Ergo het is niet in balans. Er moet veel meer gebouwd worden voor de starters en de overheid moet dat aanjagen. Het overlaten aan de markt werkt niet. Die gaan dat niet regelen want dat willen ze niet.quote:Op zondag 12 november 2023 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bouwprojecten zijn niet betaalbaar voor starters nee. mensen die het wel kunnen betalen upgraden, waardoor dat huis weer vrijkomt voor een nieuw gezin op een flatje, waardoor dat flatje weer vrijkomt voor een starter.
De huizenprijzen en huurprijzen zijn sommige dorpen echt behoorlijk goedkoper dan in andere dorpen, ook op een kwartier van elkaar
Met 7 zetels in de peiling heb je ook niet zo veel in de pap te brokkelen.quote:Op zondag 12 november 2023 22:07 schreef timmmmm het volgende:
Jetten zit er zo lullig bij, telkens het schooljongetje wat zijn vinger opsteekt en overgeslagen wordt, genadeloos in beeld gebracht
Tsja, het houdt al op bij dat ze allemaal wel nieuwe huizen willen helaas.quote:
Precies wat Renze zei, ze moeten toenadering zoeken met elkaar.quote:Op zondag 12 november 2023 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja, het houdt al op bij dat ze allemaal wel nieuwe huizen willen helaas.
Echt veel toenadering zoeken ze ook niet
Zolang ze goed is in keuzes en visie op lange termijn. Zou al een hele verbetering zijn ipv paar mooie snelle zinnetjes zonder waardequote:Op zondag 12 november 2023 22:06 schreef DaveDave09 het volgende:
Esther is niet zo goed in debatteren
Roast of the VVDquote:Op zondag 12 november 2023 22:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Precies wat Renze zei, ze moeten toenadering zoeken met elkaar.
Jetten
Toon is gematigd want hij wil meeregeren.quote:Op zondag 12 november 2023 22:10 schreef timmmmm het volgende:
Wilders kwam daar mooi uit, zelfs verbindend. Griezelig
Inderdaad. Als ze het al eens zijn over één dossier dan heb je er nog honderd liggen waar ze mijlenver van elkaar af liggen. Kansloos dit.quote:Op zondag 12 november 2023 22:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Precies wat Renze zei, ze moeten toenadering zoeken met elkaar.
Jetten
Zien we in haar partij hoe goed ze isquote:Op zondag 12 november 2023 22:10 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Zolang ze goed is in keuzes en visie op lange termijn. Zou al een hele verbetering zijn ipv paar mooie snelle zinnetjes zonder waarde
Daar is dit het moment nu ook niet voor.quote:Op zondag 12 november 2023 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja, het houdt al op bij dat ze allemaal wel nieuwe huizen willen helaas.
Echt veel toenadering zoeken ze ook niet
Voor mij nog een jaartje 0%quote:
Zou kunnen werken als Renze wat strakker zou leiden.quote:
Esther iig niet geloof ikquote:
Een Eva had hier handig geweestquote:Op zondag 12 november 2023 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zou kunnen werken als Renze wat strakker zou leiden.
Dat begrijp ik wel ja maar het biedt niet veel hoop. We wachten al zo lang. Je zou denken dat de nood inmiddels zo hoog is dat de partijen toenadering zoeken (wellicht wint dat ook nog eens stemmen?)quote:Op zondag 12 november 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar is dit het moment nu ook niet voor.
Kan Frits allemaal wel graag zien maar dat gaat niet gebeuren voor de verkiezingen natuurlijk.
Geen snickers?quote:Op zondag 12 november 2023 22:14 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga overgebleven Sint-Maarten snoep pakken. Minimarsjes en mini-twixjes
quote:Op zondag 12 november 2023 22:14 schreef monkyyy het volgende:
Rommelig debatquote:
quote:Op zondag 12 november 2023 22:14 schreef monkyyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |