Is een mooi liedje inderdaad. Geen idee hoe dit live overkomt, maar op plaat is het erg prettig.quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:30 schreef molloot200 het volgende:
Deze vind ik wel mooi hoorPast heel goed in mijn FdC-straatje.
Ik vind deze ook heel mooi!quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:30 schreef molloot200 het volgende:
Jammer dat deze niet in Festival da Cançao zit want dan had ik daadwerkelijk kunnen hopen dat deze zou winnen maar in Benidorm Fest lijkt hij mij niet kansrijk en dat is echt zondequote:Op zaterdag 16 december 2023 11:30 schreef molloot200 het volgende:
Oh wauw.quote:
Dat ben ik met je eens, kijk maar:quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:41 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind St Pedro ook een mooi liedje hebben, maar ik vrees voor hem dat het wat te lang duurt tot de eerste actie om echt in de smaak te vallen bij het brede publiek.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind deze ook heel mooi!
Had inderdaad zó in FdC gepast. Mooie filmische muziek ook. (Al had het deel vanaf ongeveer 1.56 van mij al wel ietsje eerder gemogen.)
Ben geneigd te denken dat het volledig weg zou vallen op het grote ESF podium, maar Maro was ook een mooi moment en ik hoop dat dit soort dingen gewoon ingezonden blijven worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |