Stel er zijn 10 users in een topic Er zitten 301 Posts in een topic Als er 1 user constant over de schreef gaat En dus 9 users een TR zetten bij die Posts Zou je theoretisch gezien makkelijk aan 180 TR’s kunnen komen En wie zou je precies pesten met een TR ? Want degene waarvoor je een TR zet ziet het niet Enkel een modquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:51 schreef devzero het volgende: [..] We zullen het nooit weten. In theorie heb je wel gelijk, maar als er (bijvoorbeeld) 500 TRs gezet worden bij een topic, dan is dat meer pesten dan nuttig gebruik maken van de TR functie.
In dat geval zou het gaan zoals het hoort. Maar als er 2 mensen continue tegen elkaar zitten te posten en 1 daarvan zet continue TRs. Dan is de kans dat een mod er genoeg van heeft en de andere een ban geeft, redelijk aanwezig. Dat hoort niet, maar ik heb het diverse malen zien gebeuren in DTS.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stel er zijn 10 users in een topic Er zitten 301 Posts in een topic Als er 1 user constant over de schreef gaat En dus 9 users een TR zetten bij die Posts Zou je theoretisch gezien makkelijk aan 180 TR’s kunnen komen En wie zou je precies pesten met een TR ? Want degene waarvoor je een TR zet ziet het niet Enkel een mod
BROMfietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Wie kreeg er dan de ban? Degene die over de schreef gaat ?quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:22 schreef devzero het volgende:
[..]
In dat geval zou het gaan zoals het hoort. Maar als er 2 mensen continue tegen elkaar zitten te posten en 1 daarvan zet continue TRs. Dan is de kans dat een mod er genoeg van heeft en de andere een ban geeft, redelijk aanwezig. Dat hoort niet, maar ik heb het diverse malen zien gebeuren in DTS.
Zover ik weet hebben mario en mistig geen ban gekregen, maar er ging ook niemand over de scheef en daarom verbaasde ik me er over dat er zoveel TRs waren gezet dat het topic dicht ging. Zover ik weet heeft @m1st1g geen TRs gezet.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie kreeg er dan de ban? Degene die over de schreef gaat ?
Want een ban krijgen voor irritant zijn is ook knap
spreekt me ook meer aan op zich welquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:20 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Daar wil ik wandelen en kamperen volgend jaar. Nu nog een goede datum prikken.
Klopt. Volgens mij hebben zowel mario als ik de regels ook niet overtreden. Het ging hard tegen elkaar maar zonder schelden of andere onplezierigheden.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Zover ik weet hebben mario en mistig geen ban gekregen, maar er ging ook niemand over de scheef en daarom verbaasde ik me er over dat er zoveel TRs waren gezet dat het topic dicht ging. Zover ik weet heeft @:m1st1g geen TRs gezet.
quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 1 TR gezet, nadat ik iets vroeg om de sfeer te verbeteren
Goed plan.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:20 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Daar wil ik wandelen en kamperen volgend jaar. Nu nog een goede datum prikken.
Nee hoor. Er wordt objectief gekeken naar de posts.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:22 schreef devzero het volgende:
[..]
In dat geval zou het gaan zoals het hoort. Maar als er 2 mensen continue tegen elkaar zitten te posten en 1 daarvan zet continue TRs. Dan is de kans dat een mod er genoeg van heeft en de andere een ban geeft, redelijk aanwezig. Dat hoort niet, maar ik heb het diverse malen zien gebeuren in DTS.
Ik krijg soms het idee dat sommigen de TR knop net iets te vaak gebruiken. Maar dat is allemaal anekdotisch en als je objectief naar al die dingen kijken, dan geloof ik je en neem ik mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:39 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee hoor. Er wordt objectief gekeken naar de posts.
Geen voorkeursbehandeling.
quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het wel fijn dat een mod bij elke post mijn persoonlijk commentaar te lezen krijgtAls hij/zij/hun dat teveel vinden tja dan moeten ze maar het topic bij lezen
quote:
Ja. Misschien iets minder suiker, maar ik noem dat gewoon pure chocoladequote:Op dinsdag 7 november 2023 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat gewoon puur met almandelen?
Met of zonder de beruchte kotssmaak van bedorven melk?quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Misschien iets minder suiker, maar ik noem dat gewoon pure chocolade
quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met of zonder de beruchte kotssmaak van bedorven melk?
Amerikaanse chocolade smaakt anders, dat komt door het gebruik van melk dat net aan de datum was. Die smaak hebben ze erin gehouden.quote:
Dat is volgende week pas: international rottenmilkchocolate dayquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met of zonder de beruchte kotssmaak van bedorven melk?
Klopt ook deels.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg soms het idee dat sommigen de TR knop net iets te vaak gebruiken. Maar dat is allemaal anekdotisch en als je objectief naar al die dingen kijken, dan geloof ik je en neem ik mijn woorden terug.
Ik weet niet of ik ooit amerikaanse chocolade op heb, maar ik geloof je op je woordquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Amerikaanse chocolade smaakt anders, dat komt door het gebruik van melk dat net aan de datum was. Die smaak hebben ze erin gehouden.
quote:Why does American chocolate taste funny?
Why Does American Chocolate Taste Bad? - Whitakers Chocolates ...
The perception that American chocolate tastes “like sick” can be attributed to the presence of butyric acid in some American chocolate recipes. Butyric acid is a compound found in milk products and is also present in rancid butter and vomit, which is why it might evoke a “sick” taste association.
Ik zal er volgende keer in de winkel eens op de verpakking kijken. Ik herken het wel een beetje van de goedkope chocolade die kinderen met halloween krijgenquote:
Je hebt het prima opgelost en konden sommigen ff afkickenquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:50 schreef SwJ het volgende:
[..]
Klopt ook deels.
Maar ik heb liever dat de tr knop te vaak wordt gebruikt (en dat ik zelf bepaal a.d.h.v. de policy/huisregels wat er mee gedaan moet worden), dan dat de tr-knop te weinig wordt gebruikt (en er achteraf gezeurd wordt).
Niet iedere tr leidt tot een consequentie. Maar veel tr's in één topic zijn wel een teken dat er iets speelt.
Maar wie dan devquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg soms het idee dat sommigen de TR knop net iets te vaak gebruiken. Maar dat is allemaal anekdotisch en als je objectief naar al die dingen kijken, dan geloof ik je en neem ik mijn woorden terug.
Lust ik niequote:Op dinsdag 7 november 2023 17:09 schreef maily het volgende:
[..]
Tastes like sick
Dat heb ik met Heks'nkaas
Jaquote:Op dinsdag 7 november 2023 18:28 schreef Lovely het volgende:
Roomkaas en kruidenboter lusten jullie dat wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |