SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gernotquote:Op zondag 12 november 2023 15:29 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Traunert terug in de basis
Ik vind Ali wel verrassend.
Misschien is Luka te vroeg gebracht de afgelopen wedstrijden, leek nog niet topfit in ieder gevalquote:Op zondag 12 november 2023 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gernot
Geen Ivanusec, nou. Na de interlands is het weer Mintthee tijd dus.
Of Arend wil Paixao toch echt op links houden.quote:Op zondag 12 november 2023 15:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien is Luka te vroeg gebracht de afgelopen wedstrijden, leek nog niet topfit in ieder geval
Fijn dat je dit zegt, nu gaat ie scorenquote:Op zondag 12 november 2023 15:41 schreef Pistolero het volgende:
Jahanbaksh opstellen is echt in geen enkel scenario acceptabel, helemaal als je Sauer en Ivanusec op de bank laat zitten. En als hij straks weer Minteh gaat opstellen in plaats van ้้n die twee word ik echt gek, maar ik zie hem hem nog gewoon doen ook.
Ik gun het Ali van harte, want het is een fantastische gozer. Maar voetballend kan het ้cht niet hoor.quote:Op zondag 12 november 2023 15:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fijn dat je dit zegt, nu gaat ie scoren
Is dat een logisch duo dan? Ali heeft geen snelheid dus trekt snel naar binnen en Geert is ook niet de type als Pedersen die eroverheen gaatquote:Op zondag 12 november 2023 15:55 schreef Scrummie het volgende:
Arne denkt in duo’s dus Geert met Ali op de flank.
Geert-Alireza is een logisch duo. Hartman-Paixao werkt verrassend genoeg op dit moment beter dan Hartman-Ivanusec.quote:Op zondag 12 november 2023 16:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is dat een logisch duo dan? Ali heeft geen snelheid dus trekt snel naar binnen en Geert is ook niet de type als Pedersen die eroverheen gaat
Toch moet Igor nu wel weer gaan presteren. Anders zie ik hem nog wrl op de bank belanden.quote:Op zondag 12 november 2023 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geert-Alireza is een logisch duo. Hartman-Paixao werkt verrassend genoeg op dit moment beter dan Hartman-Ivanusec.
Dat lijkt mij sowieso te gaan gebeuren. Stengs ้n Ivanusec is een beetje als Wieffer ้n Zerroukiquote:Op zondag 12 november 2023 16:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch moet Igor nu wel weer gaan presteren. Anders zie ik hem nog wrl op de bank belanden.
Dombo is een rare kwibus maar geen Almere supporterquote:Op zondag 12 november 2023 16:39 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Jouw club heeft net gelijk gespeeld...
Bedankt vriend.quote:Op zondag 12 november 2023 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dombo is een rare kwibus maar geen Almere supporter
quote:Op zondag 12 november 2023 16:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Die Ryan kan er niets van, behalve nu.
zut duequote:Op zondag 12 november 2023 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
waarin zut due bijlow altijd zo te treuzelen.....wtf
Stop hiermee.quote:Op zondag 12 november 2023 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vanaf de 1-0 gaat dit een simpel potje zijn
Als dit zo door gaat, zou dat nog wel eens heel snel kunnen gebeurenquote:Op zondag 12 november 2023 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vanaf de 1-0 gaat dit een simpel potje zijn
Bij de zesde koprol kreeg ik het idee dat het eigenlijk helemaal niet meeviel!!quote:
"Wie is Koulibaly dan?"quote:Op zondag 12 november 2023 16:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Word wel een beetje nostalgisch van BMI en Clasie in de Kuip.
Ronduit slecht, het goede voetbal is totaal verdwenen.quote:Op zondag 12 november 2023 17:00 schreef Kerftminister het volgende:
Het is aan de bal wel echt weer heel pover he
Die zijn nog moe van donderdag natuurlijk.quote:
Als het aan iets niet ligt is het de instelling. Ze jagen enorm goed af, maar aan de bal is het slordig.quote:Op zondag 12 november 2023 17:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat slordig en ongeconcentreerd, kutinstelling.
Doe even rustig Klaas.quote:Op zondag 12 november 2023 17:10 schreef klaasweetalles het volgende:
WHAT THE FUCK DOET DIE BIJLOW IDERE KEER KLOOTZAK
Je snapt dat dit expres wordt gedaan hequote:Op zondag 12 november 2023 17:20 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zie dat dit seizoen nog wel een keer verkeerd gaan wat die bijlow iedere keer doet
Ja het is heel eenvoudig, alleen cre๋ren we geen grote kansen. In de opbouw slordig.quote:Op zondag 12 november 2023 17:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kan er vandaag niet bij zijn noch kijken maar op basis van de statistieken op Livescore ziet het eruit alsof we een stuk beter zijn. Goede inschatting?
Helpt ook niet dat AZ grossiert in (te) harde tackles.quote:Op zondag 12 november 2023 17:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja het is heel eenvoudig, alleen cre๋ren we geen grote kansen. In de opbouw slordig.
Jij hebt geen ESPN?quote:Op zondag 12 november 2023 17:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kan er vandaag niet bij zijn noch kijken maar op basis van de statistieken op Livescore ziet het eruit alsof we een stuk beter zijn. Goede inschatting?
Ze halen met veel overtredingen het tempo uit de wedstrijd ja.quote:Op zondag 12 november 2023 17:26 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Helpt ook niet dat AZ grossiert in (te) harde tackles.
RTquote:Op zondag 12 november 2023 17:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ali kan alles fout doen en alsnog niks fout doen bij mij.
Viel mij ook al op ja, de xG ligt bijzonder laag. Alleen wat schoten van afstand.quote:Op zondag 12 november 2023 17:36 schreef Kerftminister het volgende:
Je staat voor en dat is het allerbelangrijkste, maar wederom een helft waar je echt tot totaal geen kansen komt, vind echt dat er aanvallend te weinig cre๋rend vermogen in de ploeg zit.
Opgelost.quote:Op zondag 12 november 2023 17:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wel zonder die beschamende taalfout aub
Pascal Janssen kent Slot natuurlijk ook door en door. Volgens mij ging de wedstrijd vorig seizoen ook ongeveer zo.quote:Op zondag 12 november 2023 17:36 schreef Kerftminister het volgende:
Je staat voor en dat is het allerbelangrijkste, maar wederom een helft waar je echt tot totaal geen kansen komt, vind echt dat er aanvallend te weinig cre๋rend vermogen in de ploeg zit.
Er zit echt hartstikke veel scorend vermogen op de bank met Ueda, Lingr, Sauer en Invanusec, maar die gaan ongetwijfeld weer veel te weinig tot geen minuten krijgen.quote:Op zondag 12 november 2023 17:36 schreef Kerftminister het volgende:
Gimenez weer onzichtbaar. Draagt te weinig bij aan het spel.quote:Op zondag 12 november 2023 17:36 schreef Kerftminister het volgende:
ik denk dat santi gaat scoren in de 2e helft...quote:Op zondag 12 november 2023 17:38 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Gimenez weer onzichtbaar. Draagt te weinig bij aan het spel.
Timber wel weer baas![]()
Dat hoeft ook niet, Santi moet die bal erin peren.quote:Op zondag 12 november 2023 17:38 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Gimenez weer onzichtbaar. Draagt te weinig bij aan het spel.
Timber wel weer baas![]()
xG is echt het slechtste wat het voetbal de afgelopen 10 jaar is overkomen. De persoon die dat heeft uitgevonden heeft ons toch een ongekende hoop narigheid bezorgd.quote:Op zondag 12 november 2023 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is gewoon een ongekend steekspel tussen beide ploegen die verdedigend hun zaakjes op orde hebben.
Kunnen we weer gaan janken om een xG maar dat zegt dus helemaal geen klote.
Precies. Gelukkig bestond dit nog niet in de tijd van Pierre zijn vrije trappen.quote:Op zondag 12 november 2023 17:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
xG is echt het slechtste wat het voetbal de afgelopen 10 jaar is overkomen. De persoon die dat heeft uitgevonden heeft ons toch een ongekende hoop narigheid bezorgd.
Sowieso klopt er meestal echt geen ene klote van. Die 2 schoten van Timber samen zijn blijkbaar een xG van 0,07. Ja, nee, oke dan.
Heb jij ook zo'n zin in stuiterbal Lingr die in de tweede helft een vermoeid AZ met 2 dagen minder rust helemaal gek gaat maken?quote:Op zondag 12 november 2023 17:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies. Gelukkig bestond dit nog niet in de tijd van Pierre zijn vrije trappen.
Ja.quote:Op zondag 12 november 2023 17:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n zin in stuiterbal Lingr die in de tweede helft een vermoeid AZ met 2 dagen minder rust helemaal gek gaat maken?
Sowieso elke statistiek die je op een spelletje loslaat, er is maar 1 wijsheid in voetbal en dat is je bent net zo goed als in je laatste wedstrijd en daar klopt meestal ook geen reet van.quote:Op zondag 12 november 2023 17:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
xG is echt het slechtste wat het voetbal de afgelopen 10 jaar is overkomen. De persoon die dat heeft uitgevonden heeft ons toch een ongekende hoop narigheid bezorgd.
Sowieso klopt er meestal echt geen ene klote van. Die 2 schoten van Timber samen zijn blijkbaar een xG van 0,07. Ja, nee, oke dan.
Nou ja, dat is ook weer niet zo. Statistieken en data-analyse zijn extreem belangrijk in het voetbal.quote:Op zondag 12 november 2023 17:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Sowieso elke statistiek die je op een spelletje loslaat, er is maar 1 wijsheid in voetbal en dat is je bent net zo goed als in je laatste wedstrijd en daar klopt meestal ook geen reet van.
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op zondag 12 november 2023 17:50 schreef klaasweetalles het volgende:
je moet deze wedstrijd uitspelen
ik erger me wel aan bijlow
die bal maar niet spelen en 10 seconde aan de voet houden
en dan die lange uitrappen.....dat is ook iets wat ik wellenreuter nooit zag doen...die ging voor de opbouw
ga lekker naar 020 topic johquote:Op zondag 12 november 2023 17:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen.
Dat zie je toch met je eigen ogen? Het zegt geen reet als je de wedstrijd zelf niet ziet.quote:Op zondag 12 november 2023 17:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook weer niet zo. Statistieken en data-analyse zijn extreem belangrijk in het voetbal.
Maar dan moet het wel gaan over objectieve data zoals aantal (succesvolle) passes, tackles, goals, assists, etc. Subjectieve nikszeggende onzin als xG kan je helemaal niks mee.
quote:Op zondag 12 november 2023 18:00 schreef Kerftminister het volgende:
Manmanmanman Alireza, haal die man eraf aub
Je overdrijft behoorlijk.quote:Op zondag 12 november 2023 18:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Passing is echt zo waardeloos geworden, zelfs over een paar meter.
Timber onttrekt zich aan de malaise.
Ik zag een statistiekje dat wij het team zijn die de meeste goals uit corners heeft gemaakt in de Eredivisiequote:
Kan, maar hoeveel corners hebben we in totaal nodig gehad om tot dat aantal te komen?quote:Op zondag 12 november 2023 18:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zag een statistiekje dat wij het team zijn die de meeste goals uit corners heeft gemaakt in de Eredivisie
Dit kan ik maar moeilijk geloven.quote:Op zondag 12 november 2023 18:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zag een statistiekje dat wij het team zijn die de meeste goals uit corners heeft gemaakt in de Eredivisie
Klopt. Dit soort wedstrijden zien er slechter uit dan dat ze daadwerkelijk zijn, maar alsnog. Geen feestje voor mijn ogen.quote:Op zondag 12 november 2023 18:02 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Je overdrijft behoorlijk.
Er staat nog een tegenstander op het veld die goed georganiseerd staat te spelen he.
quote:Op zondag 12 november 2023 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit kan ik maar moeilijk geloven.
Maar aangezien jij dit zegt moet het wel kloppen. (Het bestaan van het statistiekje dan)
Dan moet je juist hard en zuiver passen.quote:Op zondag 12 november 2023 18:02 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Je overdrijft behoorlijk.
Er staat nog een tegenstander op het veld die goed georganiseerd staat te spelen he.
Die tegen RKC vorige week telt ook aangezien dat een rebound was uit een cornerquote:Op zondag 12 november 2023 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Scoorden we tegen dat dwergencentrum van Almere geen drie corners
Alleen de 4-0.quote:Op zondag 12 november 2023 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Scoorden we tegen dat dwergencentrum van Almere geen drie corners
Wie zou je op rechtsbuiten zetten?quote:Op zondag 12 november 2023 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Uur gespeeld Arne.
Tijd om Ali en Igor te wisselen.
Jazeker. We hopen vurig op een minuut of 25 van Sauerquote:Op zondag 12 november 2023 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maarre Sauer zit toch wel op de bank mag ik aannemen?
Eens, ik wil hem niet meer in de basis zien, het is echt continu balverliesquote:
@onlogisch geeft een pets om de oren.quote:Op zondag 12 november 2023 18:12 schreef onlogisch het volgende:
Hij kan daar 40/45 uur PER WEEK op oefenen h้.
Of gewoon eraf blijvenquote:Op zondag 12 november 2023 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mats moet echt leren koppen
quote:Op zondag 12 november 2023 18:14 schreef Kerftminister het volgende:
Laat die Alireza staanongelooflijk
Dit is een vrij simpele gevolgtrekking van het feit dat hij niet gewisseld is.quote:Op zondag 12 november 2023 18:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ALI STAAT TROUWENS NOG OP HET VELD
HOE DAN
Nou, dแt is nou verdedigen. En dan zie je net daarvoor Geert…quote:
Maar we scoren er het meeste uit, dit, dat, statistiekgenotquote:Op zondag 12 november 2023 18:17 schreef onlogisch het volgende:
W้้r een kutcorner. JE VERWACHT HET NIET
Ik hoop voor je dat we niet veel corners meer krijgen dan.quote:Op zondag 12 november 2023 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen vandaag geen kritiek te uiten op Calvin.
Daar hou ik mij dan ook maar aan.
Ach, hij is niet de enige die waardeloos is.quote:Op zondag 12 november 2023 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen vandaag geen kritiek te uiten op Calvin.
Daar hou ik mij dan ook maar aan.
Dit had je anderhalve maand geleden ook nooit voor mogelijk gehoudenquote:Op zondag 12 november 2023 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik verlang naar thee.
Mintthee, wel te verstaan.
Zelfs de Baks doet goed verdedigenquote:Op zondag 12 november 2023 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Defensief zijn we wel echt niet normaal zo goed in deze formatie.
Nou ja, je hebt de wedstrijd volledig onder controle, staat voor en cre๋ert bij vlagen een kans.quote:Op zondag 12 november 2023 18:23 schreef Haringkop het volgende:
Ben nooit kapot van de Zerrouki-variant, aanvallend houd je dan te weinig afspeelmogelijkheden over.
Klopt ook wel, maar ik zou het graag afgemaakt zien worden.quote:Op zondag 12 november 2023 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt de wedstrijd volledig onder controle, staat voor en cre๋ert bij vlagen een kans.
Gokken ‘gewoon’ op dat ene moment dat vaak ook wel komt. De 1-0 marge is mager.quote:
Hij kan zomaar vallen.quote:Op zondag 12 november 2023 18:29 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Gokken ‘gewoon’ op dat ene moment dat vaak ook wel komt. De 1-0 marge is mager.
Gokken op een safety car.quote:
Doorgaans moet je daarvoor toch op de helft van de tegenstander de bal hebben.quote:
Het ging mij er meer om dat we dat risico ook bewust nemen, door met een aanvaller minder te spelen.quote:
Maar vertel; hoeveel kansen gaf Feyenoord weg? Of telt dat niet mee?quote:Op zondag 12 november 2023 18:52 schreef Pistolero het volgende:
Wat een absurd slechte wedstrijd van beide kanten zeg, de tering.
Maar goed, uiteindelijk wordt je #makkelijktweede omdat de rest van de Eredivisie buiten PSV er ้cht helemaal niks van kan. Best lachwekkend eigenlijk dat het niveau in de Eredivisie nog nooit zo laag is geweest maar je wel gewoon 2 directe CL-plekken hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |