quote:Benidorm Fest 2024 – Semi-finals
Voting 50% jury
25% demoscopic jury
25% televoting
16 songs will compete in the semi-finals (8 per show)
4 songs will qualify for the final from each semi final.
Benidorm Fest 2024 – Final
Voting 50% jury
25% demoscopic jury
25% televoting
Nou ik denk van niet nee, we luisteren in principe gewoon naar de radio en zien tegelijkertijd wat random beelden volgens mij.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:06 schreef Momo het volgende:
Ook deze is live, ik zie Megara (die metalband), of zijn dit nog niet de artiesten voor 2024?
Ok, volgens mij begrijp ik dat de echte presentatie 18:30 hoort te beginnen?quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik denk van niet nee, we luisteren in principe gewoon naar de radio en zien tegelijkertijd wat random beelden volgens mij.
Ik luister niet heel oplettendquote:Op zaterdag 11 november 2023 18:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok, volgens mij begrijp ik dat de echte presentatie 18:30 hoort te beginnen?
Dit maakt het wel veel duidelijker.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik denk van niet nee, we luisteren in principe gewoon naar de radio en zien tegelijkertijd wat random beelden volgens mij.
Ik kan nog niks over dit jaar vinden, maar dit was vorig jaar. Toen gingen de kaartjes in verkoop op 14 november 2022 voor Benidorm Fest 2023quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:10 schreef marsan het volgende:
Kun je daar kaartjes voor kopen? En als dat kan, weet iemand mss hoe en waar? Ik zik zit in die periode ff in alicante en mss leuk om er ff heen te gaan.
Iemand hier op reddit zegt dat je moet wachten tot december voor de details.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:10 schreef marsan het volgende:
Kun je daar kaartjes voor kopen? En als dat kan, weet iemand mss hoe en waar? Ik zik zit in die periode ff in alicante en mss leuk om er ff heen te gaan.
Hehe dan zou ik sowieso passen. Moet wel leuk.blijven.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:17 schreef Momo het volgende:
Wel goedkoper dan de kaartjes voor San Remo in Italië die 1200 euro waren.
Ja de stekker zit erin!quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:36 schreef usagi414 het volgende:
Er is ergens nog een stekker niet aangesloten. Het geluid is heel slecht.
Net de eerste artiest, Almacor. Maar het is nogal langdradig idd in vergelijking met bijvoorbeeld een Noorwegen die alle artiesten presenteert in 15 minuten. We zien alle artiesten wel over uur of 2.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:51 schreef Strani het volgende:
Ik geef het op, dit is het me niet waard.
Ja ik heb eigenlijk zojuist besloten dat ik m'n interesse in ESF tot het kijken van nationale finales (en sommige voorrondes) wil beperken, maar niet de presentaties ervan.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Net de eerste artiest, Almacor. Maar het is nogal langdradig idd in vergelijking met bijvoorbeeld een Noorwegen die alle artiesten presenteert in 15 minuten. We zien alle artiesten wel over uur of 2.
Ik stop er ook mee. Hoelang zou zo`n red carper event wel niet duren na een winst van Spanje ?quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Net de eerste artiest, Almacor. Maar het is nogal langdradig idd in vergelijking met bijvoorbeeld een Noorwegen die alle artiesten presenteert in 15 minuten. We zien alle artiesten wel over uur of 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |