SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de getoonde foto's staan op internet, maar dat wil niet zeggen dat het programma het bij het juiste eind heeftquote:Op maandag 6 november 2023 21:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je hebt hem dus niet gevonden. Stoere praat.
Ik wou ook al een nieuw deel openen, maar kreeg een melding dat dat niet kon, omdat er nog een topic open was ondanks 300 posts.quote:Op maandag 6 november 2023 21:38 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Soort van deadlock in het oude topic, hier verder
Ja blijkbaar wel. Zij van het tv programma hebben het onderzoek georganiseerd en de daders een naam/gezicht gegeven.quote:Op maandag 6 november 2023 21:42 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Maar is dit gewoon een tv programma, of hebben die mensen daadwerkelijk meegeholpen om de hoofdverdachten op te sporen?
Oh welke?quote:Op maandag 6 november 2023 21:40 schreef PoesInDoos het volgende:
Toen dit allemaal live gebeurde hè, toen werd hier gesproken over een oud-FOK!ker die mogelijk betrokken was. Is hier nog nieuws over?
Weet ik niet, ik denk van nietquote:Op maandag 6 november 2023 22:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja blijkbaar wel. Zij van het tv programma hebben het onderzoek georganiseerd en de daders een naam/gezicht gegeven.
deze wil ik wel even ontkrachten (sorry, had het niet eerder gezien), dit was hem zeer zeker niet!quote:
één ding is zeker, die komt wel weer terug binnenkortquote:Op maandag 6 november 2023 23:12 schreef junkiexp het volgende:
Koppel ff man !
Ga de uitzending ff terugkijken, interessant.
Brad is spoorloos verdwenen lijkt het.
Zat in een goede flow maar helaas....
De afgelopen 5 jaar ging dat inderdaad steeds zo.quote:Op maandag 6 november 2023 23:18 schreef Paul het volgende:
[..]
één ding is zeker, die komt wel weer terug binnenkort
Omdat zij om hem te treiteren steeds pizzas op zijn adres lieten bezorgen die TheBradge dan weer op moest etenquote:Op dinsdag 7 november 2023 02:13 schreef leolinedance het volgende:
Bradge heeft zijn overgewicht aangegeten door het looijkartel
Toen ze dit zeiden zat ik ook te denken van hmmmmmmmmquote:Op dinsdag 7 november 2023 02:13 schreef leolinedance het volgende:
Ja dat weet ik dus ook nietquote:
Het kartel stond bij hem dreigend aan de deur voor het middag uur. “Je gaat nu een bestelling voor je ontbijt plaatsen bij De Admiraal”quote:Op dinsdag 7 november 2023 02:13 schreef leolinedance het volgende:
Dit was ik wel een beetje verbaasd over hoor, het is erger geworden. Maar hij had al overgewicht!quote:Op dinsdag 7 november 2023 02:13 schreef leolinedance het volgende:
Mwoah, je kan veel van hem zeggen,maar die bedreigingen tegen hem en zijn omgeving gaan te ver.quote:Op dinsdag 7 november 2023 09:52 schreef Viezig het volgende:
Ik moest wel lachen toen Braddie vertelde dat het begon toen hij het opnam voor Ad Looij. Ze lieten het begin van een filmpje zien waarin Braddie het over Ad had, maar het gedeelte uit hetzelfde filmpje waarin hij Ad helemaal aan het afzeiken en uitschelden was lieten ze weg.
Ik vraag me dan echt af wat die programmamakers denken en in hoeverre de rest op waarheid berust, want ze hebben dat filmpje gezien en weten dus donders goed dat hij Ad aan het afzeiken was i.p.v. verdedigen.
Nee, ze hebben niets qua opsporing gedaan. De redactie zat gewoon memes te maken van Braddie en hamburgers op zijn deur te smeren voor de lol.quote:Op maandag 6 november 2023 21:42 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Maar is dit gewoon een tv programma, of hebben die mensen daadwerkelijk meegeholpen om de hoofdverdachten op te sporen?
Natuurlijk gaat het veel te ver, ik zeg ook niets dat op het tegendeel wijst. Maar het is gewoon lachwekkend om te zien dat Braddie zegt dat het begon omdat hij Ad verdedigde terwijl hij hem juist compleet aan het afzeiken was, nota bene 0,5 seconden later in het filmpje dat ze lieten zien maar hendig geknipt hadden.quote:Op dinsdag 7 november 2023 09:56 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Mwoah, je kan veel van hem zeggen,maar die bedreigingen tegen hem en zijn omgeving gaan te ver.
Ze doen het ook bij anderen he?
Nou kudos hoor.quote:Op maandag 6 november 2023 23:12 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik denk van niet
In het programma hadden ze het alleen over die 30 jarige pokeraar, in het nieuws kun je vinden dat
19/7 verdachte 1+2 - 26 jaar Deurne / 39 jaar Venlo
27/7 verdachte 3+4 - 16 jaar Hoorn / 15 jaar Zaandam
21/9 verdachte 5 - 24 jaar Beverwijk
19/10 verdachte 6 - 30 jaar Steenwijk
Dan moet de persoon waar ze het in het programma het over gehad hebben de persoon zijn die verdachte nummer 6 is, die verdachte heeft even vast gezeten maar was weer snel vrij, dus zeker geen grote vis
1+2 zijn de hoofdverdachte, die hebben het langste in voorarrest gezeten en moeten zich nog voor hun daden verantwoorden (de andere 4 ook)
Heeft het programma geholpen nummer 6 in beeld te brengen, dat zou kunnen, de andere 5 zijn voor conto van de politie, kudos voor hen
Nou ja, die mensen van dat programma hebben natuurlijk wel dingen gedaan die de politie niet zo snel doet. Ze hebben godverdomme een hamburger op zijn deur gesmeerd en photoshops genaakt waarin Bradge belachelijk te maken, om zo te infiltreren in die groep.quote:Op dinsdag 7 november 2023 10:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou kudos hoor.
De politie heeft de hele zaak jarenlang op zijn beloop gelaten en pas toen dat tv-programma aanklopte met hun bevindingen zijn ze een keer in actie gekomen. Niet om Brad te helpen maar uit angst voor landelijke negatieve publiciteit. Die woordvoerder ook met zijn "In dit soort gevallen laten we niets aan het toeval over"Prima PR, nadat je het jarenlang op zijn beloop hebt gelaten.
Als het kennelijk zo simpel was om de daders op te sporen had dan gelijk ingegrepen.
Veel makkelijker om voor een zwakkere te gaan. Dat zie je overal.quote:Op dinsdag 7 november 2023 10:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik begrijp eigenlijk überhaupt niet op basis waarvan hij zo'n schare obsessieve stalkers achter zich aan heeft gekregen en wat voor lol deze mensen hieraan beleven. Het is een lelijke dikke gozer met een mentale beperking die nauwelijks een cent te makken heeft, in een sociale huurwoning woont, in sloopauto's rijdt en gezien zijn levensstijl de 50 jaar waarschijnlijk niet gaat halen. Je schopt iemand die al op de grond ligt.
Ik kan mij voorstellen dat Enzo Knol of een meneer Gio een bepaalde afgunst en jaloezie oproepen omdat ze in villa's wonen, in Ferrari's en Lamborghini's rondrijden en aan iedere vinger een hoogblond Instagram modelletje hebben hangen. Waarom zou je in godsnaam je pijlen richten op "The Bradge"?
Het is een combinatie denk ik. Hij is overduidelijk niet al te slim, maar hij hapt ook constant en heeft een drang naar aandacht. Ik heb af en toe een stream van hem gezien (en toen ik nog op school zat bijna alles... toen het nog "onschuldig" wasquote:Op dinsdag 7 november 2023 10:45 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Veel makkelijker om voor een zwakkere te gaan. Dat zie je overal.
Een bekende stalken zal zeker meer interesse geven bij justitie .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |