Ik vind dat lied van Sofia ook echt enorm dertien in een dozijn! "For the people that don't speak Spanish"quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:01 schreef Momo het volgende:
Eurofans zijn helemaal fan van Sofia Coll(als derde vanavond), maar dat vind ik echt een goedkoop nummer, Nebulossa aan het eind van deze avond is trouwens meest gestreamed en meest naar gekeken op YouTube
Het verbaasde me hoe bizar positief de Wiwi's op St. Pedro's lied reageerden in hun reactievideo!quote:
Het valt niet echt makkelijk samen te vatten in één vertaling maar het refereert aan de eeuwenoude strijd van mensen met dyslexie in de binnenlanden van de Catalaanse provincie Lleida, en dan eigenlijk vooral de strijd tussen hen en vertegenwoordigers van de katholieke kerk die in 1572 de lokale bevolking van een bergdorpje dwongen een tekst op te lezen en als ze dat niet konden werden ze verbrand.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:20 schreef BillDauterive het volgende:
@:Strani, wat betekent de titel van dit liedje?
Oh Greys ik ben zo benieuwd naar St Pedro. Voelt echt alsof het mijn nummer 1 kan worden en Frankrijk kan overtreffen, echt het enige nummer wat dat kan doenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Het verbaasde me hoe bizar positief de Wiwi's op St. Pedro's lied reageerden in hun reactievideo!
Maar wel op het podium?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap je ook meteen waarom ik daar nooit tussen zou willen staan
Jesas Straanquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Het valt niet echt makkelijk samen te vatten in één vertaling maar het refereert aan de eeuwenoude strijd van mensen met dyslexie in de binnenlanden van de Catalaanse provincie Lleida, en dan eigenlijk vooral de strijd tussen hen en vertegenwoordigers van de katholieke kerk die in 1572 de lokale bevolking van een bergdorpje dwongen een tekst op te lezen en als ze dat niet konden werden ze verbrand.
Daarbij werd helaas ook voorbij gegaan aan het feit dat de meeste mensen destijds sowieso niet konden lezen.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:21 schreef H_T het volgende:
Haar jurk is duidelijk geïnspireerd op de kast uit Belle en het Beest
Ben ook erg benieuwd naar de staging van het nummer, heb het nu een paar keer opgezet maar het is niet blijven hangen. Hoop dat het deze week wel ''klikt'', kijkt toch leukerquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh Greys ik ben zo benieuwd naar St Pedro. Voelt echt alsof het mijn nummer 1 kan worden en Frankrijk kan overtreffen, echt het enige nummer wat dat kan doen(tenzij er nog een hele goede interne selectie komt)
Heb je ook gekeken met videoclip?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:26 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ben ook erg benieuwd naar de staging van het nummer, heb het nu een paar keer opgezet maar het is niet blijven hangen. Hoop dat het deze week wel ''klikt'', kijkt toch leuker
Oeh, die heb ik nog niet gezien. Ga ik gelijk doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:24 schreef Momo het volgende:
Jullie moeten trouwens die videoclip van St.Pedro zien
Hoop zo dat het heel classy is.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:26 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ben ook erg benieuwd naar de staging van het nummer, heb het nu een paar keer opgezet maar het is niet blijven hangen. Hoop dat het deze week wel ''klikt'', kijkt toch leuker
Vergeten te kijkenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:27 schreef NailQueen het volgende:
@:strani wat is er deze week in de aanbieding?
Ga ik zo doen!quote:
Ze hebben er ook wel echt geld tegen aan gegooid met de clip met het paard en die gebouwen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oeh, die heb ik nog niet gezien. Ga ik gelijk doen.
Benieuwd ook naar de staging. Ik vind dat ze daar bij Benidorm Fest toch vaak wel erg goed in zijn.
Hahaha ja dat is echt zo!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:29 schreef Momo het volgende:
Als ik en @:Greys beide enthousiast zijn over een nummer moet het meestal wel wat zijn
Denk echt oprecht dat het een moment kan worden in Malmö tussen een aantal hele drukke inzendingen en dan een top 10.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:29 schreef Momo het volgende:
Als ik en @:Greys beide enthousiast zijn over een nummer moet het meestal wel wat zijn
Ja ook dit was niet veel inderdaad.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:31 schreef H_T het volgende:
Hier vind ik weinig aan. Beetje alsof Zoop ineens een liedje heeft in een aflevering
M'n moeder zou haar hele beltegoed opmaken aan stemmen op 'dat mooie rustige liedje' denk ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Denk echt oprecht dat het een moment kan worden in Malmö tussen een aantal hele drukke inzendingen en dan een top 10.
Zo na Joost of 5Miinuust zeg maar St. Pedro erop knallen. Heerlijk
Ik begreep de site niet en heb net een vernietigende recensie achtergelaten over een willekeurige vestiging in Murcia. Behalve over de toiletten, want die zijn fantastischquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Vergeten te kijkenTijdens het volgende blok laat ik het je weten.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik begreep de site niet en heb net een vernietigende recensie achtergelaten over een willekeurige vestiging in Murcia. Behalve over de toiletten, want die zijn fantastisch
Fietspomp denk ikquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:35 schreef Strani het volgende:
Bla Bla Bla hebben we denk ik geen vertaling voor nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |