quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:03 schreef dick_laurent het volgende:
Wel prachtig om te zien hoe eigenlijk dezelfde comments van dezelfde users hier elke week in min of meer dezelfde vorm terugkomen.![]()
Een aantal voorbeelden![]()
@:Invictus
> Gewoon sneu dit, maandenlang grijze soep met motregen en 80% van de tijd zwaarbewolkt. Ja nee daar moet je blij van worden zegGelukkig wel tussen de 10 - 12 graden dus niet al te koud. Tevens > regelmatige insert twitter url over sneeuw of regen of onweer
@:Straatcommando.
-Insert comment over fucking klaar zijn met die tyfusregen- Tevens, doet graag mee aan discussies en/of flauwe grappen
@:Nattekat >in wintermaanden: "OPBOKKEN MET DIE KOU" >in zomermaanden: "GODVERDOMME BENAUWD"![]()
@:Pisces29
> "Net zeiknat geregend, maar geeft niks want het was ook zo'n mooi sfeertje en ja kweenie, jeetje ik werd er gewoon heel blij van
@:Wereldgozer
>insert gifje en tagt @:Zipportal
@:Zipportal
> post plaatje van de buienradar en tagt vervolgens @:Wereldgozer weer terug met een willekeurige quote
@:Jor_dii
>insert comment over dat het drie maanden geleden echt heus wel drie dagen achter elkaar droog was en dat men gewoon niet zo moet zeiken.
@:Heywoodu
> Het is aan het motregenen en 11 gradengoddelijk dit! Hopelijk gaat dit nog maan-den zo door!!!
@:Rambodirk
> Insert random verhaal over wapperende haren, wind op de harige borstkas en blosjes op de Hollandse wangen en noemt willekeurig merk van de jas/broek/handschoenen/muts wat hij op dat moment blijkbaar draagt.
@:bloodymary1
> Geeft aan dat het toch echt droog en redelijk zonnig bij haar is terwijl de rest van Nederland gebukt gaat onder slagregens en een snoeiharde striemende wind. Ohja, en gifjes en paardrijden![]()
@:aloa
> Opent een topic over -insert- storm/overstroming/hitterecord/winterweer in X continent/of voorspel het weer
@:Momo
- insert tweet -![]()
@:Geschiedkundige
Godsamme, het is 15 graden en zonnig buiten, ik ga KA-POT![]()
@:Gajes_octavianus
> Insert random anekdote over iets wat vast wel zijdelings met het weer te maken heeft incl 😱![]()
-emoji
@:Speedygj
> Er staat buiten maar windkracht 8, stelt geen zak voor dit. Waar blijft die cat. 5 orkaan nou??
@:THEFXR
> Geeft even in een one-liner een belangrijke update over het weer in zuid limburg
@:Haags
Regen / vroeg donker GENOT![]()
en natuurlijk......
@:dick_laurent
> Insert de zoveelste post dat het in Spanje wél lekker zonnig en warm is en/of insert random flauw gifje wat verder verdomd weinig aan de discussie toevoegt
Dat maakt dit topic toch juist zo fantastisch! Dit is gewoon het nieuwe coronatopic. We missen alleen @Mammietje nog..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gele regen, heeft iemand in je regenmeter staan pissen?
En figuren als De Verzamelaar..quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat maakt dit topic toch juist zo fantastisch! Dit is gewoon het nieuwe coronatopic. We missen alleen @:mammietje nog..
Zie je, hier valt het best mee. Het kan altijd erger.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:13 schreef Momo het volgende:
Verzopen katten in Holland
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk zo rond Koningsdag.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:11 schreef Red_85 het volgende:
Wanneer is deze teringzooi nu eindelijk eens afgelopen?
Hier is niks van gelogen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo rond Koningsdag.
Graag. Land VOLLEDIG op z'n gat aub.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:16 schreef Drass het volgende:
Laten we dan de hoeveelheid regen ook maar in sneeuw hebben in dec/jan.
LOCKDOWNEDquote:Op vrijdag 10 november 2023 16:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Graag. Land VOLLEDIG op z'n gat aub.
Ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
ik hoop 22 december met 40 cm sneeuw
https://www.ad.nl/buitenl(...)al-geopend~a96af361/quote:
Wat eigenlijk heel normaal is daar.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)al-geopend~a96af361/
????
Kijk wat climate-change doet. Nú al de skipistes open :S
quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Deze week is wel mijn fantastische mooie weerstation dat ik in de tuin had geplaatst omgewaaid.
Eens een keer wat anders dan de eeuwige tuinstoelquote:Op vrijdag 10 november 2023 16:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Deze week is wel mijn fantastische mooie weerstation dat ik in de tuin had geplaatst omgewaaid.
Heeft echt niks met klimaatverandering te maken dit. Het is vrij normaal zelfs. Afgelopen jaren begon het "einschneien" vaak laat. Dit jaar hogerop eindelijk eens een goede start. Boven de 2200 zitten ze goed. Onder de 1800 zal het nog op en af zijn. Vooral de klassieke west stau gebieden zitten goedquote:Op vrijdag 10 november 2023 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)al-geopend~a96af361/
????
Kijk wat climate-change doet. Nú al de skipistes open :S
Begin dit jaar was het wel erg beroerd trouwens, hopelijk hebben ze dit seizoen wat meer geluk en kunnen ze wat langer open blijvenquote:Op vrijdag 10 november 2023 17:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heeft echt niks met klimaatverandering te maken dit. Het is vrij normaal zelfs. Afgelopen jaren begon het "einschneien" vaak laat. Dit jaar hogerop eindelijk eens een goede start. Boven de 2200 zitten ze goed. Onder de 1800 zal het nog op en af zijn. Vooral de klassieke west stau gebieden zitten goed
Ah, top.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo rond Koningsdag.
168 nachtjes slapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |