quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Oogt lekker jeugdig jaquote:Op maandag 13 november 2023 20:05 schreef DKUp het volgende:
Sociaal
Lekker praat
Een goed gesprek hebben
Geen stiltes
Massimo PT 20
Alles wat die doet is vreselijk.quote:Op maandag 13 november 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Dat je geen vriendin of zus hebt die zegt dat die bril vreselijk is
Ik was al bang dat ik modetechnisch achterliep dus deze bril afzichtelijk te vinden.quote:Op maandag 13 november 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Dat je geen vriendin of zus hebt die zegt dat die bril vreselijk is
Je zag haar gelijk wegkijkenquote:Op maandag 13 november 2023 20:06 schreef DKUp het volgende:
Slechte ervaring met jongere meiden whahahahahaha
Heb ik ook, ineens stond Alberto aan de deurquote:Op maandag 13 november 2023 20:06 schreef DKUp het volgende:
Slechte ervaring met jongere meiden whahahahahaha
Die hebben orgies met TIm den Bestenquote:Op maandag 13 november 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Homo’s passen goed
Wedden dat ze nee zeggen
Aan t solliciteren voor taalwetenschapperquote:Op maandag 13 november 2023 20:07 schreef DKUp het volgende:
Waar zie je jezelf over vijf jaar ghihihihihihihi
Welke gainsquote:Op maandag 13 november 2023 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Suiker is slecht voor de gains natuurlijk
Nee grote honden!quote:Op maandag 13 november 2023 20:07 schreef DKUp het volgende:
Kleine honden is meer om van te houden?
Wat
Ik pomp iets anders.quote:Op maandag 13 november 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke gains
Die pompt enkel z’n armen
Oh oke.quote:
Vreselijke aflevering.quote:Op maandag 13 november 2023 20:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kut, vergeten dat First Dates is. Was het wat vandaag?
2,5, ze kan natuurlijk ook bijna 19 zijn en ergens op haar 16e begonnen zijn.quote:Op maandag 13 november 2023 20:09 schreef DKUp het volgende:
Ze werkt al 3,5 jaar in de horeca
Ze was 14?
Nu je het zegt, hij lijkt er wel op ja. Hopelijk niet dezelfde gewoontes.quote:
Eensquote:Op maandag 13 november 2023 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
wel netjes dat hij erop staat te splitten als hij nee gaat zeggen
Als je aanschuift kun je meedoenquote:Op maandag 13 november 2023 20:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kut, vergeten dat First Dates is. Was het wat vandaag?
quote:Op maandag 13 november 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Als Kees een huisarts was, dan kwam ik niet langs
Bonus-Opie zelfs!quote:
Stukje zorgdrempel.quote:Op maandag 13 november 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Beetje engquote:
Jou zou ik meteen bellen.quote:
Je hebt niet altijd die keuze dacht ik.quote:Op maandag 13 november 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
De selectie was al weinig soeps.quote:Op maandag 13 november 2023 20:13 schreef RipCity het volgende:
SOW nu al rekening. Die hebben dus niks zinnigs gezegd
Kunnen beter 3-4 dates doen ipv 5quote:Op maandag 13 november 2023 20:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sommige dates zijn wel heel kort in beeld tegenwoordig
10 minuten datequote:Op maandag 13 november 2023 20:13 schreef RipCity het volgende:
SOW nu al rekening. Die hebben dus niks zinnigs gezegd
quote:Op maandag 13 november 2023 20:15 schreef 3rr0r het volgende:
Nu weet ik het, deze man is een mix van Gijp en Herman van Idols
Ze wil eerst nog wel horen dat hij wel voor haar kiest.quote:
“Ik ben niet te lief maar je kent me nog niet goed genoeg.”quote:
Zeg jij ook altijd dat ze te lief zijn?quote:Op maandag 13 november 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Ik ben niet te lief maar je kent me nog niet goed genoeg.”
Tot MORGENquote:
Volgens mij komt dat vaak omdat ze te veel willen pleasen op de eerste date en bang zijn dat verschillen heel erg zijn.quote:Op maandag 13 november 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen fan van de wals?quote:
komt omdat mannen tegenwoordig alleen nog maar horen dat ze allemaal vrouwenhaters zijnquote:Op maandag 13 november 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier wel een punt hebt.quote:Op maandag 13 november 2023 20:18 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat vaak omdat ze te veel willen pleasen op de eerste date en bang zijn dat verschillen heel erg zijn.
Nee sommige mannen zijn gewoon soft en niet wat elke vrouw zoekt.quote:Op maandag 13 november 2023 20:18 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat vaak omdat ze te veel willen pleasen op de eerste date en bang zijn dat verschillen heel erg zijn.
Ongetwijfeld speelt dit ook, maar het sluit elkaar niet uit.quote:Op maandag 13 november 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee sommige mannen zijn gewoon soft en niet wat elke vrouw zoekt.
Ik heb een goeie vriend, echt een goedzak, erg soft. Die krijgt dat vaak genoeg te horen maar ziet het zelf niet.
Maar dan vinden ze de Zuid-Amerikaanse mannen veel te macho.quote:Op maandag 13 november 2023 20:21 schreef Coco het volgende:
Gemiddelde Nederlandse man is ook een softie.
Andersom geldt het voor de gemiddelde vrouw.
Wie is Nova?quote:Op maandag 13 november 2023 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 zou z'n slurf hier wel in willen steken
Niet mee eens.quote:Op maandag 13 november 2023 20:21 schreef Coco het volgende:
Gemiddelde Nederlandse man is ook een softie.
Die blonde vrouw van 18 toch?quote:
Daar ben je ook een olifantje voor.quote:Op maandag 13 november 2023 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel een softie.
ordinaire schreeuwerdquote:Op maandag 13 november 2023 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Mortaxx ik eis meer gegevens.
Ik heb niet de indruk dat het botst tussen mij en Roland.quote:Op maandag 13 november 2023 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Botst het daarom tussen jou en Roland
Excuses dan ben ik fout geinformeerd.quote:Op maandag 13 november 2023 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat het botst tussen mij en Roland.
Ik waardeer hem juist heel erg.
Ik weet natuurlijk niet hoe Roland hierover denkt.quote:Op maandag 13 november 2023 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Excuses dan ben ik fout geinformeerd.
Hei hei Wat een vrolijkheidquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:21 schreef Gibson88 het volgende:
Hoezee hoezee wie kijkt er zo weer mee ?!Dit wordt weer wat, gezellig in ons warme bad
quote:
Best wel enorme onzin ditquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De kleding gaf je onzekerheid al wel weg hoor
For surequote:
Misschien was het verder zijn uitstraling maar hij straalt heel erg uit dat er iets gecompenseerd moet worden.quote:
Ik vind het wel grappig want zo spontaan als hij er zit zou ik hem helemaal niet als zenuwachtig of onzeker typerenquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Misschien was het verder zijn uitstraling maar hij straalt heel erg uit dat er iets gecompenseerd moet worden.
IS EEN ACT IS EEN ACTquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig want zo spontaan als hij er zit zou ik hem helemaal niet als zenuwachtig of onzeker typeren
Had een andere soort persoon verwacht. En ze wist niet waar Veldhoven lagquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:36 schreef Gibson88 het volgende:
Padel oma heeft een ingezakte smoelwerk, kijkt erg ontevreden
Nou nou nouquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:36 schreef Gibson88 het volgende:
Padel oma heeft een ingezakte smoelwerk, kijkt erg ontevreden
Heey halloquote:
Ja, zeg maar sorry tegen de padelomaquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:38 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja dat klinkt niet heel vriendelijk van mij.
@alpekoquote:
Sorry padel opoequote:Op dinsdag 14 november 2023 19:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, zeg maar sorry tegen de padeloma
Van dat boerenhondenhaarquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:39 schreef Joop_W het volgende:
De man met de gouden poes heeft wel echt het stekeltjeskapsel van een brugklasser.
Expressss jij jezelf niet zo?quote:
Hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Er zitten genoeg dieren in het asiel in eigen land, stop eens met elke keer die Spaanse en Griekse honden hier naartoe te halen.
Nouquote:
Ik vind het vooral zielig deze uitbuiting. Ze zijn heel vriendelijk.quote:
Misschien vinden ze elkaar wel geweldigquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zielig deze uitbuiting. Ze zijn heel vriendelijk.
Waarom laat je iemand met een Xbox-controller kieren?
Vandaar dat ze ook meer een mannelijke vrouw zoektquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Ik vond die boertige vrouw best mannelijk.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien vinden ze elkaar wel geweldig
Bij deze lieve jongen willen we toch allemaal meteen op scouting?quote:
Laatste tijd veel gemist, maar zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja beetje net als die nerds van laatst, die wiskundige en die dame.
Ik ben bang dat ze straks lelijk gaan doenquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Die kleurrijke vrouw is iets 'verfijnder', de andere is meer kamp.
Scouting altijd neequote:Op dinsdag 14 november 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij deze lieve jongen willen we toch allemaal meteen op scouting?
Tot je droomvrouw dat zegt tochquote:
Bescherm zo een jongen gewoon door alles te vertellenquote:
LangoustineGODEN met dode zwarte kraaloogjesquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Garnalen met ogen zijn gepasseerd in 2023
Beetje zoals William Hung denk ik.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe hij eruitziet zonder bril
Beter na een tijdje als hij geen bril op heeft gehadquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe hij eruitziet zonder bril
Bij elke viskraam zoek ik ze tegenwoordig en heb ik een first dates momentjequote:Op dinsdag 14 november 2023 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
LangoustineGODEN met dode zwarte kraaloogjes
Hij is wel aardig ja, maar door die ketting blijf ik het een flapdrol vinden.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:48 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik ook wel, volgens mij een heel lief meisje. Ik vind het wel een goede match
Jouw tv loopt een minuut of wat voor op de mijnequote:Op dinsdag 14 november 2023 19:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Max gaat weer even met Shelly slijmen
Ik kijk niet live, heb een NPO accountquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Jouw tv loopt een minuut of wat voor op de mijne
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |