Ze zijn al 7 minuten te laat begonnen Straanquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch waren ze vorig jaar redelijk stipt dacht ik?
Nee klopt, maar semi 2 voelt meer exciting. St. Pedro onder meer erin. Maar goed, even een stukje kijken. Maar het einde red ik niet hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Komende donderdag en zaterdag kan ik niet kijken, dus deze kijk ik in ieder geval helemaal uit. En voor jou zijn er morgenavond geen voorrondes, dus kan jij dan een beetje bijkomen
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:54 schreef Strani het volgende:
Monica Naranjo is één van Spanje's bekendste zangeressen en was tevens jurylid bij Operación Triunfo.
En ook nogal een diva.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:18 schreef Strani het volgende:
Ohh wat is Monica Naranjo toch een irritant mens
quote:Op woensdag 1 februari 2023 00:09 schreef Strani het volgende:
De borsten van Monica Naranjo mogen overigens wegens explosiegevaar niet binnen de bebouwde kom worden opgeslagen.
Ja precies, bedoel ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze zijn al 7 minuten te laat begonnen Straan
Enige Spanjaard die misschien pinda van de spar geeftquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:02 schreef H_T het volgende:
Mijn favoriete Spanjaard is nog altijd Sinterklaas
Ik heb alleen kleine stukjes gehoord. Sofia klinkt als een echte slay girl slay realness honeyquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:01 schreef Momo het volgende:
Eurofans zijn helemaal fan van Sofia Coll(als derde vanavond), maar dat vind ik echt een goedkoop nummer, Nebulossa aan het eind van deze avond is trouwens meest gestreamed en meest naar gekeken op YouTube
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Dronken op de stoep van Fred Kroket in Benidorm
Zit je weer in de zaal ?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:04 schreef Strani het volgende:
Die blonde jongen van de jury is Venezolaan.
Ja iemand noemde het de ultieme gay bait onlinequote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb alleen kleine stukjes gehoord. Sofia klinkt als een echte slay girl slay realness honey
Zou prima kunnen werken als zomerhitquote:
Zijn het ervaringsdeskundigen?quote:
Vandaar dat het nummer nogal gedateerd klonk.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ze hebben allemaal vijf of meer jaar in het ISS gezeten
Ik was geïnspireerd door de aflevering Ik Vertrek van eerder vandaag. Daarin ging een dame naar even buiten Benidorm verhuizen, onder andere om workshops vaginastomen te houden. Ze noemde het zelf wel wat andersquote:
Vetquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Kut stomen?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was geïnspireerd door de aflevering Ik Vertrek van eerder vandaag. Daarin ging een dame naar even buiten Benidorm verhuizen, onder andere om workshops vaginastomen te houden. Ze noemde het zelf wel wat anders
Wow, in dat geval vind ik het liedje gewoon nog leuker!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, iets met een retraite of zo. Ze had ook een tempel in het zwembad gebouwd.quote:
Ik vergeef het jequote:
Voor een liefhebber van rock en punk was dit nogal slappe hap inderdaad. Nog niet eens huismoederrockquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:16 schreef Strani het volgende:
Veel Spaanse rock is wel een beetje zo vind ik, nogal tim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |