Dan vergeet je voor het gemak ook even Bosma, die mogelijk een van de meest gerespecteerde kamerleden is.quote:Op maandag 13 november 2023 17:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De partij is Geert. Geert is de partij. End of story.
Tenzij hij schizofreen wordt is de partij dus per definitie stabiel en de figuren die hij om zich heen heeft verzameld kunnen niet zo gek veel en komen nergens anders voor een dergelijk inkomen aan de bak dus die gaan geen onrust veroorzaken.
Nee, sorry, hier ben ik het totaal niet met je eens.
Volgens mij zit je echt ziedend, rood aangelopen, en tandenknarsend achter jouw pc dit soort posts te typen ?quote:Op maandag 13 november 2023 17:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De partij is Geert. Geert is de partij. End of story.
Tenzij hij schizofreen wordt is de partij dus per definitie stabiel en de figuren die hij om zich heen heeft verzameld kunnen niet zo gek veel en komen nergens anders voor een dergelijk inkomen aan de bak dus die gaan geen onrust veroorzaken.
Nee, sorry, hier ben ik het totaal niet met je eens.
Nee. Waarom denk jij dat, is dit projectie of zo?quote:Op maandag 13 november 2023 19:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij zit je echt ziedend, rood aangelopen, en tandenknarsend achter jouw pc dit soort posts te typen ?
Eens.quote:Op dinsdag 14 november 2023 01:11 schreef phpmystyle het volgende:
Wouter Bos bij op1, vond hem sterk. Zou als lijsttrekker voor PvdA niet slecht doen denk ik.
Yep, bakermat van rust, inhoud, en relativeringsvermogen. Voelt denk ik ook geen druk meer om te presteren.quote:Op dinsdag 14 november 2023 01:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens.
Van mij mag hij zo de politiek weer in.
Jij wil nog meer van hetzelfde?quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een debat tussen partijen die nul zetels gaan halen. Het is wel een echt ON debat dan.
Misschien kunnen ze Pim Fortuyn weer gaan oproepen via een medium om er nog wat van te maken.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een debat tussen partijen die nul zetels gaan halen. Het is wel een echt ON debat dan.
Nee, ik zie liever een debat met partijen die wel zetels gaan halen want die zijn relevant en deze minkukels zijn dat niet.quote:
Ach ik vind het de eerste goede actie die ON doet. Ook splintergroepen mogen een kansje hebben.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
"Kanslozen voor kanslozen"?quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach ik vind het de eerste goede actie die ON doet. Ook splintergroepen mogen een kansje hebben.
GeertGodquote:Op donderdag 16 november 2023 20:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geert snapt wat op SBS nodig is
quote:Op donderdag 16 november 2023 20:30 schreef Zorro het volgende:
Geert gooit al direct Timmerfrans en zijn fans onder de bus.
Genot.
Die komt zo, hij ligt nog iemand te naaien die super nat isquote:Op donderdag 16 november 2023 20:32 schreef superniger het volgende:
Krijgen we straks een kijkersvraag van Kees K*nkerkachel?
Alleen Geert past in dit formatquote:
Klopt, warm badquote:Op donderdag 16 november 2023 20:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen Geert past in dit format
quote:Op donderdag 16 november 2023 20:33 schreef Zorro het volgende:
Stel dat mjn Marokkaanse buurman...
ALSOF JIJ JE VILLA IN ZO'N BUURT HEBT STAAN TIMMERFRANS
Ego van Wilfred staat in de wegquote:Op donderdag 16 november 2023 20:37 schreef Remco het volgende:
Waarom presenteert Merel EK dit niet?
Wat?quote:
Ik ook. Wellicht wil Wilma een sociale huurwoning in hartje Amsterdamquote:Op donderdag 16 november 2023 20:41 schreef Remco het volgende:
Zo'n typisch SBS verhaal ben heel benieuwd wat de situatie van Wilma precies is.
Gaat hij straks Timmerfrans fatshamen?quote:Op donderdag 16 november 2023 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geert gaat zo verder met zijn aanval op Frans
STAY TUNED
Net bij Khalid en Sophie was het ook een compleet kippenhok met die griezel Van Baarle.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:44 schreef Gehrman het volgende:
Genee laat het helemaal uit de klauwen lopen.
Kan. Maar dan moet je niet blaten over discriminatie.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
Zo simpel is het wel. De rechter verplicht gemeentes dat ze een statushouder moeten vestigen (binnen x termijn) maar voor Nederlanders hebben ze die plicht niet.
Beetje de lonely wolf.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:47 schreef Mrmime het volgende:
Timmerfrans is hier niet zo best in nee
Bingo.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Gaat hij straks Timmerfrans fatshamen?
Markie erbij zou wel gezelliger zijnquote:Op donderdag 16 november 2023 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
Hier graag een wekelijkse show van maken, ook na de verkiezingen
Niveautje hoor...quote:Op donderdag 16 november 2023 20:48 schreef Urquhart het volgende:
U kunt eisen dat u ons weegt en dat duurt een hele tijd
Gewoon aan de bar zettenquote:Op donderdag 16 november 2023 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Markie erbij zou wel gezelliger zijn
Oh God, we zijn eindelijk van die pretbek af, wil jij hem weer naar voren halen.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Markie erbij zou wel gezelliger zijn
Pieter maakt hem zelf een beetje moeilijk door Geert en Frans links te laten liggenquote:Op donderdag 16 november 2023 20:52 schreef Mrmime het volgende:
Omtzigt heeft goud in handen. Iedereen wil met hem samenwerken
Zoiets was er vroeger met Studio Powned. Daar is Dilan gepokt en gemazeld door de vele fitties met Baudet, Nanninga, Ruktor en de krijsende Prem.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
Hier graag een wekelijkse show van maken, ook na de verkiezingen
Wat doet Prem tegenwoordig?quote:Op donderdag 16 november 2023 20:53 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zoiets was er vroeger met Studio Powned. Daar is Dilan gepokt en gemazeld door de vele fitties met Baudet, Nanninga, Ruktor en de krijsende Prem.
Hij wilde partijleider worden van RoodGroen. Had misschien een betere keuze geweest dan Timmerfrans.quote:
Links lullen en rechts vullenquote:
Nou, er zijn grenzen.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hij wilde partijleider worden van RoodGroen. Had misschien een betere keuze geweest dan Timmerfrans.
Is racisme dat we dat niet willenquote:
Zeer mooiquote:Op donderdag 16 november 2023 20:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
GL/pvda gaat wel inleveren zo ten faveure van Pieter.
Ik zal niet op haar stemmen, maar ik zou geen probleem hebben met haar als MPquote:
Voor een bommetje misschien.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:55 schreef Specularium het volgende:
Frans gaat waarschijnlijk nooit naar een zwembad.
Zal wel meevallen denk ik. Links wil toch links stemmen en zich strategisch rondom Frans vormen.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk ik ook. Dilan doet het ook primaquote:Op donderdag 16 november 2023 20:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die man past niet eens in een zwembroekquote:Op donderdag 16 november 2023 20:55 schreef Specularium het volgende:
Frans gaat waarschijnlijk nooit naar een zwembad.
Vaak reclames voor de partijen die niet present zijnquote:Op donderdag 16 november 2023 20:58 schreef monkyyy het volgende:
Reclame tijdens debatten.Ome Sjon moet even geld harken
Een gasaanval!quote:Op donderdag 16 november 2023 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Frans gaat 10 minuten op het toilet zitten.
Och met Timmerfrans hebben we in elk geval een non valeurquote:
Er staan 3 rechtse poltici. Nu voor Timmermans ook duidelijk dat het in z'n nadeel isquote:Op donderdag 16 november 2023 20:58 schreef Zorro het volgende:
4 lijsttrekkers en er komen er gewoon 3 prima uit naar voren.
Jammer Frans
Kan Wilfred dit niet aan, of doet 'ie dat expres?quote:Op donderdag 16 november 2023 21:00 schreef capricia het volgende:
Ingeschakeld.
Is dat door elkaar heen schreeuwen het concept?
Beetje straatvechten is het vandaag. Frans kan dat nietquote:Op donderdag 16 november 2023 21:00 schreef capricia het volgende:
Ingeschakeld.
Is dat door elkaar heen schreeuwen het concept?
Hij laat het wel echt bewust op zijn beloop.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:02 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Kan Wilfred dit niet aan, of doet 'ie dat expres?
Ik heb 3 minuten gezien voor de reclame. Maar het was alleen maar schreeuwen door elkaar heen.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:02 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat zou erg mooi zijnquote:Op donderdag 16 november 2023 21:02 schreef Rambow het volgende:
Boh wat is die Timmermans slecht zeg. Verliest zo 5 zetels vanavond
Normaal doet die dat wel expres ja.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:02 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Na 13 jaar de woningmarkt verneukt te hebben, is dit het nieuwste ideetje van de VVD. Niets het tekort oplossen, maar gewoon weer een nieuwe groep voorrang geven.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:42 schreef Zorro het volgende:
Waarom zou je beroep moeten uitmaken of je een woning krijgt?
Het is dan ook wel 3 tegen 1, dan heeft die ene het nooit makkelijk. Overigens vind ik Wilders ook zwak met zijn persoonlijke aanvalletjes. Yesilgöz en Omtzigt staan er in ieder geval iets minder populistisch in.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:59 schreef Mrmime het volgende:
Ik had Frans eigenlijk wel sterker verwacht
Waar gaan die heen, denk je?quote:
Vaak kan je daar juist goed uitkomen, dan is het makkelijker om je te onderscheidenquote:Op donderdag 16 november 2023 21:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is dan ook wel 3 tegen 1, dan heeft die ene het nooit makkelijk. Overigens vind ik Wilders ook zwak met zijn persoonlijke aanvalletjes. Yesilgöz en Omtzigt staan er in ieder geval iets minder populistisch in.
Mooiquote:Op donderdag 16 november 2023 21:07 schreef Mrmime het volgende:
Frans wordt opvallend vaak niet in beeld gebracht trouwens
Die watermeloentjes hebben hun ziel toch al verkochtquote:Op donderdag 16 november 2023 21:07 schreef Martinello het volgende:
Wilfred zegt “PvdA”. Alle Groenlinksers ziedend nu.
Niet iedereen heeft een breedbeeld.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:07 schreef Mrmime het volgende:
Frans wordt opvallend vaak niet in beeld gebracht trouwens
Meeste naar Pieter denk ikquote:
quote:Op donderdag 16 november 2023 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, het spijt me dat jullie dit zonder mij moesten beginnen maar ik ben er
Dat waren ze al. Meisje Sabine Scharwachter noemt Timmerfrans een racist en alle GroenLinksers die dat ontkennen moeten hun "witte reflex checken".quote:Op donderdag 16 november 2023 21:07 schreef Martinello het volgende:
Wilfred zegt “PvdA”. Alle Groenlinksers ziedend nu.
Van links?quote:
Je overschat de Nederlandse stemmerquote:
Dilan kan straatvechten ja.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beetje straatvechten is het vandaag. Frans kan dat niet
Ook in negatieve zin, SBS is overigens ook niet een gastheer die hem meezit.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vaak kan je daar juist goed uitkomen, dan is het makkelijker om je te onderscheiden
Extreem rechts?quote:Op donderdag 16 november 2023 21:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Dilan kan straatvechten ja.![]()
Maar ze heeft wel een vreemd oor, voor de kijkers rechts.
Ziet er niet gematigd uit, nee.quote:
Het alternatief is dat de andere drie samenwerken.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:14 schreef timmmmm het volgende:
zelfs de vvd sponsor gaat ervanuit dat Omtzigt een kabinet gaat vormen?
Je zou blind zijn als je dat niet zou denken en zienquote:Op donderdag 16 november 2023 21:14 schreef timmmmm het volgende:
zelfs de vvd sponsor gaat ervanuit dat Omtzigt een kabinet gaat vormen?
Wtf inderdaad. Heel apartquote:Op donderdag 16 november 2023 21:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Met haar zelfingenomen kop en de miljard spotjes voor 'nieuwe politiek', daar twijfel ik niet meer over. Die gaan niks anders doenquote:
Heel snel buitenspel zetten die naïeve man.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:15 schreef Regilio_ het volgende:
Timmermans met zijn geitenwollensokkenachterban doet niet meer mee.
Zelf is hij meer van de Happy Socks.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:15 schreef Regilio_ het volgende:
Timmermans met zijn geitenwollensokkenachterban doet niet meer mee.
Ja. Ze heeft haar haar er niet voor niets zo overheen, heel strategisch. Vreemd oor.quote:
Can't unsee.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Misschien is dat nou zo'n reptilianquote:Op donderdag 16 november 2023 21:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Ze heeft haar haar er niet voor niets zo overheen, heel strategisch. Vreemd oor.
Zijn enige tot nu toe.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:16 schreef Scorpie het volgende:
Kijk dit is weer een sterk punt van Timmermans.
Is het niet het oortje dat de lel naar voren duwt?quote:Op donderdag 16 november 2023 21:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Ze heeft haar haar er niet voor niets zo overheen, heel strategisch. Vreemd oor.
Dit zou een goede vraag zijn vanuit het publiek daar, DIT is wat de mensen willen weten!quote:Op donderdag 16 november 2023 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het niet het oortje dat de lel naar voren duwt?
Alleen bij haar? Vreemd hoor.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las lul.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb foto’s bekeken, ze heeft een grote oorlel. We kunnen door.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
Ok, nu kan ik alleen maar kijken naar de linkeroor van Dilan..
Koopjequote:Op donderdag 16 november 2023 21:21 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Jawel hoor, kost naast je ER nog ¤113 eigen bijdrage per jaar.
Blijven doneren.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:21 schreef Arcee het volgende:
Timmermans met z'n verongelijkte geschreeuw.
Oh echt? Post eens..quote:Op donderdag 16 november 2023 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb foto’s bekeken, ze heeft een grote oorlel. We kunnen door.
Precies, dus hij hoeft niet met z’n scootmobiel.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:21 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Jawel hoor, kost naast je ER nog ¤110 eigen bijdrage per jaar.
Vrouwen met grote oorlellen hebben grote labia.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb foto’s bekeken, ze heeft een grote oorlel. We kunnen door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |