Die heeft net zijn contract verlengdquote:Op donderdag 9 november 2023 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben trouwens voor de wolf!
Toch vreemd dat het dan weer zo heftig is, die immuniteits verhalen kloppen dus niet echt.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, dit is de 2e keer waarvan ik het weet (middels een test)
quote:Op donderdag 9 november 2023 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch vreemd dat het dan weer zo heftig is, die immuniteits verhalen kloppen dus niet echt.
Dat vind ik maar raar, want je bent een mak schaap.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben trouwens voor de wolf!
We worden besodeflikkerd.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch vreemd dat het dan weer zo heftig is, die immuniteits verhalen kloppen dus niet echt.
Of wel. Anders lag onlogisch wellicht aan beademing op ICquote:Op donderdag 9 november 2023 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van heftig wellicht.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welnee, ik vind het gewoon grappig dat die gast hoe dan ook om 2045 Ajax gaat kijken.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:33 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan slaat wild om zich heen in het Ajax-topic.
Vind je dat echt een leuke act ja?quote:Op donderdag 9 november 2023 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Welnee, ik vind het gewoon grappig dat die gast hoe dan ook om 2045 Ajax gaat kijken.
Dat is ook weer waar, ik twijfel of ik een prik haal of niet, heb in juli vorig jaar corona gehad.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van heftig wellicht.
Griep kan ook 'heftig' zijn .
Zolang de IC's niet vol liggen.
Knuppeltje hoenderhokquote:Op donderdag 9 november 2023 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van heftig wellicht.
Griep kan ook 'heftig' zijn .
Zolang de IC's niet vol liggen.
Kan nooit kwaad toch?quote:Op donderdag 9 november 2023 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, ik twijfel of ik een prik haal of niet, heb in juli vorig jaar corona gehad.
Is dat een act ja?quote:Op donderdag 9 november 2023 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind je dat echt een leuke act ja?
Ik heb dit al meerdere malen gelezen van deze user als mijn geheugen mij niet in de steek laat.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat een act ja?
Kreeg sterk de indruk dat hij het gewoon niet begreep.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:49 schreef Intint het volgende:
Zo boys, nog even werken dus de laptop gaat dicht. Hopelijk net om 20:45 weer thuis en dan klaar voor hopelijk weer eens een mooi Europees avondje. Ondanks alles heb ik er toch wel weer zin in.
Ik dacht eigenlijk ook dat het serieus was en geen act.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb dit al meerdere malen gelezen van deze user als mijn geheugen mij niet in de steek laat.
Vorig seizoen ook al. Waardeloze kutact.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb dit al meerdere malen gelezen van deze user als mijn geheugen mij niet in de steek laat.
Edit:
[..]
quote:Op donderdag 9 november 2023 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Knuppeltje hoenderhok
Mannen en heftig. Griep. Dood. Alles.
quote:Mannen stellen zich niet aan: griep bij vrouwen minder erg
https://www.rtlnieuws.nl/(...)j-vrouwen-minder-erg
Gefeliciteerd.quote:
Bijzonder wel.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Edit:
[..]
quote:
quote:
Ik blijf nog even hier wonen.quote:
quote:
Bedanktquote:
En al plek en tijd voor een hond?quote:Op donderdag 9 november 2023 15:00 schreef Sked het volgende:
BedanktNee, voor kopen moet ik me te veel committeren.
Dat is zeer zeker een optie.quote:Op donderdag 9 november 2023 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En al plek en tijd voor een hond?
Ik ben een stoere olifant.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik maar raar, want je bent een mak schaap.
Voor de GroenLinksers en Pro-Palestijnen die een handtekening willenquote:Klimaatactivist Greta Thunberg sluit zich aanstaande zondag aan bij de mars voor klimaat en rechtvaardigheid. Dat maakt de organisatie donderdagmiddag bekend. De Zweedse klimaatactivist zal voorop meelopen in het Jongerenblok.
Vanaf het verzamelpunt op de Dam loopt de mars vanaf 13.00 uur door het centrum en eindigt op het Museumplein, waar Thunberg ook een speech zal geven.
Ajax speelt.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en een broodje.
Noedels.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Speklap.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Ajax speelt.
Dus XL shoarma pizza met knoflook saus, sla, sambal.
Gore papzak.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Ajax speelt.
Ik ga zo een pizza bestellenquote:Op donderdag 9 november 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Speklap.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga zo een pizza bestellen
@:GGMM
Smerig varken.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ziet dat gordelroos eruit als eczeem?quote:
Ja, het ziet er heel smerig uit. Tevens is het toch niet voor een 2e keer teruggekomen kan ik gelukkig melden. Ik had uitslag op mijn lichaam, maar dat is weg en heeft zich niet verder ontwikkeld als een terugkerende gordelroos, gelukkig maar. Toch deed het mokerveel pijn. Het zal een combi van de griep/COVID zijn waar mijn lichaam op reageerde denk ikquote:Op donderdag 9 november 2023 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ziet dat gordelroos eruit als eczeem?
Gelachenquote:I love how he stares for a moment, thinking of a way to say it politely.. But there's no way but the harsh truth.
Sterkte.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:44 schreef Coco het volgende:
Het begint hier ineens mokerhard te regenen.
quote:Op donderdag 9 november 2023 17:12 schreef Coco het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had een goede counter.quote:Op donderdag 9 november 2023 18:31 schreef onlogisch het volgende:
Zo dan. Forum moderator @:Coco wordt schaakmat gezet door forumgebruiker @:Zipportal in het UEL/ECL topic
Hallootjesquote:
Walgelijke vetzakquote:Op donderdag 9 november 2023 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
USAgenotquote:Op vrijdag 10 november 2023 07:55 schreef onlogisch het volgende:
https://www.instagram.com(...)hid=Y2NkYjk0MDhjYg==
usa usa usa!!!!!
@:scrummie
Ik ben helemaal ontroerd van trots!quote:Op vrijdag 10 november 2023 07:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb deze Quordle in 8/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜⬜🟩🟨⬜ ⬜🟨🟩🟨⬜
⬜🟩🟩⬜🟨 ⬜🟩🟩🟩⬜
⬜🟩🟩🟩🟩 ⬜🟩🟩⬜🟩
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜🟨⬜⬜⬜
🟨⬜⬜⬜⬜ 🟩🟨⬜⬜⬜
⬜🟩🟩⬜🟩 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟩⬜⬜⬜ ⬜🟩⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟨🟩 ⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜🟨⬜ ⬜⬜⬜⬜🟨
⬜🟩⬜⬜⬜ 🟨🟩⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜⬜🟨⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬜⬜🟨⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordlewordle.com(...)sZ3JlbnMsdHJvdXc6bmw
Ik ben heel gelukkig hiermee @:Speedfight
Niet liegen. Beter dan Becks?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
FYI;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet geklikt![]()
Eens maat. Laat ik eens gek doen en klikkenquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maar wat niet is kan nog komen.
Arm kind. Verveel je je zo?quote:
sluipschuttergodquote:
Niet nodig, de weg naar je moeder is makkelijk te vinden.quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe staat het met je plattegrond?
quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet nodig, de weg naar je moeder is makkelijk te vinden.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet nodig, de weg naar je moeder is makkelijk te vinden.
Matige counter.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Floperator @:Coco komt zijn belofte niet na. Goh.
KBRquote:Op vrijdag 10 november 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Gezellig, het was nogal groots opgezet. Paar duizend man. Was ook de tak van de bank in plaats van de afdeling, altijd wel goede feestjes.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
@:caland Hoe was je bedrijfsfeest? Leuker dan in de hoofdstad?
Een heerlijke echte pizza besteld bij de Italiaan. Met salade.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Twijfel nog tussen Uber Eats, boodschappen op Flink bestellen of naar de supermarkt gaan (maar het is kutweer).quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je komt ietwat als een lui persoon over.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Twijfel nog tussen Uber Eats, boodschappen op Flink bestellen of naar de supermarkt gaan (maar het is kutweer).
Ik hoop dat je een weloverwogen keuze maakt.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Twijfel nog tussen Uber Eats, boodschappen op Flink bestellen of naar de supermarkt gaan (maar het is kutweer).
Het is vrijdag na een extreem drukke werkweek (doe nu het werk van 3 man door verzuim). Ik ga vanavond dan ook lekker gamen en vroeg naar bed. Demoniseer mij niet.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Je komt ietwat als een lui persoon over.
Thanks maatquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een weloverwogen keuze maakt.
Zeer verstandig besluit.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Thanks maat
Ik ga mijzelf denk ik trakteren met Uber Eats.Boodschappen doe ik morgen wel.
Welke game?quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het is vrijdag na een extreem drukke werkweek (doe nu het werk van 3 man door verzuim). Ik ga vanavond dan ook lekker gamen en vroeg naar bed. Demoniseer mij niet.
Morgen sta ik weer in de boksring
Zeker wetenquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe is het met het verkeer in deze gameBeetje te organiseren?
KBR maatquote:Op vrijdag 10 november 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:34 schreef heywoodu het volgende:
Het is spannend op het gisteren begonnen WK onder-17.
[ afbeelding ]
Polen speelt het toernooi overigens met 14 veldspelers en 3 keepers, de rest is uit de selectie gezet wegens het drinken van alcohol na een oefenwedstrijd tegen de VS een paar dagen geleden.
P(r)ole(te)nquote:Op zaterdag 11 november 2023 12:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
ONGECONTROLEERDE CELDELING GENOT JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
@:onlogisch
Het is Hem voor jou.quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Doe je hem de groeten namens ons?
Weer een keer je signature dish! Wat is de gelegenheid, komt er een dame bij je eten?quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Neuh, gewoon zin inquote:Op zaterdag 11 november 2023 17:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Weer een keer je signature dish! Wat is de gelegenheid, komt er een dame bij je eten?
Tomatensoep met zelfgebakken brood.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is ronduit misselijkmakend te noemen met hoeveel trots je vertelt dat je er een plakje kaas overheen flikkert.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat klinkt lekker.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Preischotel gegeten bij mijn ouders.
Stukje genot
Hier mag je altijd juichenquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh ik juich hier verkeerd
Gun je die zieke man niet wat vrolijke melodieën?quote:
Oh, vandaar.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gun je die zieke man niet wat vrolijke melodieën?
Spreek je toevallig deze zondag ook iedereen boven de vijftig weer aan met gappie?quote:
Goedemorgen maat!quote:Op zondag 12 november 2023 11:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goedemorgen op deze prachtige zondag!
GodGod @KingRolandquote:Ghanees die stierf na hartaanval liet defibrillator verwijderen: ‘Als er iets gebeurt, is het mijn schuld’
Raphael Dwamena, de Ghanese voetballer van 28 jaar die overleed nadat hij een hartstilstand kreeg tijdens een voetbalwedstrijd in Albanië, speelde niét meer met een defibrillator. De aanvaller besliste zelf om het apparaat in 2022 te laten verwijderen, uit wantrouwen. ,,Als ik sterf, dan is het de wil van God”, zei hij vorig jaar nog.
Ben alweer wegquote:
avgquote:Op zondag 12 november 2023 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe snert.
RVGquote:Op zondag 12 november 2023 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe snert.
Veel sterktequote:Op zondag 12 november 2023 20:34 schreef KingRoland het volgende:
Ik zat er met zowel ajax als manchester city compleet naast met mijn voorspelling. Dit is niet mijn beste week, want normaal heb ik mijn voorspellingen wel goed. Ik zou eigenlijk wel kunnen zeggen dat dit wel mijn slechtste week is van dit jaar.
Ga wat eerder naar bed om dit te verwerken. Welterusten vrienden en vijanden.
Slaap lekker.quote:Op zondag 12 november 2023 20:34 schreef KingRoland het volgende:
Ik zat er met zowel ajax als manchester city compleet naast met mijn voorspelling. Dit is niet mijn beste week, want normaal heb ik mijn voorspellingen wel goed. Ik zou eigenlijk wel kunnen zeggen dat dit wel mijn slechtste week is van dit jaar.
Hoeveel centjes had je op die potjes staan?quote:Op zondag 12 november 2023 20:34 schreef KingRoland het volgende:
Wat vond je van Ajax?quote:Op maandag 13 november 2023 11:55 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vanmiddag rondje Brabant. FF scannen om te wennen. Eerst Verbeten instituut Tilburg, vervolgens Jeroen Bosch ziekenhuis Den Bosch. Blij als ik vanavond de Toren in het Gelderse Bommel weer zie stralen uit m'n raam. Houdoe wor.
Je kan ook gewoon gaan werkenquote:Op maandag 13 november 2023 11:55 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vanmiddag rondje Brabant. FF scannen om te wennen. Eerst Verbeten instituut Tilburg, vervolgens Jeroen Bosch ziekenhuis Den Bosch. Blij als ik vanavond de Toren in het Gelderse Bommel weer zie stralen uit m'n raam. Houdoe wor.
Ik ben trots op je.quote:Op maandag 13 november 2023 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet echt. Ik ga morgen wel weer werken!! (vanuit huis)
Klopt. Maar niet al te slim soms.quote:Op maandag 13 november 2023 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een lieve jongen @:Tjacka
Prachtige wielerronde is dat. Heerlijk najaarsklassieker. Wanneer de St. Maartenskerk weer opdoemt aan de horizon is het nog even buitenblad pakken en dan ben je zo thuis.quote:Op maandag 13 november 2023 11:55 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
.quote:Derzik H wordt als hoofdverdachte gezien van de dodelijke steekpartij tijdens het Solid Grooves Festival. De 21-jarige Jimmy Schepers overleed hierbij aan zijn verwondingen en twee vrienden van hem raakten ernstig gewond.
De politie zocht lange tijd tevergeefs naar het steekwapen, maar nu blijkt dat Derzik H. het mes tijdens zijn aanhouding in zijn onderbroek had verstopt en wist mee te nemen de politiecel in. Dit terwijl agenten hem zowel op het festivalterrein als op het hoofdbureau aan de Elandsgracht fouilleerden.
De recherche ontdekte dit pas vier weken na zijn aanhouding, toen er een gesprek tussen hem en zijn moeder werd afgeluisterd. Hierin zou hij hebben gezegd dat hij 'een niffi' (mes, red) bij zijn ballen had verstopt.
Toen hij op het festivalterrein werd gefouilleerd werd het wapen niet gevonden. Eenmaal op het bureau werd H. naar eigen zeggen opnieuw gefouilleerd. Daarna moest hij door een beveiligingspoortje. Toen dat begon te piepen zou een politieman hem hebben gevraagd of hij geopereerd was en daarom ijzer in zijn been had. Daarop zou Derzik H. bevestigend hebben geantwoord, waarop de politieman met een handscanner zijn benen controleerde. Het mes werd daarbij niet gevonden.
Eenmaal in zijn cel wist H. niet wat hij met het mes aan moest en zou een matras hebben opgesneden om het in te verstoppen. Twee dagen later deed hij het wapen in een bakje etensresten om het later weg te gooien in een vuilnisbak
Hoe is het, Tong?quote:Op maandag 13 november 2023 11:55 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Dat is wel jammer. Er is nog zoveel blad aan de bomen.quote:Op maandag 13 november 2023 15:21 schreef 3rr0r het volgende:
Windkracht 7. Daar gaan de laatste bladeren.
kip, aardappelpuree, slaquote:Op maandag 13 november 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ook!quote:Op maandag 13 november 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoeveel gegeten? Vertel ons meer.quote:Op maandag 13 november 2023 18:06 schreef RamboDirk het volgende:
De oliebollen handel is sowieso de bom.
En de pepernoten handel?quote:Op maandag 13 november 2023 18:06 schreef RamboDirk het volgende:
Oliebom.quote:Op maandag 13 november 2023 18:06 schreef RamboDirk het volgende:
De 1e 2 oliebollen van dit oliebollen seizoen zijn onderweg naar de endeldarm.quote:Op maandag 13 november 2023 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel gegeten? Vertel ons meer.
Ik ben tegen racisme.quote:
Zondagochtend. 7u. Ben erbij!quote:
Pepernooit.quote:
Speklap.quote:Op maandag 13 november 2023 18:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De 1e 2 oliebollen van dit oliebollen seizoen zijn onderweg naar de endeldarm.
Kan niet zo laag zijn.quote:Op maandag 13 november 2023 18:29 schreef Coco het volgende:
Hardcore Never Dies(2023)7.4crime1151h 55minn/aJim TaihuttuAmira Duynhouwer, Victor D. PontenJoes Brauers, Jim Deddes, Jordy DijkshoornMichael dreams of future as a pianist but his music education didn't go well. His brother Danny introduces him to Rotterdam gabber music . Danny's drug business reaches international proportions and the brothers must fight for their lives7.5@:Caland @:maxi-mus @:Scrummie @:onlogisch @:Sked @:KingRoland @:DombohetOlifantje1 @:Oriente @:Wereldgozer @:yvonne @:PietjePuk2000
Check review.
Ik vond de Oost niet zo.quote:Op maandag 13 november 2023 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan niet zo laag zijn.
Jim TaihuttuGod.![]()
Binnenkort even biosje pakken.
Wolf.quote:
Ketelhuis.quote:Op maandag 13 november 2023 18:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ooit in de bios gezien bij Westerpark.
amsterdamgodquote:Op maandag 13 november 2023 18:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ooit in de bios gezien bij Westerpark.
🧐quote:Op maandag 13 november 2023 18:25 schreef KingRoland het volgende:
Ohja mijn review over de crompouce.
Crompouce (House of crompouce)
7.2/10
check deze review: @:rambodirk @:coco @:oriente @:sked @:ggmm @:onlogisch @:wereldgozer @:nober @:de_boswachter @:fetx @:gurneyisbestoke @:dombohetolifantje1 @:caland
Lekker potje olvarit vleermuisquote:
Somsquote:
Erg moe. Kom er net in.quote:
Bestaat er echt een House of Crompoucequote:Op maandag 13 november 2023 18:25 schreef KingRoland het volgende:
Ohja mijn review over de crompouce.
Crompouce (House of crompouce)
7.2/10
check deze review: @:rambodirk @:coco @:oriente @:sked @:ggmm @:onlogisch @:wereldgozer @:nober @:de_boswachter @:fetx @:gurneyisbestoke @:dombohetolifantje1 @:caland
Een beest wat op de zuidas werkt fietst zo even naar House of Crompoucequote:Op maandag 13 november 2023 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bestaat er echt een House of CrompouceTreurnis galore.
Ach ik heb er nog een paar hersencellen over. Bij jou zijn ze allemaal kapot gegaan door je grote vriend Alcohol.quote:
Stond zaterdag een stuk van in het AD, leek mij ook wel boeiend. Maar woensdagavond eerst genieten van The killers of the flower moon.quote:Op maandag 13 november 2023 18:29 schreef Coco het volgende:
Hardcore Never Dies(2023)7.4crime1151h 55minn/aJim TaihuttuAmira Duynhouwer, Victor D. PontenJoes Brauers, Jim Deddes, Jordy DijkshoornMichael dreams of future as a pianist but his music education didn't go well. His brother Danny introduces him to Rotterdam gabber music . Danny's drug business reaches international proportions and the brothers must fight for their lives7.5@:Caland @:maxi-mus @:Scrummie @:onlogisch @:Sked @:KingRoland @:DombohetOlifantje1 @:Oriente @:Wereldgozer @:yvonne @:PietjePuk2000
Check review.
Die staat als volgende hier op het programma.quote:Op maandag 13 november 2023 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stond zaterdag een stuk van in het AD, leek mij ook wel boeiend. Maar woensdagavond eerst genieten van The killers of the flower moon.
Wat laat, maar ik ook!quote:Op maandag 13 november 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kut Amsterdamquote:Op maandag 13 november 2023 19:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een beest wat op de zuidas werkt fietst zo even naar House of CrompouceJelly much?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lekkere dibbes is het toch hè !Yea, she's on crack.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lekkere dibbes is het toch hè !![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker brother hoe is de leef?
Sterkte strijder.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:21 schreef tong80 het volgende:
[..]Gisteren paar scans gehad. En hartkastje ingeleverd. Wachten op resultaten over hart en prostaat. Daarna met bestralen beginnen. Net bij huisarts geweest, spuit in schouder wegens slijmvliesontsteking. Ook doorverwezen naar bloedprikken wegens waarschijnlijke blaasontsteking. Veel en vroeg in bed liggen. Verder gaat het prima. Ha ha ha.
Sterkte pik.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:21 schreef tong80 het volgende:
[..]Gisteren paar scans gehad. En hartkastje ingeleverd. Wachten op resultaten over hart en prostaat. Daarna met bestralen beginnen. Net bij huisarts geweest, spuit in schouder wegens slijmvliesontsteking. Ook doorverwezen naar bloedprikken wegens waarschijnlijke blaasontsteking. Veel en vroeg in bed liggen. Verder gaat het prima. Ha ha ha.
Als ik dit zo hoor kan je net zo goed weer gewoon beginnen met zuipen, maak je het nog leuk voor jezelfquote:Op dinsdag 14 november 2023 11:21 schreef tong80 het volgende:
Sterkte, makker.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:21 schreef tong80 het volgende:
Sterkte ouwe.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:21 schreef tong80 het volgende:
Sterkte en een dikke knuffel. Hou je haaks.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:21 schreef tong80 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Waarom zien we Mona toetje nergens eigenlijk? Of ligt dat aan mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lekkere dibbes is het toch hè !
Hou je taai brotherquote:Op dinsdag 14 november 2023 11:21 schreef tong80 het volgende:
Zou jij Mona raken?quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom zien we Mona toetje nergens eigenlijk? Of ligt dat aan mij.
Blijkbaar heeft een geil mannetje haar wel gedekt, meerdere keren zelfs.quote:Op dinsdag 14 november 2023 13:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Mona Keijzer; vijf kinderen, nul sexappeal.
Volendam dus geilneef, de kans dat het geen familie was kunnen we wel uitsluiten.quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft een geil mannetje haar wel gedekt, meerdere keren zelfs.
Akkoord.quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volendam dus geilneef, de kans dat het geen familie was kunnen we wel uitsluiten.
quote:Inbreeding is the mating of organisms closely related by ancestry. It goes against the biological aim of mating, which is the shuffling of DNA. Common problems with inbred cultures are all sorts of health problems, low intelligence, mental illnesses and behavioral problems. Inbred cultures most often exist in highly religious cultures or geographically isolated areas.
Sorry, daar heb ik geen tijd voor.quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:52 schreef onlogisch het volgende:
@:Bezsen
@:Scrummie
@:Littlerabbit
5 oud members van raid number two gaan dat nieuwe wow classic + spelen.
Het wordt alliance, server is al gekozen.
Zit om mee te doen?
Het is maar tot lvl 25 héquote:Op dinsdag 14 november 2023 14:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, daar heb ik geen tijd voor.
@Scrummie heeft tegenwoordig wél seks.quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:52 schreef onlogisch het volgende:
Zit om mee te doen?
Misschien is het kleine konijn samen met Nelis van een brug gesprongenquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:scrummie heeft tegenwoordig wél seks.
@:littlerabbit is al een tijd verdwenen na toch wel erg veel depressieve 'grapjes'
En Bezsen
Ik denk niet dat Niels van een brug is gesprongen, maar ik maak mij wel zorgen over zijn plotselinge vertrekquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien is het kleine konijn samen met Nelis van een brug gesprongen
Het kleine konijn is heel druk vernam ik laatst.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien is het kleine konijn samen met Nelis van een brug gesprongen
Zit?quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:52 schreef onlogisch het volgende:
Zit om mee te doen?
Dit ja.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Niels van een brug is gesprongen, maar ik maak mij wel zorgen over zijn plotselinge vertrek
Laten we hopen dat hij naar Thailand is verhuisd ofzo.
Er is een ernstig gebrek aan users die aanwezig zijn zonder vervelend aanwezig te zijn ja.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik zeg het maar gewoon, ik mis Nelis
Ja, hopelijk is hij snel weer terug.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik zeg het maar gewoon, ik mis Nelis
Hachee, weekend leftover.quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een pizza besteldquote:Op dinsdag 14 november 2023 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |