quote:Op dinsdag 7 november 2023 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen maatjes.
Hoe is de leef?
quote:Op dinsdag 7 november 2023 10:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Krijgen we nog een pic van je lamp?
#dtv
Hallo makker. Wat verwacht je van vanavond?quote:Op dinsdag 7 november 2023 10:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op deze speedrun zijn zelfs Herman en Neef_wuppie jaloers.
Wij gaan winnen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Wat verwacht je van vanavond?
Zoveel vertrouwen in?quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij gaan winnen.
Alleen met hoeveel is de vraag?
(1-3)
Mooi tijdstip, alsdus @Kukelecucktsju10quote:
Beetje bluf wel. Maar Feyenoord is voetballend beter en ik denk niet dat Lazio andere trucjes heeft om het ons lastig te maken. Halfvol huis daar ook dus het zal met de sfeer wel meevallen.quote:
Er mag zeker vertrouwen zijn hoor maar ik las hier dus dat Feyenoord lang niet uit heeft gewonnen en Lazio-uit lijkt me ook niet meest makkelijke. Vaak zie je toch dat je uit moeite hebt om te domineren. Toegegeven, Atletico-uit was wel erg knap dus hopelijk lukt het weer vanavond.quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi tijdstip, alsdus @:kukelecucktsju10
Er is weinig reden voor geen vertrouwen toch? Het was niet genoeg tegen Twente, maar Twente is ook gewoon een goede ploeg. Verder zijn de resultaten van Feyenoord toch goed genoeg om voldoende vertrouwen te hebben?
Het zit daar sowieso nooit vol dus begrijp niet dat het op Feyenoordsites nieuws is. Zelfs met de derby is het die paar keer dat ik ben geweest altijd een eitje om aan kaarten te komen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje bluf wel. Maar Feyenoord is voetballend beter en ik denk niet dat Lazio andere trucjes heeft om het ons lastig te maken. Halfvol huis daar ook dus het zal met de sfeer wel meevallen.
Twente is ook gewoon een heel vervelende ploeg, op dat vlak missen we soms nog volwassenheid, het is vaak lastiger spelen tegen een ploeg die je probeert te ontregelen dan een ploeg die zelf het spel wil maken. Lazio probeert zelf te voetballen, dan zijn er maar weinig ploegen die met ons mee kunnen komen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi tijdstip, alsdus @:kukelecucktsju10
Er is weinig reden voor geen vertrouwen toch? Het was niet genoeg tegen Twente, maar Twente is ook gewoon een goede ploeg. Verder zijn de resultaten van Feyenoord toch goed genoeg om voldoende vertrouwen te hebben?
Vorig jaar leek het op zo'n spookwedstrijd tijdens corona. Voetballend ook trouwens. Wat een verschil met AS Roma-uit toen de sfeer echt geweldig was.quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zit daar sowieso nooit vol dus begrijp niet dat het op Feyenoordsites nieuws is. Zelfs met de derby is het die paar keer dat ik ben geweest altijd een eitje om aan kaarten te komen.
Ik vind het wel lekker zo vlak na het eten eigenlijk. Maar goed, ik ga nooit naar het stadion dus dan is het wat anders.quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind 18:45 juist een rot tijd, net te vroeg.
quote:
Geen zorgen, zojuist een voorstel voor 20:30 gemaild naar a.ceferin67uefa@xs4all.nlquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind 18:45 juist een rot tijd, net te vroeg.
Als je een cheque meestuurt heb je wel een kans.quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Geen zorgen, zojuist een voorstel voor 20:30 gemaild naar a.ceferin67uefa@xs4all.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@KingRolandYea, she's on crack.
Wat vind jij zo interessant aan de ster van Gerard Joling?quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:51 schreef RamboDirk het volgende:
Favorieten sterren, opeenvolgend.
1. de anus van mijn vriending
2. de zon
3. Gerard Joling
Ik geloof niet dat jij hetero bent.quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:51 schreef RamboDirk het volgende:
2. de zon
3. Gerard Joling
En wist je dat de lichtstralen van de zon ons na 8 minuten bereiken? Wist je ook dat het ongeveer 10.000 jaar duurt voordat het vanuit de kern aan de buitenmantel van de zon verschijnt?quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:51 schreef RamboDirk het volgende:
2. de zon
3. Gerard Joling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |