Je bent maar wat druk met Ajax.quote:Op zondag 12 november 2023 14:48 schreef klaasweetalles het volgende:
matig wat 020 weer laat zien tegen een ploeg met een begroting van een amateur club
Eerst een fatsoenlijk stadion.quote:Op zondag 12 november 2023 14:51 schreef Poepz0r het volgende:
Almere binnen paar jaar doen die gewoon mee om de Europese plaatsen. Eigenaar van die club tevens schoonvader van Berghuis bezit 2 miljard euro. Koekoek genohooot
je we zitten hier ook naar een 020 wedstrijd te kijken he guppiequote:Op zondag 12 november 2023 14:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je bent maar wat druk met Ajax.
2 miljard? Dat is verdorie nog meer dan de moeder van @klaasweetalles !quote:Op zondag 12 november 2023 14:51 schreef Poepz0r het volgende:
Almere binnen paar jaar doen die gewoon mee om de Europese plaatsen. Eigenaar van die club tevens schoonvader van Berghuis bezit 2 miljard euro. Koekoek genohooot
Smijten niet met geld. Verstandig beleid, stapje voor stapjequote:Op zondag 12 november 2023 14:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eerst een fatsoenlijk stadion.
Gewoon in Arena spelenquote:Op zondag 12 november 2023 14:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eerst een fatsoenlijk stadion.
Ja echte fans zoals jij kijken natuurlijk alles van Ajax.quote:Op zondag 12 november 2023 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je we zitten hier ook naar een 020 wedstrijd te kijken he guppie
lul niet nekquote:Op zondag 12 november 2023 14:51 schreef Poepz0r het volgende:
Sjonnie is ook geen heel goede trainer, maar ook geen geestelijk gehandicapte en hij is tenminste wel vriendelijk naar zijn spelers.quote:Op zondag 12 november 2023 14:52 schreef bbuddybb het volgende:
Vooralsnog is er niet echt een lijn te ontdekken in het spel van het Ajax van Sjonnie.
Ik geloof in een stunt van Almere.
Ogen dicht en schietenquote:Op zondag 12 november 2023 14:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Brobbey krijgt de bal.
Heeft geen idee wat hij er mee moet doen
Ligt eraan wat je met die pegels doet hè. Zie Drank van Seumeren.quote:Op zondag 12 november 2023 14:51 schreef Poepz0r het volgende:
zo heette dat dorp 400 jaar geledenquote:
Gewoon boef manquote:Op zondag 12 november 2023 14:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Veel streetcredits als je uit Almere komt.
Vibes van een Europees zomerpotje in een kansloos Oostblok landquote:Op zondag 12 november 2023 14:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De autootjes op de achtergrond zijn leuker om naar te kijken dan het spel van Ajax.
quote:
quote:Op zondag 12 november 2023 14:57 schreef PSVCL het volgende:
commentator leeft wel erg mee met ajax, schiet em nog niet zelf binnen
quote:
Lesley Bamberger is weldegelijk miljardair en eigenaar Almere Cityquote:Op zondag 12 november 2023 14:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lul niet nek
verschil niet weten wat een miljoen is en wat een miljard is...
er zijn maar een paar miljardairs in nederland en dat is zeker niet de schoonvader van berghuis
Flesje maat, blikjes alleen met de TTquote:
En nu ga ik je slopenquote:Op zondag 12 november 2023 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Almere is lekker aan het slopen
https://www.ad.nl/buitenl(...)ijn-schuld~afe161e9/quote:,,Als ik sterf, dan is het de wil van God”, zei hij vorig jaar nog.
Dwamena vertrouwde de defibrillator daarna niet meer, waarna hij ruim een jaar geleden besliste het apparaatje te laten verwijderen.
Stukje wakandaquote:Op zondag 12 november 2023 15:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)ijn-schuld~afe161e9/
[ afbeelding ]
Terechte klachtquote:Op zondag 12 november 2023 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom moet ADO - Cambuur op zondag als ESPN het toch niet uitzendt? Ik ben woedend.
De rest van zijn familie zit er al wel.quote:Op zondag 12 november 2023 15:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Berghius is nog niet klaar voor de stap hogerop naar Go Ahead.
Verbaast het je?quote:Op zondag 12 november 2023 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax is gewoon minder dan Almere
Almere ook & die gun ik het wél...quote:Op zondag 12 november 2023 15:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Omdat Ajax de punten wel kan gebruiken
Hele wedstrijd geen doelpunten en dan de 1-0 van Almere in Tottenham-tijdquote:Op zondag 12 november 2023 15:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Even minuten wachten tot de blessuretijd voor het maximale effect.
Na die wedstrijd tegen Volendam (en de eerste helft tegen PSV) had ik op zijn minst het idee dat Ajax met iets meer vertrouwen nog wel beter was dan de onderste veertien.quote:
Almere dé club van Amsterdam?quote:Op zondag 12 november 2023 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax is gewoon minder dan Almere
Lamme tegen de blinde inderdaad.quote:Op zondag 12 november 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Wat is dit Almere hemeltergend slecht zeg.
Degradatievoetbal genotquote:Op zondag 12 november 2023 15:15 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Lamme tegen de blinde inderdaad.
Kelderklassederby dit.
Het lijkt nog heel wat als zo’n slechte club als Ajax op het veld staatquote:Op zondag 12 november 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Veel plezierquote:Op zondag 12 november 2023 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik pak eens een kopje koffie en maak mij klaar om naar de Kuip te gaan.
Veel plezier!quote:Op zondag 12 november 2023 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik pak eens een kopje koffie en maak mij klaar om naar de Kuip te gaan.
dat zijn allemaal aannames van quote die er vaak verschrikkelijk naast zittenquote:
Nee, ik kijk Ajax in het weekend nooit bij "vrienden", alleen als ze Europees spelen.quote:Op zondag 12 november 2023 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat. Wat leuk dat je er ook bent. Kijk je vandaag niet 'bij vrienden'?
Wat zegt dat over Ajax?quote:Op zondag 12 november 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Ja, en als bitcoin morgen niks meer waard is ben jij ook straatarm. Als als alsquote:Op zondag 12 november 2023 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat zijn allemaal aannames van quote die er vaak verschrikkelijk naast zitten
als er morgen de beurzen kelderen of de huizenmarkt in elkaar klapt is hij zo 1.5 miljard zogenaamd vermogen kwijt
Geen dak.quote:Op zondag 12 november 2023 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt dat je in een post uitlegt wat ik met mijn post bedoel
ik heb nooit in crypto gehandeldquote:Op zondag 12 november 2023 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en als bitcoin morgen niks meer waard is ben jij ook straatarm. Als als als
Nee dat komt misschien nog in Almere.quote:
Mag je bitcoin kopen als je onder toezicht staat?quote:Op zondag 12 november 2023 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en als bitcoin morgen niks meer waard is ben jij ook straatarm. Als als als
Ze hadden aan het eind gewoon 10-15 minuten balbezit op de helft van Ajax met korte onderbrekingenquote:Op zondag 12 november 2023 15:21 schreef bbuddybb het volgende:
Almere staat echt leuk te ballen.
Het team is kwaliteitsarm, zeker, maar ze maken er wel het beste van.
Pastoor is een goede trainert.
Munsterman fraud.quote:Op zondag 12 november 2023 15:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Kramergod.quote:Op zondag 12 november 2023 15:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Pastoor eet gewoon een broodje kroket.
Niks mis mee.quote:Op zondag 12 november 2023 15:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat een walgelijke papzakquote:Op zondag 12 november 2023 15:41 schreef TweedeKlum het volgende:
daarintegenquote:Op zondag 12 november 2023 15:46 schreef TLC het volgende:
Die Amsterdamse ploeg speelt best goed moet ik zeggen
Ajax daarintegen is erg slecht
dit zijn amateurs slimpiequote:Op zondag 12 november 2023 15:51 schreef PSVCL het volgende:
hoe kan je als profvoetballer dat soort voorzetten afleveren, zie je bij de amateurs niet eens
Cocu is weg dus ik geef Vitesse goede kansenquote:Op zondag 12 november 2023 15:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ajax - Vitesse wordt ook weer genieten over 2 weken.
Die rijdende auto's ook op de achtergrondquote:Op zondag 12 november 2023 15:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
als je het stadion wegdenkt is het qua niveau idd net een amateurpotje
Gifjes mogen al opgezocht worden.quote:Op zondag 12 november 2023 16:00 schreef onlogisch het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dat vond @onlogisch ook knapquote:Op zondag 12 november 2023 16:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Perfecte counter, leek een beetje op de vijfde tegen Spanje., hij rond het knap af.
Dombo kan beter gaan gamen.quote:Op zondag 12 november 2023 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Zipportal
@:Wereldgozer
@:Scrummie
Maar ze gaan helemaal niet naar Vegas.quote:Op zondag 12 november 2023 16:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Iemand die wel al mag drinken in Vegas?
F1 wel.quote:Op zondag 12 november 2023 16:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ze gaan helemaal niet naar Vegas.
Dat wel ja, aan de andere kant was Melbourne vroegâh midden in de nacht.quote:Op zondag 12 november 2023 16:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is alleen zo ongelofelijk vroeg.
Coureurs zijn fitter dan profvoetballers.quote:Op zondag 12 november 2023 16:05 schreef Erasmus het volgende:
Links de bocht om in een skeltertje is gèèn sport.
Maar dat kon mooi na het stappen even meegepakt worden om 4u.quote:Op zondag 12 november 2023 16:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat wel ja, aan de andere kant was Melbourne vroegâh midden in de nacht.
Ook weer waar.quote:Op zondag 12 november 2023 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dat kon mooi na het stappen even meegepakt worden om 4u.
Zwaar onterecht, maar goed.quote:Op zondag 12 november 2023 16:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Puntje voor Ajax hier zou niet slecht zijn. Zelfs het GROTE Go Ahead kon hier niet winnen.
Almere uit altijd lastig?quote:Op zondag 12 november 2023 16:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Puntje voor Ajax hier zou niet slecht zijn. Zelfs het GROTE Go Ahead kon hier niet winnen.
Zei de alcoholistquote:Op zondag 12 november 2023 16:04 schreef Zipportal het volgende:
RipCity denkt alleen maar aan drank.
Nog mooier als ze het gewoon opheffen.quote:
érg jammer.quote:Op zondag 12 november 2023 16:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zipportal wordt de nieuwe tong.
Nogal. Maar als je al de opstelling van FC Groningen gaat posten in het KKD topic ben je wel heel postgeil.quote:
Idd, voor die schwalbes horen ze gewoon een kaart te krijgenquote:Op zondag 12 november 2023 16:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Eerste helft Hlynsson en nu ook Taylor weer geen VAR. Waardeloos.
Akpom staat op 10quote:Op zondag 12 november 2023 16:11 schreef RipCity het volgende:
KKD spits die akpom
Taylor is de zipportal van Ajax
quote:Op zondag 12 november 2023 16:13 schreef GGMM het volgende:
@:dombohetolifantje1 vs @:zipportal
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |