SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
@DeZwabber !quote:Op donderdag 9 november 2023 16:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tis aan jou om er iets anders van te vinden![]()
Ik hecht grote waarden aan anonimiteit.
Ik vind het leuk om bioscoop, theater te bezoeken maar ook af en toe naar de kroeg te gaan.
Droevig ja.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:37 schreef kwiwi het volgende:
Er is hier een moslim koppel op het strand.. zij van top tot teen ingepakt zeulend met een klein kind, en hij in alleen zwembroek kijkend naar alle dames in string en nauwelijks bedekte borsten om hem heen![]()
Vind dat echt zielig voor die vrouw
Hen vind ik wel gepast.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
@:dezwabber !
Zwabber vind het ook leuk om naar debios te gaan. Hoe identificeer jij jezelf?
Hier duurt dat tegenwoordig uren, lang leve vloerverwarmingquote:Op donderdag 9 november 2023 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Het lekkerste moment is als de verwarming net is aangezet en je de boel warmer voelt worden.
Lang geleden maar weet dat nogquote:Op donderdag 9 november 2023 10:17 schreef Ama het volgende:
Dat onze held @:bondage voor ons in de regen ging BBQ-n.
Weglopen helpt niet?quote:Op donderdag 9 november 2023 16:41 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik ben er wel klaar mee. Meneer luisterde weer niet en dacht “F jou, ik wil niet naar huis”. Dus weer geduldig met riem en wel wachten totdat ie eens dacht “oke”. Dat duurde alleen 10minuten
Ging prima!quote:Op donderdag 9 november 2023 16:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Lang geleden maar weet dat nogGing uiteindelijk best goed
Heb je zo'n huis waarin het in de zomer ook gewoon 20 graden blijft?quote:Op donderdag 9 november 2023 16:41 schreef STING het volgende:
[..]
Hier duurt dat tegenwoordig uren, lang leve vloerverwarming
Heb je die 24/7 aan staan?quote:Op donderdag 9 november 2023 16:41 schreef STING het volgende:
[..]
Hier duurt dat tegenwoordig uren, lang leve vloerverwarming
Het duurt in de zomer langer voordat het binnen blijvend warm is, maar het koelt daarna ook weer minder snel af.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je zo'n huis waarin het in de zomer ook gewoon 20 graden blijft?
Mussen vallen dood van het dak en m'n zus zit met een vest en sloffen aan.
Ik kijk hopelijk zaterdag films met Zwab. Het is niet in een bioscoop, maar wel in het openbaar.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
@:dezwabber !
Zwabber vind het ook leuk om naar debios te gaan. Hoe identificeer jij jezelf?
Ik neem wel een kat.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:41 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik ben er wel klaar mee. Meneer luisterde weer niet en dacht “F jou, ik wil niet naar huis”. Dus weer geduldig met riem en wel wachten totdat ie eens dacht “oke”. Dat duurde alleen 10minuten
Wat dat betreft blij dat ik al een tijd geen katten meer heb, vroeger op alle kleding witte harenquote:Op donderdag 9 november 2023 16:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Katten kotsen ook op de vloer, en laten haren overal achter in je kleren.
ohh leukquote:Op donderdag 9 november 2023 16:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kijk hopelijk zaterdag films met Zwab. Het is niet in een bioscoop, maar wel in het openbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |