Slowakije is van de Oostblok landen wat mij betreft wel het aantrekkelijkste. Paar keer geweest en echt een prachtig landquote:Op zondag 12 november 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dat je al die etages en ruimte hebt.
Oostblok zou me dan weer niet overhalen.
Eens.quote:Op zondag 12 november 2023 21:14 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Dit vind ik echt awkward hoor bij Haico
Ze kunnen niet allemaal zo smooth zijn als Pietquote:Op zondag 12 november 2023 21:14 schreef S_E het volgende:
Ik vind het op de een of andere manier niet sjiek om eerst degene die je hebt gekozen dit te vertellen en de ander in onwetendheid laat zitten
Ja ze uitte geen enkel enthousiasme, maar dat gaf de doorslagquote:Op zondag 12 november 2023 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Het koude gesprek met Jasmijn gaf de doorslag.
Hij is niet knapper dus het paste prima.quote:Op zondag 12 november 2023 21:16 schreef Pedroso het volgende:
Echt lekker is Jordy Clasie niet dus ik snap de keuze wel.
Ook niet geheel onbelangrijkquote:Op zondag 12 november 2023 21:14 schreef densmee het volgende:
Ze is gewoon wat strakker, bedoeld hij
Misschien zonder camera bloeit ze een beetje op.quote:Op zondag 12 november 2023 21:18 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Kan Jasmijn niet helemaal inschatten
quote:Op zondag 12 november 2023 21:18 schreef Pedroso het volgende:
Haico heeft ook nog nooit sex gehad. Dat gaat een feest worden bij de city trip.
Nee dat wordt inderdaad niks, vooral omdat zij Slowakije niet ziet zitten.quote:Op zondag 12 november 2023 21:24 schreef Postbus100 het volgende:
Ik geloof niet in Robin en Richard. Zo, ik heb het gezegd. Ik geloof niet dat Robin volledig oprecht is in haar gevoel, en ik heb het idee dat Richard daar niet doorheen prikt. Te naïef ofzo. Ik zie dat nog wel stuklopen uiteindelijk.
Alleen is Jasmijn totaal niet knap.quote:Op zondag 12 november 2023 21:20 schreef kikkerrrtje het volgende:
Yvon weet dat het om uiterlijk en leeftijd gaat en weet ook dat Ellen dat weet, dus geeft Ellen even een steuntje door haar 'mooie vrouw' te noemen
Met Jordy Clasie is het natuurlijk ook gewoon nog af te wachten hoe dat zou gaan lopenquote:Op zondag 12 november 2023 21:04 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik wist vanaf aflevering 2 dat Haico voor de jonge blom ging. Balen wel... want zij weet het niet zeker en Ellie Lust wel
Ja, denk je dat ie dr overheen mag?quote:Op zondag 12 november 2023 21:18 schreef Pedroso het volgende:
Haico heeft ook nog nooit sex gehad. Dat gaat een feest worden bij de city trip.
Op elk potje past een dekseltjequote:Op zondag 12 november 2023 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is niet knapper dus het paste prima.
[clichémodus]quote:Op zondag 12 november 2023 21:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee dat wordt inderdaad niks, vooral omdat zij Slowakije niet ziet zitten.
Maar mannen denken vaak dat degene die twijfelt het moeilijkst te regelen is en kiezen daarom daarvoor. Ofzo. (Zie ook Haico)
Ik ben wel benieuwd naar wat haar beweegt.quote:Op zondag 12 november 2023 21:16 schreef Kinga het volgende:
kan zo'n jasmijn niet een leuke nederlandse vent krijgen, kom op zeg
Lelijk is ze ook absoluut niet.quote:Op zondag 12 november 2023 21:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Alleen is Jasmijn totaal niet knap.
Mannen maken vaak de verkeerde keuzes. Richard denkt met zijn lul en willen liever een tijger in bed, om er vervolgens achter te komen dat de stabiliteit die Marijke hem kan bieden er bij Robin totaal niet uit gaat komen.quote:
Toch leek het daar vandaag verdraaid veel op Leandra.quote:Op zondag 12 november 2023 21:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
[clichémodus]
Dat komt omdat mannen jagers zijn en dat willen hebben wat ze niet zomaar kunnen krijgen.
[/clichémodus]
Dan maar hopen voor Haico dat zij op hem kruipt danquote:
Ja natuurlijk.quote:Op zondag 12 november 2023 21:31 schreef Postbus100 het volgende:
Ik loop ongeveer een kwartiertje achter met kijken, maar ik zit me nu te denken: had het voor het keuzemoment van Haico uitgemaakt als Ellen lang, vrouwelijk haar had gehad in plaats van dat kortgeschoren hoofd?
De gemiddelde twintiger zit niet op het gedrag van Bernice te wachten. Dus de boerderij nooit verlaten lijkt me niet het enige probleem.quote:Op zondag 12 november 2023 21:30 schreef Inbox het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltjeEn als ik haar zo zie, leek zij me het potje.
Vond boer Haico toch wel een geschikte gozer als ik 'm zo zie. Wel enigzins verbaast dat ie niet eerder een relatie heeft gehad, al zal het wel hetzelfde zijn als bij Bernice: niet verder komen dan de boerderij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |