quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Waar je mee omgaat wordt je mee besmetquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Arrogant
Ja je studeert Frans of je studeert het niet
Altijd zin in een baguettequote:Op vrijdag 10 november 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Arrogant
Ja je studeert Frans of je studeert het niet
Nee ze zoekt arrogant, ze is het nog niet zelfquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet
Dit zegt @GGMM ook vaakquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet
Ze kunnen altijd de redactie mailen hequote:Op vrijdag 10 november 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
@:dkup en @:3rr0r missen deze kleindochter
Ik niet, ze komt heel vervelend over.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wil deze meid als kleindochter.
En positief ingesteld. Leuke vrouw.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:40 schreef onlogisch het volgende:
Je zou haar echt geen 84 geven inderdaad. Sport vast
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:41 schreef onlogisch het volgende:
Je ziet die ouwe snoepert kijken, krijg ik dat jonge ding erbij?????
Das meestal zoquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:42 schreef Kanaroe het volgende:
Ik kom er net ff in....hoe jong is de kleindochter?
Ze komt zo overzelfverzekerd over dat ik denk dat ze onzeker is....
Gezienquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
@:dkup en @:3rr0r missen deze kleindochter
Classic gedachte van de mannen hier als er iemand zelfvertrouwen heeftquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:42 schreef Kanaroe het volgende:
Ik kom er net ff in....hoe jong is de kleindochter?
Ze komt zo overzelfverzekerd over dat ik denk dat ze onzeker is....
Waarschijnlijk, of in een hippe kleding- of sneakerwinkel.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Jongen tikje irritant. Werkt in horeca?
Zij is veel leuker dan het 6e gifje.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Ze doet me denken aan dat zesde gifje.
Wat voor cijfer geef je de OP?quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zij is veel leuker dan het 6e gifje.
KPop mag ook in dit lijstje.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Emo meisjes
Animal crossing
Zolderkamer
Gamen
Knuffelen
Autisme
BFF
Dat wordt niet scharen, maar kettingscharen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
Hun bed mag wel extra poten ter ondersteuning
Dit is met zoveel zorg en liefde geselecteerd.quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is met zoveel zorg en liefde geselecteerd.
Pelgrimstocht inderdaad.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Santiago de Compostella is toch een bedevaartsoord?
Ja, de camino lopen. Doen velen, ook niet religieuzen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Santiago de Compostella is toch een bedevaartsoord?
Dat zijn die scheve matches voor het special effectquote:
Of omdat hij kleurenblind isquote:
Wellicht goede matsjquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Die jongen is tamelijk druk om leraar te worden
Zeker voor VMBO
Deze 2 donkere?quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:52 schreef RipCity het volgende:
Deze 2 maken samen een nieuwe daniel de ridder @:pisces29
For surequote:
Ze willen gewoon 23 centimeter hard kloppend vlees voelen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Dat is best vreemd. Fysiek wel emotioneel niet.
Het is nog geen 20:00quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze willen gewoon 23 centimeter hard kloppend vlees voelen.
Hopelijk praten ze dan minder irritant. Ik denk eigenlijk dat die rechter alleenstaande is en verslaafd aan GHB of zo.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Over tien jaar zijn ze allebei samenwonend met een jongen
Dat is om die krullen juist minder droog te lijken krijgenquote:
Als je wel jongens goed uit vind zien maar niet goed met hun kan levelen snap ik t wel.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Dat is best vreemd. Fysiek wel emotioneel niet.
Ik heb hun introductie niet gezien maar het zou me ook niet verbazen als ze met dat vak veel moeite hebben gehad op het VMBO.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat altijd met dit soort types die constant Engels moeten praten.
Gamen de hele dag dus ze hebben het wel weten te reddenquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb hun introductie niet gezien maar het zou me ook niet verbazen als ze met dat vak veel moeite hebben gehad op het VMBO.
Ja, echt enthousiast was ze er ook niet over.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:58 schreef NoCigar het volgende:
Hij komt iets te glad over.zeker voor haar,
Neequote:Op vrijdag 10 november 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Is deze grijze man wel leuk genoeg voor deze vrouw?
“Als je niet wil is het ook goed hoor.”quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:00 schreef RipCity het volgende:
Lekker zo iemand die 100% voor je gaat.
Blikje fernandes drinken samen
Ik vind van nietquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
We stemmen hem bij deze weg.quote:
Hij is te afwachtend misschien?quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Je weet niet hoe uniek deze vrouw is.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent keihard doch rechtvaardig
Het boeit hem allemaal nietquote:
Stukje Noppertquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hij heeft grote wallen onder zijn ogen lijkt het wel
Ik corrigeerde ook snelquote:
Hij komt ook prima over, praat makkelijk enzoquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Als Tijmen lacht ziet hij er best ok uit
Jammer genoeg lacht hij niet veel?quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Als Tijmen lacht ziet hij er best ok uit
net alsof ze het achteraf bewerken!quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:07 schreef RipCity het volgende:
Pianist zette echt perfect op tijd in
Nu verwachten we wel dat jij een mega bos krullen hebtquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:06 schreef 3rr0r het volgende:
Deze moet z'n sessie in Turkije nog eens voortzetten
De Fat chicks zijn net al geweest.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
hier ben ik dan, moest nog even patat en frikandellen halen
Wibi Soerjadi zit daar live mee te spelen hoor.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
net alsof ze het achteraf bewerken!
onder z'n oksels wel!quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu verwachten we wel dat jij een mega bos krullen hebt
Verkoper auto-onderdelen. Hoe ben je daar bij gekomen om dat te gaan doen. In Gilze,quote:
Ik denk met papa in de zaak....heb al een idee waar het bedrijf zit ookquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Verkoper auto-onderdelen. Hoe ben je daar bij gekomen om dat te gaan doen. In Gilze,
Andersom zoekt hij dit ook niet. Op een gezellige avond na.quote:
Eens. Al denk ik dat hij nee zegt omdat het zo'n dorpsmeisje isquote:
Zekerquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
zonder gps kom jij ook niet terug
quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:09 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat we teruggaan naar 2019 de laatste keer dat ik uiteten ben geweest.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu verwachten we wel dat jij een mega bos krullen hebt
was pas nog bij de mcdonaldsquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:09 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat we teruggaan naar 2019 de laatste keer dat ik uiteten ben geweest.
Oh, ja, hij komt er vandaan, ik had het idee dat hij er pas woonde.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:09 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik denk met papa in de zaak....heb al een idee waar het bedrijf zit ook
Net ingeruild voor de oude stenen telefoon.quote:
Daar komt nog wel 'praat' van in het durpquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:10 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Oh, ja, hij komt er vandaag, ik had het idee dat hij er pas woonde.
Nogal jaquote:
Kom je ook uit het Zuidend?quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij heb ik hem wel eens bij de wasstraat gezien. Zal er de volgende keer op letten.
Ah, ik dacht dat je over iemand anders had.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee uit Apeldoorn net als die Tijmen. Die werkte bij een wasstraat zei hij
Nee, hoeft niet mee naar de OP.quote:
Zo'n tandeloze slecht ruikende pelgrim.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:15 schreef Kanaroe het volgende:
Ach, die meid komt wel iemand tegen op de camino
Ah nee toch nietquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof er niks van.
Even het einde afwachten.
Dit.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof er niks van.
Even het einde afwachten.
Dat dus.quote:
Of een lieve vrouw die ook voorzichtig en katholiek is opgevoedquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zo'n tandeloze slecht ruikende pelgrim.
Zitten we mooi voor niets te kijken elke dag.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:18 schreef onlogisch het volgende:
Er zijn maar weinig echte succesverhalen hé.
en dan moet @cherrycoke nog komenquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:18 schreef onlogisch het volgende:
Er zijn maar weinig echte succesverhalen hé.
Ik moet dit een tweede keer lezen.quote:Op maandag 13 november 2023 18:48 schreef Gibson88 het volgende:
Effe een spoiler verzoekje, ik heb vorige week Donderdag en vrijdag gemist ?(bewust, want andere dingen )
Of saaie dates, met Ja-ja en dan toch maar niet-jes ? los van de haai haai
Ja, zoiets. Wat ik vooral bedoelde met Ja-Ja, dat de deelnemers Ja tegen elkaar zeiden maar dat je in de aftitelingen teruglas dat de vlam toch niet echt oversloeg.quote:Op maandag 13 november 2023 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet dit een tweede keer lezen.
Vraag je nu of je moet terugkijken?
Ik snapte het ook niet!quote:Op maandag 13 november 2023 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet dit een tweede keer lezen.
Vraag je nu of je moet terugkijken?
Nou, hopen dat het vanavond een stuk beter isquote:Op maandag 13 november 2023 19:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet!
Mja kan me geen dates meer herinneren, dus denk dat terugkijken niet nodig is.
Bizar mooi.quote:
Dat leuke succesje van die wat stillere types was denk ik eerder dan donderdag. Die heb ik onthouden.quote:Op maandag 13 november 2023 19:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet!
Mja kan me geen dates meer herinneren, dus denk dat terugkijken niet nodig is.
Hey hallo!quote:
Ja, prima. Jij ook?quote:
Vind je het wat?quote:
Niet eens Bij1quote:Op maandag 13 november 2023 19:27 schreef Gibson88 het volgende:
[..]en dat op de Maandagavond, gedverderre
Ohquote:
dat hoorde je goedquote:
Te veel gepijptquote:Op maandag 13 november 2023 19:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat is er met die ene zijn stem aan de hand?
Bi was een te klein woord?quote:
Nu alquote:Op maandag 13 november 2023 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Deze week een PSV dame. We geven @:tja77 en @:coco alvast even een seintje.
quote:
Kan ook gewoon zijn dat ze uit Brabant komt.quote:Op maandag 13 november 2023 19:31 schreef Bugno3 het volgende:
Kim tikt net de 70 iq-punten aan denk ik.
@EttovanBelgie. Lees je mee?quote:Op maandag 13 november 2023 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan ook gewoon zijn dat ze uit Brabant komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |