Hopelijk smaakt iequote:Op dinsdag 7 november 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo, ik heb ze gehaald, vanavond eens proberen
Was in huis ook wat aangenamer toen de zon scheen..quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was lekker buiten net in het zonnetje, hier nog wel steeds
Ik durf @SwJ niet te mentionen want die is drukquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:19 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom heeft deze SC eigenlijk geen nummering en de andere wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Mss omdat die anders gereekst is?quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:19 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom heeft deze SC eigenlijk geen nummering en de andere wel?
quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik durf @:SwJ niet te mentionen want die is drukJij stouterd jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
EN BEDANKT HEquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nooooo
Stay
Don’t leave me alone with them
@DerRabbitquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:20 schreef hemarookworst het volgende:
Ah Henk heeft dit omgetoverd tot een fietstopic dus vanaf nu gaan we het hebben over fietsen
quote:
Ik ook.quote:
quote:
Wattes?quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:27 schreef mario390 het volgende:
bndnudeln met champignoninssaus gegeten
Ik stuur je zo even een PM van achter mijn laptop. Is niet echt info die ik zomaar openbaar wil gooien. Als ik mijn laptop weer open heb dan. Is dan wat makkelijker uit te tikken.quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:02 schreef kree het volgende:
[..]
wat een eind weg zeg? naja heb het vaker gezegd klinkt altijd leuker als dat het is voor werk.
Maar wat ga je daar doen ongeveer dan?
Ja, ik kan ook wel wat op mijn toetsenbord slaan en zeggen dat ik dat gegeten hebquote:
Oh dan laat maar.quote:
Of je kopieert het woord en plakt het in googlequote:Op dinsdag 7 november 2023 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook wel wat op mijn toetsenbord slaan en zeggen dat ik dat gegeten heb
quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:27 schreef mario390 het volgende:
bndnudeln met champignoninssaus gegeten
Bami is ook een soort van pastaquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:34 schreef Lovely het volgende:
Bij bami doe je geen champignonnenroomsaus i think
Bij bami doe ik liever lekker groentes er door met saté erbijquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bami is ook een soort van pasta
En roomsaus is ook vaak met champignons
Op je beurt wachtenquote:
@Dotteke doet er liefst gemengde groeten bijquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bij bami doe ik liever lekker groentes er door met saté erbij
Niemand is perfect.quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
@:dotteke doet er liefst gemengde groeten bij
Ik ben niet zo gek van saté sausquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bij bami doe ik liever lekker groentes er door met saté erbij
tegenwoordig mag het ook met een andere kleurquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog een beetje geslapen?quote:
Niet eensquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gek van saté saus
quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
quote:
moeten opzoeken wat een berenhap isquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet eens
Lekker met een berenhap, alhoewel dat pindasaus is
Kroepoek in dippen
Moet je het zelf even spannend makenquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Er gebeurt dus helemaal niets spannends op werk
Berenklauw wordt het ook wel genoemd elders in het landquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:41 schreef Enfoire het volgende:
[..]
moeten opzoeken wat een berenhap is
Perfect zijn en dit niet wetenquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:41 schreef Enfoire het volgende:
[..]
moeten opzoeken wat een berenhap is
kenikookniequote:Op dinsdag 7 november 2023 13:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Berenklauw wordt het ook wel genoemd elders in het land
quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Perfect zijn en dit niet weten
Ik heb dit jaar al genoeg spanning veroorzaakt op werk. Ik houd mij wel even gedeisquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet je het zelf even spannend maken
quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Perfect zijn en dit niet weten
Berenhapquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet eens
Lekker met een berenhap, alhoewel dat pindasaus is
Kroepoek in dippen
ik houd niet zo van vadsquote:
Berehap (zonder tussen-n) is een merknaam en mag dus alleen door deze fabrikant als "berehap" of "berenhap" verkocht worden. Andere fabrikanten en eetgelegenheden noemen daarom de snack ook wel berenklauw (Noord-Nederland), gehaktbal speciaal (Noord-Brabant), spoetnik (Limburg) of berenpoot (Vlaanderen).quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zit toch verschil tussen een berenhap en een berenklauw?
ja betje komisch is gevoelquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is niet lang, ben je nu niet nog moe dan?
O dat is niet veel, vannacht maar gewoon gaan slapen danquote:
Nee dusquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht het verschil in ingrediënten oid zat en niet in of het wel of niet een merknaam is.
is goedquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik stuur je zo even een PM van achter mijn laptop. Is niet echt info die ik zomaar openbaar wil gooien. Als ik mijn laptop weer open heb dan. Is dan wat makkelijker uit te tikken.
quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:50 schreef Shii het volgende:
Heb m'n fiets net een paar weken in de stalling staan en m'n kerstoutfit aangetrokken. Maar voor dit topic toch even op de fiets.
[ afbeelding ]
Berenhap is bij de cafetaria een berenklauw bij de bakkerquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zit toch verschil tussen een berenhap en een berenklauw?
Ja snap ik, beetje licht in het hoofd zeker?quote:
Hoe zit een berenklauw bij de bakker er uit dan?quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Berenhap is bij de cafetaria een berenklauw bij de bakker
Is een chocolade klauw met cake en slagroom er in, die zijn zooooooooo lekkerquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe zit een berenklauw bij de bakker er uit dan?
Veluwe is reserve-Nederland dus dat telt nietquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:52 schreef greysbones het volgende:
Hier bestel je bij de CAFETERIA een berenklauw
quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe zit een berenklauw bij de bakker er uit dan?
Mooiste Nederlandquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:53 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Veluwe is reserve-Nederland dus dat telt niet
Ah chocola en slagroom altijd een fijne combiquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een chocolade klauw met cake en slagroom er in, die zijn zooooooooo lekker
zin en een spoetnik nuquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:52 schreef Lovely het volgende:
Een berenhap (ook wel berenpoot, berenklauw, gehaktbal speciaal of spoetnik genoemd) is een in plakken gesneden gehaktbal aan een satéprikker met daartussen een aantal uienringen.
frituurmeukquote:
Ja dat zeer zeker, heb je deze nog nooit gehad, echt het proberen waardquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah chocola en slagroom altijd een fijne combi
In een waterfiets!quote:
Hey Schakelquote:
Volgens mij hier niet eens te koopquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeer zeker, heb je deze nog nooit gehad, echt het proberen waard
Heb net een broodje frikandel op van de lidl ( niet goed maar voor een keertje wel lekker)quote:
ik heb alles al opquote:
O, toen ik 15 was werkte ik in een bakker, en daar verkochte ze ze al. Het gebeurde nogwel eens dat ik hem iets te hard vastpakte en hij dan brak. Gebak wat kapot was mochten we opetenquote:
Haha, expres gebakje kapot makenquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, toen ik 15 was werkte ik in een bakker, en daar verkochte ze ze al. Het gebeurde nogwel eens dat ik hem iets te hard vastpakte en hij dan brak. Gebak wat kapot was mochten we opeten
gaat hier helaas nietquote:
In Enschede, WInterswijk, Ede en Zutphen en Warnsveld hebben ze welquote:
Wat ook lekker was borstplaat als hij nog ietsjes warm was mochten we het overpakken mmmmmmmm ging ook wel eens misquote:
ja, dan wel.quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook niet als je terug gaat naar huis?
Frikandel, aan de zijkanten en patat er onder met uitjes mayo en curry of ketchupquote:
Hoe maak je hiervan een catamaran ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat vanzelf regenen!quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:02 schreef Schakeltopia het volgende:
kan iemand hema even uit de wolk gooien.
quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hoe maak je hiervan een catamaran ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het recht om te bepalen!
voor de stevige trekquote:Op dinsdag 7 november 2023 14:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Staat hier in de snackbar op de kaart.
Hihi stevig.quote:
ooh dat is wel leuk inderdaad!quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Staat bij kinderfeestjes per 3 kinderen.
De variant is met kipkorns.quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh dat is wel leuk inderdaad!
Dat ligt ietwat uit de buurt.quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In Enschede, WInterswijk, Ede en Zutphen en Warnsveld hebben ze wel
sollie wist niet dat het de jouwe wasquote:
ik stel voor dat je een proef test road trip gaat doenquote:Op dinsdag 7 november 2023 14:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Allemaal binnen 20 minuten rijden voor mij
Ik begin wel hier in het dorp met de kipkorn catamaran . Die lijkt mij wat makkelijker weg te krijgen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:09 schreef Enfoire het volgende:
[..]
ik stel voor dat je een proef test road trip gaat doen
lijkt me best wel droogquote:Op dinsdag 7 november 2023 14:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik begin wel hier in het dorp met de kipkorn catamaran . Die lijkt mij wat makkelijker weg te krijgen.
Met joppiesaus, currie en een broodje is dat best te doen.quote:
joppiesaus is hmm en de brander van oliehoornquote:Op dinsdag 7 november 2023 14:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Met joppiesaus, currie en een broodje is dat best te doen.
Als het dan nog te droog zou zijn, neem ik wel een biertje erbij.
quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:19 schreef Enfoire het volgende:
[..]
joppiesaus is hmm en de brander van oliehoorn
Die heb ik nog niet geproefd.quote:
Ik 2quote:
whuuuut jij als kok?quote:
Je kan niet alles proeven. Ik ben al flink aan het gewicht.quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:24 schreef Enfoire het volgende:
[..]
whuuuut jij als kok?
die is echt super lekker. Mosterd mayo
Goede analysequote:Op dinsdag 7 november 2023 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar er zit al mosterd in mayo, dus eigenlijk zit er dus extra mosterd in de mayo
Nog 6 rollen in de verpakking, en nog een bijna volle in de houderquote:
Hooguit een beetje genervdquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is niet lang, ben je nu niet nog moe dan?
Goedzo henkiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
riep je mij?quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:02 schreef Schakeltopia het volgende:
kan iemand hema even uit de wolk gooien.
scheelt een hoop centenquote:Op dinsdag 7 november 2023 14:46 schreef Enfoire het volgende:
Het is zo warm in de auto dat ik denk op vakantie te zijn
Wil jij niet van die gekke voorstellen doenquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:12 schreef devzero het volgende:
Kan er geen top-500 van TR-posters komen?
Er wordt altijd geroepen dat er zoveel TRs gezet worden, maar wat is veel? En wie zet die dan allemaal?quote:Op dinsdag 7 november 2023 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil jij niet van die gekke voorstellen doen
Misschien moet men eens kijken waarom er TRs gemacht worden.quote:Op dinsdag 7 november 2023 15:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Er wordt altijd geroepen dat er zoveel TRs gezet worden, maar wat is veel? En wie zet die dan allemaal?
Dan ook een top 500 notesquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:12 schreef devzero het volgende:
Leuk hoor, vooral omdat je de stof ook nog eens zelf weeftquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Oké. Ergens in de komende maanden ga ik stof weven, daarvan een tas waar de werklaptop inpast naaien. Daarop komen flora gemaakt met textielverf en borduurwerk.
Goed projectje. Dus daar moet ik maar eens een boodschappenlijstje voor maken, beginnen met het weefgaren.
Je gaat er van uit dat die TRs leesbaar Nederlands bevatten, een hele grote aannamequote:Op dinsdag 7 november 2023 15:15 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Misschien moet men eens kijken waarom er TRs gemacht worden.
Jij verwacht TR als:quote:Op dinsdag 7 november 2023 15:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Je gaat er van uit dat die TRs leesbaar Nederlands bevatten, een hele grote aanname
Geen verwendag vandaagquote:
Eerst keuken schoonmaken en dan een soepje maken.quote:Op dinsdag 7 november 2023 15:23 schreef devzero het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen op mijn vrije dag. Ik moet eigenlijk de keuken eens goed schoonmaken, maar totaal geen zin. Een puzzel afmaken, gaan rennen, of een soepje maken...
Vrije dag?quote:Op dinsdag 7 november 2023 15:23 schreef devzero het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen op mijn vrije dag. Ik moet eigenlijk de keuken eens goed schoonmaken, maar totaal geen zin. Een puzzel afmaken, gaan rennen, of een soepje maken...
wel meer dan ikquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:19 schreef Schakeltopia het volgende:
48 Usernotes is dat voldoende voor een top500?
Dat is een goede samenvatting van 73% van alles TRs.quote:Op dinsdag 7 november 2023 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij verwacht TR als:
grwgr!!!!
en
![]()
![]()
![]()
![]()
of![]()
![]()
![]()
![]()
En als klap op de vuurpijl natuurlijk:
incluis eentje over een x aantal tr's in een nacht. laten we zeggen 300+quote:
En ik maar altijd hele verhalen en argumenten opschrijvenquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is een goede samenvatting van 73% van alles TRs.
Wat dacht je van lekker bolken.quote:Op dinsdag 7 november 2023 15:23 schreef devzero het volgende:
Wat voor puzzel ben je aan het doen?quote:Op dinsdag 7 november 2023 15:23 schreef devzero het volgende:
Het schoonmaak dilemma, maak je iets schoon zodat je het weer vies kunt maken, of maak je het eerst vies zodat je het weer schoon kunt maken. Eerst kopje thee en dan maar even de mouwen opstropenquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:23 schreef maily het volgende:
[..]
Eerst keuken schoonmaken en dan een soepje maken.
Of andersom als je een wildkoker bent.
Zo volwassen en verantwoordelijkquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Het schoonmaak dilemma, maak je iets schoon zodat je het weer vies kunt maken, of maak je het eerst vies zodat je het weer schoon kunt maken. Eerst kopje thee en dan maar even de mouwen opstropen
Ik heb een overschot aan vrije dagen en aan het einde van het jaar kan ik maar 44 dagen meenemen naar het volgende jaar. Ik zit nu op iets van 52 vakantiedagen of zoquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vrije dag?
Ik zou alleen maar dingen doen die je daadwerkelijk leuk vindt om te doen
Dat is voor Amerikaanse standaarden wel heel veelquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een overschot aan vrije dagen en aan het einde van het jaar kan ik maar 44 dagen meenemen naar het volgende jaar. Ik zit nu op iets van 52 vakantiedagen of zo
straks roep je nog de hele tijd papier hierquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik val van de ene in de andere verbazing
Hopelijk krijg ik mijnnog dicht vanmiddag
je bent geil vandaag of niet met al die seksuele smileys, PS je krijgt hier geen puntenquote:
Die 4 kwaliteits TRs kunnen helaas niet op tegen de 450 smiley TRsquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik maar altijd hele verhalen en argumenten opschrijven
Een leg puzzel met iets van 1000 stukjes. Maar het zijn allemaal kleine dingetjes op een blauwe achtergrond. Ik heb de meeste voorwerpen (dobbelsteentjes, stenen, poppetjes) wel gevonden, maar met elkaar verbinden is een rampquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor puzzel ben je aan het doen?
ZEGquote:
Ik krijg 21 vakantiedagen per jaar. Maar ik neem dus niet voldoende vakantiequote:Op dinsdag 7 november 2023 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is voor Amerikaanse standaarden wel heel veel
Als ik koekjes had, dan had ik er eentje gegevenquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik val van de ene in de andere verbazing
Hopelijk krijg ik mijnnog dicht vanmiddag
Je reist toch graagquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:35 schreef devzero het volgende:
Ik krijg 21 vakantiedagen per jaar. Maar ik neem dus niet voldoende vakantie
O jee, dat wordt zoeken. wel leuk om te doen,quote:Op dinsdag 7 november 2023 15:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Een leg puzzel met iets van 1000 stukjes. Maar het zijn allemaal kleine dingetjes op een blauwe achtergrond. Ik heb de meeste voorwerpen (dobbelsteentjes, stenen, poppetjes) wel gevonden, maar met elkaar verbinden is een ramp
Ja. Volgend jaar maar eens wat reisjes in proberen te plannen. Ik heb amper gekampeerd dit jaar en ik wil wat meer gaan wandelen in de bergen (Smoky Mountains)quote:
47 hierquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:19 schreef Schakeltopia het volgende:
48 Usernotes is dat voldoende voor een top500?
Misschien is het probleem niet de TR’s maar de reden dat ze worden gezetquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:12 schreef devzero het volgende:
21 maarquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg 21 vakantiedagen per jaar. Maar ik neem dus niet voldoende vakantie
[..]
Als ik koekjes had, dan had ik er eentje gegeven
We zullen het nooit weten. In theorie heb je wel gelijk, maar als er (bijvoorbeeld) 500 TRs gezet worden bij een topic, dan is dat meer pesten dan nuttig gebruik maken van de TR functie.quote:Op dinsdag 7 november 2023 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien is het probleem niet de TR’s maar de reden dat ze worden gezet![]()
Wanneer was dat, kan je het niet met terugwerkende kracht doenquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Helemaal mijn 5 jaar in vaste dienst vergeten te vieren
1 novemberquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer was dat, kan je het niet met terugwerkende kracht doen
Ik weet niet meer hoeveel ik in Leiden kreeg. Die 21 is overigens zonder speciale dagen als bijvoorbeeld kerst. Bijvoorbeeld, vrijdag ben ik ook vrij vanwege veteran's day, maar dat gaat niet van die 21 af. Ook rond kerst zijn we 2 weken (!!) vrij en dat gaat ook niet van die 21 af.quote:
Krijg je dan een lintje?quote:Op dinsdag 7 november 2023 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Helemaal mijn 5 jaar in vaste dienst vergeten te vieren
Dat heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoeveel ik in Leiden kreeg. Die 21 is overigens zonder speciale dagen als bijvoorbeeld kerst. Bijvoorbeeld, vrijdag ben ik ook vrij vanwege veteran's day, maar dat gaat niet van die 21 af. Ook rond kerst zijn we 2 weken (!!) vrij en dat gaat ook niet van die 21 af.
Je krijgt pas wat bij 12,5 jaar.quote:
Omdat de meeste mensen rond kerst toch vrij nemen en er dan geen klassen zijn, is het goedkoper voor de Universiteit om iedereen vrij te geven, dan om te stoken voor die 2 wekenquote:
O dan vier je het een weekje later,quote:
kunnen mensen eindelijk eens rustig slapenquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk niet dat het nog open gaat.
Sommigen hebben het nodigquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kunnen mensen eindelijk eens rustig slapen
Dan moet ik 's avonds een hobby gaan zoekenquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kunnen mensen eindelijk eens rustig slapen
quote:De twintigjarige Bates had tot voor kort de bijnaam 'Master'. Gecombineerd met zijn achternaam staat er dus 'Master Bates', oftewel 'masturberen'. De PDC heeft Bates gevraagd voortaan een andere bijnaam te hanteren.
Ik heb nog wel hobby's voor je in de aanbieding!quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan moet ik 's avonds een hobby gaan zoekenEn slapen doe ik prima
Laat je leidinggevende maar in zijn sop klaar koken. Van ons krijg je een lintjequote:Op dinsdag 7 november 2023 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je krijgt pas wat bij 12,5 jaar.
Bij 5 jaar krijg je het subtiele verzoek of je niet wat anders moet gaan doen met je leven. Bij 12,5 hebben ze geaccepteerd dat je nooit meer weggaat
Yesquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Laat je leidinggevende maar in zijn sop klaar koken. Van ons krijg je een lintje
En een stukje kaasquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Laat je leidinggevende maar in zijn sop klaar koken. Van ons krijg je een lintje
Ik heb nog een hoop boeken (papier en elektronisch op mijn tablet) die ik nog moet lezen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nog wel hobby's voor je in de aanbieding!
Ik zal jou eens opetenquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, was dat voor ienimini?Ik heb dat stiekem opgegeten
Dan kunnen jullie elkaar een handje gevenquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog een hoop boeken (papier en elektronisch op mijn tablet) die ik nog moet lezen.
Ik heb helemaal niets meer om te lezenquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:06 schreef maily het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie elkaar een handje geven
Ik heb zo'n grote heksenketel, pas je vast prima inquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik begin al wel een beetje taai te worden. Misschien dat je een soepje van me kunt koken
Misschien kan je iets aan de wereldbevolking doenquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grote heksenketel, pas je vast prima in
Daar heb ik allang plannen voorquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien kan je iets aan de wereldbevolking doen
Dan heb ik toch meer vertrouwen in de toekomst gekregenquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar heb ik allang plannen voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |