Wow wat een tegenstrijdigheid haha....versus mijn filmpje.quote:
Ben je 40- dan?quote:Op zondag 12 november 2023 02:34 schreef Mercedes. het volgende:
Heerlijk!
Maar goed, ik ben ook 1 van de jongste op deze site denk ik.
quote:
Die hadden we gistermorgen weer in de tuin. Was even geledenquote:Op zondag 12 november 2023 06:31 schreef pullup het volgende:
En een gewoon roodborstje
[ afbeelding ]
Die vind ik alleen dood leukquote:
Zijn ook mooi, behalve de duif, die vind ik niet mooi en vervelende schijtersquote:Op zondag 12 november 2023 06:36 schreef pullup het volgende:
Een keertje Hollandse vogels kan geen kwaad
Yay Nederlandse vogeltjes!!quote:Op zondag 12 november 2023 06:31 schreef pullup het volgende:
En een gewoon roodborstje
[ afbeelding ]
En dan gegrild zekerquote:Op zondag 12 november 2023 11:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb liever kip, maar ieder zijn/haar voorkeur
Hou vanquote:Op zondag 12 november 2023 11:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hebben genoeg mooie vogels hier![]()
Daarvoor hoef je niet naar een ver land.
Toch vind ik die bontgekleurde vogels uit het Buitenland wel heel mooiquote:Op zondag 12 november 2023 11:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hebben genoeg mooie vogels hier![]()
Daarvoor hoef je niet naar een ver land.
Hoe dichter bij de evenaar des te kleurrijker vogels worden.quote:Op zondag 12 november 2023 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch vind ik die bontgekleurde vogels uit het Buitenland wel heel mooi
Volgens mij de gekleurdste vogel hier in Nederland de ijsvogels
Ja, er zijn echt prachtige vogels bij. Jammer dat ze hier niet zo kleurrijk zijnquote:Op zondag 12 november 2023 11:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de evenaar des te kleurrijker vogels worden.
O hebben wij geluk. Nog steeds zonnetje, hi jspeelt wel verstoppertje dat dan welquote:Op zondag 12 november 2023 11:31 schreef Deisyy het volgende:
De dag begon zonnig, maar zeer dikke mist hier nu
O ja er zijn pracht vogels ook in Nederland. Maar niet zo kleurrijk als in het buitenland.quote:Op zondag 12 november 2023 11:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben een paar keer met mijn dochter mee geweest om te vogelen, dan zie er toch wel hele mooie vogels bij hoor.
quote:Op zondag 12 november 2023 11:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb liever kip, maar ieder zijn/haar voorkeur
Kom maar naar Den Haag. Hier nog mooi weer.quote:Op zondag 12 november 2023 11:31 schreef Deisyy het volgende:
De dag begon zonnig, maar zeer dikke mist hier nu
Gezelligquote:Op zondag 12 november 2023 11:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kom maar naar Den Haag. Hier nog mooi weer.
Hier wel mist, maar vooral in mijn hoofdquote:
O jee een biertje te veel gedronkenquote:Op zondag 12 november 2023 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier wel mist, maar vooral in mijn hoofd
Was dat het maar, geen alcohol gehadquote:Op zondag 12 november 2023 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee een biertje te veel gedronken
O, hoe komt dat dan? Te vast geslapen of een griep onder de leden?quote:Op zondag 12 november 2023 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was dat het maar, geen alcohol gehad
Klinkt niet fijnquote:Op zondag 12 november 2023 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier wel mist, maar vooral in mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op zondag 12 november 2023 12:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klinkt niet fijnZoiets ja, trekt meestal wel bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik het wist....quote:Op zondag 12 november 2023 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, hoe komt dat dan? Te vast geslapen of een griep onder de leden?
Al denk ik niet dat het griep is.stupidity has become as common as common sense was before
ZIet er niet echt smakelijk uit moet ik zeggenquote:Op zondag 12 november 2023 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, dacht dat die van gisteren alwas,
maar![]()
Wie durft
[youtube]https://www.youtube.com/shorts/XCjh-ujaKtk?feature=share[/youtube]
Vervelend, heb je dat wel vaker?quote:Op zondag 12 november 2023 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja, trekt meestal wel bij.
[..]
Als ik het wist....
Al denk ik niet dat het griep is.
Je hebt er dus vaker last van?quote:Op zondag 12 november 2023 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja, trekt meestal wel bij.
[..]
Als ik het wist....
Al denk ik niet dat het griep is.
Middag, hoe lang ga je het dit keer volhouden om banvrij te zijn?quote:
Kan niks garanderen.quote:Op zondag 12 november 2023 13:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Middag, hoe lang ga je het dit keer volhouden om banvrij te zijn?
Hey meneerquote:
Door de ban kon ik niet op je PM reageren. Morgen MRI in Tilburg en CT-scan in Den Bosch. Voel me niet zo goed de laatste tijd, ook door hartklachten. Dinsdag spuit in schouders voor slijmbeursontsteking. Vermoed over twee weken eerste bestraling.quote:
Heeft de operatie aan je hart niet geholpen? Of heb je er nu weer andere hartklachten bij?quote:Op zondag 12 november 2023 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door de ban kon ik niet op je PM reageren. Morgen MRI in Tilburg en CT-scan in Den Bosch. Voel me niet zo goed de laatste tijd, ook door hartklachten. Dinsdag spuit in schouders voor slijmbeursontsteking. Vermoed over twee weken eerste bestraling.
Heb " versnelde hartkloppingen" Vrijdag 24 uur met kastje op borst geleefd. Over paar dagen uitslag. Maar goed, hij klopt nog iig.quote:Op zondag 12 november 2023 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft de operatie aan je hart niet geholpen? Of heb je er nu weer andere hartklachten bij?
Toe maar ook nog een slijmbeursontsteking het houdt ook niet op he bij jou.
Hoop toch echt dat er snel aan alles iets gedaan wordt zodat voor het nieuwe jaar begint je toch een heel stuk bent opgeknapt
Hoop dat je hart niet te snel voor mij kloptquote:Op zondag 12 november 2023 13:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb " versnelde hartkloppingen" Vrijdag 24 uur met kastje op borst geleefd. Over paar dagen uitslag. Maar goed, hij klopt nog iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Succes morgen.quote:Op zondag 12 november 2023 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door de ban kon ik niet op je PM reageren. Morgen MRI in Tilburg en CT-scan in Den Bosch. Voel me niet zo goed de laatste tijd, ook door hartklachten. Dinsdag spuit in schouders voor slijmbeursontsteking. Vermoed over twee weken eerste bestraling.
MOoi he, had het al zitten kijken vanmiddagquote:Op zondag 12 november 2023 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
Dan maar wat mooie beelden van dingen die we hier nooit meer gaan zien (hopelijk)
https://www.ad.nl/video/p(...)ge-beelden-op-409781
Waarom wordt het ijs daar niet wit?quote:Op zondag 12 november 2023 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
Dan maar wat mooie beelden van dingen die we hier nooit meer gaan zien (hopelijk)
https://www.ad.nl/video/p(...)ge-beelden-op-409781
Omdat er geen luchtbelletjes in het ijs zitten.quote:Op zondag 12 november 2023 16:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom wordt het ijs daar niet wit?
Ik wil ook ijs zonder luchtbelletjes.quote:Op zondag 12 november 2023 16:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Omdat er geen luchtbelletjes in het ijs zitten.
Met ananas en slagroom is het wel lekker hoorquote:Op zondag 12 november 2023 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil ook ijs zonder luchtbelletjes.
Nee laat maar, ik wil helemaal geen ijs.
Nog nooit gehoord van slagroom op een pizza,quote:Op zondag 12 november 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met ananas en slagroom is het wel lekker hoor
Euhhh op ijs lieverdquote:Op zondag 12 november 2023 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van slagroom op een pizza,
maar Deisyy zal het wel heel lekker vinden
Van mij mag zequote:
Daarom was ik ook wat verbaasd over de slagroomquote:Op zondag 12 november 2023 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag ze
Ik heb vrijdag nog een pizza Hawaii gegeten, wel zonder slagroom
ALles kan tegenwoordig, misschien komt er ook wel een pizpoesquote:Op zondag 12 november 2023 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom was ik ook wat verbaasd over de slagroom
Die is er inderdaad maar heet tompoezzaquote:Op zondag 12 november 2023 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALles kan tegenwoordig, misschien komt er ook wel een pizpoes![]()
Maar het ging ook niet over pizza, het ging over ijs
quote:Op zondag 12 november 2023 17:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is er inderdaad maar heet tompoezza
https://www.dumpert.nl/item/100075674_0704e221
Steeds als je denkt het kan niet gekker.....quote:Op zondag 12 november 2023 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]Het wordt steeds gekker met die rage
Voor je het weet krijg je met gebakken badeend met banketbakkersroom, glazuur en slagroomquote:Op zondag 12 november 2023 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Steeds als je denkt het kan niet gekker.....
Denk kale pizzabodem gebakken en daarna bovenop room en roze sausquote:Op zondag 12 november 2023 17:27 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 november 2023 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van slagroom op een pizza,
maar Deisyy zal het wel heel lekker vinden
Dotquote:Op zondag 12 november 2023 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag ze
Ik heb vrijdag nog een pizza Hawaii gegeten, wel zonder slagroom
Waarom heb je zo'n moeite om dat toe te geven?quote:
quote:Op zondag 12 november 2023 17:27 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Flikker op met die kut hype. Sta er nu iedere ochtend een paar honderd te maken. Iedereen aan de crompouce. Waardoor het andere werk maar opstapeld. Kutzooi. Mand.
Jij tart mij.quote:Op zondag 12 november 2023 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n moeite om dat toe te geven?![]()
Ja kan er niets aan doen als ik er al eens een eet dan is het diequote:
Dan ga ik even opscheppen over de kip stroganoff die ik had gemaakt vanavond.quote:Op zondag 12 november 2023 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan er niets aan doen als ik er al eens een eet dan is het die
Max mocht kiezen wat hij wilde eten en dat was (helaas) pizza hawai.
Hmmmm, ga maar beschermingsmaatregelen zoeken dan.quote:
Dat klinkt lekker, heb t nooit gehad..quote:Op zondag 12 november 2023 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga ik even opscheppen over de kip stroganoff die ik had gemaakt vanavond.
Vroeg gegeten, want trek/verveling.
Je hebt wat gegeten? Het moet niet enger wordenquote:Op zondag 12 november 2023 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 november 2023 18:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker, heb t nooit gehad..
Moet ook eens gaan koken..
Het recept is oorspronkelijk met biefstuk, maar ik vind de kip versie lekkerdere, heel simpel ook.quote:Op zondag 12 november 2023 18:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker, heb t nooit gehad..
Moet ook eens gaan koken..
Toeval bestaat nietquote:Op zondag 12 november 2023 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt wat gegeten? Het moet niet enger worden
Dat had ik van de week
Lekker opscheppen! Sowieso stroganoff!quote:Op zondag 12 november 2023 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wacht op een live vleeseetfilmpje.quote:Op zondag 12 november 2023 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn vleesch etend plantje staat bijna in bloei![]()
[ afbeelding ]
Avond allen
Ik heb lekker opgeschept, alles is opquote:Op zondag 12 november 2023 18:21 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker opscheppen! Sowieso stroganoff!![]()
quote:Op zondag 12 november 2023 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wacht op een live vleeseetfilmpje.
Heb je het bord overgeslagen ?quote:Op zondag 12 november 2023 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb lekker opgeschept, alles is op
@kreequote:Op zondag 12 november 2023 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Avond allen
Dit ....quote:Op zondag 12 november 2023 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet
Dit was de mijnese en dan ook nog puntpaprika en knoflook erbij
Als het dit formaat was, kan ik me wel voorstellen dat hij even genoeg heeft.quote:Op zondag 12 november 2023 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Hij heeft niet zo'n honger in de winter...
En nog deze week de hond van de buren op ...
Dus kan ff duren
Nee er stonden maar twee borden op tafel.quote:Op zondag 12 november 2023 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je het bord overgeslagen ?
De belhamel...quote:
Ik heb het gegeten met gebakken aardappeltjes, wat eet jij erbij?quote:
Dit ....quote:Op zondag 12 november 2023 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet
Dit was de mijnese en dan ook nog puntpaprika en knoflook erbij
Tagliatelle.quote:Op zondag 12 november 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het gegeten met gebakken aardappeltjes, wat eet jij erbij?
quote:Op zondag 12 november 2023 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit ....
Moet daar nog iets bij?
[..]
Tagliatelle.
Maar waar doelde je op met je dit? Het filmpje dat ik postte?
Redelijk hetzelfde jaquote:Op zondag 12 november 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Deze, maar dan met kipfilet dus en puntpaprika erbij
Een schrobbering is op zijn plaatsquote:
Die recepten ontlopen elkaar inderdaad niet veel en vissaus is een prima vervanger voor worcherstersaus. Ik ga het volgende keer ook eens met een pasta eten.quote:Op zondag 12 november 2023 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Redelijk hetzelfde ja
Ik had alleen geen worchestersaus, dus heb vissaus gebruikt.
Schrobbering, dat is een woord dat je niet zo vaak hoortquote:
quote:Op zondag 12 november 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schrobbering, dat is een woord dat je niet zo vaak hoort
De eckte kenners wetenquote:
Lekker ouderwets Nederlandsquote:Op zondag 12 november 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*noteertquote:Op zondag 12 november 2023 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het recept is oorspronkelijk met biefstuk, maar ik vind de kip versie lekkerdere, heel simpel ook.
Ik houd daar van, samen met een collega met wie ik op de kamer zit verzamelen we van die oude woorden, om dan aan een jongere collega te vragen of ze de betekenis kent. Andersom vertelt die jonge collega ons weer meer over de straattal van tegenwoordig. Heel grappigquote:
Dat is toch een uitbrander geven ofzo?quote:Op zondag 12 november 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zoiets, de oren schrobbenquote:Op zondag 12 november 2023 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is toch een uitbrander geven ofzo?
Ik gebruik het volgens mijn roeiers ook veelquote:Op zondag 12 november 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik houd daar van, samen met een collega met wie ik op de kamer zit verzamelen we van die oude woorden, om dan aan een jongere collega te vragen of ze de betekenis kent. Andersom vertelt die jonge collega ons weer meer over de straattal van tegenwoordig. Heel grappig
Kloptquote:Op zondag 12 november 2023 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is toch een uitbrander geven ofzo?
Zo blijft de Nederlandse taal toch voortbestaanquote:Op zondag 12 november 2023 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik gebruik het volgens mijn roeiers ook veelkreeg de opmerking vorige week dat ik 'klassiek' klonk af en toe en moet toegeven dat ik het er dan ook om doe
![]()
En ik leer dan weer bv wat Alkmaarder straattaal van hun
"Fort, boute strijdsters, doorklief dat vermaledijde water met grote spoed"quote:Op zondag 12 november 2023 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik gebruik het volgens mijn roeiers ook veelkreeg de opmerking vorige week dat ik 'klassiek' klonk af en toe en moet toegeven dat ik het er dan ook om doe
![]()
En ik leer dan weer bv wat Alkmaarder straattaal van hun
Ze moeten moderne woorden ook verbieden als er een normaal Ned. woord voor is.quote:Op zondag 12 november 2023 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo blijft de Nederlandse taal toch voortbestaan
O lekker,quote:Op zondag 12 november 2023 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik maakte het inderdaad met biefstukquote:Op zondag 12 november 2023 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het recept is oorspronkelijk met biefstuk, maar ik vind de kip versie lekkerdere, heel simpel ook.
NOoit geweten dat daar blomen in kwamen, ziet er mooi uitquote:Op zondag 12 november 2023 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Avond allen
Haha dat gaat wel weer wat ver denk ikquote:Op zondag 12 november 2023 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Fort, boute strijdsters, doorklief dat vermaledijde water met grote spoed"
Is ook zeldzaam, blomenquote:Op zondag 12 november 2023 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOoit geweten dat daar blomen in kwamen, ziet er mooi uit
Moet je hem maar vaker een hond gevenquote:Op zondag 12 november 2023 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is ook zeldzaam, blomen
Komt door die hond
Het is hontquote:Op zondag 12 november 2023 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is ook zeldzaam, blomen
Komt door die hond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn meisjes met rode haren.quote:Op zondag 12 november 2023 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kunnen feesten ... dat is niet mis
Oh jaquote:Op maandag 13 november 2023 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn meisjes met rode haren.
Als je mij ook niet had.quote:
En ook geen meisje.quote:
Oh ja meisjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte en succes vandaag!quote:Op zondag 12 november 2023 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hey Chanelquote:
Morguh StevenHydequote:Op maandag 13 november 2023 08:44 schreef StevenHyde het volgende:
Sterkte tong80. Al die ellende al hebben en dan ook zo'n slijmbeursontsteking erbij. Wens je gunstige uitslagen toe aan de hand van de scans.
Goedemorgen voor iedereen. Dagje thuiswerken hier. Vanavond uit eten met mijn zus. Even bijpraten na roerige tijden. Wel zin in.
Wat lief, dankjewel.quote:Op maandag 13 november 2023 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh StevenHyde
Lekker uit eten doe je beter als ik
Ik heb vanavond een vergadering en als ik ergens een hekel aan heb is het in de avond vergaderen
Fijne avond en geniet samen met je zus.
HAPPIEquote:Op maandag 13 november 2023 06:55 schreef HappyCharly het volgende:
Goedemorgen.. kwam vogeltjes zoeken..
Dat is dan weer een geluk. Wij vergaderen ook meestal overdag ,maar soms ook in de avondquote:Op maandag 13 november 2023 10:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat lief, dankjewel.
Kan ik me voorstellen ja. Werk zelf in de IT en hoef gelukkig nooit savonds nog wat te doen voor werk. Hoogstens een keertje een spoedklus of met collega's vette hap bestellen en een spelletje doen
Morguh Espriquote:Op maandag 13 november 2023 11:50 schreef espri het volgende:
[..]Dit is dus een echte punker.
![]()
Goedemorgen allen.
Lijkt me vooral vervelend, omdat je dan nog erg met werk bezig bent en kort erna wil gaan slapen. Heb zelf dan wel een wandeling/hardlooprondje nodig om los te komen vh werk.quote:Op maandag 13 november 2023 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan weer een geluk. Wij vergaderen ook meestal overdag ,maar soms ook in de avond
Ben daar sowieso nooit zo blij mee omdat mijn lijf dan ook op is tegen de avond.
Maar goed soms moet je wel
Het is vrijwilligers werk, maar even goed kan ik daarna meestal niet goed slapen.quote:Op maandag 13 november 2023 12:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lijkt me vooral vervelend, omdat je dan nog erg met werk bezig bent en kort erna wil gaan slapen. Heb zelf dan wel een wandeling/hardlooprondje nodig om los te komen vh werk.
Kenden ze je nog wel?quote:Op maandag 13 november 2023 15:51 schreef engine het volgende:
Ja vakantie weer voorbij![]()
Voor het eerst in 2,5 maand weer eens in de werkplaats geweest.
De meeste toch wel jaquote:
Nu gaan ze mij een tijdje wel zien. Ga nergens meer heen dit jaar en half januari op wintersport. Daarna zien we wel weer.quote:Op maandag 13 november 2023 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En hoe lang ga je ze nu weer niet zien ? Of ga je niet weer op missie?
Met Kerst naar de zon?quote:Op maandag 13 november 2023 16:51 schreef engine het volgende:
Met kerst wil ik ook nog twee weken vakantie dus heel veel gaan ze mij ook niet zien
Nee dan wil ik juist sneeuw en ijs enzoquote:
DUs eigenlijk 2x wintersportenquote:Op maandag 13 november 2023 17:00 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dan wil ik juist sneeuw en ijs enzo
Dat was even wennen zeker.quote:Op maandag 13 november 2023 15:51 schreef engine het volgende:
Ja vakantie weer voorbij![]()
Voor het eerst in 2,5 maand weer eens in de werkplaats geweest.
Dat heeft met hier niets te maken, de meeste die daar zaten komen hier nietquote:Op maandag 13 november 2023 16:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Komt omdat zoveel mensen weg zijn
Lekker ga je er dan tussen uit of gewoon thuis nietsquote:Op maandag 13 november 2023 16:51 schreef engine het volgende:
Met kerst wil ik ook nog twee weken vakantie dus heel veel gaan ze mij ook niet zien
Sneeuwquote:Op maandag 13 november 2023 17:00 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dan wil ik juist sneeuw en ijs enzo
Thuis nietsquote:Op maandag 13 november 2023 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker ga je er dan tussen uit of gewoon thuis niets
Ja valt vaak een beetje tegen maar ik heb er ook wel weer zin inquote:Op maandag 13 november 2023 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sneeuwkan het niet afwachten, maar zal niet veel meer komen ben ik bang
Ja ik ben ook wel iemand die van sneeuw houdtquote:Op maandag 13 november 2023 18:11 schreef engine het volgende:
[..]
Thuis niets
[..]
Ja valt vaak een beetje tegen maar ik heb er ook wel weer zin in
Zit iedereen op dat ding op IJsland te wachtenquote:Op maandag 13 november 2023 17:57 schreef Dotteke het volgende:
@:Pullup kijk eens wat een mooie beelden
https://www.telegraaf.nl/(...)puwt-metershoge-lava
Ja tis druk daarquote:Op maandag 13 november 2023 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit iedereen op dat ding op IJsland te wachten
Dat dacht ik ook toen ik het lasquote:Op maandag 13 november 2023 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 november 2023 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga denk ik van de zomer weerquote:
Mooie vrouwen daar.quote:
Daarom ookquote:
Leuke ook welquote:
Ja dat klimaat van tegenwoordig maakt alles mogelijk ...quote:Op maandag 13 november 2023 21:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Daarom ook
Maar ik houd te veel van zon en lekker weer om er in maart of zo heen te gaan
Er zijn ook op Fok een hoop lui al die wat sjaggie worden dat het nu al een paar dagen duurt voordat hij ontploftquote:
Ik was ook in dat dorp een paar jaar geledenquote:
Met pooltjes en zo iddquote:Op maandag 13 november 2023 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn ook op Fok een hoop lui al die wat sjaggie worden dat het nu al een paar dagen duurt voordat hij ontploft
Bij die Viking tempel/kerk die langs komt in die tweetquote:Op maandag 13 november 2023 21:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was ook in dat dorp een paar jaar geleden
Serieus? Ik bedoel een ontploffinkje is leuk hoor, maar niet in bevolkt gebiedquote:Op maandag 13 november 2023 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn ook op Fok een hoop lui al die wat sjaggie worden dat het nu al een paar dagen duurt voordat hij ontploft
Coolquote:Op maandag 13 november 2023 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij die Viking tempel/kerk die langs komt in die tweet
Nee idd, alhoewel dat dorp echt een vlekje is en ik geloof nu redelijk ontruimdquote:Op maandag 13 november 2023 21:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Serieus? Ik bedoel een ontploffinkje is leuk hoor, maar niet in bevolkt gebied
Alleen nog wat beestenquote:Op maandag 13 november 2023 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee idd, alhoewel dat dorp echt een vlekje is en ik geloof nu redelijk ontruimd
quote:
Ik ga even luisterenquote:Op dinsdag 14 november 2023 06:15 schreef tonja het volgende:
Môgge! Ik heb net dit gedaan Nu wel tijd om mijn nest eens op te zoeken
Oh cool! Dat vat ik allebei als een groot compliment opquote:Op dinsdag 14 november 2023 06:18 schreef pullup het volgende:
Krijg meteen wat soft winterjazz in mijnaanbevelingen verder
Maar hij is mooi gelukt Tonja
Mooi Ton,quote:Op dinsdag 14 november 2023 06:15 schreef tonja het volgende:
Môgge! Ik heb net dit gedaan Nu wel tijd om mijn nest eens op te zoeken
Watte?quote:
Kan ik ookquote:
Weet je al waarop je wil stemmen?quote:Op dinsdag 14 november 2023 13:22 schreef pullup het volgende:
Nog een weekje en we mogen weer stemmen
quote:Op dinsdag 14 november 2023 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je al waarop je wil stemmen?
Ik ben er nog steeds niet echt uitquote:Op dinsdag 14 november 2023 13:22 schreef pullup het volgende:
Nog een weekje en we mogen weer stemmen
Tegenpartij dan maar?quote:Op dinsdag 14 november 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet echt uit
Partij tegen de burgerquote:
Maar misschien klopt het toch wel?quote:
Deels eensquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar misschien klopt het toch wel?
Verschil is dat er nu een gebrek aan goede informatie is, of zelfs informatie is.
Op FB en tiktok ga je het echt niet vinden namelijk
Dan blijft het statement wel nog gewoon staan. Er is nu meer juiste informatie makkelijker voor handen, maar sommige mensen kunnen niet filteren tussen nep nieuws en goede informatie. Althans, in mijn meningquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar misschien klopt het toch wel?
Verschil is dat er nu een gebrek aan goede informatie is, of zelfs informatie is.
Op FB en tiktok ga je het echt niet vinden namelijk
Ja dit dus is de korte versie van wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 14 november 2023 15:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Deels eens
Het is toch echt wel te vinden alleen men kiest er voor kolder te geloven
Jepquote:
Toen waren er kranten, er was tv, er was radio.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan blijft het statement wel nog gewoon staan. Er is nu meer juiste informatie makkelijker voor handen, maar sommige mensen kunnen niet filteren tussen nep nieuws en goede informatie. Althans, in mijn mening
Die bestonden toen ook al in verschillende verzuilde vormen met elk een andere invalshoek op de waarheid die ook niet altijd even correct de waarheid benaderde.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen waren er kranten, er was tv, er was radio.
Media die nu veel minder gebruikt worden.
Het was niet dat er toen een zwart gat was he,
dat is iets langer terug nog.
Klopt, maar het was dus geen lack of infomation.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die bestonden toen ook al in verschillende verzuilde vormen met elk een andere invalshoek op de waarheid die ook niet altijd even correct de waarheid benaderde.
Ja oké, op die manier heb je een punt.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, maar het was dus geen lack of infomation.
Maar juist het niet goed kunnen interpreteren van informatie.
Of het niet goed willen ook.
Ik heb d e stemwijzer gedaan en dat waar ik op uit kom als nr 1 is is er een waar ik voor zou gaan om mijn stem niet te verliezen.quote:
Ik weet het ook nog niet moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb d e stemwijzer gedaan en dat waar ik op uit kom als nr 1 is is er een waar ik voor zou gaan om mijn stem niet te verliezen.
De nr 2 ga ik helemaal niet op stemmen. Maar daar waar ik op wilde kwam uit op nr 3 maar die valt mij tot nu toe tegen.
Donderdag maar weer eens kijken naar het debatquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet moet ik zeggen.
Lees ergens de samenvatting welquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Donderdag maar weer eens kijken naar het debat
En dan nog is het maar afwachten wat ze beloven ook gaan doen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees ergens de samenvatting wel
Doen wat ze beloven is nagenoeg onmogelijk. In teveel programma's staan dingen die of gewoon niet mogen of niet kunnen. Een aantal partijen laten hun programma al niet meer doorrekenen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan nog is het maar afwachten wat ze beloven ook gaan doen.
Ben het vertrouwen in de politiek wel kwijt hoor
Nee, ligt er weer aan met wie ze samen gaan en wat er dan uit komt en dan nog doen ze niet wat ze belovenquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen wat ze beloven is nagenoeg onmogelijk. In teveel programma's staan dingen die of gewoon niet mogen of niet kunnen. Een aantal partijen laten hun programma al niet meer doorrekenen.
Echt veel vertrouwen heb ik ook niet meer in ze nee.
Fijn dat je er al uit bentquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:24 schreef engine het volgende:
Ik weet wat ik niet wil en daardoor ook waar ik op ga stemmen
kan ookquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:33 schreef Domnivoor het volgende:
Ik beslis in het stemhokje wat het gaat worden.
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:33 schreef Domnivoor het volgende:
Ik beslis in het stemhokje wat het gaat worden.
Hoe moet het dan met de Schildpadden?quote:
Thiery kan dat voor je regelen, die zoekt nog stemmenquote:Op dinsdag 14 november 2023 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben twee dagen weg, o.a. op de dag dat er gestemd gaat wordenIk laat het waarschijnlijk mijn vader voor me doen
Wat mij betreft regelt Thierry helemaal niks voor mequote:Op dinsdag 14 november 2023 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thiery kan dat voor je regelen, die zoekt nog stemmen
Ze doen het graag voor je hoor, regelen alles.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat mij betreft regelt Thierry helemaal niks voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |