SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, vrijwel niks, maar dat zegt ook veel over de aanval van AZ. Wat een parodieen op vleugelspelers waren dat zeg.quote:Op zondag 12 november 2023 18:54 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Maar vertel; hoeveel kansen gaf Feyenoord weg? Of telt dat niet mee?
Hartman had het weer makkelijk vandaag.quote:Op zondag 12 november 2023 18:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, vrijwel niks, maar dat zegt ook veel over de aanval van AZ. Wat een parodieen op vleugelspelers waren dat zeg.
Het zegt ook wel wat over het kwaliteitsverschil. Feyenoord speelde met name de tweede helft ondermaats. En kwam alsnog niet in de problemen.quote:Op zondag 12 november 2023 18:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, vrijwel niks, maar dat zegt ook veel over de aanval van AZ. Wat een parodieen op vleugelspelers waren dat zeg.
Ik blijf het een beetje vreemd dat men nog steeds blijft spreken over een makkelijk programma bij PSV. Die zijn zo goed, en de rest zo slecht, dat alle tegenstanders behalve Feyenoord als makkelijk te bestempelen zijn.quote:Op zondag 12 november 2023 19:05 schreef De_Pel het volgende:
Makkelijk tweede.
Jammer van die onnodige verliespuntjes in de eerste potjes, anders zou je nu 1-op-1 met PSV om het kampioenschap spelen.
Benieuwd hoe zij de laatste periode tot kerst door gaan komen, want ze hebben vooralsnog wel een makkelijk programma gehad.
Feyenoord moet in de wedstrijd tegen PSV dan wel beter voor de dag komen dan vandaag anders ga je hem niet winnen en dan zijn ze al bijna kampioen.quote:Op zondag 12 november 2023 19:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik blijf het een beetje vreemd dat men nog steeds blijft spreken over een makkelijk programma bij PSV. Die zijn zo goed, en de rest zo slecht, dat alle tegenstanders behalve Feyenoord als makkelijk te bestempelen zijn.
Dan heb jij PSV niet gezien.quote:Op zondag 12 november 2023 19:14 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Feyenoord moet in de wedstrijd tegen PSV dan wel beter voor de dag komen dan vandaag anders ga je hem niet winnen en dan zijn ze al bijna kampioen.
Het gaat momenteel bij PSV toch allemaal wat soepeler dan bij Feyenoord.
Ik zie het ook vrij somber in, PSV is het hele seizoen al wel een paar klasses beter en Feyenoord draait aanvallend echt voor geen meter meer.quote:Op zondag 12 november 2023 19:14 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Feyenoord moet in de wedstrijd tegen PSV dan wel beter voor de dag komen dan vandaag anders ga je hem niet winnen en dan zijn ze al bijna kampioen.
Het gaat momenteel bij PSV toch allemaal wat soepeler dan bij Feyenoord.
Welnee joh.quote:Op zondag 12 november 2023 19:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zie het ook vrij somber in, PSV is het hele seizoen al wel een paar klasses beter
Wanneer heeft Twente thuis voor het laatst verloren? Dat is voor niemand een makkelijke wedstrijd.quote:Op zondag 12 november 2023 19:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik blijf het een beetje vreemd dat men nog steeds blijft spreken over een makkelijk programma bij PSV. Die zijn zo goed, en de rest zo slecht, dat alle tegenstanders behalve Feyenoord als makkelijk te bestempelen zijn.
PSV is vooral een stuk constanter. Wij hebben een aantal wedstrijden hetzelfde of zelfs een nog hoger niveau gehaald dan PSV, maar ook een paar wedstrijden minder goed en dan gelijk puntverlies geleden.quote:Op zondag 12 november 2023 19:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zie het ook vrij somber in, PSV is het hele seizoen al wel een paar klasses beter en Feyenoord draait aanvallend echt voor geen meter meer.
Sterker nog, als PSV over een paar weken van Feyenoord weet te winnen zie ik ze wel het perfecte seizoen met 34 overwinningen draaien.
Feyenoord heeft natuurlijk wel al Twente en AZ gehad, PSV nog nietquote:Op zondag 12 november 2023 19:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tegens Lens bedoel je? die heb ik niet gezien.quote:Op zondag 12 november 2023 19:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan heb jij PSV niet gezien.
Enschede.quote:Op zondag 12 november 2023 19:29 schreef Cupfighter het volgende:
PSV krijgt nog wel een terugval, die gaan echt niet alles winnen, te beginnen in de Kuip
Daarom. En een groot aantal wedstrijden hebben wij ook een behoorlijk hoog niveau gehaald. Ook Europees. Maar laatste paar potjes in de Eredivisie waren niet geweldig al had RKC wel 1-5 moeten zijn.quote:Op zondag 12 november 2023 19:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen dat soort kutclubs winnen/wonnen wij ook met ruime cijfers. Zeker thuis
Twente kan zich wel altijd goed opladen voor topwedstrijden thuisquote:Op zondag 12 november 2023 19:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mag ook maar NEC haalde daar dit weekend ook een puntje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |