SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, vrijwel niks, maar dat zegt ook veel over de aanval van AZ. Wat een parodieen op vleugelspelers waren dat zeg.quote:Op zondag 12 november 2023 18:54 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Maar vertel; hoeveel kansen gaf Feyenoord weg? Of telt dat niet mee?
Hartman had het weer makkelijk vandaag.quote:Op zondag 12 november 2023 18:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, vrijwel niks, maar dat zegt ook veel over de aanval van AZ. Wat een parodieen op vleugelspelers waren dat zeg.
Het zegt ook wel wat over het kwaliteitsverschil. Feyenoord speelde met name de tweede helft ondermaats. En kwam alsnog niet in de problemen.quote:Op zondag 12 november 2023 18:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, vrijwel niks, maar dat zegt ook veel over de aanval van AZ. Wat een parodieen op vleugelspelers waren dat zeg.
Ik blijf het een beetje vreemd dat men nog steeds blijft spreken over een makkelijk programma bij PSV. Die zijn zo goed, en de rest zo slecht, dat alle tegenstanders behalve Feyenoord als makkelijk te bestempelen zijn.quote:Op zondag 12 november 2023 19:05 schreef De_Pel het volgende:
Makkelijk tweede.
Jammer van die onnodige verliespuntjes in de eerste potjes, anders zou je nu 1-op-1 met PSV om het kampioenschap spelen.
Benieuwd hoe zij de laatste periode tot kerst door gaan komen, want ze hebben vooralsnog wel een makkelijk programma gehad.
Feyenoord moet in de wedstrijd tegen PSV dan wel beter voor de dag komen dan vandaag anders ga je hem niet winnen en dan zijn ze al bijna kampioen.quote:Op zondag 12 november 2023 19:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik blijf het een beetje vreemd dat men nog steeds blijft spreken over een makkelijk programma bij PSV. Die zijn zo goed, en de rest zo slecht, dat alle tegenstanders behalve Feyenoord als makkelijk te bestempelen zijn.
Dan heb jij PSV niet gezien.quote:Op zondag 12 november 2023 19:14 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Feyenoord moet in de wedstrijd tegen PSV dan wel beter voor de dag komen dan vandaag anders ga je hem niet winnen en dan zijn ze al bijna kampioen.
Het gaat momenteel bij PSV toch allemaal wat soepeler dan bij Feyenoord.
Ik zie het ook vrij somber in, PSV is het hele seizoen al wel een paar klasses beter en Feyenoord draait aanvallend echt voor geen meter meer.quote:Op zondag 12 november 2023 19:14 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Feyenoord moet in de wedstrijd tegen PSV dan wel beter voor de dag komen dan vandaag anders ga je hem niet winnen en dan zijn ze al bijna kampioen.
Het gaat momenteel bij PSV toch allemaal wat soepeler dan bij Feyenoord.
Welnee joh.quote:Op zondag 12 november 2023 19:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zie het ook vrij somber in, PSV is het hele seizoen al wel een paar klasses beter
Wanneer heeft Twente thuis voor het laatst verloren? Dat is voor niemand een makkelijke wedstrijd.quote:Op zondag 12 november 2023 19:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik blijf het een beetje vreemd dat men nog steeds blijft spreken over een makkelijk programma bij PSV. Die zijn zo goed, en de rest zo slecht, dat alle tegenstanders behalve Feyenoord als makkelijk te bestempelen zijn.
PSV is vooral een stuk constanter. Wij hebben een aantal wedstrijden hetzelfde of zelfs een nog hoger niveau gehaald dan PSV, maar ook een paar wedstrijden minder goed en dan gelijk puntverlies geleden.quote:Op zondag 12 november 2023 19:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zie het ook vrij somber in, PSV is het hele seizoen al wel een paar klasses beter en Feyenoord draait aanvallend echt voor geen meter meer.
Sterker nog, als PSV over een paar weken van Feyenoord weet te winnen zie ik ze wel het perfecte seizoen met 34 overwinningen draaien.
Feyenoord heeft natuurlijk wel al Twente en AZ gehad, PSV nog nietquote:Op zondag 12 november 2023 19:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tegens Lens bedoel je? die heb ik niet gezien.quote:Op zondag 12 november 2023 19:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan heb jij PSV niet gezien.
Enschede.quote:Op zondag 12 november 2023 19:29 schreef Cupfighter het volgende:
PSV krijgt nog wel een terugval, die gaan echt niet alles winnen, te beginnen in de Kuip
Daarom. En een groot aantal wedstrijden hebben wij ook een behoorlijk hoog niveau gehaald. Ook Europees. Maar laatste paar potjes in de Eredivisie waren niet geweldig al had RKC wel 1-5 moeten zijn.quote:Op zondag 12 november 2023 19:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen dat soort kutclubs winnen/wonnen wij ook met ruime cijfers. Zeker thuis
Twente kan zich wel altijd goed opladen voor topwedstrijden thuisquote:Op zondag 12 november 2023 19:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mag ook maar NEC haalde daar dit weekend ook een puntje
Het Pusiceffect.quote:Op zondag 12 november 2023 19:25 schreef Caland het volgende:
De spelers van Feyenoord mogen op de telefoon in de rust
Arne heeft het niet meer in de hand!!!
Mwah, toch wel een zeker gebrek aan spelinzicht. Zijn eigenwijsheid om de bal door te spelen kost je dinsdag wellicht overwintering in de CL en dat is geen momentje op zichzelf. Hij ziet soms wel heel slecht zijn afspeelmogelijkheden in de omschakeling en blijft dan te lang aan de bal of gaat naar voren rennen, met vervelend balverlies tot gevolg.quote:Op zondag 12 november 2023 19:22 schreef Caland het volgende:
Als Timber deze ontwikkeling kan blijven doorzetten is hij na dit seizoen weg, heeft eigenlijk alles wat een moderne middenvelder moet hebben
Niet verwacht
Zeker, overigens Santi wel weer matig. Slot had het er ook over dat hij er niet voor wilde werken vandaag. Hoop dat die wel weer ff snel met beide voetjes op aarde komt.quote:Op zondag 12 november 2023 19:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Daarom. En een groot aantal wedstrijden hebben wij ook een behoorlijk hoog niveau gehaald. Ook Europees. Maar laatste paar potjes in de Eredivisie waren niet geweldig al had RKC wel 1-5 moeten zijn.
Nou ja, ze slepen gisteren met alle geluk van de wereld in eigen huis een puntje uit het vuur tegen NEC. En ook tegen Feyenoord waren ze helemaal niet goed maar speelde Feyenoord vooral heel erg slecht.quote:Op zondag 12 november 2023 19:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wanneer heeft Twente thuis voor het laatst verloren? Dat is voor niemand een makkelijke wedstrijd.
Er is gewoon niets gecreerd om de spits in stelling te brengenquote:Op zondag 12 november 2023 19:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, overigens Santi wel weer matig. Slot had het er ook over dat hij er niet voor wilde werken vandaag. Hoop dat die wel weer ff snel met beide voetjes op aarde komt.
Dat is toch wat Twente al seizoenenlang doet, aardig in de toppers maar daarbuiten wisselvallig. Het is net een subtopperquote:Op zondag 12 november 2023 19:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja, ze slepen gisteren met alle geluk van de wereld in eigen huis een puntje uit het vuur tegen NEC. En ook tegen Feyenoord waren ze helemaal niet goed maar speelde Feyenoord vooral heel erg slecht.
Ik vind PSV eigenlijk helemaal niet zo constant, recent nog speelden ze vrij droevig bij Lens en Arsenal, en tegen Ajax was het de eerste helft bijzonder slecht, het was een wonder dat het geen 0-3 stond.quote:Op zondag 12 november 2023 19:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
PSV is vooral een stuk constanter. Wij hebben een aantal wedstrijden hetzelfde of zelfs een nog hoger niveau gehaald dan PSV, maar ook een paar wedstrijden minder goed en dan gelijk puntverlies geleden.
Ze scoren 11 competitiewedstrijden 3 of meer goals. PSV is heel constant. Ik ben benieuwd naar ze nu ze de komende weken, Feyenoord, Twente en verder op in december AZ treffen.quote:Op zondag 12 november 2023 19:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind PSV eigenlijk helemaal niet zo constant, recent nog speelden ze vrij droevig bij Lens en Arsenal, en tegen Ajax was het de eerste helft bijzonder slecht, het was een wonder dat het geen 0-3 stond.
Hun aanval is wel beter en dynamischer dan de onze, maar verdedigend zijn wij veel beter, zeker als Trauner mee doet. PSV staat bij vlagen enorm naïef achterin, maar ze worden op dat vlak weinig getest en dan is het met de hoge drukzetting van Bosz meestal gewoon een speeltuin op de helft van de tegenstander.
Sinds onze beroerde seizoensstart hebben we drie keer verloren, bij Atletico, Lazio en Twente waarvan twee keer vrij onverdiend, en verder alles met aardig gemak gewonnen. De zeven punten is vertekend, maar doordat wij nu wat moeizame potjes hebben en PSV in een flow zit lijkt het even erger.
Twente kan vooral ontregelen maar niet goed zelf aanvallen. Ze starten fel tegen ons en komen met veel geluk op 1-0, laat het dan aan Twente over om in eigen huis zoiets te verdedigen.quote:Op zondag 12 november 2023 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch wat Twente al seizoenenlang doet, aardig in de toppers maar daarbuiten wisselvallig. Het is net een subtopper
Tegen de lammen en de blinden ja, Feyenoord staat defensief gewoon heel goed.quote:Op zondag 12 november 2023 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze scoren 11 competitiewedstrijden 3 of meer goals. PSV is heel constant. Ik ben benieuwd naar ze nu ze de komende weken, Feyenoord, Twente en verder op in december AZ treffen.
Mijn argument is ook dat ze defensief niet constant zijn, maar daar nauwelijks in getest zijn. Zo’n helft tegen Ajax waarin vier a vijf open kansen worden weggegeven zie ik Feyenoord niet overkomen.quote:Op zondag 12 november 2023 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze scoren 11 competitiewedstrijden 3 of meer goals. PSV is heel constant. Ik ben benieuwd naar ze nu ze de komende weken, Feyenoord, Twente en verder op in december AZ treffen.
En dan is Sipke ook nog eens opgeroepen voor het Nederlands elftal.quote:Op zondag 12 november 2023 19:55 schreef Pistolero het volgende:
Arne is afgelopen week door zijn rug gegaan.
Sinds Pusic weg is gaat het HELEMAAL mis.
Dat is het juist. in deze competitie hoef je in beginsel alleen tegen de top 4 rekening te houden met puntverlies. En laten ze nou nog niet tegen Feyenoord, AZ of Twente gespeeld hebben. Wil wel zien hoe het er over een week of 6 bij staat.quote:Op zondag 12 november 2023 19:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom begint de video met wat tikkies naar achterenquote:
Vond hem niet eens zó matig eigenlijk.quote:Op zondag 12 november 2023 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker als je beseft dat we Ali-aids hebben rondlopen.
Wat was die man weer beroerd vandaag.
Misschien waren dit letterlijk al zijn balcontactenquote:Op zondag 12 november 2023 20:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom begint de video met wat tikkies naar achteren
Wel eens. Wat je eigenlijk het meest mist in deze ploeg is iemand met een goede passeerbeweging aan de buitenkant. Paixao valt op dat vlak echt tegen. Alleen Minteh kan dat wel prima.
Nee ik vond hem bij vlagen best prima zelfs. Zeker de eerste helft.quote:Op zondag 12 november 2023 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond hem niet eens zó matig eigenlijk.
Ivanusec zijn rol wordt al een beetje opgevangen door Stengs, en Paixao ontwikkelt zich niet heel geweldig, als hij een slechte dag heeft is het gelijk ook totaal waardeloos. En Ali en Dilro zijn gewoon geen geweldige spelers.quote:Op zondag 12 november 2023 20:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien waren dit letterlijk al zijn balcontacten
We dachten dat we het vleugelspelerprobleem hadden opgelost, maar dat steekt nu toch weer de kop op.
Ik vond hem ook slordig ogen maar het viel qua balverlies wel mee hoor. Vier foute passes en een keer van de bal gezet is niet veel voor iemand die zo vaak aan de bal komt. En het kon vaak snel opgelost worden.quote:Op zondag 12 november 2023 20:39 schreef fetX het volgende:
Ik werd af en toe wel helemaal gek van Wieffer die echt zo ontzettend veel ballen in heeft geleverd vanmiddag.
Huh, wat? Die was na Timber en Gernot de beste man bij ons.quote:Op zondag 12 november 2023 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker als je beseft dat we Ali-aids hebben rondlopen.
Wat was die man weer beroerd vandaag.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat het er maar 4 waren. Ben denk ik wel 10 keer opgesprongenquote:Op zondag 12 november 2023 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond hem ook slordig ogen maar het viel qua balverlies wel mee hoor. Vier foute passes en een keer van de bal gezet is niet veel voor iemand die zo vaak aan de bal komt. En het kon vaak snel opgelost worden.
Het waren er echt maar vier.quote:Op zondag 12 november 2023 20:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat het er maar 4 waren. Ben denk ik wel 10 keer opgesprongen
Dan heb ik een compleet andere wedstrijd gezien.quote:Op zondag 12 november 2023 20:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Huh, wat? Die was na Timber en Gernot de beste man bij ons.
Ze wachten tot ie weer ontslagen is.quote:Op zondag 12 november 2023 20:06 schreef Slobeend het volgende:
Zijn ze eigenlijk nog op zoek naar een vervanger voor Pusic of is Sipke dat en komt er niemand extra?
we liggen gewoon op het schema van vorig seizoen...zelfs meer punten dan vorig seizoenquote:PSV in het vizier houden, meer zit er nu niet in voor Feyenoord
Feyenoord won gemakkelijk van AZ, heeft meer punten dan in het afgelopen successeizoen na twaalf duels,
Tja, nu die lampjes laten doven. Wordt taai.quote:Op zondag 12 november 2023 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
we liggen gewoon op het schema van vorig seizoen...zelfs meer punten dan vorig seizoen
komt goedquote:Op zondag 12 november 2023 21:13 schreef Rene het volgende:
[..]
Tja, nu die lampjes laten doven. Wordt taai.
quote:Op zondag 12 november 2023 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
we liggen gewoon op het schema van vorig seizoen...zelfs meer punten dan vorig seizoen
quote:Op zondag 12 november 2023 21:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Als je PSV klopt op 3 december is 15 punten uit de laatste 5 wedstrijden van de eerste seizoenshelft heel realistisch.
quote:Op zondag 12 november 2023 21:13 schreef Rene het volgende:
[..]
Tja, nu die lampjes laten doven. Wordt taai.
psv kapoet makenquote:
Wel een vrij belangrijke assist vandaagquote:Op zondag 12 november 2023 21:19 schreef Kiid het volgende:
Ali was zo ongelofelijk slecht. Die speelt standaard alles op zijn en terug. Slordig balverlies.
Hier ben ik het niet mee eens. Je hebt echt veel smaken, en ik denk dat je met Ivanusec/Sauer en Paixao/Minteh toch wel prima bezet bent. Niet zo goed als PSV,quote:Op zondag 12 november 2023 21:19 schreef Kiid het volgende:
Onze zwakste punt vorig seizoen is nog altijd ons zwakke punt. Hele matige vleugel aanvallers. Het is te hopen dat Ivanusec eens 100% fit wordt en het tegendeel kan bewijzen. Minteh was ook enorm dreigend.
PSV moet het eerst maar eens zien vol te houden. Gaan zeker nog punten laten liggen tegen.quote:Op zondag 12 november 2023 22:29 schreef CR7 het volgende:
Kampioenschap wordt lastig dit jaar met hoe PSV het vooralsnog doet. Wel mazzel met Ajax dit jaar. En Twente en AZ zullen met hun selectie altijd wel een paar diepe dalen krijgen tegen clubs waar je het niet van verwacht. Dus je bent verplicht om volgend jaar die 70 miljoen van de CL binnen te harken.
Gras is ook groenquote:Op zondag 12 november 2023 22:50 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
PSV moet het eerst maar eens zien vol te houden. Gaan zeker nog punten laten liggen tegen.
En nog eens Twente, Arsenal en Sevilla, 6 topwedstrijden. Kan echt alle kanten op.quote:Op zondag 12 november 2023 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
het kan er zomaar anders uitzien voor de wintersstop
psv moet tegen twente, feyenoord en az .......
Schijt je eigen topic maar onder. Sinds vanmiddag weer dood topic daar.quote:Op zondag 12 november 2023 23:01 schreef PSVCL het volgende:
Lozano - de Jong - Bakayoko
Lang
Feyenoord kan beter ziek melden
Kwantiteit is prima in orde jaquote:Op zondag 12 november 2023 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens. Je hebt echt veel smaken, en ik denk dat je met Ivanusec/Sauer en Paixao/Minteh toch wel prima bezet bent. Niet zo goed als PSV,
Het zwakste punt is in mijn optiek de back-ups ter beschikking in de achterhoede.
Wat doe jij eigenlijk hier?quote:Op zondag 12 november 2023 23:01 schreef PSVCL het volgende:
Lang
In deze competitie heb je toch meer aan een sterke aanval dan een sterke verdediging lijkt het. Dit jaar zijn alleen Stengs en Gimenez voldoende. Ik zie ze Twente ook helemaal van de mat spelen.quote:Op zondag 12 november 2023 22:50 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
PSV moet het eerst maar eens zien vol te houden. Gaan zeker nog punten laten liggen tegen.
Ik sla AZ eigenlijk hoger aan dan PSV. Aanvallend goed, maar verdedigend vind ik het niet zo indrukwekkend bij PSVquote:Op zondag 12 november 2023 22:29 schreef CR7 het volgende:
Kampioenschap wordt lastig dit jaar met hoe PSV het vooralsnog doet. Wel mazzel met Ajax dit jaar. En Twente en AZ zullen met hun selectie altijd wel een paar diepe dalen krijgen tegen clubs waar je het niet van verwacht. Dus je bent verplicht om volgend jaar die 70 miljoen van de CL binnen te harken.
Wacht, wat.quote:Op maandag 13 november 2023 08:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik sla AZ eigenlijk hoger aan dan PSV.
Ja hoorquote:Op maandag 13 november 2023 08:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik sla AZ eigenlijk hoger aan dan PSV. Aanvallend goed, maar verdedigend vind ik het niet zo indrukwekkend bij PSV
Vroeg aan de borrel.quote:Op maandag 13 november 2023 08:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik sla AZ eigenlijk hoger aan dan PSV.
quote:Op maandag 13 november 2023 08:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik sla AZ eigenlijk hoger aan dan PSV. Aanvallend goed, maar verdedigend vind ik het niet zo indrukwekkend bij PSV
PSV heeft tot de winterstop echt nog een zwaar programma. Het is de vraag of iedereen heel blijft fysiek....quote:Op zondag 12 november 2023 23:01 schreef PSVCL het volgende:
Lang
Het is vooral de vraag of je zelf weer van ze kunt winnenquote:Op maandag 13 november 2023 08:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
PSV heeft tot de winterstop echt nog een zwaar programma. Het is de vraag of iedereen heel blijft fysiek....
In de kuip win je meestal. De JC schaal kwam dit seizoen te vroeg. Dat die wedstrijd gewonnen moet worden lijkt me duidelijk.vreemd dat die wedstrijd om 12.16 begint trrouwens...quote:Op maandag 13 november 2023 08:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Het is vooral de vraag of je zelf weer van ze kunt winnen
Kan iedereen daarna Sinterklaas gaan vierenquote:Op maandag 13 november 2023 08:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In de kuip win je meestal. De JC schaal kwam dit seizoen te vroeg. Dat die wedstrijd gewonnen moet worden lijkt me duidelijk.vreemd dat die wedstrijd om 12.16 begint trrouwens...
Hoe slecht zijn wij?quote:Op maandag 13 november 2023 08:45 schreef hhh38 het volgende:
Onze aanval heeft collectief al 4 wedstrijden niet gescoord
Tegen Lazio en AZ in 180 minuten één kans weggegevenquote:Op maandag 13 november 2023 08:45 schreef hhh38 het volgende:
Onze aanval heeft collectief al 4 wedstrijden niet gescoord
Is Arend een verdedigende trainer geworden?quote:Op maandag 13 november 2023 09:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen Lazio en AZ in 180 minuten één kans weggegeven
Vooralsnog laat PSV tegen de lammen en de blinden anders helemaal niets liggen en heeft Feyenoord toch al 4 punten verspeeld tegen de lammen de blinden (Fortuna en Sparta). Ook heeft Feyenoord bijna 2 keer zoveel tegendoelpunten als die zogenaamd "instabiele verdediging" van PSV.quote:Op zondag 12 november 2023 19:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen de lammen en de blinden ja, Feyenoord staat defensief gewoon heel goed.
Op zich ook wel beschamend dat AZ de hele wedstrijd speelde alsof ze een voorsprong verdedigden. Op zich begrijp ik wel dat Arne op controle bleef spelen, resultaat is dan wel een aidswedstrijd.quote:Op maandag 13 november 2023 09:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen Lazio en AZ in 180 minuten één kans weggegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |