Beetje straatvechten is het vandaag. Frans kan dat nietquote:Op donderdag 16 november 2023 21:00 schreef capricia het volgende:
Ingeschakeld.
Is dat door elkaar heen schreeuwen het concept?
Hij laat het wel echt bewust op zijn beloop.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:02 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Kan Wilfred dit niet aan, of doet 'ie dat expres?
Ik heb 3 minuten gezien voor de reclame. Maar het was alleen maar schreeuwen door elkaar heen.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:02 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat zou erg mooi zijnquote:Op donderdag 16 november 2023 21:02 schreef Rambow het volgende:
Boh wat is die Timmermans slecht zeg. Verliest zo 5 zetels vanavond
Normaal doet die dat wel expres ja.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:02 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Na 13 jaar de woningmarkt verneukt te hebben, is dit het nieuwste ideetje van de VVD. Niets het tekort oplossen, maar gewoon weer een nieuwe groep voorrang geven.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:42 schreef Zorro het volgende:
Waarom zou je beroep moeten uitmaken of je een woning krijgt?
Het is dan ook wel 3 tegen 1, dan heeft die ene het nooit makkelijk. Overigens vind ik Wilders ook zwak met zijn persoonlijke aanvalletjes. Yesilgöz en Omtzigt staan er in ieder geval iets minder populistisch in.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:59 schreef Mrmime het volgende:
Ik had Frans eigenlijk wel sterker verwacht
Waar gaan die heen, denk je?quote:
Vaak kan je daar juist goed uitkomen, dan is het makkelijker om je te onderscheidenquote:Op donderdag 16 november 2023 21:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is dan ook wel 3 tegen 1, dan heeft die ene het nooit makkelijk. Overigens vind ik Wilders ook zwak met zijn persoonlijke aanvalletjes. Yesilgöz en Omtzigt staan er in ieder geval iets minder populistisch in.
Mooiquote:Op donderdag 16 november 2023 21:07 schreef Mrmime het volgende:
Frans wordt opvallend vaak niet in beeld gebracht trouwens
Die watermeloentjes hebben hun ziel toch al verkochtquote:Op donderdag 16 november 2023 21:07 schreef Martinello het volgende:
Wilfred zegt “PvdA”. Alle Groenlinksers ziedend nu.
Niet iedereen heeft een breedbeeld.quote:Op donderdag 16 november 2023 21:07 schreef Mrmime het volgende:
Frans wordt opvallend vaak niet in beeld gebracht trouwens
Meeste naar Pieter denk ikquote:
quote:Op donderdag 16 november 2023 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, het spijt me dat jullie dit zonder mij moesten beginnen maar ik ben er
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |