Niet goed? leek me wel toepasselijk.quote:
lekker me wel?quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niet goed? Lekker me wel toepasselijk.
Dekentje moet over je benen en niet in je hoofd. Scheelt bloederigheidquote:Op dinsdag 14 november 2023 12:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oeps. Ik zit nog met dat dekentje in mn hoofd.
Bloederigheid?quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dekentje moet over je benen en niet in je hoofd. Scheelt bloederigheid
In mn gedachten danquote:Op dinsdag 14 november 2023 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dekentje moet over je benen en niet in je hoofd. Scheelt bloederigheid
Hahah doen!quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In mn gedachten dan
Kan op kantoor ook wel een dekentje gebruiken...
klinkt wel liefelijkquote:Op dinsdag 14 november 2023 12:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou dekentjes in een hoofd stoppen is niet liefelijk
Oiquote:
Planning? wat is dat?quote:Op woensdag 15 november 2023 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... mijn planning ligt overhoop
Zekerheid en structuur en vermogen tot functionerenquote:
Morgen de draad weer oppakken? Of kijken wat je vanmiddag nog kan doen?quote:Op woensdag 15 november 2023 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zekerheid en structuur en vermogen tot functioneren
Weet niet hoe ik nu weer de dat moet oppakken
Hallo jonge damequote:
therapiegedoe?quote:Op woensdag 15 november 2023 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zekerheid en structuur en vermogen tot functioneren
Weet niet hoe ik nu weer de dat moet oppakken
het gaat de goede kant opquote:
Begeleider die tweeënhalf uur te laat kwam... was een goed gesprekquote:
Ik probeer het. Alleen wel moeilijkquote:Op woensdag 15 november 2023 13:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Morgen de draad weer oppakken? Of kijken wat je vanmiddag nog kan doen?
(of werkt het niet zo gemakkelijk?)
Regenachtige en af toe een flauw zonnetjequote:Op woensdag 15 november 2023 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het gaat de goede kant op
Hoe is het weer in het hoge noorden?
oh, ja, dat gooit wel lekker de dag door de warquote:Op woensdag 15 november 2023 13:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Begeleider die tweeënhalf uur te laat kwam... was een goed gesprek
Alleen dan lukt het verder amper
Al zit ik nu wel boven. Beetje haken. Beter dan niets
quote:
Tijd voor anarchie en de vrijmibo dusquote:Op woensdag 15 november 2023 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... mijn planning ligt overhoop
WoMiBo!quote:Op woensdag 15 november 2023 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Tijd voor anarchie en de vrijmibo dus
maar het is nog geen vrijdagquote:Op woensdag 15 november 2023 15:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja een borrel
Maar dat mag vrijdag
Dat mag nu ook al hoorquote:Op woensdag 15 november 2023 15:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja een borrel
Maar dat mag vrijdag
Rules are there to be bent and brokenquote:Op woensdag 15 november 2023 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee joh, het is midden in de week
quote:
Ergens in een andere wereld ist vast vrijdag!quote:Op woensdag 15 november 2023 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee nee, de week is doormidden. We zijn al bezig aan het eindequote:Op woensdag 15 november 2023 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, kom zuipenquote:Op woensdag 15 november 2023 18:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
jullie willen me losbandig maken
Staat genoteerdquote:Op woensdag 15 november 2023 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik ben ook zo'n enorme drinkerNaja... met baileys ben ik wel te verleiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |