"JA HET WAS NIET LEKKER!"quote:
Fijn dat het hele daklozenprobleem ook gelijk is opgelostquote:Op zondag 12 november 2023 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"JA HET WAS NIET LEKKER!"
"JA GA DAN WEER LIGGEN DAN DOE IK HET NOG EEN KEER!"
En die nacht sliep er niemand in de straat...
Ik denk serieus dat veel problemen opgelost zouden worden als mensen eens wat vaker zouden neuken.quote:Op zondag 12 november 2023 19:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Fijn dat het hele daklozenprobleem ook gelijk is opgelost
Ik zoek het verband tussen seks en de burgeroorlog in de Centraal Afrikaanse Republiek nog, maar misschien heb je wel gelijk!quote:Op zondag 12 november 2023 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat veel problemen opgelost zouden worden als mensen eens wat vaker zouden neuken.
Wel eerst veel condooms droppen in die gebieden.quote:Op zondag 12 november 2023 19:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zoek het verband tussen seks en de burgeroorlog in de Centraal Afrikaanse Republiek nog, maar misschien heb je wel gelijk!
In Nederland heb je ook wel van die gebiedenquote:Op zondag 12 november 2023 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel eerst veel condooms droppen in die gebieden.
Iets met ….beltquote:Op zondag 12 november 2023 19:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
In Nederland heb je ook wel van die gebieden
Ja idd. Maar daar kan beter een hek omheenquote:Op zondag 12 november 2023 19:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
In Nederland heb je ook wel van die gebieden
Dan heb je het over de randstadquote:Op zondag 12 november 2023 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja idd. Maar daar kan beter een hek omheen
Nee, die moet plat.quote:Op zondag 12 november 2023 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan heb je het over de randstad
Gevaarlijke uitspraken, met de huidige oorlogenquote:Op zondag 12 november 2023 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja idd. Maar daar kan beter een hek omheen
Uiteraardquote:
Ik vind het helemaal primaquote:Op zondag 12 november 2023 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard
Beginnen met Amsterdam
Kunnen we Rotterdam overslaan? ik accepteer wel een hek dan hoor.quote:Op zondag 12 november 2023 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard
Beginnen met Amsterdam
Ze moeten weten dat Nederland groter is dan de Randstadquote:Op zondag 12 november 2023 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima
Zolang ze maar niet deze kant op komen
Maar al die randstedelingen die hier komen wonen zeurenquote:Op zondag 12 november 2023 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze moeten weten dat Nederland groter is dan de Randstad
Ze moeten zich maar aanpassenquote:Op zondag 12 november 2023 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar al die randstedelingen die hier komen wonen zeuren
Dat is toch al te vergelijken met de Chernobyl Exclusion Zone.quote:
Wereldvreemdquote:Op zondag 12 november 2023 19:32 schreef greysbones het volgende:
Hier was een meneer
Vanuit Amsterdam hierin komen wonen
Woonde aan een autoweg hier
En verwacht dat de gemeente die van 2 baans naar 1 baans maakt
Omdat hij dacht dat dat zou gebeuren
Niet alle mensenquote:
Maar je kan niet de hele randstad op de Amsterdamse hoop gooien, andere randsteden hebben ook een hekel aan Amsterdammersquote:Op zondag 12 november 2023 19:32 schreef greysbones het volgende:
Hier was een meneer
Vanuit Amsterdam hierin komen wonen
Woonde aan een autoweg hier
En verwacht dat de gemeente die van 2 baans naar 1 baans maakt
Omdat hij dacht dat dat zou gebeuren
Nee die meneer woont er nog steedsquote:
Ditquote:Op zondag 12 november 2023 19:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar je kan niet de hele randstad op de Amsterdamse hoop gooien, andere randsteden hebben ook een hekel aan Amsterdammers
Dat dusquote:Op zondag 12 november 2023 19:34 schreef Lovely het volgende:
Of mensen die vlakbij het spoor gaan wonen en dan gaan klagen over lawaai
Heel klein hekje om zijn huis?quote:Op zondag 12 november 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee die meneer woont er nog steeds
En is degene die overal over zeurt hier
Ook zoiets inderdaad.quote:Op zondag 12 november 2023 19:34 schreef Lovely het volgende:
Of mensen die vlakbij het spoor gaan wonen en dan gaan klagen over lawaai
Tractors is ook wel heel randstedelijk, het zijn trekkersquote:Op zondag 12 november 2023 19:35 schreef greysbones het volgende:
Of de tractors die rijden
Die zijn zo groot
Moet dat
Ik woon mijn hele leven al op de Veluwequote:Op zondag 12 november 2023 19:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Tractors is ook wel heel randstedelijk, het zijn trekkers
Het komt wel vaak voor dat je net voor je op de weg rijden toevallig als je haast hebt...quote:Op zondag 12 november 2023 19:35 schreef greysbones het volgende:
Of de tractors die rijden
Die zijn zo groot
Moet dat
Ik woon buitenafquote:Op zondag 12 november 2023 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het komt wel vaak voor dat je net voor je op de weg rijden toevallig als je haast hebt...
Tsja. Inhalen heeft ook geen zin want net als je er voorbij bent slaan ze af... Zul je altijd zien.quote:Op zondag 12 november 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik woon buitenaf
Grote kans dat er 1 voor je zit
In Groningen zijn het trekkersquote:Op zondag 12 november 2023 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik woon mijn hele leven al op de Veluwe
Het zijn tractors
Daar heb je het al.quote:
Ik scheur er wel eens langsquote:Op zondag 12 november 2023 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Inhalen heeft ook geen zin want net als je er voorbij bent slaan ze af... Zul je altijd zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |