Hopelijk smaakt iequote:Op dinsdag 7 november 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo, ik heb ze gehaald, vanavond eens proberen
Was in huis ook wat aangenamer toen de zon scheen..quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was lekker buiten net in het zonnetje, hier nog wel steeds
Ik durf @SwJ niet te mentionen want die is drukquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:19 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom heeft deze SC eigenlijk geen nummering en de andere wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Mss omdat die anders gereekst is?quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:19 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom heeft deze SC eigenlijk geen nummering en de andere wel?
quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik durf @:SwJ niet te mentionen want die is drukJij stouterd jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
EN BEDANKT HEquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nooooo
Stay
Don’t leave me alone with them
@DerRabbitquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:20 schreef hemarookworst het volgende:
Ah Henk heeft dit omgetoverd tot een fietstopic dus vanaf nu gaan we het hebben over fietsen
quote:
Ik ook.quote:
quote:
Wattes?quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:27 schreef mario390 het volgende:
bndnudeln met champignoninssaus gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |