Als je wel jongens goed uit vind zien maar niet goed met hun kan levelen snap ik t wel.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Dat is best vreemd. Fysiek wel emotioneel niet.
Ik heb hun introductie niet gezien maar het zou me ook niet verbazen als ze met dat vak veel moeite hebben gehad op het VMBO.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat altijd met dit soort types die constant Engels moeten praten.
Gamen de hele dag dus ze hebben het wel weten te reddenquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb hun introductie niet gezien maar het zou me ook niet verbazen als ze met dat vak veel moeite hebben gehad op het VMBO.
Ja, echt enthousiast was ze er ook niet over.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:58 schreef NoCigar het volgende:
Hij komt iets te glad over.zeker voor haar,
Neequote:Op vrijdag 10 november 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Is deze grijze man wel leuk genoeg voor deze vrouw?
“Als je niet wil is het ook goed hoor.”quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:00 schreef RipCity het volgende:
Lekker zo iemand die 100% voor je gaat.
Blikje fernandes drinken samen
Ik vind van nietquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
We stemmen hem bij deze weg.quote:
Hij is te afwachtend misschien?quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Je weet niet hoe uniek deze vrouw is.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent keihard doch rechtvaardig
Het boeit hem allemaal nietquote:
Stukje Noppertquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hij heeft grote wallen onder zijn ogen lijkt het wel
Ik corrigeerde ook snelquote:
Hij komt ook prima over, praat makkelijk enzoquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Als Tijmen lacht ziet hij er best ok uit
Jammer genoeg lacht hij niet veel?quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Als Tijmen lacht ziet hij er best ok uit
net alsof ze het achteraf bewerken!quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:07 schreef RipCity het volgende:
Pianist zette echt perfect op tijd in
Nu verwachten we wel dat jij een mega bos krullen hebtquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:06 schreef 3rr0r het volgende:
Deze moet z'n sessie in Turkije nog eens voortzetten
De Fat chicks zijn net al geweest.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
hier ben ik dan, moest nog even patat en frikandellen halen
Wibi Soerjadi zit daar live mee te spelen hoor.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
net alsof ze het achteraf bewerken!
onder z'n oksels wel!quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu verwachten we wel dat jij een mega bos krullen hebt
Verkoper auto-onderdelen. Hoe ben je daar bij gekomen om dat te gaan doen. In Gilze,quote:
Ik denk met papa in de zaak....heb al een idee waar het bedrijf zit ookquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Verkoper auto-onderdelen. Hoe ben je daar bij gekomen om dat te gaan doen. In Gilze,
Andersom zoekt hij dit ook niet. Op een gezellige avond na.quote:
Eens. Al denk ik dat hij nee zegt omdat het zo'n dorpsmeisje isquote:
Zekerquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
zonder gps kom jij ook niet terug
quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:09 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat we teruggaan naar 2019 de laatste keer dat ik uiteten ben geweest.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu verwachten we wel dat jij een mega bos krullen hebt
was pas nog bij de mcdonaldsquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:09 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat we teruggaan naar 2019 de laatste keer dat ik uiteten ben geweest.
Oh, ja, hij komt er vandaan, ik had het idee dat hij er pas woonde.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:09 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik denk met papa in de zaak....heb al een idee waar het bedrijf zit ook
Net ingeruild voor de oude stenen telefoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |