Dat gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:01 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan hoop ik op karma voor hem, hoort ook bij het spelletje dan toch
Niet iedereen heeft normen en waarden.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liever verdeugding dan verpaupering
Ik smul heus wel van een lekkere rel in een reality show, maar ik vond dit met die berichtjes echt te ver gaan, als je ziet dat het iemand zo raakt. We hebben het hier wel over echte mensen he, niet een soort scripted drama.
Volgens mij was Mark ook wel boos dat Krista wist van de munt van Eva en het niet doorvertelde. En zelf verwacht hij van Ilse (?) dat die hetzelfde doet.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:31 schreef GereDathan het volgende:
Ik vind Mark juist alles behalve hypocriet. Hij heeft voor zichzelf redenen om op Krista te stemmen (en dat mag je terecht of onterecht vinden) en houdt dat ook stug vol. Dat vind ik juist alles behalve hypocriet, het was hypocrieter geweest als hij nu ineens Radmilo was gaan stemmen.
Dat hoort voor mij gewoon bij het spel. Daarom zeg ik ook bewust dat je het met Mark eens of oneens kan zijn, maar hypocriet wordt het wat mij betreft nooit.quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:25 schreef Omega het volgende:
[..]
Volgens mij was Mark ook wel boos dat Krista wist van de munt van Eva en het niet doorvertelde. En zelf verwacht hij van Ilse (?) dat die hetzelfde doet.
Hij haalt het altijd net.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zou ik niet te zeker van zijn want hij kan niets qua proeven
Ik doelde op het geheel willekeurig twee wegsturen. Dat is niet eerder gebeurd toch?quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:14 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat van het begin naar afvallerseiland is niet nieuw en hoort wel een beetje bij de expeditie, ze zijn ook wel eens met 100 begonnen waarvan er direct weet ik hoeveel weg gingen.
Dat van dat duelleren om stemrecht is ook om te kotsen. Het gaan enkel maar om sensatie, EPH draait zich om in zijn graf.
Houdt een keer op en dan wordt hij eruit gekegeld, gaan we dan ook van die stomme dansjes doen?quote:
Zeker weten, deze iigquote:Op dinsdag 14 november 2023 23:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Houdt een keer op en dan wordt hij eruit gekegeld, gaan we dan ook van die stomme dansjes doen?
Ik kan me voorstellen dat een of andere producer daar een hoop heisa heeft lopen maken en is gaan dreigen met boetes etc als ze niet terug zou keren op de eilandraad. Dit was natuurlijk gouden TV voor E.R. en dit wilden ze uitmelken tot de met.quote:Op woensdag 15 november 2023 12:57 schreef Sorella het volgende:
Als ik Krista was geweest was ik niet eens meer terug gekomen en ik had hem zeker geen omhelzing gegeven, ik had hem totaal genegeerd, dus chapeau dat ze toch nog terug kwam.
Niet op precies deze manier denk ik inderdaad.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:29 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik doelde op het geheel willekeurig twee wegsturen. Dat is niet eerder gebeurd toch?
Dat zou natuurlijk kunnen maar dan zou ik in ieder geval die radmillo genegeerd hebben.quote:Op woensdag 15 november 2023 13:02 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat een of andere producer daar een hoop heisa heeft lopen maken en is gaan dreigen met boetes etc als ze niet terug zou keren op de eilandraad. Dit was natuurlijk gouden TV voor E.R. en dit wilden ze uitmelken tot de met.
Hij doet zich voor alsof hij gelooft dat het juiste om te doen, is het vertellen tegen de groep dat Eva die munt heeft, waarom anders daarover boos zijn. Maar in werkelijkheid, vindt hij het niet meer dan normaal dat zo iets geheim kan blijven.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:37 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat hoort voor mij gewoon bij het spel. Daarom zeg ik ook bewust dat je het met Mark eens of oneens kan zijn, maar hypocriet wordt het wat mij betreft nooit.
We moeten niet vergeten dat na 20 dagen op een eiland zonder eten, met wildvreemden en constant bezig met zware proeven en stemmingen je wellicht anders gaat denken
Ik vind dat hier teveel op de man Radmilo wordt gespeeld.quote:Op maandag 13 november 2023 11:22 schreef Verida het volgende:
dit volkomen rancuneuze op de persoon gespeelde gedoe van Radmillo.
dit was rancune, pesterig gedrag wat er alleen maar op gebaseerd was om 1 persoon weg te krijgen, tot zelfs het beweren van : ik ga pas van het eiland af als zij eraf is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |