Och jongens. Een 'de ene oorlog kan als een afleiding werken voor een andere oorlog'.quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:27 schreef Aether het volgende:
Video - Waarom de oorlog in Gaza Poetin goed uitkomt
https://nos.nl/l/2497424
https://www.bbc.com/news/world-europe-67360768quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Och jongens. Een 'de ene oorlog kan als een afleiding werken voor een andere oorlog'.
Ja, dat is letterlijk altijd zo. Wat zijn dit voor analyses...
Als Rusland zich met dit soort onnozelheden moet bezigheden, bewijst dat vooral een ding: 'van Rusland hebben wij (het westen) niets te vrezen'.quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:40 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/world-europe-67360768
Het gaat er om dat Rusland garen spint bij een instabiel Europa en op verschillende manieren onrust probeert te stoken.quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als Rusland zich met dit soort onnozelheden moet bezigheden, bewijst dat vooral een ding: 'van Rusland hebben wij (het westen) niets te vrezen'.
Je keurt 7 oktober niet goed, maar je berijpt het wel. Want ze kunnen niks anders doen dan burgers afslachten, verkrachten en gijzelen. En dan een paar paragrafen verder zeg je “ik krijg ook het idee dat er wel erg makkelijk over burgerdoden wordt heengestapt” als het over Israel gaat. Wat een knettergekke post.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:48 schreef Vis1980 het volgende:
Als ons land was overgenomen door de Nazi's, waren er inmiddels vast vergeldingen geweest, we staan al te rellen bij een avondklok.
Nogmaals, natuurlijk is het erg wat Hamas heeft gedaan op 7 oktober, ik hoop het nooit mee te maken. Ik hoop ook nooit mee te maken dat iemand mij uit mijn huis zet en ik daar verder niets aan kan doen.
Wat had men wel kunnen doen om zich te verdedigen? Hiermee wil ik niet zeggen dat terrorisme dan oké is, maar wat hadden ze moeten doen? Het leger aanvallen? Zonder tanks militaire doeleinden uitschakelen? Een klacht indienen bij de regering van Israël? Vervolgens leven ze met miljoenen op een vierkante kilometer, flinke armoe, komt er een politieke partij die van alles belooft en je een huis plus werk geeft. Vervolgens neemt die partij de totale macht in dat gebied, worden kinderen geronseld vanaf erg jonge leeftijd.
Ja, natuurlijk is Hamas slecht en een terroristische organisatie, zo is bijvoorbeeld Kim Jong Un leider van een slecht regime. Het is nogal te verklaren hoe mensen niet in opstand komen, door hun eigen kinderen in de gaten worden gehouden (die zelf gehersenspoeld zijn) en meestal de rest van leven in de ellende leven, maar daar ook niet makkelijk uit kunnen komen, Mijn punt is, dat men ooit gestemd heeft op Hamas en ze toen zagen als groep mensen die ervoor gaan zorgen dat ze hun oude huis weer inkunnen, dat is psychisch erg goed te verklaren.
Ja, ik begrijp uiteraard ook dat veruit de meeste mensen in Israël ook graag een fijn leven hebben en daar, net als ons, gewoon rustig een familie op te bouwen en van het lieven te genieten. Het is nogal een ander gevoel en situatie, een enorm contrast.
Wat ik ook vreselijk vind is dat Hamas het voor die mensen onmogelijk heeft gemaakt, eerst hersenspoelen, dan een oorlog uitlokken en hun eigen bevolking in gevaar te brengen, die soms zelfs te gebruiken als schild.
Maar als ik lees dat er zoveel burgers en kinderen doodgaan, omdat ze als schild worden gebruikt, maar ook wordt gesteld dat de ene partij 'probeert zo min mogelijk burgers te doden' dat het niet samengaat, omdat er blijkbaar gewoon wordt doorgegaan als burgers als schild worden gebruikt. Ik snap dat de situatie kut is, maar ik krijg ook het idee dat er wel erg makkelijk over burgerdoden wordt heengestapt omdat we maar moeten geloven dat men er alles aan doet om kinderdoden te voorkomen. Een vertrouwen gebaseerd op een land waar mensen al decennia uit hun huis worden gezet, zonder dat men er iets aan kan doen.
Ja, ik begrijp de intentie. Maar als je anno 2023 je methode daarvoor is : 'graffiti spuiten op muren', dan moet ik vooral lachen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Het gaat er om dat Rusland garen spint bij een instabiel Europa en op verschillende manieren onrust probeert te stoken.
Je weet gewoon inderdaad niet waar je moet beginnen bij die user, werkelijk ongelofelijk over de top hypocriet.quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:46 schreef oblo het volgende:
[..]
Je keurt 7 oktober niet goed, maar je berijpt het wel. Want ze kunnen niks anders doen dan burgers afslachten, verkrachten en gijzelen. En dan een paar paragrafen verder zeg je “ik krijg ook het idee dat er wel erg makkelijk over burgerdoden wordt heengestapt” als het over Israel gaat. Wat een knettergekke post.
jij misschien, de burgemeester van Parijs iets minder Paris graffiti recall 1930s antisemitism, says mayorquote:Op zaterdag 11 november 2023 13:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp de intentie. Maar als je anno 2023 je methode daarvoor is : 'graffiti spuiten op muren', dan moet ik vooral lachen.
Hoe kom je daar nou bij. Heb genoeg beelden voorbij zien komen van vrouwen. En ze hebben niet eens allemaal een hoofddoekje.quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:46 schreef UitStraling het volgende:
Raar dat er vrouwen mee lopen in de protestmarsen want er zijn helemaal geen vrouwen in de Gazastrip, nou ja niet op beeld dan, die zijn of aan het koken, paren of aan het werpen.
Eens, voldoende gezien, niet echt op klederdracht geletquote:Op zaterdag 11 november 2023 13:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij. Heb genoeg beelden voorbij zien komen van vrouwen. En ze hebben niet eens allemaal een hoofddoekje.
Normaal bestaat een bevolking uit 51 procent vrouwen en 49 procent mannen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij. Heb genoeg beelden voorbij zien komen van vrouwen. En ze hebben niet eens allemaal een hoofddoekje.
Het amateurisme, pop.quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:51 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
jij misschien, de burgemeester van Parijs iets minder Paris graffiti recall 1930s antisemitism, says mayor
Ik zie ook niet helemaal welk punt je nu probeert te maken. Je moet lachen om davidssterren op joodse panden? Of dat de russen zich inmengen? Wat is er zo grappig?
Koekoek. Deze post is oprecht absurd.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:48 schreef Vis1980 het volgende:
Als ons land was overgenomen door de Nazi's, waren er inmiddels vast vergeldingen geweest, we staan al te rellen bij een avondklok.
Nogmaals, natuurlijk is het erg wat Hamas heeft gedaan op 7 oktober, ik hoop het nooit mee te maken. Ik hoop ook nooit mee te maken dat iemand mij uit mijn huis zet en ik daar verder niets aan kan doen.
Wat had men wel kunnen doen om zich te verdedigen? Hiermee wil ik niet zeggen dat terrorisme dan oké is, maar wat hadden ze moeten doen? Het leger aanvallen? Zonder tanks militaire doeleinden uitschakelen? Een klacht indienen bij de regering van Israël? Vervolgens leven ze met miljoenen op een vierkante kilometer, flinke armoe, komt er een politieke partij die van alles belooft en je een huis plus werk geeft. Vervolgens neemt die partij de totale macht in dat gebied, worden kinderen geronseld vanaf erg jonge leeftijd.
Ja, natuurlijk is Hamas slecht en een terroristische organisatie, zo is bijvoorbeeld Kim Jong Un leider van een slecht regime. Het is nogal te verklaren hoe mensen niet in opstand komen, door hun eigen kinderen in de gaten worden gehouden (die zelf gehersenspoeld zijn) en meestal de rest van leven in de ellende leven, maar daar ook niet makkelijk uit kunnen komen, Mijn punt is, dat men ooit gestemd heeft op Hamas en ze toen zagen als groep mensen die ervoor gaan zorgen dat ze hun oude huis weer inkunnen, dat is psychisch erg goed te verklaren.
Ja, ik begrijp uiteraard ook dat veruit de meeste mensen in Israël ook graag een fijn leven hebben en daar, net als ons, gewoon rustig een familie op te bouwen en van het lieven te genieten. Het is nogal een ander gevoel en situatie, een enorm contrast.
Wat ik ook vreselijk vind is dat Hamas het voor die mensen onmogelijk heeft gemaakt, eerst hersenspoelen, dan een oorlog uitlokken en hun eigen bevolking in gevaar te brengen, die soms zelfs te gebruiken als schild.
Maar als ik lees dat er zoveel burgers en kinderen doodgaan, omdat ze als schild worden gebruikt, maar ook wordt gesteld dat de ene partij 'probeert zo min mogelijk burgers te doden' dat het niet samengaat, omdat er blijkbaar gewoon wordt doorgegaan als burgers als schild worden gebruikt. Ik snap dat de situatie kut is, maar ik krijg ook het idee dat er wel erg makkelijk over burgerdoden wordt heengestapt omdat we maar moeten geloven dat men er alles aan doet om kinderdoden te voorkomen. Een vertrouwen gebaseerd op een land waar mensen al decennia uit hun huis worden gezet, zonder dat men er iets aan kan doen.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:46 schreef oblo het volgende:
[..]
Je keurt 7 oktober niet goed, maar je berijpt het wel. Want ze kunnen niks anders doen dan burgers afslachten, verkrachten en gijzelen. En dan een paar paragrafen verder zeg je “ik krijg ook het idee dat er wel erg makkelijk over burgerdoden wordt heengestapt” als het over Israel gaat. Wat een knettergekke post.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Shit, je begint al met een verkapte godwin.
Nazis die het land bezetten, dat houdt dus in dat het land een volk en een staat was of een koninkrijk in ons geval wat dan bezet werd door een buitelandse macht.
Daar is hier totaal geen sprake van.
Israël kende geen collectief volk, wat het land als staat aanhield.
Nogmaals het is altijd al onderdeel geweest van een of ander imperium. Geen onafhankelijk iets.
Hou op de Palestijnse leugen in stand te houden.
Nee, ik kies geen partij, snap het dan. Vervolgens lezen jullie erin wat je wil, precies mijn punt. En jullie zijn niet de enige hoor, dat gebeurt ook aan 'de andere kant'.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
IDF petje opzetten en cheerleaderen dat ze Hamas proberen te vernietigen dan.
Je kan gewoon niet lezen, er wordt mij van alles in de schoenen geschoven, terwijl ik juist geen partij kies, dat zegt toch echt wat over jezelf.quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:49 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Je weet gewoon inderdaad niet waar je moet beginnen bij die user, werkelijk ongelofelijk over de top hypocriet.
Nee je leest er iets in, ik stel niet dat ze geen ander keus hadden, ik vraag oprecht wat ze eventueel wel hadden mogen doen. Wat jij vervolgens stelt is allemaal een aanname dat ik zogenaamd voor de Palestijnen ben.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Koekoek. Deze post is oprecht absurd.
Waar heb je het überhaupt over? Je draait het nu zo alsof de brute slachtpartijen van 7 oktober een soort van verdediging waren. En daarmee schets je het wel het beeld alsof er eigenlijk ergens wel een kern van logica in het brute terrorisme zit.
De Gazastrook was 6 oktober helemaal niet onder aanval, Hamas heeft vanuit Jihadistische, antisemitische en genocidale motieven deze aanval ingezet. "Verdediging" was dus helemaal niet nodig en dit gaat dus al decennia zo. De Palestijnse leiders (en tevens een groot van de bevolking) en ook de omringende Arabische en Islamtische wereld, hebben nooit het bestaan van Israël willen accepteren en leven nog altijd met het doel deze staat en diens inwoners te vernietigen. Met zulke barbaren valt niet te praten.
En de soms erbarmelijke omstandigheden in de Gazastrook zelf is het resultaat van de partij die zij twintig jaar geleden aan democratisch hebben verkozen.
Als je deze feiten niet kunt erkennen en de hele tijd de verantwoordelijkheid buiten de Palestijnen en hun terreur wilt leggen, heeft een verdere discussie gewoon geen zin en ben je moreel gewoon totaal defect.
Niet alleen volgens jou hoor, geen zorg.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De pro kant zijn echter meer voetbal hooligans dan pro israel mensen volgens mij.
Lekker met elkaar in de clinch over iets dat al eeuwen speelt en duizenden kilometers verder zich afspeelt.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De pro en anti demonstratie komt op gang in Londen nu. Benieuwd wat er gaat gebeuren...
De pro kant zijn echter meer voetbal hooligans dan pro israel mensen volgens mij.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet lezen, er wordt mij van alles in de schoenen geschoven, terwijl ik juist geen partij kies, dat zegt toch echt wat over jezelf.
Ik heb zelden zulk dom en hypocriet geraaskal gelezen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:48 schreef Vis1980 het volgende:
Joden zijn vergelijkbaar met Nazi's, en de situatie in de tweede wereldoorlog in Nederland, de aanleiding en alles is vergelijkbaar met Gaza?
En dan komt ie met een maar, uiteraard:
Wat had men wel kunnen doen om zich te verdedigen? Hiermee wil ik niet zeggen dat terrorisme dan oké is, maar wat hadden ze moeten doen? Het leger aanvallen?
Dan een hoop gewauwel, maar dan komt de meest hypocriete kers op de taart:
maar ik krijg ook het idee dat er wel erg makkelijk over burgerdoden wordt heengestapt
Ik zag al dat extreem rechts zich ongelofelijk misdraagt, knokpartijen bij de Cenotaph, maar goed dat past niet in dit topicquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De pro en anti demonstratie komt op gang in Londen nu. Benieuwd wat er gaat gebeuren...
Ja, je vult het toch echt voor jezelf in, want je kan niet meer onpartijdig nadenken. Nee, we moeten allemaal jouw kant kiezen, mag niet komen met een neutrale mening, foei!quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zelden zulk dom en hypocriet geraaskal gelezen.
Nee, onze buren zitten er meer in dat ze hun Remembrance Day gewoon niet gekaapt willen zien worden door allerhande uit het MO komend tuig. Wat er in gaza gebeurt boeit ze niet perse.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lekker met elkaar in de clinch over iets dat al eeuwen speelt en duizenden kilometers verder zich afspeelt.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, je vult het toch echt voor jezelf in, want je kan niet meer onpartijdig nadenken. Nee, we moeten allemaal jouw kant kiezen, mag niet komen met een neutrale mening, foei!
Een klassieke 'wij tegen hunnie', wie heeft er geen zin in?quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, onze buren zitten er meer in dat ze hun Remembrance Day gewoon niet gekaapt willen zien worden door allerhande uit het MO komend tuig. Wat er in gaza gebeurt boeit ze niet perse.
Hij zegt niet echt iets raars volgens mijquote:Op zaterdag 11 november 2023 13:46 schreef oblo het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon stoppen met de fundamentalistische Islam en antisemitisme te omarmen, de wapens neerleggen eindelijk eens te beginnen met de Gazastrook op een normale manier besturen? Dat hadden ze kunnen doen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee je leest er iets in, ik stel niet dat ze geen ander keus hadden, ik vraag oprecht wat ze eventueel wel hadden mogen doen. Wat jij vervolgens stelt is allemaal een aanname dat ik zogenaamd voor de Palestijnen ben.
En mij nog dehumaniseren ook.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
TR gezet, drol. Maak je moeder daar maar voor uit.
Het is wel de sfeer, moe word je er van. Tegenwoordig moet je kiezen, en dan vooral kiezen voor wat die user vindt, vervolgens weggezet worden als van alles, maar inhoudelijk er niet op in gaan. Overigens hebben we die vlek allemaal wel ergens, we hebben allemaal wel een onderwerp waar we onze mening meenemen tot in het graf. Zo is Halo Reach de beste Halo.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hij zegt niet echt iets raars volgens mij
Zo simpel ligt het allemaal niet.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon stoppen met de fundamentalistische Islam en antisemitisme te omarmen, de wapens neerleggen eindelijk eens te beginnen met de Gazastrook op een normale manier besturen? Dat hadden ze kunnen doen.
Eerst mensen voor nazi uitmaken, en daarna rap de slachtoffer kaart trekken.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En mij nog dehumaniseren ook.
Het is duidelijk uit welk vaatje jij tapt.
Dat Reach de beste Halo is lijkt me een universele waarheid andersquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is wel de sfeer, moe word je er van. Tegenwoordig moet je kiezen, en dan vooral kiezen voor wat die user vindt, vervolgens weggezet worden als van alles, maar inhoudelijk er niet op in gaan. Overigens hebben we die vlek allemaal wel ergens, we hebben allemaal wel een onderwerp waar we onze mening meenemen tot in het graf. Zo is Halo Reach de beste Halo.
Begrip hebben voor een bloeddorstige terreuractie waar de vingertjes van kinderen zijn afgeknipt?quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hij zegt niet echt iets raars volgens mij
er is altijd een keus van geen geweld gebruiken en gaan en blijven praten, redelijke voorstellen te doen en zo verder te groeien, dat hebben ze best nagelatenquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee je leest er iets in, ik stel niet dat ze geen ander keus hadden, ik vraag oprecht wat ze eventueel wel hadden mogen doen. Wat jij vervolgens stelt is allemaal een aanname dat ik zogenaamd voor de Palestijnen ben.
Het betreft een radicaal linkse user, dan krijg je dat. We zien aan die kant van het politieke spectrum meer van dat soort teksten. Bij deze mensen is het morele kompas dusdanig kapot, dat men gewoon niet meer het verschil ziet tussen Israël en het Palestijnse terreur. Voor hun is dat gewoon een morele equivalent, waarbij Israël misschien nog wel het meest slecht is.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zelden zulk dom en hypocriet geraaskal gelezen.
Zo simpel ligt het dus wel. Er zijn daar letterlijke miljarden binnengekomen die allemaal in terreur zijn gestoken. Dat zijn bewuste keuzes.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zo simpel ligt het allemaal niet.
Begrijpen waar het vandaan komt en er begrip voor hebben zijn twee verschillende dingenquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:27 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Begrip hebben voor een bloeddorstige terreuractie waar de vingertjes van kinderen zijn afgeknipt?
Moa, zorgelijk is een eufemisme
Begrip tonen voor bloedig terreur ligt wat mij betreft niet op het politieke spectrum maar op het spectrum van zorgelijk gewelddadige geestelijke stoornissenquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het betreft een radicaal linkse user, dan krijg je dat. We zien aan die kant van het politieke spectrum meer van dat soort teksten. Bij deze mensen is het morele kompas dusdanig kapot, dat men gewoon niet meer het verschil ziet tussen Israël en het Palestijnse terreur. Voor hun is dat gewoon een morele equivalent, waarbij Israël misschien nog wel het meest slecht is.
[..]
Zo simpel ligt het dus wel. Er zijn daar letterlijke miljarden binnengekomen die allemaal in terreur zijn gestoken. Dat zijn bewuste keuzes.
Jij zag het al weken aankomen?quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Begrijpen waar het vandaan komt en er begrip voor hebben zijn twee verschillende dingen
Was jij verbaasd over die aanval?
Door je dehumaniserende retoriek bevestig je mijn vermoeden.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eerst mensen voor nazi uitmaken, en daarna rap de slachtoffer kaart trekken.
En dan ook nog:quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Begrijpen waar het vandaan komt en er begrip voor hebben zijn twee verschillende dingen
Was jij verbaasd over die aanval?
De afschuwelijke terreurdaad van 7 oktober waar voornamelijk vrouwen en kinderen op een afschuwelijk sadistische manier zijn ontmenselijkt voor ze ze als beesten afmaakten afdoen met verdedigingquote:Nogmaals, natuurlijk is het erg wat Hamas heeft gedaan op 7 oktober, ik hoop het nooit mee te maken. Ik hoop ook nooit mee te maken dat iemand mij uit mijn huis zet en ik daar verder niets aan kan doen.
Wat had men wel kunnen doen om zich te verdedigen?
Misschien moet je mensen niet voor nazi uitmaken, zul je zien dat ze doorgaans veel normaler doen, fascist.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Door je dehumaniserende retoriek bevestig je mijn vermoeden.
Wat ik las is dat de Palestijn naar Israel wijst als reden voor 't mislukken van de vredesbesprekingen. Jij bent vast beter dan ik geïnformeerd, wat ging er in 2003 verkeerd? Dat daarnaast 'de Palestijn' zich vaak (altijd) onredelijk heeft opgesteld en niet op zoek is naar vrede wil ik niet ontkennen, die lui maken structureel de verkeerde keuze. Beide partijen zijn volgens mij behoorlijk agressief, er is altijd wel een reden om de ander te slaanquote:Op zaterdag 11 november 2023 13:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Israël is de enige die keer op keer akkoord ging met een 2 staten oplossing, de laatste keer was in 2003, onder Obama nog destijds.
Weer een nee vanuit Abbas destijds meen ik.
Pech gehad voor de Palestijnen.
Jarenquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Jij zag het al weken aankomen?
Och ... semanticsquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:33 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
En dan ook nog:
[..]
De afschuwelijke terreurdaad van 7 oktober waar voornamelijk vrouwen en kinderen op een afschuwelijk sadistische manier zijn ontmenselijkt voor ze ze als beesten afmaakten afdoen met verdediging
Echt man dan moet je gedwongen hulp krijgen, echt, geen enkel begrip voor dit soort krankzin, om kotsmisselijk van te worden,.
Dat is wat anders dan het afdoen als verdediging, en vervolgens stellen dat er wel heel makkelijk over burgerdoden heen wordt gestapt. Dat is wel zo ongelofelijk hypocriet en achterlijk dat ik twijfel of ik niet gewoon in een dikke troll ben gaan staanquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jaren
Ik heb jaren geleden al eens gezegd dat ze op een gegeven moment al die dingen waar iedereen zo om moet lachen van die vuurpijlen tot die zelfmoordterroristen die ineens overal mensen probeerden te steken combineren met bomvesten en autobommen voor 1 grote aanval dat er tientallen zo niet honderden doden zouden
Iedereen lachen want haha Israël strong
Gelukkig hebben ze de bommen achterwege gelaten maar wat hier gebeurde is vanuit Palestijns oogpunt niet onlogisch
ja doei, ik vind je ondanks je waterhoofd best aardig, maar dit is te simpel als je het hele geraaskal van die figuur tot je neemtquote:
Ik zag dit niet aankomen. Maar dat Hamas daartoe instaat zou zijn is duidelijk.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Jij zag het al weken aankomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |