Natuurlijk, lief. Nu iets meer zelfbeheersing. Anders gaan mensen ook nog denken dat je bij de meest agressieve had gehoord.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Misschien moet je mensen niet voor nazi uitmaken, zul je zien dat ze doorgaans veel normaler doen, fascist.
Niet janken hé? Mag ik gewoon zeggen, net als dat jij blijkbaar mensen voor nazi uit mag maken.
Zij zien dat als verdediging en ik weet niet of ik dat anders zou hebben gezien als ik in hun schoenen had gestaanquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:41 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan het afdoen als verdediging, en vervolgens stellen dat er wel heel makkelijk over burgerdoden heen wordt gestapt. Dat is wel zo ongelofelijk hypocriet en achterlijk dat ik twijfel of ik niet gewoon in een dikke troll ben gaan staan
Prima dan blijf je lekker boos schreeuwen zonder reden, dan heb ik ook betere dingen te doenquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:41 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja doei, ik vind je ondanks je waterhoofd best aardig, maar dit is te simpel als je het hele geraaskal van die figuur tot je neemt
Die rare 'Britten' ookquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lekker met elkaar in de clinch over iets dat al eeuwen speelt en duizenden kilometers verder zich afspeelt.
ik ben niet boos, ik verwonder me louter... als ik boos ben ga ik hoofdletters typen, met shift ingedrukt, dus niet caps_lock... want dat is voor sukkelsquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Prima dan blijf je lekker boos schreeuwen zonder reden, dan heb ik ook betere dingen te doen
Eens. Dit kon niet uitblijven inderdaad.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jaren
Ik heb jaren geleden al eens gezegd dat ze op een gegeven moment al die dingen waar iedereen zo om moet lachen van die vuurpijlen tot die zelfmoordterroristen die ineens overal mensen probeerden te steken combineren met bomvesten en autobommen voor 1 grote aanval dat er tientallen zo niet honderden doden zouden
Iedereen lachen want haha Israël strong
Gelukkig hebben ze de bommen achterwege gelaten maar wat hier gebeurde is vanuit Palestijns oogpunt niet onlogisch
De caps_lock is er voor ons allemaalquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:48 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ik ben niet boos, ik verwonder me louter... als ik boos ben ga ik hoofdletters typen, met shift ingedrukt, dus niet caps_lock... want dat is voor sukkels
Zoiets als mensen die niet pikken dat ze voor nazi uitgemaakt worden hun postjes verwijderen, maar het berichtje waar dat uitmaken voor gebeurt natuurlijk laten staan?quote:
zoals ik zei, voor julliequote:Op zaterdag 11 november 2023 14:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
De caps_lock is er voor ons allemaal
Geen idee waar dit over gaatquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zoiets als mensen die niet pikken dat ze voor nazi uitgemaakt worden hun postjes verwijderen, maar het berichtje waar dat uitmaken voor gebeurt natuurlijk laten staan?
Je stelt weer niet teleur.
Ik geloof iig niet in die jarenlange planning en Iraanse planners en Russische planners en weet ik het watquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:51 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Eens. Dit kon niet uitblijven inderdaad.
Maar toch denk ik dat deze aanval plotseling kwam, als je de reacties van Iran en Hezbollah zag. Die wisten van niets. Stel dat die drie hadden samengewerkt...
Ik denk nog steeds dat die aanval en last ditch effort is geweest, Hamas zag het enige bedreigd waar ze (naast Joden doden) echt om geven: hun macht.
En Hamas evacueert dan gezellig mee, daarom niet dus.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:56 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Overigens, wat ik zou doen als ik Israël was, is dat ziekenhuis laten ontruimen door Gazaanse medici, alle zorgbehoevenden via een corridor naar Iraël, of Egypte, maar in ieder geval dat ziekenhuis zo humaan mogelijk ontruimen. Maar goed ik ben Israël niet he
Volgens de Hamas-directeur van dat ziekenhuis kan dat absoluut niet.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:56 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Overigens, wat ik zou doen als ik Israël was, is dat ziekenhuis laten ontruimen door Gazaanse medici, alle zorgbehoevenden via een corridor naar Iraël, of Egypte, maar in ieder geval dat ziekenhuis zo humaan mogelijk ontruimen. Maar goed ik ben Israël niet he
Dat ik het woord 'helder' gebruik, en bruindhemd alhier dat maar aangrijpt om me voor nazi uit te maken.quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je isoleert dus 1 element van een desinformatie campagne en lacht vervolgens? Helder.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zuiverheid = helderheid. Gevaarlijk om deze termen te bezigen terwijl Rusland via het nazisme het westen probeert te destabiliseren.
Ben jij soms een KGB-agent?
quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:16 schreef ExTec het volgende:
Je bent haast grappig. Haast.
Qua een carriere als grappenmaker: don't give up your dayjob yet.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind het nazisme alles behalve grappig. Je bent erg eng.
Brrrrr
moa, triage bij de grensquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En Hamas evacueert dan gezellig mee, daarom niet dus.
zal ik es bellen anders?quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Volgens de Hamas-directeur van dat ziekenhuis kan dat absoluut niet.
Graag, misschien helpt het.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:05 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
zal ik es bellen anders?
nja ik maak een grap over een vrij bizarre situatie waar we zitten met een civiel doel dat onder de conventies valt, bovenop een militair hoofdkwartier.quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:12 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Graag, misschien helpt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |