abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211291578
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 11:01 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dan hoop ik op karma voor hem, hoort ook bij het spelletje dan toch
Dat gaat niet gebeuren.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 14 november 2023 @ 11:46:36 #202
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211291599
Liever verdeugding dan verpaupering ;)

Ik smul heus wel van een lekkere rel in een reality show, maar ik vond dit met die berichtjes echt te ver gaan, als je ziet dat het iemand zo raakt. We hebben het hier wel over echte mensen he, niet een soort scripted drama.

[ Bericht 37% gewijzigd door MadMaster op 14-11-2023 18:11:57 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_211291655
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 11:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Liever verdeugding dan verpaupering ;)

Ik smul heus wel van een lekkere rel in een reality show, maar ik vond dit met die berichtjes echt te ver gaan, als je ziet dat het iemand zo raakt. We hebben het hier wel over echte mensen he, niet een soort scripted drama.
Niet iedereen heeft normen en waarden.

Het spel mag gespeeld, het spel mag ook vuil zijn. Daar is niets mis mee. Maar normen en waarden is mensen als Radmilo vreemd. Maar het zegt ook voldoende dat hij 1 bokspartijtje verliest en gelijk huilend stopt met boksen. Wat een mietje.

[ Bericht 5% gewijzigd door GereDathan op 14-11-2023 12:02:09 ]
pi_211291899
Blijkbaar moest Krista in therapie bij thuiskomst en dan nog het lef hebben om zo’n filmpje op je Instagram te knallen tijdens de aflevering. Die gast is niet goed bij z’n hoofd.

RTL is ook maar stil. Die hopen dat het overwaait. Gisteren in boulevard geen woord erover.
pi_211293303
Ik ben er een voorstander van dat je alles uit de kast mag trekken om te winnen, zolang het volgens de regels is. Vond het al raar dat Radmilo naar huis wilde, terwijl hij kort daarvoor nog zei dat hij pas naar huis zou gaan als Krista weg is. Maar tegen zijn vrienden op het winnaarseiland zei hij toch ook dat hij naar huis wilde, en dat ze op hem konden stemmen? Had hij niet gewoon verwacht dat hij 3 stemmen op Krista uit zou brengen als statement, en dat de rest hem naar huis zou stemmen(?)

Al met al, jammer. Want ik had absoluut gehoopt dat Radmilo naar huis gestemd zou worden, en Krista nog lekker door kon. Lieve en leuke meid :). Het is ook echt enorme onzin dat een aantal deelnemers zo kwaad op haar zijn. Wat heeft ze nou eigenlijk verkeerd gedaan? Eva nam haar in vertrouwen, omdat ze een goed gevoel bij Krista had. Eigenlijk wilde Krista dit helemaal niet weten, maar ze kan het toch moeilijk gelijk door gaan lullen aan haar zogenaamde vrienden? Ik zou die beslissing direct begrepen hebben, maar wellicht dat het anders is als je op zo'n eiland zit zonder eten.

Verder is het wat mij betreft prima hoe Radmilo het spel speelt. Het is binnen de regels, dus gewoon prima. En op welke manier heeft hij er echt voordeel bij gehad dat bepaalde mensen dachten dat hij naar huis wilde(?)
pi_211293607
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 11:31 schreef GereDathan het volgende:

Ik vind Mark juist alles behalve hypocriet. Hij heeft voor zichzelf redenen om op Krista te stemmen (en dat mag je terecht of onterecht vinden) en houdt dat ook stug vol. Dat vind ik juist alles behalve hypocriet, het was hypocrieter geweest als hij nu ineens Radmilo was gaan stemmen.

Volgens mij was Mark ook wel boos dat Krista wist van de munt van Eva en het niet doorvertelde. En zelf verwacht hij van Ilse (?) dat die hetzelfde doet.
Verder eens met de meesten hier. Je kan het spel spelen, maar om te veinzen dat je naar huis wilt, zodat sommige niet scherp zijn. En het noemen van Chelsea en Max op die stembriefjes is echt beneden alle peil.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_211293796
Radmilo wordt vast wel afgestraft volgende week. Die mag er wat mij betreft zo snel mogelijk uit.
pi_211294174
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 14:25 schreef Omega het volgende:

[..]
Volgens mij was Mark ook wel boos dat Krista wist van de munt van Eva en het niet doorvertelde. En zelf verwacht hij van Ilse (?) dat die hetzelfde doet.
Dat hoort voor mij gewoon bij het spel. Daarom zeg ik ook bewust dat je het met Mark eens of oneens kan zijn, maar hypocriet wordt het wat mij betreft nooit.

We moeten niet vergeten dat na 20 dagen op een eiland zonder eten, met wildvreemden en constant bezig met zware proeven en stemmingen je wellicht anders gaat denken ;)
pi_211294441
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 11:44 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dat gaat niet gebeuren.
Zou ik niet te zeker van zijn want hij kan niets qua proeven
pi_211294901
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:03 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Zou ik niet te zeker van zijn want hij kan niets qua proeven
Hij haalt het altijd net.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 14 november 2023 @ 17:59:41 #211
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211295404
En nu graag weer over tot de feiten, zonder speculaties en beweringen die niet onderbouwd worden.

Dank u!
pi_211299223
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 10:14 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat van het begin naar afvallerseiland is niet nieuw en hoort wel een beetje bij de expeditie, ze zijn ook wel eens met 100 begonnen waarvan er direct weet ik hoeveel weg gingen.

Dat van dat duelleren om stemrecht is ook om te kotsen. Het gaan enkel maar om sensatie, EPH draait zich om in zijn graf.
Ik doelde op het geheel willekeurig twee wegsturen. Dat is niet eerder gebeurd toch?
Hotapnyc
pi_211299290
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:51 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Hij haalt het altijd net.
Houdt een keer op en dan wordt hij eruit gekegeld, gaan we dan ook van die stomme dansjes doen?
pi_211299391
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 23:37 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Houdt een keer op en dan wordt hij eruit gekegeld, gaan we dan ook van die stomme dansjes doen?
Zeker weten, deze iig *O*
  woensdag 15 november 2023 @ 01:58:38 #215
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211299748
Radmilo is een clown die nu waarschijnlijk ook zelf naar huis gaat de volgende ronde, als hij maar een ronde langer bleef als Krista omdat zijn oude kamp zich genaaid voelde door haar met name Maxim.

Krista wil het spel spelen en opperde zelf een vrouwen bondje en begint nu te huilen als anderen het spel spelen in haar nadeel. Beide geen fijne mensen na aanstaande Zondag waarschijnlijk beiden vertrokken game on zou ik zeggen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 15 november 2023 @ 12:31:33 #216
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211303108
De mensen zouden er geen moeite mee gehad hebben als Krista eruit gegaan was op een normale manier maar de manier waarop die radmillo dat gedaan heeft door haar een schop na te geven met die stomme tekst op zijn briefjes dat heeft de mensen boos gemaakt.
Als ik Krista was geweest was ik niet eens meer terug gekomen en ik had hem zeker geen omhelzing gegeven, ik had hem totaal genegeerd, dus chapeau dat ze toch nog terug kwam.
  woensdag 15 november 2023 @ 13:02:27 #218
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_211303192
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:57 schreef Sorella het volgende:
Als ik Krista was geweest was ik niet eens meer terug gekomen en ik had hem zeker geen omhelzing gegeven, ik had hem totaal genegeerd, dus chapeau dat ze toch nog terug kwam.
Ik kan me voorstellen dat een of andere producer daar een hoop heisa heeft lopen maken en is gaan dreigen met boetes etc als ze niet terug zou keren op de eilandraad. Dit was natuurlijk gouden TV voor E.R. en dit wilden ze uitmelken tot de met.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_211303864
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 23:29 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik doelde op het geheel willekeurig twee wegsturen. Dat is niet eerder gebeurd toch?
Niet op precies deze manier denk ik inderdaad.
pi_211304048
quote:
15s.gif Op woensdag 15 november 2023 13:02 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Ik kan me voorstellen dat een of andere producer daar een hoop heisa heeft lopen maken en is gaan dreigen met boetes etc als ze niet terug zou keren op de eilandraad. Dit was natuurlijk gouden TV voor E.R. en dit wilden ze uitmelken tot de met.
Dat zou natuurlijk kunnen maar dan zou ik in ieder geval die radmillo genegeerd hebben.
Ik hoop dat ze het gauw naast haar neer heeft kunnen leggen :).
pi_211304137
Nog niet alles gelezen, maar volgens mij had Radmilo een ander plan.

Bij elke individuele proef komt hij als laatste of een na laatste binnen, er zijn zoals in het verleden nooit echte krachtproeven, wat terecht is. Maar dit is hem zij eer te na. Hij zou het nog erger vinden om hiernaast ook nog eens weggestemd te worden, dus vroeg hij mensen op hem te stemmen.
Natuurlijk wilde hij niet weg, en ging hij uit van een exit van Krista, maar liever dit dan onverwacht toch zelf eruit gestemd te worden.

Mocht hij volgende week weer als laatste over de streep komen dan zal hij zijn heimwee weer te berde brengen.

Het groepsvenijn richting Krista is denk ik omdat zij (en Willem) met een glunderende glimlach op hun gezicht op dag 1 (en 2) opnoemden welke mensen niet van toegevoegde waarde waren. Dat vind ik ook erg walgelijk, en om die reden mag Willem ook exit, en ik gok dat Mark daar op vrolijk manipulatieve wijze voor gaat zorgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Za op 15-11-2023 14:43:15 ]
  woensdag 15 november 2023 @ 15:05:59 #222
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211304410
Ik begreep uit een interview met Krista (collega had hem gekeken) dat t schrijven van iets anders op de briefjes dan de naam zelf (muv hartjes en zo) tegen de regels was. Dus eigenlijk moeten ze Tat-Milo er gewoon uitflikkeren.

Dat de productie ze niet tegengehouden heeft ook.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_211304472
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:37 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat hoort voor mij gewoon bij het spel. Daarom zeg ik ook bewust dat je het met Mark eens of oneens kan zijn, maar hypocriet wordt het wat mij betreft nooit.

We moeten niet vergeten dat na 20 dagen op een eiland zonder eten, met wildvreemden en constant bezig met zware proeven en stemmingen je wellicht anders gaat denken ;)
Hij doet zich voor alsof hij gelooft dat het juiste om te doen, is het vertellen tegen de groep dat Eva die munt heeft, waarom anders daarover boos zijn. Maar in werkelijkheid, vindt hij het niet meer dan normaal dat zo iets geheim kan blijven.
Ben met je eens dat het misschien niet helemaal hypocriet het juiste woord is. Maar boos zijn over dingen die je zelf ook doet, is wel een beetje hypocriet.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_211304555
Weet je wat me wel weer eens leuk zou lijken, als alle afvallers na de samensmelting in een stemming de winnaar van de Expeditie bepalen zoals in de eerste seizoenen, uiteraard zonder dit vooraf met degenen die overblijven te communiceren. Dat je denkt dat je een allesslopende finaleproef moet doen en dan wordt afgerekend/beloond op hoe sociaal je eigenlijk bent geweest in de expeditie. :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_211304769
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 11:22 schreef Verida het volgende:

dit volkomen rancuneuze op de persoon gespeelde gedoe van Radmillo.

dit was rancune, pesterig gedrag wat er alleen maar op gebaseerd was om 1 persoon weg te krijgen, tot zelfs het beweren van : ik ga pas van het eiland af als zij eraf is.
Ik vind dat hier teveel op de man Radmilo wordt gespeeld.
Het heeft nl ook een zekere schoonheid dat hij zich in korte tijd zo heeft weten te hechten aan een paar anderen.
Zijn boosheid richting Krista heeft vast met zijn verleden te maken, en met het vanaf jonge leeftijd geleerd te hebben telkens een tegenstander te hebben, en dat is ook niet persoonlijk gek genoeg , maar onderdeel van het spel/de sport.

Ik vind het niet zo'n kwaaie hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')