Leuk.quote:
Precies, in NL minstens een keer 1,5quote:Op maandag 4 maart 2024 20:32 schreef Blues het volgende:
Behalve de ansjovis alles helemaal lekkerEn geen geld!
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk.
San Sebastian is natuurlijk ook wel een soort culinaire hotspot.
Met drie restaurants van de zeven die er in Spanje bekroond zijn met de maximale score van drie sterren. Er zijn negen restaurants die minimaal één ster hebben.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:49 schreef Karzai het volgende:
Seoul food in de kinkerstraat 73 te amsterdam,
Tis een Koreaanse lunchroom,
De bediening is vriendelijk , ik nam de spice pork en een honey ginger tea,
Het eten stond binnen 5 minuten op tafel en was smakelijk en vers, grote portie ook en maar 11,25
voor mij geen macd meer!
9/10
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij had jij de spicy pork bibimbap.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:49 schreef Karzai het volgende:
Seoul food in de kinkerstraat 73 te amsterdam,
Tis een Koreaanse lunchroom,
De bediening is vriendelijk , ik nam de spice pork en een honey ginger tea,
inderdaadquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij had jij de spicy pork bibimbap.
Dus 14,50.quote:
nog nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus 14,50.
Maar ziet er wel lekker uit.
Ben je ook al eens bij Kim's So Korean food geweest in de Molensteeg?
ik vind het niet duur voor een vol bordje eten bij een restaurantquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus 14,50.
Maar ziet er wel lekker uit.
Ben je ook al eens bij Kim's So Korean food geweest in de Molensteeg?
quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:30 schreef Karzai het volgende:
14,50 dus, maja ik had het ook niet door, was wel erg lekker![]()
In mei komt de hippe Soju Bar op de Grote Markt in Breda. Kun je fried chicken set lunch nemen voor een goede prijs, of bibimbap, kimbap, mandu en grote bingsu (desserts om te delen), ook mooi geprijsd.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:14 schreef Fietsertje70 het volgende:
ooooh, Koreaans. Ooit van kunnen genieten in Toronto. Weet iemand in Brabant een Koreaans restaurant?
In het Sumo-pand?quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
In mei komt de hippe Soju Bar op de Grote Markt in Breda. Kun je fried chicken set lunch nemen voor een goede prijs, of bibimbap, kimbap, mandu en grote bingsu (desserts om te delen), ook mooi geprijsd.
Nee, op de plek van een Spaans restaurant (Grote Markt 50): https://www.bredavandaag.(...)t-aan-de-grote-marktquote:
En de Wifi codes…quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Fijn dat je ook het menu hier neerzet, je maaltijd ziet er lekker uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik post hier niet vaak (nog nooit gedaan volgens mij) maar nu maar wel eens. Gisteravond gegeten bij restaurant "De Steenen Tafel". Heb hier wel vaker gegeten, maar de laatste keer was al weer 5 jaar geleden. Toen was het het 10 jarig jubileum van ons eetclubje. Dit jaar eten we al 15 jaar iedere maand samen. Officieel is het jubileum in oktober maar omdat het restaurant te koop staat (ze stoppen in september) en we gebruik konden maken van een speciale aanbieding (6 gangen voor 75 euro) in het kader van de Restaurantweek hebben we de kans waargenomen.
En zoals altijd is het weer een feestje. De bediening is enorm vriendelijk en kundig, je voelt je echt "thuis".
Foto's maken met de mobiel is niet mijn sterkste kant maar hier komen wat plaatjes in de spoiler omdat ze zo groot zijn.
Totale prijs was 450 euro voor 4 personen inclusief drank (waarbij ik natuurlijk het meeste dronk, hoefde niet te rijden)
Ziet er allemaal lekker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik post hier niet vaak (nog nooit gedaan volgens mij) maar nu maar wel eens. Gisteravond gegeten bij restaurant "De Steenen Tafel". Heb hier wel vaker gegeten, maar de laatste keer was al weer 5 jaar geleden. Toen was het het 10 jarig jubileum van ons eetclubje. Dit jaar eten we al 15 jaar iedere maand samen. Officieel is het jubileum in oktober maar omdat het restaurant te koop staat (ze stoppen in september) en we gebruik konden maken van een speciale aanbieding (6 gangen voor 75 euro) in het kader van de Restaurantweek hebben we de kans waargenomen.
En zoals altijd is het weer een feestje. De bediening is enorm vriendelijk en kundig, je voelt je echt "thuis".
Foto's maken met de mobiel is niet mijn sterkste kant maar hier komen wat plaatjes in de spoiler omdat ze zo groot zijn.
Totale prijs was 450 euro voor 4 personen inclusief drank (waarbij ik natuurlijk het meeste dronk, hoefde niet te rijden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi afscheid van dit restaurant. Leuk om dat met de eetclub te doen.Spoilers!
Ik snap dat ze stoppen en wat anders willen gaan doen, maar ik hou m’n hart vast wie het gaat over nemen. Het heeft een geweldig uitzicht (het hoogste punt van Arnhem, 1x er naar toe gefietst, nooit meer) over een van de parken. En het zit in een watertoren uit 1928quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooi afscheid van dit restaurant. Leuk om dat met de eetclub te doen.
Eindhoven en Antwerp zit ook een soju-bar. Geen idee uit welk deel je van Brabant moet komenquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:14 schreef Fietsertje70 het volgende:
ooooh, Koreaans. Ooit van kunnen genieten in Toronto. Weet iemand in Brabant een Koreaans restaurant?
Den Bosch, maar in Breda kom ik regelmatig.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Eindhoven en Antwerp zit ook een soju-bar. Geen idee uit welk deel je van Brabant moet komen
Ziet er allemaal weer erg lekker uit, maar nog belangrijker...is de ruzie (??) opgelost en zijn jouw vrouw en jij nader tot elkaar gekomen tijdens dit etentje?quote:Op maandag 11 maart 2024 02:28 schreef anndb het volgende:
Waar: Hofstede de Blaak
Wanneer: gister middag
Wat:
Even lunch met de vrouw om wat beter tot elkaar te komen, dus niet te veel gangen. Even snel. Flesje champagne erbij:
-knip-
Vrees dat er wel iets meer voor nodig is dan een etentje.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ziet er allemaal weer erg lekker uit, maar nog belangrijker...is de ruzie (??) opgelost en zijn jouw vrouw en jij nader tot elkaar gekomen tijdens dit etentje?
Oeps.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:33 schreef anndb het volgende:
Vrees dat er wel iets meer voor nodig is dan een etentje.
Wij spreken na wat wijntjes vloeibaar alle talenquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:12 schreef flipsen het volgende:
@:golfer is jullie Portugees zo goed dat je al die ingrediënten naar het NL kan vertalen? Lissabon staat hier ook nog ergens in de Top5 te bezoeken steden, als we weer eens in Europa zijn. Ik kijk alvast uit naar de volgende review
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |