Wow wat een tegenstrijdigheid haha....versus mijn filmpje.quote:
Ben je 40- dan?quote:Op zondag 12 november 2023 02:34 schreef Mercedes. het volgende:
Heerlijk!
Maar goed, ik ben ook 1 van de jongste op deze site denk ik.
quote:
Die hadden we gistermorgen weer in de tuin. Was even geledenquote:Op zondag 12 november 2023 06:31 schreef pullup het volgende:
En een gewoon roodborstje
[ afbeelding ]
Die vind ik alleen dood leukquote:
Zijn ook mooi, behalve de duif, die vind ik niet mooi en vervelende schijtersquote:Op zondag 12 november 2023 06:36 schreef pullup het volgende:
Een keertje Hollandse vogels kan geen kwaad
Yay Nederlandse vogeltjes!!quote:Op zondag 12 november 2023 06:31 schreef pullup het volgende:
En een gewoon roodborstje
[ afbeelding ]
En dan gegrild zekerquote:Op zondag 12 november 2023 11:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb liever kip, maar ieder zijn/haar voorkeur
Hou vanquote:Op zondag 12 november 2023 11:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hebben genoeg mooie vogels hier![]()
Daarvoor hoef je niet naar een ver land.
Toch vind ik die bontgekleurde vogels uit het Buitenland wel heel mooiquote:Op zondag 12 november 2023 11:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hebben genoeg mooie vogels hier![]()
Daarvoor hoef je niet naar een ver land.
Hoe dichter bij de evenaar des te kleurrijker vogels worden.quote:Op zondag 12 november 2023 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch vind ik die bontgekleurde vogels uit het Buitenland wel heel mooi
Volgens mij de gekleurdste vogel hier in Nederland de ijsvogels
Ja, er zijn echt prachtige vogels bij. Jammer dat ze hier niet zo kleurrijk zijnquote:Op zondag 12 november 2023 11:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de evenaar des te kleurrijker vogels worden.
O hebben wij geluk. Nog steeds zonnetje, hi jspeelt wel verstoppertje dat dan welquote:Op zondag 12 november 2023 11:31 schreef Deisyy het volgende:
De dag begon zonnig, maar zeer dikke mist hier nu
O ja er zijn pracht vogels ook in Nederland. Maar niet zo kleurrijk als in het buitenland.quote:Op zondag 12 november 2023 11:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben een paar keer met mijn dochter mee geweest om te vogelen, dan zie er toch wel hele mooie vogels bij hoor.
quote:Op zondag 12 november 2023 11:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb liever kip, maar ieder zijn/haar voorkeur
Kom maar naar Den Haag. Hier nog mooi weer.quote:Op zondag 12 november 2023 11:31 schreef Deisyy het volgende:
De dag begon zonnig, maar zeer dikke mist hier nu
Gezelligquote:Op zondag 12 november 2023 11:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kom maar naar Den Haag. Hier nog mooi weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |