Na die wedstrijd tegen Volendam (en de eerste helft tegen PSV) had ik op zijn minst het idee dat Ajax met iets meer vertrouwen nog wel beter was dan de onderste veertien.quote:
Almere dé club van Amsterdam?quote:Op zondag 12 november 2023 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax is gewoon minder dan Almere
Lamme tegen de blinde inderdaad.quote:Op zondag 12 november 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Wat is dit Almere hemeltergend slecht zeg.
Degradatievoetbal genotquote:Op zondag 12 november 2023 15:15 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Lamme tegen de blinde inderdaad.
Kelderklassederby dit.
Het lijkt nog heel wat als zo’n slechte club als Ajax op het veld staatquote:Op zondag 12 november 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Veel plezierquote:Op zondag 12 november 2023 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik pak eens een kopje koffie en maak mij klaar om naar de Kuip te gaan.
Veel plezier!quote:Op zondag 12 november 2023 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik pak eens een kopje koffie en maak mij klaar om naar de Kuip te gaan.
dat zijn allemaal aannames van quote die er vaak verschrikkelijk naast zittenquote:
Nee, ik kijk Ajax in het weekend nooit bij "vrienden", alleen als ze Europees spelen.quote:Op zondag 12 november 2023 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat. Wat leuk dat je er ook bent. Kijk je vandaag niet 'bij vrienden'?
Wat zegt dat over Ajax?quote:Op zondag 12 november 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Ja, en als bitcoin morgen niks meer waard is ben jij ook straatarm. Als als alsquote:Op zondag 12 november 2023 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat zijn allemaal aannames van quote die er vaak verschrikkelijk naast zitten
als er morgen de beurzen kelderen of de huizenmarkt in elkaar klapt is hij zo 1.5 miljard zogenaamd vermogen kwijt
Geen dak.quote:Op zondag 12 november 2023 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt dat je in een post uitlegt wat ik met mijn post bedoel
ik heb nooit in crypto gehandeldquote:Op zondag 12 november 2023 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en als bitcoin morgen niks meer waard is ben jij ook straatarm. Als als als
Nee dat komt misschien nog in Almere.quote:
Mag je bitcoin kopen als je onder toezicht staat?quote:Op zondag 12 november 2023 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en als bitcoin morgen niks meer waard is ben jij ook straatarm. Als als als
Ze hadden aan het eind gewoon 10-15 minuten balbezit op de helft van Ajax met korte onderbrekingenquote:Op zondag 12 november 2023 15:21 schreef bbuddybb het volgende:
Almere staat echt leuk te ballen.
Het team is kwaliteitsarm, zeker, maar ze maken er wel het beste van.
Pastoor is een goede trainert.
Munsterman fraud.quote:Op zondag 12 november 2023 15:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |