Verbaast het je?quote:Op zondag 12 november 2023 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax is gewoon minder dan Almere
Almere ook & die gun ik het wél...quote:Op zondag 12 november 2023 15:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Omdat Ajax de punten wel kan gebruiken
Hele wedstrijd geen doelpunten en dan de 1-0 van Almere in Tottenham-tijdquote:Op zondag 12 november 2023 15:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Even minuten wachten tot de blessuretijd voor het maximale effect.
Na die wedstrijd tegen Volendam (en de eerste helft tegen PSV) had ik op zijn minst het idee dat Ajax met iets meer vertrouwen nog wel beter was dan de onderste veertien.quote:
Almere dé club van Amsterdam?quote:Op zondag 12 november 2023 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax is gewoon minder dan Almere
Lamme tegen de blinde inderdaad.quote:Op zondag 12 november 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Wat is dit Almere hemeltergend slecht zeg.
Degradatievoetbal genotquote:Op zondag 12 november 2023 15:15 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Lamme tegen de blinde inderdaad.
Kelderklassederby dit.
Het lijkt nog heel wat als zo’n slechte club als Ajax op het veld staatquote:Op zondag 12 november 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Wat is dit Almere hemeltergend slecht zeg.
Veel plezierquote:Op zondag 12 november 2023 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik pak eens een kopje koffie en maak mij klaar om naar de Kuip te gaan.
Veel plezier!quote:Op zondag 12 november 2023 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik pak eens een kopje koffie en maak mij klaar om naar de Kuip te gaan.
dat zijn allemaal aannames van quote die er vaak verschrikkelijk naast zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |