Kan je alsnog verliezen, dat Brighton is kwalitatief een niveautje Lazio/Sevilla.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Verdomme. Dacht echt dat het lek boven was.
Wie vond je het beste bij Ajax vandaag?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Moe van Bergwijn die weer niks gaat laten zien de komende 10 wedstrijden of meer.
Brubbey en dat rare IJslandse middenveldertje deed het ook wel aardig.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie vond je het beste bij Ajax vandaag?
De probleemgevallen eruit snijden. Op de rest bouwen.quote:
Hato en Berghuis scoren ook wel een voldoende.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Brubbey en dat rare IJslandse middenveldertje deed het ook wel aardig.
Gaat nog wel een puzzel worden...quote:Op donderdag 9 november 2023 20:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De probleemgevallen eruit snijden. Op de rest bouwen.
Echt bizar, heb dit nog nooit gezienquote:Op donderdag 9 november 2023 20:46 schreef Themeparktommy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is precies hoe de wedstrijd was, net niet...
Hato moet het steeds als 17 jarige steeds maar zien te bolwerken in een achterhoede waarin spelers het nog steeds moeilijk met zichzelf hebben ipv dat ze leiding aan hem geven.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:46 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hato en Berghuis scoren ook wel een voldoende.
Ongetwijfeld, maar dan heb je wel een goede basis staan. Daar kan je dan verder mee.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:47 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Gaat nog wel een puzzel worden...
Echt een aanfluiting die gozer, het zou je leider moeten zijnquote:Op donderdag 9 november 2023 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Moe van Bergwijn die weer niks gaat laten zien de komende 10 wedstrijden of meer.
eehm. nee.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:53 schreef -XOR- het volgende:
Gaaei viel me inderdaad ook mee (he, dat rijmt).
Je maakt een grapje hoop ik?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je alsnog verliezen, dat Brighton is kwalitatief een niveautje Lazio/Sevilla.
PSV > Lens > Sevilla > Feyenoord > Brighton > Lazio > ajaxquote:Op donderdag 9 november 2023 21:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je maakt een grapje hoop ik?
oh ik heb nog veel erger aan taalfouten op mijn naam staanquote:
En welke coffeeshop bezoek je het meest in Eindhoven? Goede shit zo te lezen.quote:Op donderdag 9 november 2023 21:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV > Lens > Sevilla > Feyenoord > Brighton > Lazio > ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |