"JA HET WAS NIET LEKKER!"quote:
Fijn dat het hele daklozenprobleem ook gelijk is opgelostquote:Op zondag 12 november 2023 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"JA HET WAS NIET LEKKER!"
"JA GA DAN WEER LIGGEN DAN DOE IK HET NOG EEN KEER!"
En die nacht sliep er niemand in de straat...
Ik denk serieus dat veel problemen opgelost zouden worden als mensen eens wat vaker zouden neuken.quote:Op zondag 12 november 2023 19:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Fijn dat het hele daklozenprobleem ook gelijk is opgelost
Ik zoek het verband tussen seks en de burgeroorlog in de Centraal Afrikaanse Republiek nog, maar misschien heb je wel gelijk!quote:Op zondag 12 november 2023 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat veel problemen opgelost zouden worden als mensen eens wat vaker zouden neuken.
Wel eerst veel condooms droppen in die gebieden.quote:Op zondag 12 november 2023 19:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zoek het verband tussen seks en de burgeroorlog in de Centraal Afrikaanse Republiek nog, maar misschien heb je wel gelijk!
In Nederland heb je ook wel van die gebiedenquote:Op zondag 12 november 2023 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel eerst veel condooms droppen in die gebieden.
Iets met ….beltquote:Op zondag 12 november 2023 19:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
In Nederland heb je ook wel van die gebieden
Ja idd. Maar daar kan beter een hek omheenquote:Op zondag 12 november 2023 19:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
In Nederland heb je ook wel van die gebieden
Dan heb je het over de randstadquote:Op zondag 12 november 2023 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja idd. Maar daar kan beter een hek omheen
Nee, die moet plat.quote:Op zondag 12 november 2023 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan heb je het over de randstad
Gevaarlijke uitspraken, met de huidige oorlogenquote:Op zondag 12 november 2023 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja idd. Maar daar kan beter een hek omheen
Uiteraardquote:
Ik vind het helemaal primaquote:Op zondag 12 november 2023 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard
Beginnen met Amsterdam
Kunnen we Rotterdam overslaan? ik accepteer wel een hek dan hoor.quote:Op zondag 12 november 2023 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard
Beginnen met Amsterdam
Ze moeten weten dat Nederland groter is dan de Randstadquote:Op zondag 12 november 2023 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima
Zolang ze maar niet deze kant op komen
Maar al die randstedelingen die hier komen wonen zeurenquote:Op zondag 12 november 2023 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze moeten weten dat Nederland groter is dan de Randstad
Ze moeten zich maar aanpassenquote:Op zondag 12 november 2023 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar al die randstedelingen die hier komen wonen zeuren
Dat is toch al te vergelijken met de Chernobyl Exclusion Zone.quote:
Wereldvreemdquote:Op zondag 12 november 2023 19:32 schreef greysbones het volgende:
Hier was een meneer
Vanuit Amsterdam hierin komen wonen
Woonde aan een autoweg hier
En verwacht dat de gemeente die van 2 baans naar 1 baans maakt
Omdat hij dacht dat dat zou gebeuren
Niet alle mensenquote:
Maar je kan niet de hele randstad op de Amsterdamse hoop gooien, andere randsteden hebben ook een hekel aan Amsterdammersquote:Op zondag 12 november 2023 19:32 schreef greysbones het volgende:
Hier was een meneer
Vanuit Amsterdam hierin komen wonen
Woonde aan een autoweg hier
En verwacht dat de gemeente die van 2 baans naar 1 baans maakt
Omdat hij dacht dat dat zou gebeuren
Nee die meneer woont er nog steedsquote:
Ditquote:Op zondag 12 november 2023 19:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar je kan niet de hele randstad op de Amsterdamse hoop gooien, andere randsteden hebben ook een hekel aan Amsterdammers
Dat dusquote:Op zondag 12 november 2023 19:34 schreef Lovely het volgende:
Of mensen die vlakbij het spoor gaan wonen en dan gaan klagen over lawaai
Heel klein hekje om zijn huis?quote:Op zondag 12 november 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee die meneer woont er nog steeds
En is degene die overal over zeurt hier
Ook zoiets inderdaad.quote:Op zondag 12 november 2023 19:34 schreef Lovely het volgende:
Of mensen die vlakbij het spoor gaan wonen en dan gaan klagen over lawaai
Tractors is ook wel heel randstedelijk, het zijn trekkersquote:Op zondag 12 november 2023 19:35 schreef greysbones het volgende:
Of de tractors die rijden
Die zijn zo groot
Moet dat
Ik woon mijn hele leven al op de Veluwequote:Op zondag 12 november 2023 19:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Tractors is ook wel heel randstedelijk, het zijn trekkers
Het komt wel vaak voor dat je net voor je op de weg rijden toevallig als je haast hebt...quote:Op zondag 12 november 2023 19:35 schreef greysbones het volgende:
Of de tractors die rijden
Die zijn zo groot
Moet dat
Ik woon buitenafquote:Op zondag 12 november 2023 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het komt wel vaak voor dat je net voor je op de weg rijden toevallig als je haast hebt...
Tsja. Inhalen heeft ook geen zin want net als je er voorbij bent slaan ze af... Zul je altijd zien.quote:Op zondag 12 november 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik woon buitenaf
Grote kans dat er 1 voor je zit
In Groningen zijn het trekkersquote:Op zondag 12 november 2023 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik woon mijn hele leven al op de Veluwe
Het zijn tractors
Daar heb je het al.quote:
Ik scheur er wel eens langsquote:Op zondag 12 november 2023 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Inhalen heeft ook geen zin want net als je er voorbij bent slaan ze af... Zul je altijd zien.
Tuurlijk welquote:Op zondag 12 november 2023 19:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik voel me gelijk niet meer welkom hier
Kokniequote:Op zondag 12 november 2023 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dit had ik ook niet verwacht van greys.
Heeft ze van mijquote:Op zondag 12 november 2023 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dit had ik ook niet verwacht van greys.
Stel je ff aan johquote:Op zondag 12 november 2023 19:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik voel me gelijk niet meer welkom hier
quote:
Stap dan maar niet bij mij in want ik rijd keurig overal de onder de limiet.quote:
Dat kan ik nietquote:Op zondag 12 november 2023 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Stap dan maar niet bij mij in want ik rijd keurig overal de onder de limiet.
Ik leer je dat wel af.quote:Op zondag 12 november 2023 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je ergert je kapot dan.
Niks mis mee een veilige rijderquote:Op zondag 12 november 2023 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je ergert je kapot dan.
Voorop als treintjequote:Op zondag 12 november 2023 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je ergert je kapot dan.
Gewoon netjes 100, snelheid vastzetten op de cc... en relaxt doortuffen. Beetje onderuit gezakt, JOE radio op, heerlijk.quote:
Hemaquote:Op zondag 12 november 2023 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niks mis mee een veilige rijder
Gewoon gas erop. Je bent toch een vent!quote:Op zondag 12 november 2023 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewoon netjes 100, snelheid vastzetten op de cc... en relaxt doortuffen. Beetje onderuit gezakt, JOE radio op, heerlijk.
quote:Op zondag 12 november 2023 19:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
zooo, stoer hoor die middelvingers
Waar je 100 mag???quote:Op zondag 12 november 2023 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewoon netjes 100, snelheid vastzetten op de cc... en relaxt doortuffen. Beetje onderuit gezakt, JOE radio op, heerlijk.
Ik rijd altijd op zijn Stig's.quote:Op zondag 12 november 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar je 100 mag???
Ik rijd bijna nooit de precieze snelheid
Enkel bij een trajectcontrole
En dan nog stel ik hem 3 kilometer sneller in
Ja dat wel.... Maar gewoon niet te hard, levert toch weinig tijdwinst op.quote:Op zondag 12 november 2023 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon gas erop. Je bent toch een vent!
Op de motor lekker doortrekkenquote:Op zondag 12 november 2023 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat wel.... Maar gewoon niet te hard, levert toch weinig tijdwinst op.
Hoewel ik vanmiddag na het winkelen wel lekker vlot naar huis ben getuft. Gewoon, omdat het kon.
Je laatste bon was .....?quote:Op zondag 12 november 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar je 100 mag???
Ik rijd bijna nooit de precieze snelheid
Enkel bij een trajectcontrole
En dan nog stel ik hem 3 kilometer sneller in
Ook bij traject controle ?quote:Op zondag 12 november 2023 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik rijd altijd op zijn Stig's.
Ik heb al 10 jaar geen bon meer gehadquote:Op zondag 12 november 2023 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je laatste bon was .....?
De mijne alweer 2 jaar geleden. En dan zo'n suffe 6km te hard, op de A50, de veluwe. Daar mag je blijkbaar 120 ipv 130.
Dan kijk ik naar de camera en schrikken ze van mequote:Op zondag 12 november 2023 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook bij traject controle ?
Dan was je je rijbewijs al kwijt
Werkelijk? Hmmm. Dan wordt daar waar jij zit nooit gecontroleerd. Nou hier wel hoor.quote:Op zondag 12 november 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb al 10 jaar geen bon meer gehad
quote:Op zondag 12 november 2023 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan kijk ik naar de camera en schrikken ze van me
Jawelquote:Op zondag 12 november 2023 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Werkelijk? Hmmm. Dan wordt daar waar jij zit nooit gecontroleerd. Nou hier wel hoor.
Netjes.quote:Op zondag 12 november 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel
Gewoon opletten
Flitsmeister aan
Wil ik nog wel eens doen. En dan performance test.quote:Op zondag 12 november 2023 19:49 schreef greysbones het volgende:
Of even Duitsland in
En dan hop hop
Best lekker hoorquote:Op zondag 12 november 2023 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wil ik nog wel eens doen. En dan performance test.
Effe planken met dat ding. Zo hard dat je man met trillende knieën zegt: Greys, lieverd, niet zo hard.quote:Op zondag 12 november 2023 19:49 schreef greysbones het volgende:
Of even Duitsland in
En dan hop hop
Nee hoorquote:Op zondag 12 november 2023 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Effe planken met dat ding. Zo hard dat je man met trillende knieën zegt: Greys, lieverd, niet zo hard.
Ligt er ook aan waar je het rijdt en wiequote:Op zondag 12 november 2023 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb wel iemand naast me gehad die vond 170 echt te hard. Nou, dat stelt nog weinig voor.
Da's maily.quote:Op zondag 12 november 2023 19:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
zooo, stoer hoor die middelvingers
In het dorp, vraag je de weg aan een bewoner daar: "waar woont greys?"quote:Op zondag 12 november 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hoor
Die rijdt ook wel door
Ik nam eigenlijk aan dat ze beide zaten te geinenquote:Op zondag 12 november 2023 19:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's maily.
Niet op letten.
Overheen lezen.
Kom maar nog eens naar de Rotterdamse metro, kijken of ze weer boos wordenquote:Op zondag 12 november 2023 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan kijk ik naar de camera en schrikken ze van me
Oh ja, ik eigenlijk wel, maar kennelijk dus niet op lettenquote:Op zondag 12 november 2023 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik nam eigenlijk aan dat ze beide zaten te geinen
En Maily maakt nooit ruzie met iemandquote:Op zondag 12 november 2023 19:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh ja, ik eigenlijk wel, maar kennelijk dus niet op letten
Je negeert het ?quote:Op zondag 12 november 2023 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh ik lees altijd over dat soort dingen heen.
?quote:Op zondag 12 november 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
En Maily maakt nooit ruzie met iemand
Dus verwacht dat zij ook zat ge geinen
Zal jou eens dingen!quote:Op zondag 12 november 2023 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh ik lees altijd over dat soort dingen heen.
Nee mevrouwtje Oepsquote:
quote:Op zondag 12 november 2023 19:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's maily.
Niet op letten.
Overheen lezen.
En als er echt gedoetjes zijn?quote:Op zondag 12 november 2023 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die posts met middelvingers? ja.
Jaquote:
Goed om te weten, dan heb ik ook nog wat spelingquote:Op zondag 12 november 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
En Maily maakt nooit ruzie met iemand
Dus verwacht dat zij ook zat ge geinen
Why?quote:
Dat kwam ook in mij op, dat er een B00S uitzending zou zijn.quote:
Ik ben meer van de spellingquote:Op zondag 12 november 2023 19:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Goed om te weten, dan heb ik ook nog wat speling
Woosboest: de avonturen van een Oostenrijkse bolkerquote:Op zondag 12 november 2023 20:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welke film was je aan het kijken in de bios?
Was toch een LOTR trilogie gaande? Bij Henkie, dan.quote:Op zondag 12 november 2023 20:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
The Creator voor de 2e keerquote:Op zondag 12 november 2023 20:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 november 2023 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Woosboest: de avonturen van een Oostenrijkse bolker
Die had hij al gekeken vorig weekendquote:Op zondag 12 november 2023 20:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Was toch een LOTR trilogie gaande? Bij Henkie, dan.
Heb ik beeldmateriaal voor nodig om te beoordelenquote:
Je kan je ook aangetrokken voelen tot iemands manier van communiceren.quote:Op zondag 12 november 2023 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb ik beeldmateriaal voor nodig om te beoordelen
Dat vind ik erg mooi gezegdquote:Op zondag 12 november 2023 21:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je kan je ook aangetrokken voelen tot iemands manier van communiceren.
Uiteraardquote:Op zondag 12 november 2023 21:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zo is het.quote:Op zondag 12 november 2023 21:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik mis je.quote:Op maandag 13 november 2023 01:43 schreef Sally het volgende:
Euyy, jongs'! Wah doeduh gullie hieroww...?
Owquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Werk ze zo. Ik ben de deur wel uit en zit in een overvolle trein.quote:Op maandag 13 november 2023 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Weer een nieuwe werkweek. Ik heb de laptop al klaar staan, nu nog even zin maken om in te loggen.
Gelukkig is er koffie
En ik hoef de deur niet uit.
Pffff. Moet je staan of vandaag gelukkig niet?quote:Op maandag 13 november 2023 07:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Werk ze zo. Ik ben de deur wel uit en zit in een overvolle trein.
Ik kan wel zitten maar ik had liever wat meer ruimte om me heen haha.quote:Op maandag 13 november 2023 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pffff. Moet je staan of vandaag gelukkig niet?
Moet je ver altijd?quote:Op maandag 13 november 2023 07:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan wel zitten maar ik had liever wat meer ruimte om me heen haha.
Ongeveer 1,5 uur enkele reis. Maar het wisselt. Ik heb ook locaties dichterbij. En kan ook wekelijks thuiswerken gelukkig.quote:Op maandag 13 november 2023 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet je ver altijd?
De keren dat ik met de trein ga (met de trein moet) is als de auto een dag bij de garage staat.
Hoewel het wel relaxt reizen is.
Wow. Dat is niet naast de deur. Veel sterkte. Straks is er koffiequote:Op maandag 13 november 2023 08:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Ongeveer 1,5 uur enkele reis. Maar het wisselt. Ik heb ook locaties dichterbij. En kan ook wekelijks thuiswerken gelukkig.
Ja ik kijk er al naar uit.quote:Op maandag 13 november 2023 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wow. Dat is niet naast de deur. Veel sterkte. Straks is er koffie
O gatsie, lijkt me heel ongemakkelijk.quote:Op maandag 13 november 2023 07:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan wel zitten maar ik had liever wat meer ruimte om me heen haha.
Ja, meestal wel. Het valt misschien vandaag wel mee maar als het regent en iedereen komt binnen met natte jassen enzo...quote:Op maandag 13 november 2023 08:03 schreef maily het volgende:
[..]
O gatsie, lijkt me heel ongemakkelijk.
Hopelijk vertrekken er nog mensen onderweg.
Ja. En iedereen die mee kan kijken op je foon/laptop ....quote:Op maandag 13 november 2023 08:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, meestal wel. Het valt misschien vandaag wel mee maar als het regent en iedereen komt binnen met natte jassen enzo...
quote:Op maandag 13 november 2023 08:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ja. En iedereen die mee kan kijken op je foon/laptop ....
En je kan niet breeduit met je krant gaan zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krant?quote:Op maandag 13 november 2023 08:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ja. En iedereen die mee kan kijken op je foon/laptop ....
En je kan niet breeduit met je krant gaan zitten.
Grapje ....quote:Op maandag 13 november 2023 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Krant? Niemand toch meer?
Van de 30 personen in een coupe zitten er 28 op zijn / haar mobieltje te staren...
quote:Op maandag 13 november 2023 08:09 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* klopt op rug gebrokenglas en geeft een dweiltjequote:Op maandag 13 november 2023 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.
Dank je.quote:Op maandag 13 november 2023 08:11 schreef maily het volgende:
[..]
* klopt op rug gebrokenglas en geeft een dweiltje
Je bent er al druk mee op de vroege morgenquote:Op maandag 13 november 2023 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dank je.
* gebrokenglas ruimt de rommel op.
Morguh Stigquote:
Had je dat nog niet gezienquote:
Hey Sallyquote:
Dotquote:
Sallykequote:
Stiggy...!!quote:
Ja, jij was er al!quote:
quote:Op maandag 13 november 2023 09:36 schreef Enfoire het volgende:
Goedemorgen
Kan iemand me even koffie brengen lig nog in bed😎
Luiewammes!quote:Op maandag 13 november 2023 09:36 schreef Enfoire het volgende:
Goedemorgen
Lekker hoor nog in bed, het is er ook echt weer voorquote:
O jij ook al, wat lekker dat jullie dat zo lang kunnen.quote:
Ja het regent en er komt blijkbaar wind aan ookquote:Op maandag 13 november 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor nog in bed, het is er ook echt weer voor
Welkomquote:Op maandag 13 november 2023 09:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben al weer meer een uur aan het werk
Luie mensen ook
Kan ze mij ff koffie komen brengen😇quote:
Moet zo opstaan hoorquote:Op maandag 13 november 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij ook al, wat lekker dat jullie dat zo lang kunnen.
Heb je toch een mooi eindje de ochtend in in bed gelegen.gezetenquote:
Is mijn koffie niet goed genoegquote:Op maandag 13 november 2023 09:44 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Kan ze mij ff koffie komen brengen😇
Ja, gisteren nog lekker kunnen genieten van een wandeling! Ging vriendin bezoeken, en er reden het laatste stuk geen bussen.quote:Op maandag 13 november 2023 09:42 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ja het regent en er komt blijkbaar wind aan ook
Echte herfstdag
Gister mooie zonnige dag gehad☺
Ik al bijna 3quote:Op maandag 13 november 2023 09:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben al weer meer een uur aan het werk
Luie mensen ook
Code geel, zware windstoten zelfsquote:Op maandag 13 november 2023 09:42 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ja het regent en er komt blijkbaar wind aan ook
Echte herfstdag
Gister mooie zonnige dag gehad☺
Was je er weer vroeg bijquote:
Lekkere woei!quote:Op maandag 13 november 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Code geel, zware windstoten zelfs
Pas maar op dat je niet uit je pak woeitquote:
Haha, ja ook.quote:
Ja, elke maandag (en vrijdag).quote:Op maandag 13 november 2023 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je toch een mooi eindje de ochtend in in bed gelegen.gezeten
Kan je zelf niks makenquote:Op maandag 13 november 2023 09:44 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Kan ze mij ff koffie komen brengen😇
Hier zeikt het van de regen (hoor ik, en zie ik op Buienalarm; precies in het rode gebied...)quote:Op maandag 13 november 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Code geel, zware windstoten zelfs
Jaquote:Op maandag 13 november 2023 09:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, jij was er al!
Met je conversatie over een krantje in de trein![]()
quote:Op maandag 13 november 2023 09:36 schreef Enfoire het volgende:
Goedemorgen
Dat is wel relaxt dat je vroegste dienst om 11 begint.quote:Op maandag 13 november 2023 09:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha, ja ook.
[..]
Ja, elke maandag (en vrijdag).
Maar... mijn werk begint op andere dagen toch pas om 11.00 uur. Ik draai de wat latere shift (en we hebben ook een middag én een avond shift: horeca)
Heb ook wel eens zin hahaquote:
Henkiequote:
Dat is op zich wel lekker dat je de ochtenden wat langer kan blijven liggenquote:Op maandag 13 november 2023 09:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha, ja ook.
[..]
Ja, elke maandag (en vrijdag).
Maar... mijn werk begint op andere dagen toch pas om 11.00 uur. Ik draai de wat latere shift (en we hebben ook een middag én een avond shift: horeca)
Hey Lovelyquote:
Heb ook wel eens zin hahaquote:Op maandag 13 november 2023 09:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ook wel eens zin haha![]()
![]()
* Lovely maakt een lekker vers bakkie pleur voor Enfoire
Momenteel doe ik nog tot 1700 uur (6-uurs dienst), arbeidstherapeutisch.quote:Op maandag 13 november 2023 09:51 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Dat is wel relaxt dat je vroegste dienst om 11 begint.
Tot hoe laat moet je max werken?
Scheelt dat je niet in een kroeg hoeft te werken tot 3 of 4 uur.quote:Op maandag 13 november 2023 09:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Momenteel doe ik nog tot 1700 uur (6-uurs dienst), arbeidstherapeutisch.
Vroeger was het tot 18.30 uur (8-uurs dienst).
Uhhm was het woordje geen vergetenquote:Op maandag 13 november 2023 09:53 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Heb ook wel eens zin haha![]()
![]()
waarin?![]()
* Enfoire wil een echt bakkie pleur op bed
Het scheelt niksquote:Op maandag 13 november 2023 09:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Uhhm was het woordje geen vergeten
Jep.quote:Op maandag 13 november 2023 09:54 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Scheelt dat je niet in een kroeg hoeft te werken tot 3 of 4 uur.
Gaat het goed nu die 6 uur?
quote:
quote:Op maandag 13 november 2023 09:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Uhhm was het woordje geen vergeten
17 uur is een mooie tijd toch is al heel wat dat je het met jou klachten doetquote:Op maandag 13 november 2023 09:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Momenteel doe ik nog tot 1700 uur (6-uurs dienst), arbeidstherapeutisch.
Vroeger was het tot 18.30 uur (8-uurs dienst).
Ojeequote:Op maandag 13 november 2023 09:58 schreef Enfoire het volgende:
[..]![]()
Denk dat je onderbewuste je wat probeert te vertellen![]()
quote:
Tadaaaaquote:Op maandag 13 november 2023 10:02 schreef Enfoire het volgende:
Gister gaan bowlen. 3x strike achter elkaar gegooid![]()
![]()
Vorige maand ook geweest toen ging het zo slecht dat ik zaterdag een paar Youtube filmpjes over bowlen had gekeken
En van vooroordeeltjesquote:Op maandag 13 november 2023 10:03 schreef Enfoire het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij Nederlanders houden van voordeeltjes
quote:Op maandag 13 november 2023 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En van vooroordeeltjes
Klepquote:
quote:
NEENquote:Op maandag 13 november 2023 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En van vooroordeeltjes
ah op die kapotte fietsquote:
Wat is TSDC dan?quote:
En klepquote:Op maandag 13 november 2023 10:15 schreef Enfoire het volgende:
[..]
ah op die kapotte fiets
grumpie en
Jaquote:Op maandag 13 november 2023 10:26 schreef Lovely het volgende:
Grauw weer buiten en in huis merk je dat ook meteen
Ja voelt killetjes en klam aan door het vochtquote:Op maandag 13 november 2023 10:26 schreef Lovely het volgende:
Grauw weer buiten en in huis merk je dat ook meteen
4 graden maar en voelt aan als -2quote:Op maandag 13 november 2023 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voelt killetjes en klam aan door het vocht
Zal jou eens vaakquote:
Ben nog niet buiten geweest, regent hierquote:
https://www.cleanipedia.c(...)9r3bG8IaAjvHEALw_wcBquote:Op maandag 13 november 2023 10:29 schreef Enfoire het volgende:
In het kader van #durf te vragen
iemand een tip wat ik kan doen tegen zilverliesvisjes? Ik vind ze zo vies. Net weer eentje opgezogen.
Nog droog maar er komt wel regen aanquote:Op maandag 13 november 2023 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben nog niet buiten geweest, regent hier
Kan op de nieuw laptop zo niet meer zien onder in de taakbalk hoe warm het is.quote:
Even je hand erop leggen.quote:Op maandag 13 november 2023 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan op de nieuw laptop zo niet meer zien onder in de taakbalk hoe warm het is.
grapjurkquote:Op maandag 13 november 2023 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even je hand erop leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |