abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211271772
quote:
7s.gif Op zondag 12 november 2023 13:56 schreef ExTec het volgende:

[..]
Had vergelijkbaar geweest als oekraine de agressor was, en had verloren, en krim daarom had verloren. Als we het vergelijken met de golan hoogte. Of: als israel out of the blue de golan hoogte had veroverd.

Als je veroveraartje wil spelen, en je verliest, en je raakt daarom land kwijt is het gewoon eigen schuld dikke bult.
Isral begon de Zesdaagse oorlog en als er iemand nu komt dat het blokkeren van een zeeweg door Egypte een casus belli was dan is Isral sinds 2006 evengoed non-stop in oorlog tegen Gaza
  zondag 12 november 2023 @ 14:01:59 #202
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_211271777
Arm dier ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211271795
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 14:01 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Isral begon de Zesdaagse oorlog
:')
quote:
en als er iemand nu komt dat het blokkeren van een zeeweg door Egypte een casus beli was dan is Isral sinds 2006 non-stop in oorlog met Gaza
jA mAaR iSrAL
Intolerant voor intolerantie
  zondag 12 november 2023 @ 14:04:20 #204
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211271802
quote:
IDF says they are enabling passage from Gaza hospitals, as fresh shelling reported near Al-Shifa

The Israel Defense Forces has said they are enabling passage from three hospitals in northern Gaza, and have opened an additional route for civilians to evacuate southwards.

It named the hospitals as Al-Shifa, Rantisi and Nasser.

In a statement issued Sunday, the IDF said, “following the repeated calls by the IDF to Gazan residents to evacuate from northern Gaza for their own safety, the IDF is enabling a passage from the Shifa, Rantisi and Nasser hospitals,” both on foot and in ambulances.

The IDF also said that in recent days Israel’s Coordination and Liaison Administration for Gaza (CLA) “spoke with the manager of the Shifa Hospital multiple times and presented him with possible passages from the hospital.”

The IDF released an audio recording of one purported conversation that took place late Saturday, in which a CLA officer tells the manager of a secure route east from the hospital via Al Wahda street. The conversation was in Arabic.

The officer says there are no Israeli forces to the east of the hospital. The hospital manager mentions aircraft in the area but the Israeli officer replies: “No, no, no, they’re not ours.”

The hospital manager asks whether ambulances can also leave and is told, “No problem at all.”

CNN is seeking comment from the hospital, but communications are difficult.

The Israeli army acknowledged that there was “ongoing intense fighting” around the vicinity of Al-Shifa hospital Saturday, but denied claims it was directly firing at the complex.

A witness inside the hospital complex, freelance journalist Mustafa Sarsour, told CNN Sunday that there had been further shelling in the vicinity.

A nurse working for Doctors Without Borders – who was evacuated from the nearby Al-Nasser hospital Saturday – said he had seen Israeli tanks and soldiers in the vicinity as he left.

In comments sent to CNN by the organization, the nurse – Fadi Abu Riyala – said: “We couldn’t take any patients with us, there are patients in the reception, still alive and breathing.”

It is unclear how many people have been able to leave Al-Shifa complex in recent days. Thousands of displaced civilians are still thought to be in the hospital compound, according to the Palestine Red Crescent Society and hospital officials.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211271808
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 14:03 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
:')
[..]
jA mAaR iSrAL
Moest je echt mijn quote splitsen om twee keer niks te zeggen
  zondag 12 november 2023 @ 14:04:53 #206
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211271809
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 13:40 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Dit is onzin, de filmpjes betreffen "pro-palestijnse" demonstraties hier in Europa die ontegenzeggelijk openlijke antisemitische pro-hamas demonstraties zijn. Dat wordt hier al weken ontkend door een aantal mensen en nu is het gewoon open duidelijk en is het ineens een grijs gebied.

Daarbij, ik plaats absoluut niet uitsluitend filmpjes van moslims, dat het merendeel van de demonstranten die zich misdragen herkenbaar zijn als moslim is niet mijn schuld.

Deze onlusten, doodgestoken leraren en bedreigingen van Joden en openlijk antisemitisme in heel West-Europa heeft alles te maken met het conflict daar. De situatie hier is relevant, zeken nu het steeds duidelijker wordt dat een groot deel van de pro-Palestijns demonstranten in feite pro hamas zijn en het liefst de strijd in West Europese steden uit wil vechten.
Ja ik had het er idd over dat het jouw schuld is. :')

Pfffffff weer hetzelfde riedeltje. :Z

Ik ga wat met m’n dag doen, tot later, dan zijn jullie nog met dezelfde riedel bezig. Als een plaat die blijft hangen, herhalen jullie jezelf ontelbare keren.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 12 november 2023 @ 14:06:02 #207
6484 ExTec
pi_211271813
quote:

[..]
Isral begon de Zesdaagse oorlog en als er iemand nu komt dat het blokkeren van een zeeweg door Egypte een casus beli was
Dat was het, jouw nattevinger relativering doet daar natuurlijk niet aan af.
  zondag 12 november 2023 @ 14:06:20 #208
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211271817
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 14:04 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja ik had het er idd over dat het jouw schuld is. :')

Pfffffff weer hetzelfde riedeltje. :Z

Ik ga wat met m’n dag doen, tot later, dan zijn jullie nog met dezelfde riedel bezig. Als een plaat die blijft hangen, herhalen jullie jezelf ontelbare keren.
Goed idee, je voegt sowieso geen fuck toe :D
  zondag 12 november 2023 @ 14:06:47 #209
438527 MissButterflyy
pi_211271822
quote:
9s.gif Op zondag 12 november 2023 14:01 schreef ExTec het volgende:
Arm dier ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja heel zielig voor die ezel, dit is al een paar weken geleden gebeurd toch?
Wat is de meerwaarde dit nu weer te posten?

Het laait het vuurtje natuurlijk lekker op h.
  zondag 12 november 2023 @ 14:07:23 #210
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211271828
quote:
Arm dier ;(

SPOILER
Dit is nu een goed voorbeeld van een inferieure cultuur, gedreven door haat en wreedheid.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 12 november 2023 @ 14:07:56 #211
438527 MissButterflyy
pi_211271830
quote:
14s.gif Op zondag 12 november 2023 14:06 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Goed idee, je voegt sowieso geen fuck toe :D
Gelukkig ben jij van onschatbare waarde, meneer LP-plaat.
  Moderator zondag 12 november 2023 @ 14:08:30 #212
236264 crew  capricia
pi_211271838
quote:
Arm dier ;(

SPOILER
walgelijke cultuur. bah.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 12 november 2023 @ 14:08:50 #213
6484 ExTec
pi_211271841
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 14:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik tref dat vandaag in mijn feed aan. Is het aantal weken geleden gebeurt? Weet ik niet.

Nee, ik ga niet alles tot in het absurde controleren omdat mevr butterfly een allergie heeft ontwikkeld voor beelden van moslims die iets verkeerds doen.
pi_211271842
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 14:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Het is sowieso nep volgens mij.
  zondag 12 november 2023 @ 14:09:18 #215
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211271846
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 14:07 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Gelukkig ben jij van onschatbare waarde, meneer LP-plaat.
Je valt in herhaling, ik denk ik waarschuw je :)
pi_211271849
quote:
7s.gif Op zondag 12 november 2023 14:06 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat was het, jouw nattevinger relativering doet daar natuurlijk niet aan af.
Het was zo'n overduidelijke oorlogsdaad dat Isral eerst beweerde dat het reageerde op een fictieve verrassingsaanval door Egypte
  zondag 12 november 2023 @ 14:10:16 #217
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211271855
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 13:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Na vier weken lezen over een extreem tekort aan electriciteit en diesel (voor de generator) wat enorme gevolgen zou gaan hebben is het dan toch zover. Eindelijk.

Soort van. Weerzinwekkend dat op deze manier oorlog wordt gevoerd
Idd. weerzinwekkend dat nietsontziend Hamas maar blijft doorgaan burgers op te offeren en niet van zins is om gegijzelden vrij te laten, haar burgers gebruikt als wapenschild en maar terreur blijven uitoefenen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_211271857
quote:

[..]
Isral begon de Zesdaagse oorlog en als er iemand nu komt dat het blokkeren van een zeeweg door Egypte een casus belli was dan is Isral sinds 2006 evengoed non-stop in oorlog tegen Gaza
Het is allemaal begonnen bij de oorlog in 48. En die kwam toch echt omdat Arabische landen gezamenlijk besloten dat Joden niet gewenst waren.
pi_211271875
quote:
7s.gif Op zondag 12 november 2023 14:08 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik tref dat vandaag in mijn feed aan. Is het aantal weken geleden gebeurt? Weet ik niet.

Nee, ik ga niet alles tot in het absurde controleren omdat mevr butterfly een allergie heeft ontwikkeld voor beelden van moslims die iets verkeerds doen.
Het is al jaren geleden gebeurd, als het al gebeurd is.

De bovenste foto is van voor 2014, de rest is er onlangs bij geplakt.

https://brotherlapin.word(...)orror-of-propaganda/
pi_211271883
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 14:09 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Het was zo'n overduidelijke oorlogsdaad dat Isral eerst beweerde dat het reageerde op een fictieve verrassingsaanval door Egypte
Oorlogsmisdaad. tja, oorlogsmisdaad.

Ik zei het al eerder: uiteindelijk zijn al die regels niet veel meer dan papierwerk. Israel dacht toen en nu nog steeds: 'als wij niet de machtige factor blijven, dan zullen de Arabieren ons veel ernstigere dingen aandoen dan wij hen nu aandoen'.

Is dat waar? denk het wel. is het een mentaliteit waar ik graag tussen leef? nee niet echt.
pi_211271902
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 14:10 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Het is allemaal begonnen bij de oorlog in 48. En die kwam toch echt omdat Arabische landen gezamenlijk besloten dat Joden niet gewenst waren.
25% van de Palestijnen waren al het gebied ontvlucht voor de onafhankelijkheid, Deir Yassin bijv. was een maand voor de Arabische Liga op kwam duiken, er woede daar gewoon al jaren een burgeroorlog
  zondag 12 november 2023 @ 14:14:54 #222
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211271908
Edit: ennn debunked
  zondag 12 november 2023 @ 14:15:09 #223
6484 ExTec
pi_211271911
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 14:12 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Het is al jaren geleden gebeurd, als het al gebeurd is.
Schrodingers gebeutertenis, merk ik.
pi_211271915
quote:

[..]
het was een reactie op de troepenopbouw van oa. egypte in de sinai, terwijl er een verdrag was getekend dat ze daar niet meer aanwezig zouden zijn. egypte dreigde ook de zeewegen voor israle af te sluiten
en in het noorden, vanuit sirie vocht de PLO tegen israel.
  zondag 12 november 2023 @ 14:17:22 #225
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211271934
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:33 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ik weet niet precies hoe dit betrekking heeft op het feit dat ziekenhuizen al weken roepen geen brandstof meer te hebben maar toch in die weken konden door blijven gaan. Dan zijn er 2 mogelijkheden:
- er was toch genoeg brandstof
- ze kregen het van iemand

die eerst is ernstig, want dan liegen ze.
die tweede, dat zou dan van hamas zijn. Gezien de directeuren hamasleden zijn. Echter waarom zou hamas dit doen en toch blijven rondroepen dat er tekorten zijn? Dat wordt natuurlijk op een gegeven moment niet meer geloofwaaridg. Dat betekent dat ze het erkennen en gewoon brandstof blijven geven of dat ze ermee stoppen. Gezien dit laatste, laat het zien hoe ze werkelijk zijn.
Zolang er nog ambulances kunnen rondracen, is er brandstof voor een generator.

En als die de fuel op is, zo leerde en deed ik vroeger, was het laat de beentjes maar aantrappen.
Al die stilstaande auto's hebben allemaal dynamo's en je kunt met weet ik veel 10 daarvan, hand/zwengel aangedreven, prima een inverter van 2KwH aanjagen. Ja het is dan FF werken maar wil je nu je baby redden of niet ?

Maar goed, veel publiek als ze al wat inzicht hebben, zijn niet in staat anders te denken over een situatie vanuit hun cognitie dat ze zo zelf willen zien.
pi_211271948
quote:
14s.gif Op zondag 12 november 2023 14:17 schreef Vallon het volgende:

[..]

En als die de fuel op is, zo leerde en deed ik vroeger, was het laat de beentjes maar aantrappen.
Al die stilstaande auto's hebben allemaal dynamo's en je kunt met weet ik veel 10 daarvan, hand/zwengel aangedreven, prima een inverter van 2KwH aanjagen. Ja het is dan FF werken maar wil je nu je baby redden of niet ?

Maar goed, veel publiek als ze al wat inzicht hebben, zijn niet in staat anders te denken over een situatie vanuit hun cognitie dat ze zo zelf willen zien.
Klopt maar waar komt dat vandaan? Voorraad? Dan liegen ze al 4 weken of ze gebruiken de voorraad van hamas.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 12 november 2023 @ 14:19:46 #227
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211271952
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 14:10 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Wederom wahtaboutsm en nope, het begon met die appel of zo je wilt het ontstaan van ons universum.
  zondag 12 november 2023 @ 14:20:15 #228
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211271957
quote:
14s.gif Op zondag 12 november 2023 14:17 schreef Vallon het volgende:

[..]

Al die stilstaande auto's hebben allemaal dynamo's en je kunt met weet ik 10 daarvan, hand/zwengel aangedreven, prima een inverter van 2KwH aanjagen. Ja het is dan FF werken maar wil je nu je baby redden of niet ?

Behalve dit is het natuurlijk geen toeval dat dat ziekenhuis 26 dagen lang "nog maar voor een paar uur stroom" had en net nu de Israelische troepen in het portiek staan ineens echt geen/brandstof stroom meer heeft en er meteen wordt geroepen dat er baby's doodgaan en het hun schuld is.
pi_211271961
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 14:14 schreef moby_jones het volgende:

[..]
25% van de Palestijnen waren al het gebied ontvlucht voor de onafhankelijkheid, Deir Yassin bijv. was een maand voor de Arabische Liga op kwam duiken, er woede daar gewoon al jaren een burgeroorlog
Deir Yassin was een verschrikkelijk tafereel. Maar het is maar zeer de vraag of dat een gestructureerd plan was vanuit Israel. Het werd sowieso gedaan door een samenwerking van meerdere Joodse-terreurgroepen, waarbij die terreurgroepen ook elkaar weer aan het aanwijzen waren als dader.
  zondag 12 november 2023 @ 14:27:19 #230
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211272015
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 14:19 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Klopt maar waar komt dat vandaan? Voorraad? Dan liegen ze al 4 weken of ze gebruiken de voorraad van hamas.
Yep..... en sws was/is het al niet slim om je brandstof te gebruiken om rond te racen.
Los daarvan ben ik zeker dat Hamas - ook niet dom - eigen voorraden bewaard voor eigen tijden.

Verder schijnt daar ook het zonnetje en zijn er tal van zonnepanelen die een handige gast ook kan aansluiten op whatever inverter. Veel re-animatie appratuur beschikken trouwens over accu voorzieningen.
Nood breekt wet en geeft creativiteit.
  zondag 12 november 2023 @ 14:29:15 #231
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211272031
quote:
Israeli military fired on people at Al-Shifa Hospital in Gaza, Doctors Without Borders claims

People fleeing the Al-Shifa Hospital in Gaza City were shot at by surrounding Israeli forces, Doctors Without Borders claimed Saturday.

The hospital is near the center of the city, which has reportedly been surrounded by the Israeli military as it continues a ground invasion of the Gaza Strip.

“At the time of writing, our staff are witnessing people being shot at as they attempt to flee the Al-Shifa hospital,” the organization said Saturday morning. “MSF urgently reiterates its calls to stop the attacks against hospitals, for an immediate ceasefire and for the protection of medical facilities, medical staff and patients.”

Mdecins Sans Frontires (MSF) is another name for Doctors Without Borders.

Al-Shifa Hospital, the largest in Gaza, has been under attack for at least a day and contains hundreds of patients, MSF claimed, citing its medical staff inside the facility.

“Over the past 24 hours, hospitals in Gaza have been under relentless bombardment,” the organization said. “Al-Shifa hospital complex, the biggest health facility where MSF staff are still working, has been hit several times, including the maternity and outpatient departments, resulting in multiple deaths and injuries.”

The organization also said it has lost contact with a surgeon at Al-Quds Hospital and that Al-Rantisi children’s hospital was reportedly “surrounded by Israeli tanks.”

The Israeli military denied claims that the Al-Shifa Hospital is under a “siege” early Saturday, claiming that its military is fighting Hamas militants nearby. The Israeli military said it is allowing people to leave the hospital safely if they wish, a claim MSF contests.

“Despite regular attacks and shortages, the staff has managed to keep the hospital operational,” MSF said. “Yesterday, Al-Shifa hospital lost electrical power. The ambulances can no longer move to collect the injured, and non-stop bombardment prevents patients and staff from evacuating.”

In a Channel 4 interview Friday, MSF surgeon Dr. Mohammed Obeid iterated that staff can not leave the hospital because many patients require surgery and can not walk.

“We cannot leave because from [Thursday] morning until now, we operated on about 25 patients,” he said. “If I am not here or the other surgeon, who will take care of the patients?”

The Israel-Hamas war has killed over 11,000 Palestinians, including over 4,000 children, according to the Hamas-controlled Gaza Health ministry.

The fighting began early last month after Hamas militants launched a surprise attack on Israeli border communities, killing approximately 1,200 people.
pi_211272071
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 14:29 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

Mdecins sans frontires zijn een notoire islamistische organisatie, ik heb een twitter video gezien van een man met een thawb en een hebreews accent die zei dat het gehele ziekenhuis gemaakt is van tweedehands exemplaren van Mein Kampf
  zondag 12 november 2023 @ 14:35:54 #233
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211272089
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 14:20 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Behalve dit is het natuurlijk geen toeval dat dat ziekenhuis 26 dagen lang "nog maar voor een paar uur stroom" had en net nu de Israelische troepen in het portiek staan ineens echt geen/brandstof stroom meer heeft en er meteen wordt geroepen dat er baby's doodgaan en het hun schuld is.
Alles is helaas voor het grote evenbeeld van Hamas dat dan daar over de rug van het persoonlijk leed wordt uitgesmeerd.

Er zijn zeker tragische omstandigheden waarbij zienwijzen hier, niet moeten dienen om groot leed daar af te gaan meten zonder te willen bedenken dat Hamas zelfs alle sleutel(s) tot oplossing (ver)draagt.
De situatie kan al binnen een uur zijn verlicht.
Dat Hamas alles zal doen om niet deel te nemen aan een verlichting is omdat Hamas vecht voor het eigen voortbestaan vanuit haar door burgers afgeschermde luxe bunkers (met voorraden om TV-beelden te maken).
  zondag 12 november 2023 @ 14:38:18 #234
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211272115
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 14:34 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Mdecins sans frontires zijn een notoire islamistische organisatie, ik heb een twitter video gezien van een man met een thawb en een hebreews accent die zei dat het gehele ziekenhuis gemaakt is van tweedehands exemplaren van Mein Kampf
kweek jij zelf of haal jij je paddo's gewoon bij een goeie dealer?
pi_211272131
Dit topic heeft weer eens wat vrolijkheid en relativering nodig volgens mij.

Hier, weer eens wat leuke filmpjes van mijn kant.

- MAKE MOVES, NOT WAR -

Oh, beetje lachen is ook gezond.

[ Bericht 19% gewijzigd door Salina op 12-11-2023 14:48:10 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 12 november 2023 @ 14:42:01 #236
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211272149
Let op, wel Aljazeera

quote:
Hospital patients face ‘inevitable death’ – Minister

• Palestinian Minister of Health Mai al-Kaila says Israeli forces “are not evacuating people from hospitals; instead, they are forcibly evicting the wounded and patients onto the streets, leaving them to face inevitable death”.
• Gaza City’s al-Shifa Hospital has been caught in Israel’s ground offensive and health officials said its cardiac ward has been destroyed.
• The Palestine Red Crescent Society (PRCS) has announced that al-Quds Hospital is no longer operational due to a lack of fuel and a power outage.
  zondag 12 november 2023 @ 14:45:18 #237
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211272179
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 14:40 schreef Salina het volgende:
Dit topic heeft weer eens wat vrolijkheid en relativering nodig volgens mij.
Nou, dan heb ik nog wel een verhaal, ik was daar in die regio, archeologisch onderzoek. Vonden we een mummie, helemaal in goudpapier omwikkeld, dus wij hem openmaken he, want dat doen archeologen. Wat denk je wat er in die mummie zat? Allemaal nootjes en chocolade creme.

Ook wel logisch

SPOILER
  zondag 12 november 2023 @ 14:49:05 #238
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211272217
Zal maar bij nieuws posten houden he -O-
  zondag 12 november 2023 @ 14:51:05 #239
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211272235
twitter
Dat is wel, in de '20's wordt alles nauwkeurig vastgelegd, ook handig om achteraf uit te zoeken wat legitiem was

quote:
Netanyahu: Hamas refused Israeli fuel offer for Gaza's Shifa hospital

Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu said on Sunday his country offered fuel to Gaza's Al Shifa hospital, which has suspended operations amid fierce fighting with Hamas, but that the militant group refused to receive it.

"We just offered Shifa hospital the fuel, they refused it," Netanyahu said, without providing details.

[ Bericht 11% gewijzigd door Un_Chien_Andalou op 12-11-2023 14:56:23 ]
  zondag 12 november 2023 @ 14:58:03 #240
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211272301
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 12:19 schreef nixxx het volgende:

[..]
Wat ik vaak opmerkelijk vind is dat veel mensen die de oorzaken van heel veel postkoloniale oorlogen bij het bepalen van de grenzen en het combineren van verschillende bevolkingsgroepen in een land, wel fan zijn van een multiculturele samenleving in het westen. Ik zeg niet dat dat voor jou ook geldt h, maar die inconsistentie lijkt bij veel mensen niet binnen te komen.
Is dat een inconsistentie? Ik weet het niet. Volgens mij niet. Op meer natuurlijke wijze andere culturen binnen laten komen is wat anders dan zomaar een grens trekken.

En wat veel getrokken grenzen juist gedaan hebben is groepen van dezelfde cultuur juist splijten, of zelfs tegen elkaar op gezet hebben. Er zijn door de britten letterlijk grenzen getrokken door dorpen heen, met vervolgens een bericht dat jij in land X woont met andere mensen verderop waar je niks mee hebt, maar je buurman en goede vrienden zit opeens in land Y.

Als hem om mensen en aanpassen gaat is sowieso veel tijd nodig. Daarom zie ik dit conflict in trouwens ook niet opgelost worden in onze levens. Denk eerder dat klimaatsverandering of een wildcard zoals AI het conflict gewoon aan de kant schuift vanwege een veel groter issue.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 12 november 2023 @ 15:01:49 #241
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211272347
quote:
Far-right thugs, football hooligans blamed for violence at London march

Violent acts by football hooligans and far-right English Defence League overshadowed problems at pro-Palestinian event, London police say.

London’s Metropolitan Police said that physical violence by far-right thugs and football hooligans on the city’s streets Saturday was more dangerous than the far-larger pro-Palestinian demonstration that was largely peaceful.

An estimated 300,000 people took to London’s streets on Saturday — as protesters did across other major European cities such as Brussels and Paris — to call for a cease-fire in Israel’s bombing campaign on Gaza. The London march was between Hyde Park and the U.S. Embassy.

The London police condemned “extreme violence from right-wing protesters” who it said set out to confront Saturday’s pro-Palestinian march. Nine officers were injured and 126 people were arrested, the “vast majority” of whom were counter-protesters, the police said.

Prime Minister Rishi Sunak blamed the violence on far-right “thugs” and “Hamas sympathizers” who had gtried to infiltrate the march.

Following the rally, Matt Twist, an assistant commissioner with the London Metropolitan Police, said that the Palestine Solidarity Campaign (PSC) event “did not see the sort of physical violence carried out by the right wing” on Saturday, which had looked to clash with the PSC and stop the rally.

“This group were largely football hooligans from across the U.K. and spent most of the day attacking or threatening officers who were seeking to prevent them being able to confront the main march,” Twist said in a statement late Saturday. In searchers of the group members, the police found “a knife, a baton and knuckleduster … as well as class A drugs,” he said.

Ahead of the weekend, U.K. Home Secretary Suella Braverman had described pro-Palestinian events as “hate marches.”

Twist said some breakaway groups from the pro-Palestinian rally behaved in an “intimidating manner” with arrests made after officers were struck in the face with fireworks, but there was no comparable level of violence to the football hooligans.

“There were also a number of serious offenses identified in relation to hate crime and possible support for proscribed organizations during the protest that we are actively investigating,” said Twist.

Violent and intimidating protests were “deplorable,” Sunak said. “That is true for [far-right English Defence League] thugs attacking police officers and trespassing on the Cenotaph, and it is true for those singing antisemitic chants and brandishing pro-Hamas signs and clothing on today’s protest,” he said.
pi_211272387
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 14:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Als hem om mensen en aanpassen gaat is sowieso veel tijd nodig. Daarom zie ik dit conflict in trouwens ook niet opgelost worden in onze levens. Denk eerder dat klimaatsverandering of een wildcard zoals AI het conflict gewoon aan de kant schuift.
De snelle opkomst van A.I. , A.G.I. en B.C.I. kan er inderdaad toe leiden dat mensen onder bezetting worden omgekat tot een soort van Borgs. Kan ook plots sneller gaan dan we nu denken. Juist met name door oorlogen, zie ook de ontwikkeling van de A-bom.

Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zondag 12 november 2023 @ 15:12:35 #243
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211272435
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:06 schreef Digi2 het volgende:

[..]
De snelle opkomst van A.I. , A.G.I. en B.C.I. kan er inderdaad toe leiden dat mensen onder bezetting worden omgekat tot een soort van Borgs. Kan ook plots sneller gaan dan we nu denken. Juist met name door oorlogen, zie ook de ontwikkeling van de A-bom.

JEEEEEJ

*O*

*O*
pi_211272453
hamas heeft niet veel meer te vechten, dus de propaganda oorlog zal nu naar een kookpunt gaan. alles om israel weg te zetten als brute moordenaars.
  zondag 12 november 2023 @ 15:19:10 #245
6484 ExTec
pi_211272482
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:14 schreef pokkerdepok het volgende:
hamas heeft niet veel meer te vechten, dus de propaganda oorlog zal nu naar een kookpunt gaan. alles om israel weg te zetten als brute moordenaars.
Israel:

zondag 12 november 2023 @ 15:23:37 #246
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 12 november 2023 @ 15:24:18 #247
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211272534
quote:
Koren op de molen van veel Westerse media helaas.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211272558
quote:

[..]
Als hem om mensen en aanpassen gaat is sowieso veel tijd nodig. Daarom zie ik dit conflict in trouwens ook niet opgelost worden in onze levens. Denk eerder dat klimaatsverandering of een wildcard zoals AI het conflict gewoon aan de kant schuift.

pi_211272559
quote:
13s.gif Op zondag 12 november 2023 15:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En useful idiots.
  zondag 12 november 2023 @ 15:27:57 #250
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211272562
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:06 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Yep, mensen krijgen alleen nog te zien wat ze als lijdend voorwerp willen krijgen te zien.
Hoe een onderwerp dat zelf ervaart is, laat door wie persoonlijk als bijzaak aangedaan; is daarin van geen waarde.

Je voorbeeld van de A-bom is niet helemaal een goede vergelijking dat - nofi - niets anders was dan wat al bekend was, letterlijk goed samen te voegen.
Met Kunstmatige Intelligentie gebeurd heel wat anders waarbij algoritmen tot op individueel niveau iemands waarmening(niveau) bepaalt. Maar goed dit is een totaal andere discussie met als raakvlak: blijf vooral zelf nadenken ipv bedenken wat een ander zorgvuldig bedacht heeft.
pi_211272581
quote:
14s.gif Op zondag 12 november 2023 15:27 schreef Vallon het volgende:

[..]
Yep, mensen krijgen alleen nog te zien wat ze als lijdend voorwerp willen krijgen te zien.
Hoe een onderwerp dat zelf ervaart is, laat door wie persoonlijk als bijzaak aangedaan; is daarin van geen waarde.

Je voorbeeld van de A-bom is niet helemaal een goede vergelijking dat - nofi - niets anders was dan wat al bekend was, letterlijk goed samen te voegen.
Met Kunstmatige Intelligentie gebeurd heel wat anders waarbij algoritmen tot op individueel niveau iemands waarmening(niveau) bepaalt. Maar goed dit is een totaal andere discussie met als raakvlak: blijf vooral zelf nadenken ipv bedenken wat een ander zorgvuldig bedacht heeft.
Maar met een BCI kan je eventueel een mens sturen hoor, kunnen ze al met dieren namelijk. De combinatie van BCI en AGI is hetgeen ertoe doet.
pi_211272590
quote:
Dat vermoed ik ook. Die ziekenhuizen verliezen aan het IDF zou wel eens de nagel aan hun doodskist kunnen zijn. Anderzijds zou de Isralische inschatting dat er Hamas bolwerken onder zouden zitten ook wel eens foutief kunnen blijken te zijn en dan kunnen ze een flinke shitstorm uit het westen verwachten schat ik zo in. Een gevaarlijke gok mijns inziens.
  zondag 12 november 2023 @ 15:32:19 #253
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211272592
quote:
7s.gif Op zondag 12 november 2023 15:19 schreef ExTec het volgende:

[..]
Israel:

[ afbeelding ]
Stemmingmakerij dat isral geen afwegingen maakt in betrokkenheid.
Als die zg 0 zou zijn, was Gaza al (lang) tot Rafah ontdaan van elke inhoud en hadden we nu een Boze Biden met Blinken die samen met Mark; Bibi de deur wijst
pi_211272593
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:28 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Werknemers kunnen een vrije dag opnemen als ze willen protesteren. De conclusie dat men niet hoeft te werken omdat mensen kunnen protesteren trek ik niet.
Ze doen toch al een tijdje niet meehelpen met het opbouwen van de wereld? Overal op de wereld massaal demonstreren, protesteren en rellen is hun enige bezigheid.
pi_211272622
twitter

"From the Euphrates River to the Nile River"

Natuurlijk ook weer beste matties met Ben Gvir
  zondag 12 november 2023 @ 15:35:45 #256
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211272623
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 15:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

Het is wel bijzonder eigenlijk dat zulke groepen maar n keer hoeven te komen opdagen en meteen allemaal hoon krijgen en geconfronteerd worden met een stevige aanpak van de politie.

Maar weinig is er gezegd over de vermeende sympathisanten van de Palestijnen, die de afgelopen weken meer dan eens van zich lieten horen aan de hand van antisemitisme, haat jegens Isral, oproepen tot de vernietiging van Isral, openlijke steun voor Hamas, fundamentalistische Islamitische kreten of vandalisme, intimidatie en agressie. Laat staan dat de politie hier flink tegen durfde op te treden, die namen afstand en lieten deze individuen gewoon uitrazen.

Je kunt geen samenleving hebben met zulke dubbele standaarden, dat gaat nooit goed aflopen.
  zondag 12 november 2023 @ 15:40:07 #257
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211272665
quote:

[..]
Is dat een inconsistentie? Ik weet het niet. Volgens mij niet. Op meer natuurlijke wijze andere culturen binnen laten komen is wat anders dan zomaar een grens trekken.

En wat veel getrokken grenzen juist gedaan hebben is groepen van dezelfde cultuur juist splijten, of zelfs tegen elkaar op gezet hebben. Er zijn door de britten letterlijk grenzen getrokken door dorpen heen, met vervolgens een bericht dat jij in land X woont met andere mensen verderop waar je niks mee hebt, maar je buurman en goede vrienden zit opeens in land Y.

Als hem om mensen en aanpassen gaat is sowieso veel tijd nodig. Daarom zie ik dit conflict in trouwens ook niet opgelost worden in onze levens. Denk eerder dat klimaatsverandering of een wildcard zoals AI het conflict gewoon aan de kant schuift vanwege een veel groter issue.
Wat de afgelopen 50 jaar in Europa gebeurd is qua immigratie kan ik met de beste wil van de wereld niet natuurlijk noemen. Al deze mensen van 1000-en kilometers afstand met volkomen andere culturen en achtergronden. En dat met een massaliteit en snelheid die in de geschiedenis nog nooit gezien is.

Daarbij vind ik het opsplitsen van bevolkingsgroepen of het mengen van twee naburige bevolkingsgroepen in een land eigenlijk maar peanuts.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_211272673
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:32 schreef torentje het volgende:

[..]
Ze doen toch al een tijdje niet meehelpen met het opbouwen van de wereld? Overal op de wereld massaal demonstreren, protesteren en rellen is hun enige bezigheid.
Wie bedoel je precies met 'ze' ?
  zondag 12 november 2023 @ 15:41:52 #259
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211272691
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:35 schreef moby_jones het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]
Dit zijn de bekende geluiden van deze radicale mafklappers. En nu?
  zondag 12 november 2023 @ 15:43:22 #260
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211272708
quote:
Netanyahu tells CNN "no reason" Israel can't take patients out of Gaza hospital, blames Hamas

Asked about hospitals in Gaza, Israeli leader Benjamin Netanyahu says Israel is helping patients by establishing safe corridors amid fighting on the ground, but insists that no immunity will be given to Hamas terrorists.

"We have designated routes to a safe zone south of Gaza City," he told CNN's Dana Bash on Sunday. "We want all civilians to be moved out of harm's way."

However, he stressed that Hamas is "doing everything in its power to keep them in harm's way."

"We've called to evacuate all the patients from that (Al-Shifa, Gaza's largest) hospital, and 100 or so have already been evacuated," Netanyahu told CNN.

"There's no reason why we can't just take the patients out of there."

CNN cannot verify those claims. Israel earlier announced a corridor near Al-Shifa but the International Committee of the Red Cross said it could not confirm any evacuations had taken place.

More broadly, Netanyahu questioned what the United States would do in the same situation, if "50,000 Americans" had been killed and with "10,000 Americans held (as) hostages, including babies, women and children."

"It would take all its force and go after these killers. And what if these killers embed themselves in hospitals and schools?" he questioned.

Some context: Heavy fighting near Gaza’s largest hospital has left it in a “catastrophic situation,” with patients and staff trapped inside, ambulances unable to collect the wounded and life-support systems without electricity, health officials in Gaza and aid agencies are reporting.
  zondag 12 november 2023 @ 15:43:35 #261
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211272712
Bijzonder.....

quote:
bron: nos.nl 12nov23 13u27
Luchtmacht van Jordani dropt medische hulpgoederen boven Gaza

De Jordaanse luchtmacht heeft gisteren voor de tweede keer dringende medische hulp gedropt boven het Jordaanse veldhospitaal in Gaza, zegt het leger. De levering van deze hulpgoederen was een samenwerking tussen de Verenigde Arabische Emiraten en Qatar
Ik zou toch denken dat Isral zeker geen rondvliegend (vlieg)tuig boven Gaza zou willen toestaan.
Wie weet wat er wordt afgeworpen.

Update FF uitgezocht weaar dat is gelegen: Noord Gaza: https://www.google.com/maps/place/Gaza+field+hospital+of+the+Jordanian-/@31.507003,34.4367323,17z

[ Bericht 8% gewijzigd door Vallon op 12-11-2023 15:53:18 ]
  zondag 12 november 2023 @ 15:43:55 #262
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_211272715
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 15:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

Dit soort berichten geloof ik niet meer als je kijkt wie er in die crowds meelopen.
  zondag 12 november 2023 @ 15:46:29 #263
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211272735
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:27 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Het kan alle kanten op gaan. Wellicht dat de werkloosheid zo hoog oploopt komende 10 jaar hier dat sowieso niemand Gaza of Israel wat boeit. Of een grote misinformatie campagne supercharged met levensechte AI videos zorgt voor een gigantische geweldspiraal in een groot deel van het MO. Of het zorgt voor zo'n economische groei dat we allemaal in de ruimte zitten over 60 jaar en we lachen om de oude landsgrenzen.
pi_211272754
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 15:40 schreef nixxx het volgende:

[..]
Wat de afgelopen 50 jaar in Europa gebeurd is qua immigratie kan ik met de beste wil van de wereld niet natuurlijk noemen. Al deze mensen van 1000-en kilometers afstand met volkomen andere culturen en achtergronden. En dat met een massaliteit en snelheid die in de geschiedenis nog nooit gezien is.
Zelfs als je de massa-immigratie van Europeanen naar Noord Amerika, Australi, Nieuw Zeeland etc.buiten beschouwing laat (voor een of andere vage reden) hebben bijv. de Golfstaten alleen al naar verhouding meer christenen dan dat er moslims in Nederland zijn, echt lariekoek
pi_211272759
twitter

Jaja, ik heb twijfels over de waarheid van dit verhaal :')
Hell To The Liars
  zondag 12 november 2023 @ 15:49:51 #266
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211272772
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:48 schreef Droopie het volgende:
[ twitter ]

Jaja, ik heb twijfels over de waarheid van dit verhaal :')
Sims 3 moment.
  zondag 12 november 2023 @ 15:53:02 #267
6484 ExTec
pi_211272798
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 15:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Sims 3 moment.
Ik denk niet dat die man zegt: dode kinderen zijn prima - want.

Ik vermoed dat dat een stukje invulling is van de twitteraar in kwestie.
  zondag 12 november 2023 @ 15:53:26 #268
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211272802
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:35 schreef moby_jones het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]
Ja dit is die vuile club waar het hele probleem op de Westoever door komt :r
  zondag 12 november 2023 @ 15:55:21 #269
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211272819
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:43 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dit soort berichten geloof ik niet meer als je kijkt wie er in die crowds meelopen.
Dat snap ik, maar:

quote:
AC Matt Twist statement on policing operation in central London

Assistant Commissioner Matt Twist has issued a statement updating on the significant policing operation taking place in London today:

This operation took place in unique circumstances, against a backdrop of conflict in the Middle East, on Armistice Day and following a week of intense debate about protest and policing. These all combined to increase community tensions.

The extreme violence from the right wing protestors towards the police today was extraordinary and deeply concerning.

They arrived early, stating they were there to protect monuments, but some were already intoxicated, aggressive and clearly looking for confrontation.

Abuse was directed at officers protecting the Cenotaph, including chants of “you’re not English any more”.

This group were largely football hooligans from across the UK and spent most of the day attacking or threatening officers who were seeking to prevent them being able to confront the main march.

Many in these groups were stopped and searched and weapons including a knife, a baton and knuckleduster were found as well as class A drugs.

Thanks to the considerable efforts of our officers, who put themselves in harm’s way, nobody was able to reach the Cenotaph, which was protected at all times.

Nine officers were injured during the day, two requiring hospital treatment with a fractured elbow and a suspected dislocated hip. Those officers were injured on Whitehall as they prevented a violent crowd getting to the Cenotaph while a remembrance service was taking place.

While the Palestine Solidarity Campaign (PSC) march did not see the sort of physical violence carried out by the right wing, we know that for London’s Jewish communities whose fears and concerns we absolutely recognise, the impact of hate crime and in particular anti-Semitic offences is just as significant.

At the end of the PSC march, we once again saw breakaway groups behaving in an intimidating manner.

Officers intercepted a group of 150 who were wearing face coverings and firing fireworks. Arrests were made after some of the fireworks struck officers in the face.

There were also a number of serious offences identified in relation to hate crime and possible support for proscribed organisations during the protest that we are actively investigating.

Locating and intercepting suspects in a crowd of the size we saw today will always be challenging, but we were further limited in our ability to do so due to the number of officers we had to deploy, from early in the day, in response to violence from the right wing groups in central London.

We will soon publish images of some of those we suspect have committed these offences and as we have shown in recent weeks, we will pursue all available lines of enquiry to identify suspects and take action even after the conclusion of protests.

As I write, there are many officers still deployed across central London responding to any outbreaks of disorder and ensuring key sites are protected ahead of tomorrow’s remembrance events.

Many more are working in custody suites dealing with the 126 people who have been arrested so far.

I am extremely proud of what our officers have achieved in challenging circumstances, including the many officers who came from across the country to help us keep London safe.
Ja ik weet het niet. Ik heb vanmorgen voldoende materiaal gezien van geweld, openlijk antisemitisme maar ook extreem rechts. Ik denk dat extremisten hun kans grijpen en de situatie proberen te gijzelen eigenlijk, en dat is eng genoeg.
pi_211272826
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:48 schreef moby_jones het volgende:

[..]
hebben bijv. de Golfstaten alleen al naar verhouding meer christenen dan dat er moslims in Nederland zijn
Hier zou ik wel graag bronnen voor zien?
  zondag 12 november 2023 @ 15:56:43 #271
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211272827
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 15:55 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar:
[..]
Ja ik weet het niet. Ik heb vanmorgen voldoende materiaal gezien van geweld, openlijk antisemitisme maar ook extreem rechts. Ik denk dat extremisten hun kans grijpen en de situatie proberen te gijzelen eigenlijk, en dat is eng genoeg.
Petje af voor de Engelse politie dat ze die gekken niet bij de andere massa hebben laten komen.
  zondag 12 november 2023 @ 15:56:52 #272
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211272829
quote:
7s.gif Op zondag 12 november 2023 15:53 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik denk niet dat die man zegt: dode kinderen zijn prima - want.

Ik vermoed dat dat een stukje invulling is van de twitteraar in kwestie.
beetje vage referentie wellicht maar doelde op de sims 3 games die samen met een nazi vlag werden gevonden door de russen in oekraine. Ze dachten dat het simkaarten waren.
  zondag 12 november 2023 @ 16:00:01 #273
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211272839
Israeli army says some 15 rockets launched from Lebanon at northern Israel. Four intercepted by Iron Dome, the rest landed in open areas. Troops responding with artillery shelling against the sources of the rocket fire

Hamas says that its Lebanon branch launched a barrage of rockets at Haifa, Nahariya, and nearby towns

https://israelpalestine.l(...)on-branch-launched-a
  zondag 12 november 2023 @ 16:00:51 #274
6484 ExTec
pi_211272849
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 15:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
beetje vage referentie wellicht maar doelde op de sims 3 games die samen met een nazi vlag werden gevonden door de russen in oekraine. Ze dachten dat het simkaarten waren.
Mein kampf is een goed verkopend boek, in die contreien. Als je het mij vraagt weinig bijzonders.
pi_211272869
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 15:55 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
. Ik denk dat extremisten hun kans grijpen en de situatie proberen te gijzelen eigenlijk, en dat is eng genoeg.
Useful idiots opgejut door Zionist Tommy Robinson die vervomd gaat als een Brits nationalist.

Verder kots ik graag nog even op Met Police. Laffe landverraders. :r
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211272877
quote:
13s.gif Op zondag 12 november 2023 15:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
jep. het wordt scheef gebracht, niet per se met feiten weglaten, wel met selecteren hoe belangrijk iets is in het verhaaltje.
pi_211272911
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:56 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Hier zou ik wel graag bronnen voor zien?
Cijfers die ik voor het aandeel moslims in Nederland vind schommelen zo rond de ~6%

Aandeel christenen in de volgende staten:
Qatar - 13.7%
https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Qatar#Religions
Verenigde Arabische Emiraten - 12%
https://en.wikipedia.org/(...)United_Arab_Emirates
Bahrein - 12%
https://en.wikipedia.org/wiki/Christianity_in_Bahrain
Koeweit - 17%
https://en.wikipedia.org/wiki/Christianity_in_Kuwait
pi_211272918
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:32 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Dat vermoed ik ook. Die ziekenhuizen verliezen aan het IDF zou wel eens de nagel aan hun doodskist kunnen zijn. Anderzijds zou de Isralische inschatting dat er Hamas bolwerken onder zouden zitten ook wel eens foutief kunnen blijken te zijn en dan kunnen ze een flinke shitstorm uit het westen verwachten schat ik zo in. Een gevaarlijke gok mijns inziens.
misschien. maar ik denk niet dat ze het mis hebben.
  zondag 12 november 2023 @ 16:05:24 #279
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211272933
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:48 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Zelfs als je de massa-immigratie van Europeanen naar Noord Amerika, Australi, Nieuw Zeeland etc.buiten beschouwing laat (voor een of andere vage reden) hebben bijv. de Golfstaten alleen al naar verhouding meer christenen dan dat er moslims in Nederland zijn, echt lariekoek
Dat zou ik geen immigratie noemen, dat was ronduit kolonisatie met de bedoeling het grondgebied in te nemen van de oorspronkelijke bewoners. Dat is hier in Europa niet het uitgesproken idee.

De christenen in de golfstaten ken ik, veel Filipinos die daar met behoorlijk weinig rechten en zeker geen Arabische nationaliteit wonen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  zondag 12 november 2023 @ 16:05:39 #280
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211272935
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Petje af voor de Engelse politie dat ze die gekken niet bij de andere massa hebben laten komen.
Dit dus, als ik een bepaald soort volk inschat op volkomen achterlijk gedrag dan vallen daar met stip hooligans en extreem-rechtse idioten onder. En dan heb ik het niet over georganiseerd wangedrag, want daar ontbreekt het dit soort tuig volkomen aan, nee, dronken politie en hulpverleners aanvallen omdat ze godverdomme ook maar hun werk doen!!!

nnnng

....
  zondag 12 november 2023 @ 16:06:18 #281
6484 ExTec
pi_211272940
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 16:03 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
misschien. maar ik denk niet dat ze het mis hebben.
Er zijn zelfs voor dit conflict genoeg publicaties geweest die bevestigde dat hamas daar een basis heeft. Snap in dat opzicht niet waar de twijfel vandaan komt.

Publicatie uit 2014.

https://www.tabletmag.com(...)ker-in-gaza-revealed
pi_211272946
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 16:05 schreef nixxx het volgende:

[..]
Dat zou ik geen immigratie noemen, dat was ronduit kolonisatie met de bedoeling het grondgebied in te nemen van de oorspronkelijke bewoners. Dat is hier in Europa niet het uitgesproken idee.

De christenen in de golfstaten ken ik, veel Filipinos die daar met behoorlijk weinig rechten en zeker geen Arabische nationaliteit wonen.
pi_211272957
quote:
7s.gif Op zondag 12 november 2023 16:06 schreef ExTec het volgende:

[..]
Er zijn zelfs voor dit conflict genoeg publicaties geweest die bevestigde dat hamas daar een basis heeft. Snap in dat opzicht niet waar de twijfel vandaan komt.

Publicatie uit 2014.

https://www.tabletmag.com(...)ker-in-gaza-revealed
inderdaad, er is geen twijfel. wel ontkenning, en dan geloven hele volksstammen dat.
  zondag 12 november 2023 @ 16:14:30 #284
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211273029
https://www.aljazeera.com(...)bollah-wont-escalate
Palestinians in Lebanon disappointed that Hezbollah won’t escalate
‘I wanted him to open up the war completely’: Palestinians in Lebanon expected more from Nasrallah.
  zondag 12 november 2023 @ 16:16:18 #285
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_211273052
Wat Israel doet is niet onbegrijpelijk, maar wie denkt dat de huidige acties ook maar iets gaan oplossen is te dom om zonder hulp te poepen.

Geweld met geweld vergelden gaat de volgende generatie hatende Palestijnen opleveren. Nog een beetje extremistischer, nog een beetje gewelddadiger, nog een beetje minder geneigd tot compromis of onderhandeling. Tien miljoen Palestijnen zijn een feit, tien miljoen met of zonder perspectief een keuze waar ook Isral een belangrijke rol in speelt.

Elk volk, elke bevolkingsgroep kan uit de bocht vliegen daar is niet zo heel veel voor nodig. De geschiedenis bewijst dat keer op keer. Alleen de bovenliggende partij heeft een kans deze vicieuze cirkel te doorbreken, geen enorm grote kans, maar wel een kans.
pi_211273109
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 16:16 schreef mcmlxiv het volgende:
Wat Israel doet is niet onbegrijpelijk, maar wie denkt dat de huidige acties ook maar iets gaan oplossen is te dom om zonder hulp te poepen.

Geweld met geweld vergelden gaat de volgende generatie hatende Palestijnen opleveren. Nog een beetje extremistischer, nog een beetje gewelddadiger, nog een beetje minder geneigd tot compromis of onderhandeling. Tien miljoen Palestijnen zijn een feit, tien miljoen met of zonder perspectief een keuze waar ook Isral een belangrijke rol in speelt.

Elk volk, elke bevolkingsgroep kan uit de bocht vliegen daar is niet zo heel veel voor nodig. De geschiedenis bewijst dat keer op keer. Alleen de bovenliggende partij heeft een kans deze vicieuze cirkel te doorbreken, geen enorm grote kans, maar wel een kans.
Genoeg voorbeelden waarbij het de onderliggende partij was. Ik durf te wedden dat het dan zelfs meer kans heeft.
  zondag 12 november 2023 @ 16:20:28 #287
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211273114
quote:

Ok, dus wat stel je voor, onderhandelen met Hamas? Een terreurorganisatie. Ik dacht dat we dat niet deden?
  zondag 12 november 2023 @ 16:21:31 #288
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211273124
quote:
Geweld met geweld vergelden gaat de volgende generatie hatende Palestijnen opleveren. Nog een beetje extremistischer, nog een beetje gewelddadiger, nog een beetje minder geneigd tot compromis of onderhandeling.
Dit zal vast kloppen maar de Palestijnen hebben elk voorstel afgeschoten en Hamas heeft notabene in hun handvest opgenomen dat ze Israel willen vernietigen.

Ik zou als Israel daarom gewoon schijt aan dat volk hebben en er enkel voor zorgen dat ze mij niet lastig kunnen vallen. Wat er verder met ze gebeurt boeit niet meer.
pi_211273129
quote:

Nazi-Duitsland en Japan moesten eerst op de knien gaan zodat ze beschaving kon worden bijgebracht en de haat uit de systemen gehaald kon worden.

Lijkt me een prima model voor de volstrekt geradicaliseerde en haatdragende Palestijnen.
  zondag 12 november 2023 @ 16:23:36 #290
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211273137
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 16:22 schreef Confetti het volgende:

[..]
Nazi-Duitsland en Japan moesten eerst op de knien gaan zodat ze beschaving kon worden bijgebracht en de haat uit de systemen gehaald kon worden.

Lijkt me een prima model voor de volstrekt geradicaliseerde en haatdragende Palestijnen.
Dit dus, onderhandelen met Hamas is als zeggen, nou ok, een mini derde rijkje dan?

Een mini Unit 731 O+

Knettergek
  zondag 12 november 2023 @ 16:26:15 #291
6484 ExTec
pi_211273166
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 16:07 schreef moby_jones het volgende:

[..]

In die landen mag je wegwezen, als je geen werk meer hebt.

Maar ik denk dat er in europa ook wel animo is voor zo'n soort regime.
pi_211273231
Onderhandelen met terroristen doen we niet, met dat soort nonsens krijg je gevaarlijke toestanden zoals het Goedevrijdagakkoord
  zondag 12 november 2023 @ 16:30:31 #293
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211273258
quote:
10s.gif Op zondag 12 november 2023 16:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Dit dus, onderhandelen met Hamas is als zeggen, nou ok, een mini derde rijkje dan?

Een mini Unit 731 O+

Knettergek
"Een heel lief klein islamofascistisch autonoom regio'tje dan?"
  zondag 12 november 2023 @ 16:32:46 #294
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211273284
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 16:30 schreef Qarrad het volgende:

[..]
"Een heel lief klein islamofascistisch autonoom regio'tje dan?"
Met een ieniemie knuffelholocaustje en een pluispogrommetje O+
  zondag 12 november 2023 @ 16:32:53 #295
6484 ExTec
pi_211273286
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 16:29 schreef moby_jones het volgende:
Onderhandelen met terroristen doen we niet, met dat soort nonsens krijg je gevaarlijke toestanden zoals het Goedevrijdagakkoord
Misschien had hamas dan ook een politieke tak op moeten richten, zoals Sinn Fin, die tenminste optisch afstand kon nemen van het bloedvergieten.
pi_211273290
quote:

In een ideale wereld zou israel hamas vergeven, daarna samen een kopje thee drinken en na afloop voor eeuwig samen in vrede verder leven. Dat ben ik met je eens.
  zondag 12 november 2023 @ 16:34:05 #297
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211273302
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 15:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Even voor je username :D
https://9gag.com/gag/a9q0yQj
pi_211273311
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 16:03 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Cijfers die ik voor het aandeel moslims in Nederland vind schommelen zo rond de ~6%

Aandeel christenen in de volgende staten:
Qatar - 13.7%
https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Qatar#Religions
Verenigde Arabische Emiraten - 12%
https://en.wikipedia.org/(...)United_Arab_Emirates
Bahrein - 12%
https://en.wikipedia.org/wiki/Christianity_in_Bahrain
Koeweit - 17%
https://en.wikipedia.org/wiki/Christianity_in_Kuwait
Bedankt voor de info ^O^
Ik had juist de indruk dat christenen in de verdrukking kwamen in dergelijke landen n.a.v. de vervolging en aanslagen in met name Irak. Gelukkig blijkt dat een uitzondering te zijn.
pi_211273332
quote:
7s.gif Op zondag 12 november 2023 16:32 schreef ExTec het volgende:

[..]
Misschien had hamas dan ook een politieke tak op moeten richten, zoals Sinn Fin, die tenminste optisch afstand kon nemen van het bloedvergieten.
Kan je mij een quote sturen van Gerry Adams voor 1997 waar hij afstand nam van het geweld door de IRA
  zondag 12 november 2023 @ 16:38:12 #300
6484 ExTec
pi_211273344
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 16:35 schreef Digi2 het volgende:
Ik had juist de indruk dat christenen in de verdrukking kwamen i
Dat zal er aan liggen of je 2de rangs burger zijn, geen overheidsbanen mogen hebben, meer belasting moeten betalen, bovendien natuurlijk louter gastarbeid, ingezetene kunnen worden kun je vergeten, en geen werk? Wegwezen - verdrukking vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')