SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar OktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 06-11-2023 21:50:12 ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Als ik nog niet misselijk was werd ik t nu wrl..quote:Op maandag 6 november 2023 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Er komt toch niks zinnigs uit.quote:Op maandag 6 november 2023 21:51 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste "eigen" smiley. Geen idee of die praat of hapt![]()
Ik word er duizelig vanquote:Op maandag 6 november 2023 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
@Flory maakt ook altijd smileys, weet alleen niet of ze er is of een andere naam heeftquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Past dus wel bij mijn nicknamequote:Read operations from /dev/zero return as many null characters (0x00) as requested in the read operation.![]()
Dat je daar naar kijktquote:Op maandag 6 november 2023 22:06 schreef Paul het volgende:
hoe vonden jullie de tv-show met braddie?![]()
In en in triest en hoe ver ze gaan onder de naam van zijn dode broer posten hoe ziek ben je danquote:Op maandag 6 november 2023 22:06 schreef Paul het volgende:
hoe vonden jullie de tv-show met braddie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 6 november 2023 21:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook!
Zou ik chatgtp kunnen vragen om voor mij een smiley te maken? @:devzeroquote:Kun je een smiley maken voor mizzesamy?quote:Natuurlijk! Hier is een smiley voor mizzesamy: 😊![]()
ze gingen proberen de internetstalkers van Braddie te vindenquote:Op maandag 6 november 2023 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
niet gekeken, kom maar met samenvatttingWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
link?quote:Op maandag 6 november 2023 22:06 schreef Paul het volgende:
hoe vonden jullie de tv-show met braddie?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
En dan? Gaan ze de namen van die stalkers posten zodat ze ook gestalkt kunnen worden?quote:Op maandag 6 november 2023 22:09 schreef Paul het volgende:
[..]
ze gingen proberen de internetstalkers van Braddie te vinden![]()
rtl 5 was het om 20.30 uur online criminelenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
moet je maar terugkijken fanquote:Op maandag 6 november 2023 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan? Gaan ze de namen van die stalkers posten zodat ze ook gestalkt kunnen worden?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
WAAAAAAAAAAAAT ZE SLAAPT TOCH?quote:Op maandag 6 november 2023 22:19 schreef devzero het volgende:
[..]
even wachten, ik ben nu met wilma aan het bellenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op maandag 6 november 2023 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met spoed een nieuwe zorgtraject opzetten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
AmybolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op maandag 6 november 2023 22:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze kon niet slapen en je weet best waarom niet??
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paulbolk plus een stiekum kusje voor AmyI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: