therapiegedoe?quote:Op woensdag 15 november 2023 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zekerheid en structuur en vermogen tot functioneren
Weet niet hoe ik nu weer de dat moet oppakken
het gaat de goede kant opquote:
Begeleider die tweeënhalf uur te laat kwam... was een goed gesprekquote:
Ik probeer het. Alleen wel moeilijkquote:Op woensdag 15 november 2023 13:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Morgen de draad weer oppakken? Of kijken wat je vanmiddag nog kan doen?
(of werkt het niet zo gemakkelijk?)
Regenachtige en af toe een flauw zonnetjequote:Op woensdag 15 november 2023 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het gaat de goede kant op
Hoe is het weer in het hoge noorden?
oh, ja, dat gooit wel lekker de dag door de warquote:Op woensdag 15 november 2023 13:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Begeleider die tweeënhalf uur te laat kwam... was een goed gesprek
Alleen dan lukt het verder amper
Al zit ik nu wel boven. Beetje haken. Beter dan niets
quote:
Tijd voor anarchie en de vrijmibo dusquote:Op woensdag 15 november 2023 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... mijn planning ligt overhoop
WoMiBo!quote:Op woensdag 15 november 2023 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Tijd voor anarchie en de vrijmibo dus
maar het is nog geen vrijdagquote:Op woensdag 15 november 2023 15:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja een borrel
Maar dat mag vrijdag
Dat mag nu ook al hoorquote:Op woensdag 15 november 2023 15:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja een borrel
Maar dat mag vrijdag
Rules are there to be bent and brokenquote:Op woensdag 15 november 2023 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee joh, het is midden in de week
quote:
Ergens in een andere wereld ist vast vrijdag!quote:Op woensdag 15 november 2023 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee nee, de week is doormidden. We zijn al bezig aan het eindequote:Op woensdag 15 november 2023 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, kom zuipenquote:Op woensdag 15 november 2023 18:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
jullie willen me losbandig maken
Staat genoteerdquote:Op woensdag 15 november 2023 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik ben ook zo'n enorme drinkerNaja... met baileys ben ik wel te verleiden
Geen probleem, dronken krijgen we je welquote:Op woensdag 15 november 2023 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Of zoete cocktailsmojito zijn de beste
Hahaha met als doel?quote:Op woensdag 15 november 2023 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen probleem, dronken krijgen we je wel
Ik heb geen doel nodig om te drinkenquote:
Baileysquote:Op woensdag 15 november 2023 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik ben ook zo'n enorme drinkerNaja... met baileys ben ik wel te verleiden
Kijk, jij begrijpt hetquote:Op woensdag 15 november 2023 18:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
[..]
Ergens in een andere wereld ist vast vrijdag!
Buurmeisjequote:
Barbquote:
Neequote:Op donderdag 16 november 2023 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Barb![]()
Hoe is het? Badkamer al klaar?
Denk je dat het gaat lukken?quote:Op donderdag 16 november 2023 09:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NeeMorgen moet het klaar zijn.
Al het tegelwerk zit er nu in, ze zijn nu bezig installatie van plafond en lichtspots. Morgen douche toilet ed. Lijkt me dat dat moet lukken op tijd. Onze badkamer is gelukkig niet zo grootquote:Op donderdag 16 november 2023 09:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk je dat het gaat lukken?
Dat scheelt. Wel benieuwd naar de voor en na foto's!quote:Op donderdag 16 november 2023 09:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Al het tegelwerk zit er nu in, ze zijn nu bezig installatie van plafond en lichtspots. Morgen douche toilet ed. Lijkt me dat dat moet lukken op tijd. Onze badkamer is gelukkig niet zo groot
Dan moet je kitwerk nog 48 uur drogenquote:Op donderdag 16 november 2023 09:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Al het tegelwerk zit er nu in, ze zijn nu bezig installatie van plafond en lichtspots. Morgen douche toilet ed. Lijkt me dat dat moet lukken op tijd. Onze badkamer is gelukkig niet zo groot
Oef wat een drukquote:Op donderdag 16 november 2023 09:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat ook nog eensquote:Op donderdag 16 november 2023 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je kitwerk nog 48 uur drogen
Ja jij weet toch wel beter? Gewoon je eigen onderzoek doen, uurtje is lang genoeg.quote:
Trap er niet in, mensen!quote:Op donderdag 16 november 2023 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja jij weet toch wel beter? Gewoon je eigen onderzoek doen, uurtje is lang genoeg.
quote:Op donderdag 16 november 2023 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja jij weet toch wel beter? Gewoon je eigen onderzoek doen, uurtje is lang genoeg.
heh?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gianni heeft zn beer weggedaan dus nooit meer een zwaaiende beer
Is nog steeds een beerquote:
quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:49 schreef Caesalpinia het volgende:
ik zie ook een beer, met een kerstmuts, en een groot glas bier
Childquote:Op vrijdag 17 november 2023 22:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffft... zo uit ritme dat ik even een nachtje probeer over te slaan en dan zit het de dag erop vaak wel weer goed (hoop ik)
Als het lukt... ik moet resettenquote:Op vrijdag 17 november 2023 22:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Child
Ga je nu de hele nacht wakker blijven?
Hoe komt het ?quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als het lukt... ik moet resetten
YouTube en thee
idkquote:Op vrijdag 17 november 2023 23:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe komt het ?
Ik ga zo mn bedje eens opzoeken
Ja... even proberenquote:Op vrijdag 17 november 2023 23:02 schreef Caesalpinia het volgende:
snap ik wel hoor, heb ook wel eens last dat ik pas laat kan slapen, dan is doorhalen soms beter
Jij ook, hopelijk.quote:
Jaquote:Op vrijdag 17 november 2023 23:41 schreef Caesalpinia het volgende:
maar iedereen al naar bed dus op de vrijdag avond
Oh... dat klinkt niet fijn?quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:45 schreef Caesalpinia het volgende:
braven mensen allemaal
ik heb nog iets te veel in mijn hoofd rondgaan om te kunnen slapen
Ooooh ja, dat snap ik! Wel leuke stress toch?quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:47 schreef Caesalpinia het volgende:
ja wel lekker 2 dagen geen werk
maar morgen date, dus nu al stress
beetje wel beetje nietquote:Op vrijdag 17 november 2023 23:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh ja, dat snap ik! Wel leuke stress toch?
Touché. Dus geen blind date? Ik duim dat er wat leuks eruit komtquote:Op vrijdag 17 november 2023 23:50 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
beetje wel beetje niet
eigenlijk wil ik zeggen nee doe toch maar niet maarja dan weet je uiteindelijk nog niet of het iets gaat zijn
nee, gewoon alledaags Bumblequote:Op vrijdag 17 november 2023 23:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touché. Dus geen blind date? Ik duim dat er wat leuks eruit komt
ja het is Tinder maar dan iets minder alleen worst en iets meer ook gewoon voor echt relatiesquote:Op vrijdag 17 november 2023 23:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bumble, moest ik even googlelen
Niet thuis in de scene
Dat klinkt een stuk beter dan wat ik van tinder heb gehoord.quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:54 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
ja het is Tinder maar dan iets minder alleen worst en iets meer ook gewoon voor echt relaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |