quote:Benidorm Fest 2024 – Semi-finals
Voting 50% jury
25% demoscopic jury
25% televoting
16 songs will compete in the semi-finals (8 per show)
4 songs will qualify for the final from each semi final.
Benidorm Fest 2024 – Final
Voting 50% jury
25% demoscopic jury
25% televoting
Nou ik denk van niet nee, we luisteren in principe gewoon naar de radio en zien tegelijkertijd wat random beelden volgens mij.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:06 schreef Momo het volgende:
Ook deze is live, ik zie Megara (die metalband), of zijn dit nog niet de artiesten voor 2024?
Ok, volgens mij begrijp ik dat de echte presentatie 18:30 hoort te beginnen?quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik denk van niet nee, we luisteren in principe gewoon naar de radio en zien tegelijkertijd wat random beelden volgens mij.
Ik luister niet heel oplettendquote:Op zaterdag 11 november 2023 18:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok, volgens mij begrijp ik dat de echte presentatie 18:30 hoort te beginnen?
Dit maakt het wel veel duidelijker.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik denk van niet nee, we luisteren in principe gewoon naar de radio en zien tegelijkertijd wat random beelden volgens mij.
Ik kan nog niks over dit jaar vinden, maar dit was vorig jaar. Toen gingen de kaartjes in verkoop op 14 november 2022 voor Benidorm Fest 2023quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:10 schreef marsan het volgende:
Kun je daar kaartjes voor kopen? En als dat kan, weet iemand mss hoe en waar? Ik zik zit in die periode ff in alicante en mss leuk om er ff heen te gaan.
Iemand hier op reddit zegt dat je moet wachten tot december voor de details.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:10 schreef marsan het volgende:
Kun je daar kaartjes voor kopen? En als dat kan, weet iemand mss hoe en waar? Ik zik zit in die periode ff in alicante en mss leuk om er ff heen te gaan.
Hehe dan zou ik sowieso passen. Moet wel leuk.blijven.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:17 schreef Momo het volgende:
Wel goedkoper dan de kaartjes voor San Remo in Italië die 1200 euro waren.
Ja de stekker zit erin!quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:36 schreef usagi414 het volgende:
Er is ergens nog een stekker niet aangesloten. Het geluid is heel slecht.
Net de eerste artiest, Almacor. Maar het is nogal langdradig idd in vergelijking met bijvoorbeeld een Noorwegen die alle artiesten presenteert in 15 minuten. We zien alle artiesten wel over uur of 2.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:51 schreef Strani het volgende:
Ik geef het op, dit is het me niet waard.
Ja ik heb eigenlijk zojuist besloten dat ik m'n interesse in ESF tot het kijken van nationale finales (en sommige voorrondes) wil beperken, maar niet de presentaties ervan.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Net de eerste artiest, Almacor. Maar het is nogal langdradig idd in vergelijking met bijvoorbeeld een Noorwegen die alle artiesten presenteert in 15 minuten. We zien alle artiesten wel over uur of 2.
Ik stop er ook mee. Hoelang zou zo`n red carper event wel niet duren na een winst van Spanje ?quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Net de eerste artiest, Almacor. Maar het is nogal langdradig idd in vergelijking met bijvoorbeeld een Noorwegen die alle artiesten presenteert in 15 minuten. We zien alle artiesten wel over uur of 2.
Niet één, neequote:Op zaterdag 11 november 2023 20:11 schreef Momo het volgende:
Nou de artiesten staan in de OP
[..]
@:chufi @:Strani zien jullie bekende artiesten?
Oh jaaa heel erg Azucar Moreno inderdaad. Vind ik heel leuk, wil ik wel weer een keer van Spanje zienquote:
Moet nog wel even anderhalve minuut van af. Ze was wel de grootste naam toch? Zou ergens toch gokken dat Spanje na Blanca Paloma hier niet voor zou kiezen…quote:Op donderdag 7 december 2023 20:15 schreef Momo het volgende:
Nummer van Maria
Over een week de rest van de nummers
Ja verbaasd mij wel dat ze niet voor iets meer modern kiest zoals dit nummer van het zelfde recente album, en deze is nog eens ook 3 minuten.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moet nog wel even anderhalve minuut van af. Ze was wel de grootste naam toch? Zou ergens toch gokken dat Spanje na Blanca Paloma hier niet voor zou kiezen…
Is een mooi liedje inderdaad. Geen idee hoe dit live overkomt, maar op plaat is het erg prettig.quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:30 schreef molloot200 het volgende:
Deze vind ik wel mooi hoorPast heel goed in mijn FdC-straatje.
Ik vind deze ook heel mooi!quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:30 schreef molloot200 het volgende:
Jammer dat deze niet in Festival da Cançao zit want dan had ik daadwerkelijk kunnen hopen dat deze zou winnen maar in Benidorm Fest lijkt hij mij niet kansrijk en dat is echt zondequote:Op zaterdag 16 december 2023 11:30 schreef molloot200 het volgende:
Oh wauw.quote:
Dat ben ik met je eens, kijk maar:quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:41 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind St Pedro ook een mooi liedje hebben, maar ik vrees voor hem dat het wat te lang duurt tot de eerste actie om echt in de smaak te vallen bij het brede publiek.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind deze ook heel mooi!
Had inderdaad zó in FdC gepast. Mooie filmische muziek ook. (Al had het deel vanaf ongeveer 1.56 van mij al wel ietsje eerder gemogen.)
Ben geneigd te denken dat het volledig weg zou vallen op het grote ESF podium, maar Maro was ook een mooi moment en ik hoop dat dit soort dingen gewoon ingezonden blijven worden.
Inderdaad veel te vroeg. Ben nog niet eens klaar met eten.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:50 schreef NailQueen het volgende:
Wie heeft dit belachelijke tijdstip bedacht?
Je hoeft de volgende aflevering niet eens te bekijken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:53 schreef Momo het volgende:
Aftiteling van 5 minuten op een goedkope flutsoap serie
Welkom! Slapen kan morgenavond wel weer.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:52 schreef molloot200 het volgende:
Ga ik dit doen?Ik moet morgen werken
Is je favoriete zangeres er ook weer bij?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:56 schreef Strani het volgende:
Zo hallo. Momentje ik neem even een taxi naar Benidorm.
Hahaha doe nou niet zo vervelendquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Welkom! Slapen kan morgenavond wel weer.
Wie ook al weer?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is je favoriete zangeres er ook weer bij?
Ik ookquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:54 schreef Momo het volgende:
Ik heb een gevoel dat het niet 00:30 afgelopen is
Toch waren ze vorig jaar redelijk stipt dacht ik?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:54 schreef Momo het volgende:
Ik heb een gevoel dat het niet 00:30 afgelopen is
Komende donderdag en zaterdag kan ik niet kijken, dus deze kijk ik in ieder geval helemaal uit. En voor jou zijn er morgenavond geen voorrondes, dus kan jij dan een beetje bijkomenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha doe nou niet zo vervelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |