SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar OktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 06-11-2023 21:50:12 ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Als ik nog niet misselijk was werd ik t nu wrl..quote:Op maandag 6 november 2023 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Er komt toch niks zinnigs uit.quote:Op maandag 6 november 2023 21:51 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste "eigen" smiley. Geen idee of die praat of hapt![]()
Ik word er duizelig vanquote:Op maandag 6 november 2023 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
@Flory maakt ook altijd smileys, weet alleen niet of ze er is of een andere naam heeftquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Past dus wel bij mijn nicknamequote:Read operations from /dev/zero return as many null characters (0x00) as requested in the read operation.![]()
Dat je daar naar kijktquote:Op maandag 6 november 2023 22:06 schreef Paul het volgende:
hoe vonden jullie de tv-show met braddie?![]()
In en in triest en hoe ver ze gaan onder de naam van zijn dode broer posten hoe ziek ben je danquote:Op maandag 6 november 2023 22:06 schreef Paul het volgende:
hoe vonden jullie de tv-show met braddie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 6 november 2023 21:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook!
Zou ik chatgtp kunnen vragen om voor mij een smiley te maken? @:devzeroquote:Kun je een smiley maken voor mizzesamy?quote:Natuurlijk! Hier is een smiley voor mizzesamy: 😊![]()
ze gingen proberen de internetstalkers van Braddie te vindenquote:Op maandag 6 november 2023 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
niet gekeken, kom maar met samenvatttingWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
link?quote:Op maandag 6 november 2023 22:06 schreef Paul het volgende:
hoe vonden jullie de tv-show met braddie?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
En dan? Gaan ze de namen van die stalkers posten zodat ze ook gestalkt kunnen worden?quote:Op maandag 6 november 2023 22:09 schreef Paul het volgende:
[..]
ze gingen proberen de internetstalkers van Braddie te vinden![]()
rtl 5 was het om 20.30 uur online criminelenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
moet je maar terugkijken fanquote:Op maandag 6 november 2023 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan? Gaan ze de namen van die stalkers posten zodat ze ook gestalkt kunnen worden?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
WAAAAAAAAAAAAT ZE SLAAPT TOCH?quote:Op maandag 6 november 2023 22:19 schreef devzero het volgende:
[..]
even wachten, ik ben nu met wilma aan het bellenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op maandag 6 november 2023 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met spoed een nieuwe zorgtraject opzetten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
AmybolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op maandag 6 november 2023 22:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze kon niet slapen en je weet best waarom niet??
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paulbolk plus een stiekum kusje voor AmyI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 6 november 2023 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik ervan verwachtte![]()
![]()
Stiekum, is die pun intended, of freudiaanse verspreking?quote:Op maandag 6 november 2023 22:47 schreef Fogel het volgende:
Paulbolk plus een stiekum kusje voor Amy![]()
Hij schuift hard naar boven.quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 6 november 2023 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Stiekum, is die pun intended, of freudiaanse verspreking?![]()
I'm surrounded by morons!
quote:
Zo, nog over me heen geschoven ook dankzij dat gat net!quote:
quote:Op maandag 6 november 2023 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo, nog over me heen geschoven ook dankzij dat gat net!Lekker boven en onder wisselen is altijd leuk
Ik voel me niet slecht genoeg om me ziek te melden morgen denk ikUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Deze gaat niet meer stelen
KAN ALS SCHOKKEND WORDEN ERVARENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op maandag 6 november 2023 23:03 schreef Paul het volgende:
Deze gaat niet meer stelen
KAN ALS SCHOKKEND WORDEN ERVARENdeze is beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Wat is deze???quote:♡♡♡♡![]()
Switch!quote:Op maandag 6 november 2023 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]Lekker boven en onder wisselen is altijd leuk
een vriendelijkere manier om iemand niet te laten stelenquote:Uw ADH vitamine Worst
Aandachtquote:Op maandag 6 november 2023 23:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat plaats jij nou voor gruwelijk filmpje????![]()
quote:
Vond deze nog wel kunnen zonder spoiler, gewoon dief klapjes geven op zn beenquote:Op maandag 6 november 2023 23:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat plaats jij nou voor gruwelijk filmpje????
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Met een honkbalknuppel?quote:Op maandag 6 november 2023 23:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Vond deze nog wel kunnen zonder spoiler, gewoon dief klapjes geven op zn been
♡♡♡♡![]()
niet echt nodig om zo veel te slaan, weet niet hoe het daar is, maar in Nederland ga je dan zelf de bak inquote:Op maandag 6 november 2023 23:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Vond deze nog wel kunnen zonder spoiler, gewoon dief klapjes geven op zn beenUw ADH vitamine Worst
Vond het absurdquote:Op maandag 6 november 2023 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet echt nodig om zo veel te slaan, weet niet hoe het daar is, maar in Nederland ga je dan zelf de bak in
♡♡♡♡![]()
Ik ook.. maar denk nietquote:Op maandag 6 november 2023 23:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik dacht even dat het nep was
♡♡♡♡![]()
Vind youtube zo vaag ene keer melding dat ik adblock gebruik en dat ik niet meer kan gebruiken, andere keer niks aan de handUw ADH vitamine Worst
Samequote:Op maandag 6 november 2023 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Vind youtube zo vaag ene keer melding dat ik adblock gebruik en dat ik niet meer kan gebruiken, andere keer niks aan de hand♡♡♡♡![]()
Momentje.. komt ie..quote:Op dinsdag 7 november 2023 00:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Neurie het even, Misschien dat ik het dan kan horen.
♡♡♡♡![]()
Ik heb de tijdquote:Op dinsdag 7 november 2023 00:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
EDat is .... eueueueuehhhh Dat is .... het ligt op het puntje van mijn tong....♡♡♡♡![]()
Lekker!quote:Op dinsdag 7 november 2023 00:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Geslapen van 2100 tot 2330.![]()
![]()
Ik ga zodadelijk eens proberen, morgen om 7 uur de wekker, omdat om half 8 de cv monteur er weer is omdat hij vorige week zn werk niet goed deed
Wat was en is er aan de hand met je verwarming ?quote:Op dinsdag 7 november 2023 00:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Ik ga zodadelijk eens proberen, morgen om 7 uur de wekker, omdat om half 8 de cv monteur er weer is omdat hij vorige week zn werk niet goed deed![]()
Nieuwe ketel gekregen (huurhuis). Leerling monteur, was van 9 tot 4 bezig, toen kwamen 2 collega's hem maar even helpen. Maar hij raakte halverwege de dag gefrustreerd en begon te schelden en echt hard tegen leidingen te slaan en schoppen. Nu lekken de waterleidingen dus op de koppelingen. Als hij er morgen meer dan 2 uur over doet, ga ik wel preventief schelden en om een echte monteur verzoeken. (nuja, dat durf ik niet echt, maar erger me hier wel aan)quote:Op dinsdag 7 november 2023 00:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wat was en is er aan de hand met je verwarming ?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Mario heeft net versterking geroepenquote:Op dinsdag 7 november 2023 00:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ga je mij nou echt alleen laten met Mario ?
♡♡♡♡![]()
Als hij met een verkeerde pruik op binnenkomt, direct de huisbaas bellen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 00:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nieuwe ketel gekregen (huurhuis). Leerling monteur, was van 9 tot 4 bezig, toen kwamen 2 collega's hem maar even helpen. Maar hij raakte halverwege de dag gefrustreerd en begon te schelden en echt hard tegen leidingen te slaan en schoppen. Nu lekken de waterleidingen dus op de koppelingen. Als hij er morgen meer dan 2 uur over doet, ga ik wel preventief schelden en om een echte monteur verzoeken. (nuja, dat durf ik niet echt, maar erger me hier wel aan)![]()
Wow.. kun je geen klacht indienen?quote:Op dinsdag 7 november 2023 00:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nieuwe ketel gekregen (huurhuis). Leerling monteur, was van 9 tot 4 bezig, toen kwamen 2 collega's hem maar even helpen. Maar hij raakte halverwege de dag gefrustreerd en begon te schelden en echt hard tegen leidingen te slaan en schoppen. Nu lekken de waterleidingen dus op de koppelingen. Als hij er morgen meer dan 2 uur over doet, ga ik wel preventief schelden en om een echte monteur verzoeken. (nuja, dat durf ik niet echt, maar erger me hier wel aan)♡♡♡♡![]()
Ja maar, ja maar, ja maar..... nou okee dan.quote:Op dinsdag 7 november 2023 00:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mario heeft net versterking geroepen![]()
en waar is de?quote:Op dinsdag 7 november 2023 00:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mario heeft net versterking geroepen![]()
Jij kunt dit prima zelf handelenquote:Op dinsdag 7 november 2023 00:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar..... nou okee dan.
♡♡♡♡![]()
Dat denk ik ook wel.quote:Op dinsdag 7 november 2023 00:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij kunt dit prima zelf handelen![]()
![]()
Dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 7 november 2023 00:57 schreef HappyCharly het volgende:
Maar n beetje kletsen is wrl gezelliger dan willekeurige kreten
Maar goed ik red mij wel met quoten en af en toe een smiley.![]()
Succes alvast!quote:Op dinsdag 7 november 2023 00:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat vind ik ook.
Maar goed ik red mij wel met quoten en af en toe een smiley.
Ik ga slapen
♡♡♡♡![]()
Ja, hij was dus vorige week met een verkeerde pruik bij de huisbaas binnen gekomen, dus die had hem naar mij doorgestuurd, daar heb ik weinig aan. Naja hopelijk heeft hij morgen begeleiding.quote:Op dinsdag 7 november 2023 00:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als hij met een verkeerde pruik op binnenkomt, direct de huisbaas bellen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Welterusten en slaap lekker.quote:Op dinsdag 7 november 2023 01:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Slaap lekker allen, ooit. Ik ga wel een poging wagen.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2023 01:03 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Ik las hetquote:Prima hoor.quote:
En met jou?Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 november 2023 01:03 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Met mij gaat het lekker.quote:Op dinsdag 7 november 2023 01:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik las het
[..]
Prima hoor.
En met jou?
[..]
Slaap lekker![]()
Vandaag was het niet veel bijzonders. Helder paddenstoelensoepje, gekookte aardappels, bloemkool en schnitzels.quote:Op dinsdag 7 november 2023 01:09 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Snap ik.
Lekker aan het koken geweest?![]()
Oh lekker. Niet zo van de paddenstoelen, maar lekker.quote:Op dinsdag 7 november 2023 01:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vandaag was het niet veel bijzonders. Helder paddenstoelensoepje, gekookte aardappels, bloemkool en schnitzels.
Nou ja, ik bedoelde eigenlijk op je werk.
Daar ging je vanmiddag toch naartoe?![]()
Dat heb ik duis op mijn werk gedaan. Thuis had ik pannenkoeken.quote:Op dinsdag 7 november 2023 01:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh lekker. Niet zo van de paddenstoelen, maar lekker.
![]()
![]()
Ik had ook weer wat moois vandaag, LOL, hou er rekening mee ben nog steeds wel ziek.
Maar werd gebeld via kantoor van m'n werkgever, dat de bedrijfsauto buiten het vak stond.
Ik me van geen kwaad bewust dus eigenlijk, want moet erbij zeggen die vakken zijn te groot eigenlijk.
Dus normaal parkeert iedereen soort van aansluitend.
Dan kunnen er nl 3 auto's bij in hetzelfde stukje. Goed paar onderhand weg dus zag het er lomper uit als wat het was.
Anyway ik heb gekeken, ik stond met de wielen nog in het vak. dus wat is het halve meter wss in het vak erna.
Ik kan me goed voorstellen dat iemand dat irriteert hoor daar niet van als ze te lomp zijn om in een klein vak te parkeren. Maar daar kon ik niks aan doen toen.
let wel die vakken zijn hier zo ruim, dat daardoor juist dat probleem ontstaat. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Ik werk tegenwoordig dankzij covid niet in een restaurant maar een verzorgingshuis.quote:Op dinsdag 7 november 2023 01:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh lekker. Niet zo van de paddenstoelen, maar lekker.
Oh, Da's ook lekker.quote:Op dinsdag 7 november 2023 01:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat heb ik duis op mijn werk gedaan. Thuis had ik pannenkoeken.![]()
Beetje eenzijdig voor een restaurant.
Ergens in een instelling of zo?![]()
Zie mijn vorige post.quote:Op dinsdag 7 november 2023 01:15 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh, Da's ook lekker.
Beetje eenzijdig voor een restaurant.
Ergens in een instelling of zo?![]()
Was wel een hele verandering.quote:Voordeel is dat ik meer vrije tijd heb. Nadeel is dat ik meer vrije tijd heb.
![]()
als ik hier een bekeuring voor ga krijgen dan ga ik flippen, want weet niet hoever ze waren gegaan ermee behalve bellen naar m'n werkgever.
Want dan mag de hele straat een bekeuring krijgen ook.
Anyway voor de lieve vrede en omdat het een bedrijfsauto is, heb hem halve meter naar achter gezet wat nu wel kon trouwens.
Toen niet toen ik parkeerde.Do what you love, love what you do!![]()
Mja. Ken dat.quote:Op dinsdag 7 november 2023 01:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Was wel een hele verandering.Voordeel is dat ik meer vrije tijd heb. Nadeel is dat ik meer vrije tijd heb.
Ik heb een sabatical een beetje uit de hand laten lopen, omdat ik de kans had.
Hoe d3nk je dat het voor mij wordt, als ik weer terug in de rat race moet![]()
![]()
Dat word een hel de eerste maand.quote:Op dinsdag 7 november 2023 01:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Ken dat.
Ik heb aan sabatical een beetje uit de hand laten lopen, omdat ik de kans had.
Hoe d3nk je dat het voor mij wordt, als ik weer terug in de rat race moet
Nu alvast sterkte gewenst.![]()
Thanksquote:Op dinsdag 7 november 2023 01:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat word een hel de eerste maand.
Nu alvast sterkte gewenst.![]()
![]()
Ging bij mij alleen maar fout daardoor eigenlijk, dus ja snap t wel.quote:Op dinsdag 7 november 2023 01:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik weet dat ik na 2 maanden thuis zitten het ook al een ramp vond.Do what you love, love what you do!![]()
Dat baantje waar ik nu zit kwam precies op tijd.quote:Op dinsdag 7 november 2023 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ging bij mij alleen maar fout daardoor eigenlijk, dus ja snap t wel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: