Stel er zijn 10 users in een topic Er zitten 301 Posts in een topic Als er 1 user constant over de schreef gaat En dus 9 users een TR zetten bij die Posts Zou je theoretisch gezien makkelijk aan 180 TR’s kunnen komen En wie zou je precies pesten met een TR ? Want degene waarvoor je een TR zet ziet het niet Enkel een modquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:51 schreef devzero het volgende: [..] We zullen het nooit weten. In theorie heb je wel gelijk, maar als er (bijvoorbeeld) 500 TRs gezet worden bij een topic, dan is dat meer pesten dan nuttig gebruik maken van de TR functie.
In dat geval zou het gaan zoals het hoort. Maar als er 2 mensen continue tegen elkaar zitten te posten en 1 daarvan zet continue TRs. Dan is de kans dat een mod er genoeg van heeft en de andere een ban geeft, redelijk aanwezig. Dat hoort niet, maar ik heb het diverse malen zien gebeuren in DTS.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stel er zijn 10 users in een topic Er zitten 301 Posts in een topic Als er 1 user constant over de schreef gaat En dus 9 users een TR zetten bij die Posts Zou je theoretisch gezien makkelijk aan 180 TR’s kunnen komen En wie zou je precies pesten met een TR ? Want degene waarvoor je een TR zet ziet het niet Enkel een mod
BROMfietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Wie kreeg er dan de ban? Degene die over de schreef gaat ?quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:22 schreef devzero het volgende:
[..]
In dat geval zou het gaan zoals het hoort. Maar als er 2 mensen continue tegen elkaar zitten te posten en 1 daarvan zet continue TRs. Dan is de kans dat een mod er genoeg van heeft en de andere een ban geeft, redelijk aanwezig. Dat hoort niet, maar ik heb het diverse malen zien gebeuren in DTS.
Zover ik weet hebben mario en mistig geen ban gekregen, maar er ging ook niemand over de scheef en daarom verbaasde ik me er over dat er zoveel TRs waren gezet dat het topic dicht ging. Zover ik weet heeft @m1st1g geen TRs gezet.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie kreeg er dan de ban? Degene die over de schreef gaat ?
Want een ban krijgen voor irritant zijn is ook knap
spreekt me ook meer aan op zich welquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:20 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Daar wil ik wandelen en kamperen volgend jaar. Nu nog een goede datum prikken.
Klopt. Volgens mij hebben zowel mario als ik de regels ook niet overtreden. Het ging hard tegen elkaar maar zonder schelden of andere onplezierigheden.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Zover ik weet hebben mario en mistig geen ban gekregen, maar er ging ook niemand over de scheef en daarom verbaasde ik me er over dat er zoveel TRs waren gezet dat het topic dicht ging. Zover ik weet heeft @:m1st1g geen TRs gezet.
quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 1 TR gezet, nadat ik iets vroeg om de sfeer te verbeteren
Goed plan.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:20 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Daar wil ik wandelen en kamperen volgend jaar. Nu nog een goede datum prikken.
Nee hoor. Er wordt objectief gekeken naar de posts.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:22 schreef devzero het volgende:
[..]
In dat geval zou het gaan zoals het hoort. Maar als er 2 mensen continue tegen elkaar zitten te posten en 1 daarvan zet continue TRs. Dan is de kans dat een mod er genoeg van heeft en de andere een ban geeft, redelijk aanwezig. Dat hoort niet, maar ik heb het diverse malen zien gebeuren in DTS.
Ik krijg soms het idee dat sommigen de TR knop net iets te vaak gebruiken. Maar dat is allemaal anekdotisch en als je objectief naar al die dingen kijken, dan geloof ik je en neem ik mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:39 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee hoor. Er wordt objectief gekeken naar de posts.
Geen voorkeursbehandeling.
quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het wel fijn dat een mod bij elke post mijn persoonlijk commentaar te lezen krijgtAls hij/zij/hun dat teveel vinden tja dan moeten ze maar het topic bij lezen
quote:
Ja. Misschien iets minder suiker, maar ik noem dat gewoon pure chocoladequote:Op dinsdag 7 november 2023 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat gewoon puur met almandelen?
Met of zonder de beruchte kotssmaak van bedorven melk?quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Misschien iets minder suiker, maar ik noem dat gewoon pure chocolade
quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met of zonder de beruchte kotssmaak van bedorven melk?
Amerikaanse chocolade smaakt anders, dat komt door het gebruik van melk dat net aan de datum was. Die smaak hebben ze erin gehouden.quote:
Dat is volgende week pas: international rottenmilkchocolate dayquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met of zonder de beruchte kotssmaak van bedorven melk?
Klopt ook deels.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg soms het idee dat sommigen de TR knop net iets te vaak gebruiken. Maar dat is allemaal anekdotisch en als je objectief naar al die dingen kijken, dan geloof ik je en neem ik mijn woorden terug.
Ik weet niet of ik ooit amerikaanse chocolade op heb, maar ik geloof je op je woordquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Amerikaanse chocolade smaakt anders, dat komt door het gebruik van melk dat net aan de datum was. Die smaak hebben ze erin gehouden.
quote:Why does American chocolate taste funny?
Why Does American Chocolate Taste Bad? - Whitakers Chocolates ...
The perception that American chocolate tastes “like sick” can be attributed to the presence of butyric acid in some American chocolate recipes. Butyric acid is a compound found in milk products and is also present in rancid butter and vomit, which is why it might evoke a “sick” taste association.
Ik zal er volgende keer in de winkel eens op de verpakking kijken. Ik herken het wel een beetje van de goedkope chocolade die kinderen met halloween krijgenquote:
Je hebt het prima opgelost en konden sommigen ff afkickenquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:50 schreef SwJ het volgende:
[..]
Klopt ook deels.
Maar ik heb liever dat de tr knop te vaak wordt gebruikt (en dat ik zelf bepaal a.d.h.v. de policy/huisregels wat er mee gedaan moet worden), dan dat de tr-knop te weinig wordt gebruikt (en er achteraf gezeurd wordt).
Niet iedere tr leidt tot een consequentie. Maar veel tr's in één topic zijn wel een teken dat er iets speelt.
Maar wie dan devquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg soms het idee dat sommigen de TR knop net iets te vaak gebruiken. Maar dat is allemaal anekdotisch en als je objectief naar al die dingen kijken, dan geloof ik je en neem ik mijn woorden terug.
Lust ik niequote:Op dinsdag 7 november 2023 17:09 schreef maily het volgende:
[..]
Tastes like sick
Dat heb ik met Heks'nkaas
Jaquote:Op dinsdag 7 november 2023 18:28 schreef Lovely het volgende:
Roomkaas en kruidenboter lusten jullie dat wel?
Ik eet eigenlijk zelf liever roomkaas, dan kruidenboter..quote:
Bedoel je dan een paturain achtige roomkaas ?quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk zelf liever roomkaas, dan kruidenboter..
Zal jou eens kruidenquote:Op dinsdag 7 november 2023 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bedoel je dan een paturain achtige roomkaas ?
Ik vind een st moret lekkerder
En kruidenboter maak ik liever zelf
Ja of AH eigenmerkquote:Op dinsdag 7 november 2023 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bedoel je dan een paturain achtige roomkaas ?
Ik vind een st moret lekkerder
En kruidenboter maak ik liever zelf
Lekker met een stokbroodjequote:Op dinsdag 7 november 2023 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens kruiden
Maar kruidenbotergenot
Ik maak wel eens wraps met zalm en boursin en rucolaquote:Op dinsdag 7 november 2023 18:37 schreef Lovely het volgende:
Bedoel dan wel kruidenroomkaas, maar goed kan je idd ook wel zelf maken
Oh geefquote:Op dinsdag 7 november 2023 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker met een stokbroodje![]()
![]()
Mensen die dat niet waarderen
Of een broodje met briequote:
Dat is wel lekkerquote:Op dinsdag 7 november 2023 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik maak wel eens wraps met zalm en boursin en rucola
Skip de walnoten.quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of een broodje met brie
En honing
En walnoten
quote:
met rucola eroverheenquote:Op dinsdag 7 november 2023 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of een broodje met brie
En honing
En walnoten
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 7 november 2023 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik maak wel eens wraps met zalm en boursin en rucola
Voor mij: skip de honingquote:
Jij bent een lastige eterquote:Op dinsdag 7 november 2023 18:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Voor mij: skip de honing![]()
![]()
(ow, en het brood natuurlijk)
Ow.quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent een lastige eter
Maar wel lief
Je bedoelt dan Koolhydraatarm (eigenlijk 'koolhydraatverlaagd') brood?quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:56 schreef Enfoire het volgende:
kan toch ook met dat speciale brood of eet je dat niet @:sally?
ja dat spul jaquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Je bedoelt dan Koolhydraatarm (eigenlijk 'koolhydraatverlaagd') brood?
Nee, dat eet ik ook niet. Bevat alsnog te veel KH (voor mijn manier van eten).
nou, nee dusquote:
Ik welquote:
Er ligt een crompouce in de koelkastquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gezond bezig
Ik heb thee en koekjes
Nee! Jij doet aan crompoucen?quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er ligt een crompouce in de koelkast
Reddeloos verlorenquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
En wanneer ga je die eten, Albert heijn moet ze ook hebben, vrijdag ff kijkenquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nietquote:
https://www.thebestsocial(...)krom-van-het-lachen/quote:
Straksquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wanneer ga je die eten, Albert heijn moet ze ook hebben, vrijdag ff kijken
Kon het plaatje niet gekopieerd krijgen...quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zag het ook in de linkjes staanquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Kon het plaatje niet gekopieerd krijgen...
Dus heb nu alleen linkje(s)
Ik hoop het ookquote:
Kromme poes?quote:
ik heb emquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wanneer ga je die eten, Albert heijn moet ze ook hebben, vrijdag ff kijken
Je moet alles eens geprobeerd hebben....quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop het ook
Veel te duur voor een beetje pudding en een croissantje
Jazeker, maar niet alle merken.quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:28 schreef Lovely het volgende:
Nou, er zijn dingen die ik niet ga proberenquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je moet alles eens geprobeerd hebben....
Nee ?quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, er zijn dingen die ik niet ga proberen
Ik zal straks een beoordeling gevenquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je moet alles eens geprobeerd hebben....
Ben benieuwd....quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zal straks een beoordeling geven
Jij gaat er een proberen?quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zal straks een beoordeling geven
quote:
Neequote:Op dinsdag 7 november 2023 19:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar wassie niet van, toch..?![]()
![]()
@:TheStigsDutchCousin
.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar wassie niet van, toch..?![]()
![]()
@:TheStigsDutchCousin
quote:
Gewoon bij het stoepjequote:Op dinsdag 7 november 2023 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Moet eerlijk zeggen
Hier bij het stoepje kun je altijd al een croissantje met banketbakkersroom halen
Met of zonder chocola als topping
quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:49 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon bij het stoepje![]()
En daar heeft niemand het over ....
Ik kom nooit meer op de markt ....quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik ga bijna elke dinsdag brood halen bij het stoepje
Ze hebben ook nog eens de lekkerste roomboter koeken
Een gewoon puddingbroodje is ook lekker. Dat zie je volgens mij tegenwoordig ook weinig meer. Ik vond het vroeger heerlijk.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Moet eerlijk zeggen
Hier bij het stoepje kun je altijd al een croissantje met banketbakkersroom halen
Met of zonder chocola als topping
Die hebben ze ookquote:Op dinsdag 7 november 2023 20:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Een gewoon puddingbroodje is ook lekker. Dat zie je volgens mij tegenwoordig ook weinig meer. Ik vond het vroeger heerlijk.
Jaaa hadden wij vroeger thuis ook altijd op zaterdag.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben ze ook
Bij het stoepje
Was inderdaad echt een verwennerij op zaterdag naar de bakker een pudding broodje halen
Podcast van Red Bull: Podcast host dame, GP (Gianpiero Lambiase - Max' race engineer - dus die de op de boordradio met hem spreekt tijdens de race) en Max zelfquote:
Ging mijn vader vroeger halen in Essen ...quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Een gewoon puddingbroodje is ook lekker. Dat zie je volgens mij tegenwoordig ook weinig meer. Ik vond het vroeger heerlijk.
Was al wat stukjes op tiktok en insta tegengekomenquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Podcast van Red Bull: Podcast host dame, GP (Gianpiero Lambiase - Max' race engineer - dus die de op de boordradio met hem spreekt tijdens de race) en Max zelf![]()
@:greysbones : was leuk luisteren/kijken, thnx! (zag dat hij in het F1 topic voorbij kwam vandaag!)
Sexy dag?quote:
Deceptie weerquote:
Ja dat welquote:
quote:Op woensdag 8 november 2023 08:06 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Sexy to me...!
Laatste dag van training, en certificaat ontvangen
Elke dag het 'practicum' alleen al doen is 'm halen, dus... dat gaat vandaag ook wel lukken!![]()
Goed bezig jijquote:Op woensdag 8 november 2023 08:06 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Sexy to me...!
Elke dag het 'practicum' alleen al doen is 'm halen, dus... dat gaat vandaag ook wel lukken!![]()
quote:
Deze vrouwquote:Op woensdag 8 november 2023 08:06 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Sexy to me...!
Zo over de kant gezwaaid!quote:Op woensdag 8 november 2023 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met je goede ‘Been’ uit bed gestapt ?
quote:Op woensdag 8 november 2023 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met mijn 3e beenquote:Op woensdag 8 november 2023 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
*verslikquote:Op woensdag 8 november 2023 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 november 2023 12:16 schreef 2xHenk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet gehad dus ik kan er nog niet over oordelenquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 7 november 2023 18:28 schreef Lovely het volgende:
Lekkerquote:
Lekker hoor, ik heb ook wel eens van die ( weet de naam niet) van die stokjes, lijken op soepstengels maar dan kleinquote:
oh ik weet wat je bedoeld.quote:Op woensdag 8 november 2023 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik heb ook wel eens van die ( weet de naam niet) van die stokjes, lijken op soepstengels maar dan klein
Dat is ook lekker om die daar in te stippen en dan eten
En en en ??quote:Op woensdag 8 november 2023 12:33 schreef Sally het volgende:
(Laatste...) Cursusdag zit er al meer dan de helft op!! In die zin, niet per se de tijd, maar wel wat iedereen moest doen aan praktische vaardigheden
Echt leuke en toffe groep, heel open naar elkaar. (Daar is het onderwerp namelijk naar![]()
)
Kom maar kijkenquote:
quote:
Op de een of andere manier krijg ik dan toch wel een heeeeeel vreemd beeld in mijn hoofdquote:
Zal jou eens vreemd!quote:Op woensdag 8 november 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op de een of andere manier krijg ik dan toch wel een heeeeeel vreemd beeld in mijn hoofd
Was gaan liggen toen ik thuis kwam, en.... in slaap gevallen...quote:
quote:Op woensdag 8 november 2023 20:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Was gaan liggen toen ik thuis kwam, en.... in slaap gevallen...!!
Vermoeiend
Maar... jaahh! Gehaald![]()
Thnx
Jaaaaaaquote:Op woensdag 8 november 2023 20:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Vermoeiend
Thnx
Trots op jouquote:Op woensdag 8 november 2023 20:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Vermoeiend
Thnx
TYquote:
Henkquote:
quote:Op donderdag 9 november 2023 08:06 schreef maily het volgende:
[..]
Henk
HANKYYquote:
Moeiiii - maar nu wel weer lekker aan het werk, gelukkig niet zó vroeg de deur voor uit - hahaha!quote:
Recht van verzet is je vriendquote:Op donderdag 9 november 2023 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Snotver, echt. Ben lichtelijk boos nu.
Vandaag en gisteren gebeld door hetzelfde nummer. Kende het niet en heb ook niet opgenomen. Spreken ze tot 2x toe wel een voicemail in. En mijn voicemail heeft al aan het begin de tekst: "Ben je een recruiter, hang dan nu op". Net zelf teruggebeld, gevraagd hoe de vork in de steel zat. Blijkt het een instelling te zijn die onder een andere naam is verder gegaan. Vriendelijk verzocht om mijn contactgegevens te verwijderen.
Zo, nu even afkoelen.
Dat vooral. Maar dit heb ik zelf opgelost. Wordt er gewoon niet goed van, vooral als ik me afvraag hoe ze aan mijn nummer komen soms.quote:
Even pak uit en naar buitenquote:Op donderdag 9 november 2023 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vandaag en gisteren gebeld door hetzelfde nummer. Kende het niet en heb ook niet opgenomen. Spreken ze tot 2x toe wel een voicemail in. En mijn voicemail heeft al aan het begin de tekst: "Ben je een recruiter, hang dan nu op". Net zelf teruggebeld, gevraagd hoe de vork in de steel zat. Blijkt het een instelling te zijn die onder een andere naam is verder gegaan. Vriendelijk verzocht om mijn contactgegevens te verwijderen. Want het waren dus recruiters.
Zo, nu even afkoelen.
Erg is dat he, baal daar ook zo van. En dan heb je dan dat bel mij niet register, dat helpt ook voor geen drolquote:Op donderdag 9 november 2023 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat vooral. Maar dit heb ik zelf opgelost. Wordt er gewoon niet goed van, vooral als ik me afvraag hoe ze aan mijn nummer komen soms.
Ja eigenlijk welquote:
Ze hadden mijn nummer van een CV. Dat 10 jaar oud isquote:Op donderdag 9 november 2023 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg is dat he, baal daar ook zo van. En dan heb je dan dat bel mij niet register, dat helpt ook voor geen drol
Als ze je nummer eenmaal hebben doen ze hem niet meer weg.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
[..]
Ze hadden mijn nummer van een CV. Dat 10 jaar oud is
Dat zijn ze wel verplicht, en ik weet wie het zijn nu. Dus flikken ze het nogmaals dan is het een rechtszaak.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze je nummer eenmaal hebben doen ze hem niet meer weg.
Ja, zou je dat echt doen?quote:Op donderdag 9 november 2023 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel verplicht, en ik weet wie het zijn nu. Dus flikken ze het nogmaals dan is het een rechtszaak.
Ik zou er wel mee dreigen.quote:
Dat is een ander verhaal, dat doe ik ook regelmatigquote:Op donderdag 9 november 2023 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou er wel mee dreigen.
Doe je het dan voor het geld wat je krijgt? Mij lijkt dat je wel erg veel moeite moet doen voor een kleine aanpassing.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou er wel mee dreigen.
Ook niet in spam, reclame? Wellicht is er een blokkade of sta je op een zwarte lijst, dat zou ziggo voor je na kunnen kijken.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal, dat doe ik ook regelmatig
Zit nu al maanden heel erg met Ziggo in de ellende
Steeds denken ze dat het goed geregeld en iedere keer weer dezelfde fout
Nu kan ik niet eens meer inloggen in mijn ziggo
Vanaf 6 uur vanmorgen bezig. Werd altijd automatisch ingelogd en in een keer hoppa kan niet
Mijn ww is niet goed en ik heb ze opgeschreven is al jaren en jaren dezelfde
En als ik dan op de knop ww vergeten klik moet ik binnen 15 minuten een mail krijgen.
Ik zit al uren en uren te wachten maar helaas krijg geen mail van ze
Nee, ik hoef er niks voor te hebben. Als ik vraag aan hen om mijn contactgegevens te verwijderen, hebben ze daar naar te luisteren. Doen ze dat niet, dan ga ik met de AVG zwaaien. En een gang naar de rechter laten vallen.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Doe je het dan voor het geld wat je krijgt? Mij lijkt dat je wel erg veel moeite moet doen voor een kleine aanpassing.
Eyyy - terug van weggeweestquote:
quote:Op donderdag 9 november 2023 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vandaag en gisteren gebeld door hetzelfde nummer. Kende het niet en heb ook niet opgenomen. Spreken ze tot 2x toe wel een voicemail in. En mijn voicemail heeft al aan het begin de tekst: "Ben je een recruiter, hang dan nu op". Net zelf teruggebeld, gevraagd hoe de vork in de steel zat. Blijkt het een instelling te zijn die onder een andere naam is verder gegaan. Vriendelijk verzocht om mijn contactgegevens te verwijderen. Want het waren dus recruiters.
Zo, nu even afkoelen.
quote:
Heb even niet die site met speciale FOK! smileys bij de hand...quote:
Nahwquote:Op donderdag 9 november 2023 15:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb even niet die site met speciale FOK! smileys bij de hand...
Maar je krijgt een knuff van me![]()
Nee helaas ook daar nietquote:Op donderdag 9 november 2023 14:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ook niet in spam, reclame? Wellicht is er een blokkade of sta je op een zwarte lijst, dat zou ziggo voor je na kunnen kijken.
quote:Op donderdag 9 november 2023 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal, dat doe ik ook regelmatig
Zit nu al maanden heel erg met Ziggo in de ellende
Steeds denken ze dat het goed geregeld en iedere keer weer dezelfde fout
Nu kan ik niet eens meer inloggen in mijn ziggo
Vanaf 6 uur vanmorgen bezig. Werd altijd automatisch ingelogd en in een keer hoppa kan niet
Mijn ww is niet goed en ik heb ze opgeschreven is al jaren en jaren dezelfde
En als ik dan op de knop ww vergeten klik moet ik binnen 15 minuten een mail krijgen.
Ik zit al uren en uren te wachten maar helaas krijg geen mail van ze
Ja is echt drama wordt er niet goed vanquote:
Pffttt....quote:Op donderdag 9 november 2023 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is echt drama wordt er niet goed van
Always sallyquote:
Dank je wat liefquote:
Ja gelukkig wel, maar zo niet dan nog geen ramp ik heb de code van de buren daar kan ik dan zo mee verder mochten ze weer eens afsluitenquote:Op donderdag 9 november 2023 15:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Pffttt....
Maar heb je dan nog wel tv/internet?
heuyyy...quote:Op donderdag 9 november 2023 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, maar zo niet dan nog geen ramp ik heb de code van de buren daar kan ik dan zo mee verder mochten ze weer eens afsluiten
Ja weet niet waar ze mee bezig zijn. Ik blijf betalen en betalen, nu zou ik tot jan niet meer hoeven te betalen en krijg ik alsnog een rekening van 82 euro Heb nog heel wat tegoed staanquote:
quote:Op donderdag 9 november 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja weet niet waar ze mee bezig zijn. Ik blijf betalen en betalen, nu zou ik tot jan niet meer hoeven te betalen en krijg ik alsnog een rekening van 82 euro Heb nog heel wat tegoed staan
Waar het minnetje voor staat heb ik nog te goed dus hoefde een paar keer niet te betalen, tot janquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Een woestboze stigquote:Op donderdag 9 november 2023 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, nu even afkoelen.
Je bedoelt denk ik deze sc GC / [KSC #16796] Hont is moe, Pheno nietquote:Op donderdag 9 november 2023 17:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
is dit gewoon nieuwe koffie-SC nu? vroeger zaten hier nog beetje ruige mensen
Kom dat maar uitvindenquote:Op donderdag 9 november 2023 17:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een woestboze stig
Is hij dan ook woest aantrekkelijk? #dtv
Ik heb iets minder haar.quote:
Toen je nog jong en wild wasquote:Op donderdag 9 november 2023 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb iets minder haar.
Ik bedoel: oude foto.
Idd. Nu ben ik alleen maar wildquote:
Heb me niet geschoren, ruig genoeg?quote:Op donderdag 9 november 2023 17:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
is dit gewoon nieuwe koffie-SC nu? vroeger zaten hier nog beetje ruige mensen
Rawrquote:Op donderdag 9 november 2023 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idd. Nu ben ik alleen maar wild
quote:Op donderdag 9 november 2023 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar het minnetje voor staat heb ik nog te goed dus hoefde een paar keer niet te betalen, tot jan
nu krijg ik weer een rekening ( heb d eautomatische incasso er af laten halen met al dat gedoe)Wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
U krijgt het niet op bank terug maar verrekenen het met u abo nou mooi niet dus en steeds bellen en steeds het zelfde verhaal tig keer vertellen en het helpt allemaal nietsquote:
quote:Op donderdag 9 november 2023 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
U krijgt het niet op bank terug maar verrekenen het met u abo nou mooi niet dus en steeds bellen en steeds het zelfde verhaal tig keer vertellen en het helpt allemaal niets
Ik sta hier, als iemand die wel prima Ziggo heeft, wel enorm van te kijkenquote:Op donderdag 9 november 2023 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
U krijgt het niet op bank terug maar verrekenen het met u abo nou mooi niet dus en steeds bellen en steeds het zelfde verhaal tig keer vertellen en het helpt allemaal niets
Ja, anders ik wel (ik heb dus ook Ziggy)quote:Op donderdag 9 november 2023 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik sta hier, als iemand die wel prima Ziggo heeft, wel enorm van te kijken
Ik heb het ook jaren zelfs al toen het nog upc was. Nooit deze ellende gehad, maar het is echt een gebed zonder end momenteelquote:Op donderdag 9 november 2023 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik sta hier, als iemand die wel prima Ziggo heeft, wel enorm van te kijken
Oehhhhquote:Op donderdag 9 november 2023 18:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom dat maar uitvinden
Waar ?quote:Op donderdag 9 november 2023 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb iets minder haar.
Ik bedoel: oude foto.
Tududududu inspecteren gadget...quote:Op donderdag 9 november 2023 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oehhhh
* greysbones zoekt haar Inspector gadget spullen op en stapt in de auto
Jaaaquote:Op donderdag 9 november 2023 21:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tududududu inspecteren gadget...![]()
In mijn hoofd nu
Ik zou willen dat ik go go gadget arms hadquote:Op donderdag 9 november 2023 21:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gogo gadget arm![]()
Dat denk ik nog steeds weleens als ik ergens niet bij kan
Zal jou eens!quote:
HANKYYquote:
Dat mag.quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
Mag ik er wat van vinden dat er protesten plaatsvinden op 9/10 november op stations
tegen Israel
negatiefquote:Op vrijdag 10 november 2023 09:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat mag.
Zonder erop in te gaan, is het positief of negatief?
Echt he, om gek van te worden.quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
negatief
kristalnacht
station
dat dus
Ik weet wel dat mensen die feest vieren om verbande baby's, om verkrachte pubers, om voor de ogen van hun kinderen vermoorde vaders die vervolgens achter een jeep geparadeerd worden, dat die mensen niet aan de goede kant van de geschiedenis staan en nu heel goed hun ware intenties ten toon stellen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:46 schreef greysbones het volgende:
ik heb over oorlogen liever geen mening
omdat er enkel slachtoffers zijn
aan beide kanten
maar protesteren in NL op een station tijdens de dag dat de kristalnacht wordt herdacht
daar vind ik wel wat van
Het 'voordeel' is nu dat je nu heel goed kan zien wie kleur bekentquote:Op vrijdag 10 november 2023 09:55 schreef greysbones het volgende:
uiteindelijk draait het allemaal om 1 ding
Macht
Moest gniffelen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:33 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Het 'voordeel' is nu dat je nu heel goed kan zien wie kleur bekent
Wat?quote:
Hoi!quote:
Lovquote:
Rustig, rustig. En daar?quote:
Ook rustig zit net weer op de bankquote:Op vrijdag 10 november 2023 14:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rustig, rustig. En daar?
Mag ik erbij?quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook rustig zit net weer op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |