Kan je alsnog verliezen, dat Brighton is kwalitatief een niveautje Lazio/Sevilla.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Verdomme. Dacht echt dat het lek boven was.
Wie vond je het beste bij Ajax vandaag?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Moe van Bergwijn die weer niks gaat laten zien de komende 10 wedstrijden of meer.
Brubbey en dat rare IJslandse middenveldertje deed het ook wel aardig.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie vond je het beste bij Ajax vandaag?
De probleemgevallen eruit snijden. Op de rest bouwen.quote:
Hato en Berghuis scoren ook wel een voldoende.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Brubbey en dat rare IJslandse middenveldertje deed het ook wel aardig.
Gaat nog wel een puzzel worden...quote:Op donderdag 9 november 2023 20:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De probleemgevallen eruit snijden. Op de rest bouwen.
Echt bizar, heb dit nog nooit gezienquote:Op donderdag 9 november 2023 20:46 schreef Themeparktommy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is precies hoe de wedstrijd was, net niet...
Hato moet het steeds als 17 jarige steeds maar zien te bolwerken in een achterhoede waarin spelers het nog steeds moeilijk met zichzelf hebben ipv dat ze leiding aan hem geven.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:46 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hato en Berghuis scoren ook wel een voldoende.
Ongetwijfeld, maar dan heb je wel een goede basis staan. Daar kan je dan verder mee.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:47 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Gaat nog wel een puzzel worden...
Echt een aanfluiting die gozer, het zou je leider moeten zijnquote:Op donderdag 9 november 2023 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Moe van Bergwijn die weer niks gaat laten zien de komende 10 wedstrijden of meer.
eehm. nee.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:53 schreef -XOR- het volgende:
Gaaei viel me inderdaad ook mee (he, dat rijmt).
Je maakt een grapje hoop ik?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je alsnog verliezen, dat Brighton is kwalitatief een niveautje Lazio/Sevilla.
PSV > Lens > Sevilla > Feyenoord > Brighton > Lazio > ajaxquote:Op donderdag 9 november 2023 21:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je maakt een grapje hoop ik?
oh ik heb nog veel erger aan taalfouten op mijn naam staanquote:
En welke coffeeshop bezoek je het meest in Eindhoven? Goede shit zo te lezen.quote:Op donderdag 9 november 2023 21:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV > Lens > Sevilla > Feyenoord > Brighton > Lazio > ajax
Dat je nog op hem in gaat.quote:Op donderdag 9 november 2023 21:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En welke coffeeshop bezoek je het meest in Eindhoven? Goede shit zo te lezen.
Pietje > PSVCLquote:Op donderdag 9 november 2023 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij reageerde dinsdag nog op Pietje.
Dus tja.
Lijkt me ook, Brighton is een stuk beterquote:Op donderdag 9 november 2023 21:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je maakt een grapje hoop ik?
Kijk ff naar die zieke begroting en de waarde van de spelersgroep, 2 spelers van meer dan 50 miljoen. Bij Lazio of Lens zie ik zie niet lopen hoor.quote:Op donderdag 9 november 2023 21:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me ook, Brighton is een stuk beter
Jammer dat Vos weer de fout maaktquote:Op donderdag 9 november 2023 21:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alles op alles zetten om de Conference League te halen. Dat is ook wel het niveau momenteel. Maar hopen dat enkele jonge spelers flinke stappen gaan maken.
Dat doe jij ook met enige regelmaat.quote:Op donderdag 9 november 2023 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij reageerde dinsdag nog op Pietje.
Dus tja.
Weet niet waar je in Eindhoven moet zijn..quote:Op donderdag 9 november 2023 21:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Moet binnenkort toch in Eindhoven zijn en ik had een expert nodig.
Ik zeg altijd gaaiquote:Op donderdag 9 november 2023 20:53 schreef -XOR- het volgende:
Gaaei viel me inderdaad ook mee (he, dat rijmt).
heb je dit net opgezocht op internetquote:Op donderdag 9 november 2023 21:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Weet niet waar je in Eindhoven moet zijn..
Casablanca (om de hoek bij het PSV stadion)
The Wall (woensel west)
Indian dillen (gestel)
Highlander (tongelre)
Blow zelf al jaren niet meer maar die 4 waren in het verleden wel goeie. De rest was troep
Als je dat als norm neemt zouden er jn de CL elk seizoen vanaf de halve finale alleen Engelse clubs zitten.quote:Op donderdag 9 november 2023 21:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk ff naar die zieke begroting en de waarde van de spelersgroep, 2 spelers van meer dan 50 miljoen. Bij Lazio of Lens zie ik zie niet lopen hoor.
quote:Op donderdag 9 november 2023 21:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Weet niet waar je in Eindhoven moet zijn..
Casablanca (om de hoek bij het PSV stadion)
The Wall (woensel west)
Indian dillen (gestel)
Highlander (tongelre)
Blow zelf al jaren niet meer maar die 4 waren in het verleden wel goeie. De rest was troep
Ervaringquote:Op donderdag 9 november 2023 21:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb je dit net opgezocht op internet
PSV wint voor het eerst sinds 2015 weer eens een CL wedstrijdquote:Op donderdag 9 november 2023 21:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV > Lens > Sevilla > Feyenoord > Brighton > Lazio > ajax
Je speelt dan ook weer voor het eerst CL voetbal sinds 2017quote:Op donderdag 9 november 2023 22:48 schreef TLC het volgende:
[..]
PSV wint voor het eerst sinds 2015 weer eens een CL wedstrijd
100% zeker dat Veltman die bal in Ajax shirt er alsnog in eigen doel had gelopen.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:46 schreef Themeparktommy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is precies hoe de wedstrijd was, net niet...
Bijzonder dat ze die finale pas in 2019 speelden danquote:Op donderdag 9 november 2023 22:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je speelt dan ook weer voor het eerst CL voetbal sinds 2017.. PSV zat toen in de poule des doods met Barca, INter en Spurs (wat later de finale speelde).
Dat denk ik dan weer niet, maar het is nog ver van goed.quote:Op donderdag 9 november 2023 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Ajax is terug bij af volgens Valentijn jongens. Het voetbal is inderdaad veel slechter dan onder Maurice "overpeformer" Steijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |