SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de getoonde foto's staan op internet, maar dat wil niet zeggen dat het programma het bij het juiste eind heeftquote:Op maandag 6 november 2023 21:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je hebt hem dus niet gevonden. Stoere praat.
Ik wou ook al een nieuw deel openen, maar kreeg een melding dat dat niet kon, omdat er nog een topic open was ondanks 300 posts.quote:Op maandag 6 november 2023 21:38 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Soort van deadlock in het oude topic, hier verder
Ja blijkbaar wel. Zij van het tv programma hebben het onderzoek georganiseerd en de daders een naam/gezicht gegeven.quote:Op maandag 6 november 2023 21:42 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Maar is dit gewoon een tv programma, of hebben die mensen daadwerkelijk meegeholpen om de hoofdverdachten op te sporen?
Oh welke?quote:Op maandag 6 november 2023 21:40 schreef PoesInDoos het volgende:
Toen dit allemaal live gebeurde hè, toen werd hier gesproken over een oud-FOK!ker die mogelijk betrokken was. Is hier nog nieuws over?
Weet ik niet, ik denk van nietquote:Op maandag 6 november 2023 22:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja blijkbaar wel. Zij van het tv programma hebben het onderzoek georganiseerd en de daders een naam/gezicht gegeven.
deze wil ik wel even ontkrachten (sorry, had het niet eerder gezien), dit was hem zeer zeker niet!quote:
één ding is zeker, die komt wel weer terug binnenkortquote:Op maandag 6 november 2023 23:12 schreef junkiexp het volgende:
Koppel ff man !
Ga de uitzending ff terugkijken, interessant.
Brad is spoorloos verdwenen lijkt het.
Zat in een goede flow maar helaas....
De afgelopen 5 jaar ging dat inderdaad steeds zo.quote:Op maandag 6 november 2023 23:18 schreef Paul het volgende:
[..]
één ding is zeker, die komt wel weer terug binnenkort
Omdat zij om hem te treiteren steeds pizzas op zijn adres lieten bezorgen die TheBradge dan weer op moest etenquote:Op dinsdag 7 november 2023 02:13 schreef leolinedance het volgende:
Bradge heeft zijn overgewicht aangegeten door het looijkartel
Toen ze dit zeiden zat ik ook te denken van hmmmmmmmmquote:Op dinsdag 7 november 2023 02:13 schreef leolinedance het volgende:
Ja dat weet ik dus ook nietquote:
Het kartel stond bij hem dreigend aan de deur voor het middag uur. “Je gaat nu een bestelling voor je ontbijt plaatsen bij De Admiraal”quote:Op dinsdag 7 november 2023 02:13 schreef leolinedance het volgende:
Dit was ik wel een beetje verbaasd over hoor, het is erger geworden. Maar hij had al overgewicht!quote:Op dinsdag 7 november 2023 02:13 schreef leolinedance het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |