Ik vind dat lied van Sofia ook echt enorm dertien in een dozijn! "For the people that don't speak Spanish"quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:01 schreef Momo het volgende:
Eurofans zijn helemaal fan van Sofia Coll(als derde vanavond), maar dat vind ik echt een goedkoop nummer, Nebulossa aan het eind van deze avond is trouwens meest gestreamed en meest naar gekeken op YouTube
Het verbaasde me hoe bizar positief de Wiwi's op St. Pedro's lied reageerden in hun reactievideo!quote:
Het valt niet echt makkelijk samen te vatten in één vertaling maar het refereert aan de eeuwenoude strijd van mensen met dyslexie in de binnenlanden van de Catalaanse provincie Lleida, en dan eigenlijk vooral de strijd tussen hen en vertegenwoordigers van de katholieke kerk die in 1572 de lokale bevolking van een bergdorpje dwongen een tekst op te lezen en als ze dat niet konden werden ze verbrand.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:20 schreef BillDauterive het volgende:
@:Strani, wat betekent de titel van dit liedje?
Oh Greys ik ben zo benieuwd naar St Pedro. Voelt echt alsof het mijn nummer 1 kan worden en Frankrijk kan overtreffen, echt het enige nummer wat dat kan doenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Het verbaasde me hoe bizar positief de Wiwi's op St. Pedro's lied reageerden in hun reactievideo!
Maar wel op het podium?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap je ook meteen waarom ik daar nooit tussen zou willen staan
Jesas Straanquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Het valt niet echt makkelijk samen te vatten in één vertaling maar het refereert aan de eeuwenoude strijd van mensen met dyslexie in de binnenlanden van de Catalaanse provincie Lleida, en dan eigenlijk vooral de strijd tussen hen en vertegenwoordigers van de katholieke kerk die in 1572 de lokale bevolking van een bergdorpje dwongen een tekst op te lezen en als ze dat niet konden werden ze verbrand.
Daarbij werd helaas ook voorbij gegaan aan het feit dat de meeste mensen destijds sowieso niet konden lezen.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:21 schreef H_T het volgende:
Haar jurk is duidelijk geïnspireerd op de kast uit Belle en het Beest
Ben ook erg benieuwd naar de staging van het nummer, heb het nu een paar keer opgezet maar het is niet blijven hangen. Hoop dat het deze week wel ''klikt'', kijkt toch leukerquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh Greys ik ben zo benieuwd naar St Pedro. Voelt echt alsof het mijn nummer 1 kan worden en Frankrijk kan overtreffen, echt het enige nummer wat dat kan doen(tenzij er nog een hele goede interne selectie komt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |